Розвиток мовлення. Написання гуморески

Про матеріал
Мета (формувати компетентності): предметні: удосконалення уміння складати власну гумористичну оповідь, на основі набутих ними знань про гумореску як літературний жанр, особливості її побудови та ідейно-тематичне спрямування; ключові: уміння вчитися: розвиток творчих здібностей учнів, культури зв'язного писемного мовлення, уміння грамотно викладати свої думки і спостереження; загальнокультурну: розвиток логічного мислення, виховання поваги до митців слова і гумору, впевненість у своїх можливостях, прищеплення інтересу до результатів власної праці.
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Написання гуморески. Розвиток мовлення (письмово)

Номер слайду 2

Актуалізація опорних знань. Дайте визначення поняттю «гумор». Охарактеризуйте гумореску як літературний жанр. Різновид комічного відображення смішного в життєвих ситуаціях і людських характерах. Гумореска — невеликий віршований, прозовий чи драматичний твір з комічним сюжетом, відмінний від сатиричного твору легкою, жартівливою тональністю.

Номер слайду 3

«Сміх — це сонце: воно проганяє зиму з людського обличчя». Віктор Гюго. Сміх може бути гострим і викривальним — це сміх сатири. А може бути добрим і співчутливим, а не злим чи глузливим. Саме такий сміх зустрінемо в гуморесках, усмішках, анекдотах.

Номер слайду 4

Яким повинен бути сміх над людиною, щоб вона з нього не образилася?Хто з відомих вам письменників звертався до гумористичного жанру? Чому?

Номер слайду 5

Виконайте вправуhttps://learningapps.org/watch?v=pehafskyc22

Номер слайду 6

Побудова гуморески1. Вступ, де здійснюється стисле знайомство з героями твору та подіями, а також де, за яких обставин і з ким вони будуть відбуватися.2. Виклад розвитку подій. За необхідності застосовується діалог, розкривається характер героїв. Кожна подія у творі повинна бути чітко впорядкованою, пов'язаною між собою.3. Висновок. Повинен містити інтригуючі питання або сцену, яка б дала можливість зрозуміти ідейно-тематичне спрямування твору.

Номер слайду 7

Вимоги до складання гуморески✵ Співчутливий, доброзичливий сміх.✵ Зображення однієї події з життя головного героя.✵ Основних дійових осіб небагато (двоє-троє, причому один або двоє з них мають якусь смішну, кумедну рису своєї вдачі).✵ Застосування висловів, порівнянь жартівливого характеру, пестливі слова, гіперболи.✵ Обсяг твору — до 1сторінки.

Номер слайду 8

Напишіть гумореску на одну із запропонованих тем✵ Шкільне життя;✵ пригоди на канікулах або під час подорожі;✵ взаємостосунки в сім'ї;✵ людина — суспільство, природа;✵ основні життєві цінності.

Номер слайду 9

Дякую за увагу!

pptx
Додано
11 квітня 2023
Переглядів
2477
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку