План презентації: Читання як передумова успішного життєвого поступу особистості. Становлення і основні характеристики компетентного читача в Новій українській школі. Розвиток критичного мислення та емоційного інтелекту в роботі з інформаційним текстом Методи та прийоми роботи з інформаційним текстом.
когнітивний (знання) комунікативний (слухання, читання, говоріння, письмо) ціннісний (оцінні судження і ставлення учня до прочитаного) діяльнісний (уміння, навички, способи діяльності) особистісно- творчий (мотиваційно-ціннісні ставлення, прагнення особистості до навчання, пізнання і діяльності) Читацька компетентність інтегрує в собі такі компоненти:
«Читання з розумінням» - це здатність до емоційного, інтелектуального , естетичного сприймання і усвідомлення прочитаного, розуміння інформації записаної(переданої) у різний спосіб або відтвореної технічними пристроями, що охоплює, зокрема, уміння виявляти приховану і очевидну інформацію, висловлювати припущення, доводити надійність аргументів, підкреслювати власні висновки фактами і цитатами з тексту, висловлювати ідеї, пов’язані з розумінням тексту після його аналізу і добору контраргументів.