Розвиток критичного мислення на уроках зарубіжної літератури.

Про матеріал
нездатність значної частини людей самостійно і критично осмислювати складності реального життя, вносити нові ідеї в усі сфери життя суспільства; зниження моральних принципів певної частини соціуму; певна втрата традиційних людських ідеалів, якими виховувалися попередні покоління;
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Використання методів критичного мислення на уроках зарубіжної літератури Підготувала: Унгурян М.К.

Номер слайду 2

Мета – навчити учнів удосконалювати особистість формувати ключові компетентності формувати власну точку зору упевнено вести дискусію приймати виважені рішення відкрито спілкуватися самостійно здобувати знання

Номер слайду 3

Актуальність проблеми нездатність значної частини людей самостійно і критично осмислювати складності реального життя, вносити нові ідеї в усі сфери життя суспільства; зниження моральних принципів певної частини соціуму; певна втрата традиційних людських ідеалів, якими виховувалися попередні покоління; Пріоритетні напрямки: доцільне впровадження інноваційних педагогічних технологій; інтегрування зарубіжної літератури з історією, кіномистецтвом, театром, музичним та образотворчим мистецтвом.

Номер слайду 4

Критичне мислення є таким мисленням, яке розвивається на основі ретельної оцінки як припущень, так і фактів і призводить до найбільш об'єктивних висновків шляхом аналізу всіх доцільних факторів і використання обґрунтованих логічних процесів. Картер Мислення - міркування, зіставлення явищ об'єктивної дійсності з відповідними висновками. Великий тлумачний словник української мови Словничок термінів

Номер слайду 5

Шість ключових елементів критичного мислення: уміння мислити; відповідальність; формулювання самостійних суджень; критерії оцінки ідей у процесі їх аналізу чи критики; увага та апелювання до контексту .

Номер слайду 6

Люди , які мають навички критичного мислення чесні самі з собою; перемагають сумніви; ставлять запитання; базують судження на доказах; можуть відокремити головне від другорядного; ними практично неможливо маніпулювати.

Номер слайду 7

У своїй роботі я обираю модель уроку, яка включає три компоненти:

Номер слайду 8

Фаза актуалізації (етапи) Актуалізація уже наявних знань з теми Пробудження пізнавальної діяльності Самостійне визначення учнями напрямків у вивченні нової теми: постановка питання, висування пропозиції, обговорення мети уроку

Номер слайду 9

Фаза актуалізації (методи та прийоми) Актуалізація знань Епіграф або девіз уроку Прийом «Я вітаю …» Метод «Снігова куля» Ігрові моменти Метод “Мозковий штурм” Проблемні питання Прийом “Чарівна хмаринка” Літературні диктанти Кросворди, вікторини, ребуси

Номер слайду 10

Фаза побудови знань (методи а прийоми) Етап усвідомлення навчального матеріалу Переказ ланцюжком Інтерв’ю з письменником Переказ від імені … Читання з передбаченням Метод «Дерево рішень» Метод «Мозковий штурм» Розігрування ситуації за ролями Читання за ролями

Номер слайду 11

Фаза консолідації (методи та прийоми) Рефлексія Метод «Прес» Сенкан 5-хвилинне есе Прийом «Незакінчені речення» Метод «Мікрофон» Поставити запитання герою або письменнику «Залиш останнє слово за мною»

Номер слайду 12

Прийом “Фішбоун”

Номер слайду 13

У своїй роботі дотримуюсь таких принципів: доступності, наочності, толерантності, поваги до особистості дитини; оптимального співвідношення розвитку й саморозвитку учня; поєднання навчання й виховання; гуманістичної спрямованості, розвитку унікальної своєрідності кожної дитини.

Номер слайду 14

Основні прийоми критичного мислення

Номер слайду 15

Метод ЗХД: “знаю – хочу дізнатися - дізнався” + ? - Що я знаю з даної теми Про що хочу дізнатися Про що дізнався

Номер слайду 16

Дякую за увагу

ppt
Додано
9 лютого 2020
Переглядів
1115
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку