Розважально-інтелектуальна гра «Розумні та кмітливі»

Про матеріал
Сценарій розважально-інтелектуальної гри для 1 класу «Розумні та кмітливі». Під час подорожі країною "Дружби" діти віиконують завдання на 5 зупинках: казкова, логічна, музична, швидкі запитання, розважальна. На кожній із зупинок знайомляться з головними правилами дружби.
Перегляд файлу

Тема. Розважально-інтелектуальна гра «Розумні та кмітливі»

Мета:

навчальна: вчити учнів брати участь у змаганнях; формувати вміння працювати у групі, впевнено демонструвати свої знання;

розвиваюча: розвивати інтелектуальні здібності, логічне мислення, творчу уяву, пізнавальний інтерес, пам’ять, спостережливість, мову, швидкість реакції;

виховна: виховувати почуття дружби, взаємодопомоги.

Хід заняття

І. Організація учнів до заняття.

– привітання;

ІІ. Оголошення теми заняття.

-Діти, у нас сьогодні розважально-інтелектуальна гра «Розумні та кмітливі».

Для цього ми об`єдналися у дві команди: розумники та кмітливці. Ми будемо подорожувати на нашому чарівному потязі країною ДРУЖБИ.

ІІІ. Основна частина

Оголошення правил та членів журі

На нашому шляху у нас будуть такі 6 зупинок: казкова, логічна, зупинка природолюбів, спортивна. Нам будуть зустрічатися різні завдання і перешкоди, які ми обов`язково вирішимо і подолаємо, а допоможе нам у цьому наша єдність, згуртованість, і звичайно- дружба. На кожній зупинці, якщо ми виконаємо завдання, то дізнаємося найголовніші ознаки дружби.

  •   Головне завдання гравців – якнайшвидше дати правильну відповідь.
  •   Ви уважно слухаєте питання. Обдумовуєте його і піднімаєте руку.
  •   За кожну правильну відповідь команда отримує 1 ігровий бал.
  •   У нашій грі забороняється: викрикувати та робити підказки;
  •   Оцінювати ваші знання і вміння буде справжнє, поважне та шановне журі  (представлення членів журі).
  1. Представлення команд.
  •   А щоб скоріше розпочати наш конкурс необхідно представити наші команди.

1 команда: «Розумники»

Девіз: Ми хочемо все знати, скрізь побувати, все знайти і перемагати!

3 команда: «Кмітливі»

Девіз: Ми розумні і кмітливі. Перемагати завжди в силі!

-Кожна команда має свого капітана.

- Капітан команди «Розумники» -

- Капітан команди «Кмітливі»-

-Час розпочинати нашу гру

1 зупинка - КАЗКОВА

Команди по черзі відповідають на запитання.

З якої це казки?

А зараз пропоную відгадати, з яких казок взяті наступні цитати. За кожну правильну відповідь — один бал.

1. А в лисиці було чотири дочки та один син. То стара лисиця на влови пішла, а дітям наказала півника глядіти та окріп гріти. (Котик і Півник)

2. Мишенята було тільки й знають, що танцюють та співають. А півник удосвіта встане, всіх піснею збудить та й до роботи береться. (Півник і двоє мишенят)

3. Ні, дідусю, я й не пила, я й не їла: тільки бігла через місточок та вхопила кленовий листочок, тільки бігла через гребельку та вхопила водиці крапельку, — тільки пила, тільки й їла! (Коза-Дереза)

4. Уліз і той. Уже їх шестеро, уже так їм тісно, що й нікуди. Коли це тріщать кущі, вилазить ведмідь. (Рукавичка)

Слова-підказки

Відгадай казку за опорними словами. За кожну правильну відповідь — один бал (діти читають слова). У кожної команди набір карток.

1.Дід,  баба, город, онучка, собачка, киця, мишка. (Ріпка)

2. Сани, Лисичка, риба, дід, вовк (Лисичка-сестричка і Вовк-панібрат)

3. Гарбуз, бал, мачуха, черевичок (Попелюшка.)

4. Борошно, дід, баба, лисичка, зайчик (Колобок).

Від кого телеграма?

Увага-увага! Казкові герої не змогли залишити своїх казкових справ, аби особисто завітати на нашу гру, тому надіслали термінові повідомлення. Та от біда: поштар Печкін переплутав конверти. Ваше завдання — здогадатися, від кого ці телеграми.

1. «Вибачте, не змогла приїхати, отруїлася яблуком і заснула…» (Білосніжка)

2. «Не можу ніяк прочитати казочку, не вмію читати, шукаю, щоб хтось прочитав» (Зайчик «Зайчаткова казочка»)

3. «На вулиці дуже холодно, а я загубив у лісі рукавичку» (Дід)

4. «Цьогорічний врожай аж надто великий, ніяк не витягнемо ріпку з землі, прибути не зможемо» (Дід та баба з казки «Ріпка»)

5. «Катаюся на спині вовка. Його побили, тому будемо не скоро…» (Лисичка із казки «Лисичка-сестричка та Вовк-панібрат»)

6. «Маю  йти рятувати ДРУГА Півника, якого вкрала лисичка. Ви вже якось без мене» (Котик)

-Молодці, діти! Тепер ми зможемо прочитати перше правило дружби

1. Поважай тих, з ким дружиш. 2.Ніколи нікого не обманюй, не ображай.

1.У тяжку годину,

У скрутну хвилину,

Пам’ятайте: щастя

Головне своє,

Друзі поруч будуть,

Мене не забудуть,

Бо у мене, друзі,

Вірні друзі є.

Музична пауза. Пісня «Дружба»

2 зупинка - ЛОГІЧНА

Чекають тут різні
На вас запитання,
І хитрі задачі,
Й цікаві завдання.

1.Завдання: геометричні фігури.

У кожній команді є набір геометричних фігур різного кольору та ігрове поле. Увага – завдання: я називаю геометричну фігуру певного кольору, а ви, за моєю вказівкою, розташовуєте і приклеюєте її на ігровому полі. Почали…

-жовтий трикутник, синій круг, червоний квадрат, зелений круг, синій прямокутник, жовтий квадрат, червоний прямокутник, зелений трикутник.

C:\Users\user\Pictures\hello_html_m482b71ba.jpg

                    сині             жовті    червоні      зелені

 2.  Спіймай цифру.

(Вчитель розповідає казку, діти уважно слухають і коли чують число плещуть у долоні).                                                     

 

  •   «Казка про Зайченя»  (1 команда)

 

Жив собі у лісі маленький Зайчик. І було у нього четверо друзів. Перший це Ведмедик, другий – Їжачок, третій – Лисеня, а четверте Білченя. Разом вони гуляли у лісі та збирали гриби та горіхи. Одного разу Їжачок знайшов 3 гриба, а Зайчик 2, Білочка 4, а Ведмедик лише 1. Коли друзі порахували усі гриби то дізналися, що їх було 10.

 

  •   «Казка про Ведмедика»  (2 команда)

 

Сьогодні у Ведмедика День народження. Йому виповнилося 5 років. На День народження Ведмедик запросив своїх друзів. Зайчик подарував 2 повітряні кульки, одну жовту як сонечко, а другу блакитну як небо. Білочка подарувала 10 різнокольорових олівців, а Їжачок – 3 розфарбовки. Останнім прийшов вітати Ведмедика Лисеня, воно забарилося коли збирало у подарунок ромашки. Їх у букеті було 9.

3.Успіху можна досягти тільки разом, у колективі. Частіше кажи: ”Нумо дружити” , “Нумо грати!”

2. Як же добре нам усім дружити,

Вірні друзі, як надійний лист,

Як без них на світі можна жити?

В гарній дружбі завжди гарний зміст!

 

3 зупинка- МУЗИЧНА (не оцінюється)

-Діти, а чи знаєте ви пісню про дружбу? Давайте запіваємо

4. Разом з другом переживем його невдачі

3.Разом ходим на гурток,

Поспішаєм на каток,

Нам незгоди не страшні,

З другом весело мені.

  1. Стіною стану я за друга

І підставлю враз йому плече!

 

4 зупинка-«Швидкі запитання»

Конкурс капітанів

Ви маєте за певний відрізок часу дати як найбільше правильних відповідей. Відповідати   потрібно дуже швидко. Бал отримає та команда, капітан якої дасть найбільше правильних і точних відповідей.

Починає капітан команди «Розумники»

  1. Скільки є днів тижня? (7)
  2. Що більше «ціле» чи «частина» ? (ціле)
  3. Фігура , яка має три сторони і три кути?(трикутник)
  4. Скільки вишень у порожньому стакані? (0)
  5. Яка цифра стоїть перед 7? (6)
  6. Скільки лап у вовка? (4)
  7. Що настане після зими? (весна)
  8. Пташка літає, а кенгуру? (стрибає)
  9. Хто на своїй голові ліс носить? (Олень)
  10. Яка пора року найтепліша?  (Літо)
  11. Який місяць року найкоротший? (Лютий)
  12. Як зимує їжак? (впадає у сплячку)

 Відповідає капітан команди «Кмітливі».

  1. Скільки сторін у квадрата? (4)
  2. Скільки пальців на двох руках? (10)
  3. Скільки яблук, у пустому кошику? (0)
  4. Скільки вушок у двох зайчиків? ()
  5. Яка цифра стоїть після 6-ти? (7)
  6. Скільки днів має тиждень? (7)
  7. У риби луска, а у птаха …? (пір`я)
  8. У людини руки, а у собаки? (лапи)
  9. Яка пора року настає після весни? (Літо)
  10. У якого дерева білий стовбур? (У берези)
  11. Скільки місяців має рік? (12)
  12. Яка пора року найхолодніша? (Зима)

5. З друзями усім ділюсь.

5. Твій друг тобі віддасть усе:

І свій квиток на карусель,

Цукерку, ґудзик і літак,

Та не за щось – а просто так.

Музична пауза. Сучасний танець хіп-хоп.

5 зупинка -РОЗВАЖАЛЬНА

1. Намалювати малюнок друга із закритими очима

2. Конкурс із прищіпками

3.За допомогою пантоміми показати якесь число

6.Радій успіхам і досягненням друга!

7. Умій помиритися з другом!

4. Я мирюся й ти мирись

Більш не бийсь і не сварись.

Не кричи ти і не лайся,

Моїм другом залишайся!

Підведення підсумків

Молодці!  Діти, ви змагалися, працювали, відповідали і показали гарні знання і високі результати! Ну, а зараз час нашому шановному журі підрахувати бали і оголосити переможців нашої інтелектуальної гри!

Дві команди добре грали,
Хоч без досвіду гравці.
Відповіді показали,
Що обидві — молодці!

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

docx
Додав(-ла)
Базарна Оксана
Додано
8 квітня
Переглядів
92
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку