Розвиток комунікативних компетентностей на уроках англійської мови через вірши

Про матеріал
Існує багато причин використання пісень , віршів, скоромовок на уроках англійської мови. Вони не лише забезпечують цікаву зміну звичайного уроку ,а також стимулюють навчальний процес.
Перегляд файлу

Розвиток комунікативних компетентностей на уроках англійської мови через вірши

Існує багато причин використання пісень , віршів, скоромовок на уроках англійської мови.  Вони не лише забезпечують цікаву зміну звичайного уроку ,а також стимулюють навчальний процес.Вірші та пісні доцільно використовувати на етапах актуалізації опорних знань,мотивації навчальної  діяльності,також длязакріплення та осмислення сутності грамаеичних явищ.Я намагаюсь приділяти належну увагу віршів ,римівок скоромовок та пісень на уроках.Відбираючи вірші для опрацювання на уроці ,керуюсь тематичним, пізнавальним і дидактичним принципами.

Особисто мені дуже подобаються вірші американського поета Гелетта Берджесса. На етапі повторення і узагальнення навчального матеріалу з теми ''About my Family and Friends''[7кл.] я познайомила учнів з одним з його віршів

The duty of the Strong      

You who are the oldest,

You who are the tallest,

Don't you think you ought to help

The youngest and the smallest?

You who are the strongest,

You who are the quickest,

Don't you think you ought to help

The weakest and the sickest?

Never mind the trouble,

Help them all you can;

Be а little woman!

Be а little man!

Провівши фонетичну зарядку,опрацювавши найбільш важкі слова та структури, учні прочитали вірш спочатку хором ,за вчителем, а потім індивідуально.

Далі учням було запропоновано здогадатись про що іде мова у вірші,перекласти його на рідну мову . При обговоренні змісту вірша учні мали відповісти на питання Саn we admire people who are the strongest the tallest and the quickiest?

Відповіді були такі:We can admire such people if they are kind and generous ;or if theysupport and help the weakest and the sickest; or set records in sports and so on.

Слідуючим етапом уроку було складаннясхеми aWord -web

I admire people who are...

Отже, робота з цим твором не тільки допомогла закріпити таке граматичне явище, як ступені порівняння прикметників, але і дозволилає провести  етичну мини-бесіду.

Потім запропонувала учням спробувати свої сили в перекладі даного вірша, повідомивши, що кращі роботи помістять на стенд, і будуть виявлені переможці.

Таким чином, у дітей з'являється принцип суперництва і бажання перемогти. Вважаю, що даний вигляд роботи розкриває творчі здібності дітей, прищеплює інтерес до іноземної мови..

Я прийшла до висновку, що даний вигляд роботи позитивно впливає на учнів. Діти із задоволенням працюють з поезією, що розвиває граматичні, лексичні навички і пам'ять.

Отже, роль віршів дуже велика. Римівки на уроці англійської мови - це засіб активізації і настрою на роботу, оскільки, виконані у вигляді віршиків або пісеньок, вони допомагають зняти напруженість і зажатость.

Поезія грає величезну роль як засіб розвитку дитячої мови і таких її компонентів, як дихання, дикцію, слух, темп, уміння регулювати силу голосу. Вірші і римівки також сприяють поліпшенню пам'яті.

Деякі вірші і римівки виховують у дітей етичні якості, культуру поведінки, шанобливі відношення один до одного, до оточуючих їх людей, наполегливість в подоланні труднощів.

Римівки бувають фонетичними, тематичними і граматичними. Фонетичні римівки  призначені для відробляння правильної вимови певних звуків.

Тематичні римівки визначають своєю метою розширення і закріплення словникового запасу, оскільки кожна з них включає деяку кількість лексичних одиниць.

Граматичні римівки є дуже хорошою підмогою в процесі навчання, оскільки допомагають нехай і у віршованій формі запам'ятати різні граматичні особливості англійської мови.

Наприклад популярна римівка Old Mother Hubbord за допомогою якої учні можуть легко  зрозуміти різницю між вживанням Past Simple i Past ContinuousTense.

Викладачі англійської мови використовують рииівки, як в молодших класах, так і на старшому етапі навчання. Учень будь-якого віку обов'язково підбере собі щось своє, що без проблем залишиться в його пам'яті надовго

У даній статті  були розглянуті такі методи, як гра, метод застосування рим і віршів. Суть цих методів полягає в тому, щоб зробити учнів активними учасниками освітнього процесу, підвищити їх мотивацію, зацікавити їх предметом, що вивчається. Як показує практика, все це приводить до підвищення рівня оволодіння іноземною мовою, що в цей час особливо важливо, в зв'язку із збільшеними вимогами до випускників.

Від уміння вчителя правильно організувати урок і грамотно вибрати ту або іншу форму проведення заняття залежить багато в чому ефективність учбового процесу.

Сучасному педагогу важко не загубитися в прийомах і методах навчання і найбільш важливою задачею для нього є виділення самих ефективних, творче-направлених.

Яскравість, образність, фантазія у віршах для дітей будять у них інтерес до іноземної мови. Розучення віршів - активний прийом поповнення словникового запасу дітей. Ритмічний і мелодійний малюнок віршів, чітка рима і повторюваність язикових одиниць значно полегшують і прискорюють засвоєння і закріплення лексики.

У даній статті ми детально вивчили проблему використання ігрової діяльності на уроках англійської мови, виявили її позитивний вплив на засвоєння,  і повторення учбового матеріалу. Розглянули різні вимоги до гри, виявили необхідність обліку віку дітей, їх інтересів, а також правильність підходу по залученню кожної дитини в гру.

Крім того, ми розглянули різні види класифікацій, і пересвідчилися на практиці, що існує безліч різноманітних ігор і ігрових методик, яких часом важко класифікувати по одній якій-небудь ознаці.

З точки зору організації словесного матеріалу гра не що інакше, як мовна вправа.

Нетрадиційні форми проведення уроків дають можливість не тільки підняти інтерес учнів до предмета, що вивчається, але і розвивати їх творчу самостійність, навчати роботі з різними джерелами знань. Такі форми проведення занять "знімають" традиційність уроку, пожвавлюють думку. Однак необхідно відмітити, що дуже часте звернення до подібних форм організації учбового процесу недоцільне, оскільки нетрадиційне може швидко стати традиційним, що, зрештою, приведе до падіння у учнів інтересу до предмета.

 

docx
Додано
30 березня 2020
Переглядів
520
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку