Розвиток особистісної сфери Тест

Про матеріал
Опитувальник виявляє загальний рівень мислення, кругозір та розвиток соціальних якостей дитини. Тест проводиться у вигляді бесіди “запитання-відповідь"
Перегляд файлу

РОЗВИТОК ОСОБИСТІСНОІ

СФЕРИ




Цей опитувальник виявляє загальний рівень мислення, кругозір та розвиток соціальних якостей дитини.

Тест проводиться у вигляді бесіди “запитання-відповідь". Завдання може звучати так: Зараз я буду задавати запитання, а ти намагайся відповісти на них”. Якщо дитині важко відразу відповісти на запитання, можна допомогти їй декількома навідними питаннями. Відповіді фіксуються в балах, потім сумуються.

Запитання

Яка тварина більша - кінь чи собака?

Вранці ми снідаємо, а вдень ...

Вдень світло, а вночі ...

Небо блакитне, а трава ...

Черешні, груші, сливи, яблука - це що?

Чому перед тим як проїде потяг, опускається шлагбаум?

Що таке Київ. Одеса. Львів? (Назвати будь-які міста)

Котра година? (Показати на годиннику, справжньому чи іграшковому)

Маленька корова - це теля, маленька собака - це .... маленька овечка - це ...?

Собака більше схожий на курку або кішку? Чим? Що у них спільного?

Чому на всіх автомобілях є гальма?

Чим схожі один на одного молоток і сокира?

Чим схожі один на одного кішка і білка?

Чим відрізняються цвях і гвинт? Як би ти впізнав їх. якби вони лежали перед тобою на столі?

Футбол, стрибки у висоту, теніс, плавання - це ...

Які ти знаєш транспортні засоби?

Чим відрізняється старий чоловік від молодого? Яка між ними різниця?

Чому люди займаються спортом?

Чому це погано, коли хтось ухиляється від роботи?

Чому на конверт з листом потрібно наклеювати марку?

Оцінювання

 Кінь = 0 балів;

неправильна відповідь = -5 балів

Обідаємо, їмо суп, м'ясо = 0;

вечеряємо, спимо і інші неправильні відповіді = -3 бали Темно = 0;

неправильна відповідь = -4 Зелена = 0;

неправильна відповідь = -4 Фрукти = 1;

неправильна відповідь = -1



Щоб поїзд не зіткнувся з автомобілем; щоб ніхто не постраждав і т.д. = 0: неправильна відповідь ;:= -1

Міста = 1; станції = 0; неправильна відповідь = -1

Правильно показано = 4;

показано тільки цілу годину або чверть години = 3; не знає годин = 0

Цуценя, ягня = 4;

тільки одна правильна відповідь = 0; неправильна відповідь = -1

На кішку, тому що у них по 4 лапи, шерсть, хвіст, пазурі (досить одної подібності) = 0; на кішку без пояснення = -1 на курку = -З

Вказано дві причини: гальмувати з гори, зупинятися, уникати зіткнення і так далі = 1; одна причина = 0; неправильна відповідь = -1

Дві загальні ознаки: вони з дерева і заліза, це інструменти, ними можна забивати цвяхи, у них є рукоятки і т.д. = 3; одна ознака = 2; неправильна відповідь = 0

Визначення, що це тварини або приведення двох спільних ознак: у них 4 лапи, хвости, шерсть, вони можуть лазити по деревах і т.д. = 3; одна ознака = 2; неправильна відповідь - 0

У гвинта різьба (така закручена лінія навколо) = 3:

гвинт вкручується, а цвях забивається або у гвинта є гайка = 2;

неправильна відповідь = 0

Спорт (фізкультура) = 3;

ігри (вправи, гімнастика, змагання) = 2;

неправильна відповідь = 0

Три наземних транспортних засоби + літак або корабель = 4;

тільки три наземних транспортних засоби чи повний перелік з літаком, кораблем, але тільки після пояснення, що транспортні засоби - це те. на чому можна пересуватися = 2; неправильна відповідь = 0

Три ознаки (сиве волосся, відсутність волосся, зморшки, погано бачить, часто хворіє і т.д.)

= 4;

одна або дві відмінності = 2;

неправильна відповідь (у нього палиця, він курить ...) = 0



З двох причин (щоб бути здоровими, загартованими, щоб не були товстими і т.д.) = 4; одна причина = 2;

неправильна відповідь (щоб щось вміти, щоб заробити гроші і т.д.) = 0

Інші повинні працювати за нього (або інший вираз того, що хтось несе збиток внаслідок цього)= 4;

він ледачий, мало заробляє, не може нічого купити = 2; неправильна відповідь = 0

Так платять за пересилання цього листа = 5; отримувач повинен був би заплатити штраф = 2; неправильна відповідь = 0

Підсумовуємо бали

° сума + 24 і вище - високий вербальний інтелект (кругозір).

° сума від + 14 до 23 - вище середнього.

° сума від 0 до + 13 - середній показник вербального інтелекту.

° від -1 до - 10 - нижче середнього.

° від - 11 і менше - низький показник.



 


 

docx
Пов’язані теми
Психологія, Методичні рекомендації
Інкл
Додано
14 грудня 2023
Переглядів
166
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку