Розвиток мовлення. Написання гуморески

Про матеріал
Мета (формувати компетентності): предметні: удосконалення уміння складати власну гумористичну оповідь, на основі набутих ними знань про гумореску як літературний жанр, особливості її побудови та ідейно-тематичне спрямування; ключові: уміння вчитися: розвиток творчих здібностей учнів, культури зв'язного писемного мовлення, уміння грамотно викладати свої думки і спостереження; загальнокультурну: розвиток логічного мислення, виховання поваги до митців слова і гумору, впевненість у своїх можливостях, прищеплення інтересу до результатів власної праці.
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Написання гуморески. Розвиток мовлення (письмово)

Номер слайду 2

Актуалізація опорних знань. Дайте визначення поняттю «гумор». Охарактеризуйте гумореску як літературний жанр. Різновид комічного відображення смішного в життєвих ситуаціях і людських характерах. Гумореска — невеликий віршований, прозовий чи драматичний твір з комічним сюжетом, відмінний від сатиричного твору легкою, жартівливою тональністю.

Номер слайду 3

«Сміх — це сонце: воно проганяє зиму з людського обличчя». Віктор Гюго. Сміх може бути гострим і викривальним — це сміх сатири. А може бути добрим і співчутливим, а не злим чи глузливим. Саме такий сміх зустрінемо в гуморесках, усмішках, анекдотах.

Номер слайду 4

Яким повинен бути сміх над людиною, щоб вона з нього не образилася?Хто з відомих вам письменників звертався до гумористичного жанру? Чому?

Номер слайду 5

Виконайте вправуhttps://learningapps.org/watch?v=pehafskyc22

Номер слайду 6

Побудова гуморески1. Вступ, де здійснюється стисле знайомство з героями твору та подіями, а також де, за яких обставин і з ким вони будуть відбуватися.2. Виклад розвитку подій. За необхідності застосовується діалог, розкривається характер героїв. Кожна подія у творі повинна бути чітко впорядкованою, пов'язаною між собою.3. Висновок. Повинен містити інтригуючі питання або сцену, яка б дала можливість зрозуміти ідейно-тематичне спрямування твору.

Номер слайду 7

Вимоги до складання гуморески✵ Співчутливий, доброзичливий сміх.✵ Зображення однієї події з життя головного героя.✵ Основних дійових осіб небагато (двоє-троє, причому один або двоє з них мають якусь смішну, кумедну рису своєї вдачі).✵ Застосування висловів, порівнянь жартівливого характеру, пестливі слова, гіперболи.✵ Обсяг твору — до 1сторінки.

Номер слайду 8

Напишіть гумореску на одну із запропонованих тем✵ Шкільне життя;✵ пригоди на канікулах або під час подорожі;✵ взаємостосунки в сім'ї;✵ людина — суспільство, природа;✵ основні життєві цінності.

Номер слайду 9

Дякую за увагу!

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Гаврилюк Олена Вікторівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
pptx
Додано
11 квітня 2023
Переглядів
3970
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку