Чи погоджуєтеся Ви з висловами?Я завжди дивувався: «Чому ніхто не відкрив мене? Невже у школі ніхто не помічав, що я більш здібний, ніж хто-небудь інший? Що, учителі настільки нерозумні? Усе, що вони мають, це інформація, яка мені не потрібна. Чому ніхто не помічав мене?Джон Леннон. Не люблю школу: там змушують зосереджуватися на тому, чого ти не хочеш знати. Леонардо Ді Капріо Школа готує нас до життя у світі, якого не існує. Альбер Камю. Я ніколи не дозволяв школі втручатися в мою освіту. Марк Твен
Завданням сучасного уроку є :• підготовка не мовознавців-теоретиків, а гуманних освічених людей;• навчання не словом, а справою;• проведення його не для учнів, а разом з ними;• спрямовування діяльності не на клас в цілому, а на особистість кожного учня;• забезпечення якісного засвоєння навчального матеріалу на уроці.
Прийоми і методи розвитку креативного мислення “учень у ролі вчителя”, алгоритми, лайфхаки,складання ейдос-конспекту,«Логічні ланцюжки» «Мозковий штурм»„Я досліджую” «Вірю-не вірю»,діаграма (кола) Венна, «незавершені речення»,твір – п’ятихвилинка(есе) ,сенкан, «Якби...»,ментальні карти,метод«перевернутий урок»,метод проектів , взаємоперевірка,самоперевірка тощо.
Комп’ютерні засоби навчання. Електронний підручник. Аудіокниги. Літературні портрети. Навчальні відеофільми, відеородики. Тестові завдання. Віртуальні екскурсії. Онлайн-олімпіади, конкурси. Хмарки слів. Тренажери для підготоки до ЗНО. Блог учителя української мови і літератури Козлової Тетяни Миколаївни.