Розвиток степ аеробіки

Про матеріал
Розвиток степ аеробіки її розвиток та місце у сучасному світі. Як формувалася степ аеробіка
Перегляд файлу

На сучасному етапі розвитку суспільства виявлена тенденція до погіршення стану здоров'я дітей в різних регіонах Російської Федерації. Не більше 14% дітей народжуються фізично зрілими. До 60% дітей страждають хронічними захворюваннями. 25 - 35% дітей, що прийшли в 1 клас мають фізичні вади або хронічні захворювання.

Всесвітня організація охорони здоров'я розглядає здоров'я як повне фізичне, психічне і соціальне благополуччя людини. Здоров'я дитини залежить від ряду факторів: біологічних, екологічних, соціальних гігієнічних, а також від характеру педагогічних впливів. Серед різноманітних факторів, що впливають на стан здоров'я та працездатність організму, що росте, рухова активність. Рухова активність надає найбільш сприятливий вплив на організм, що знаходиться в межах оптимальних величин.

Вікові та індивідуальні особливості рухової активності дітей значною мірою визначаються як умовами організації діяльності, так і її характером і змістом. Особливо велика роль цілеспрямованого керівництва руховою діяльністю дітей, які виховуються в старших вікових групах дитячого саду. Це обумовлено тим, що до старшого дошкільного віку діти, маючи високу потребу в руховій активності , не завжди можуть її реалізувати на належному рівні. При цьому треба враховувати, що самостійна рухова активність дітей на п'ятому - сьомому році життя все більше обмежується створеними умовами в дитячому садку і сім'ї (збільшується тривалість навчальних занять з переважанням статичних поз), а також зростаючими пізнавальними інтересами дітей (комп'ютерні ігри, конструювання, перегляд телепередач і видиокасет і т. д.). У зв'язку з цим саме у дітей цього віку вже можуть сформуватися шкідливі звички малорухливого способу життя. Слід також пам'ятати, що старші дошкільники ще не вміють співвідносити свої бажання зі своїми істинними можливостями, що може призвести до переоцінки своїх сил і привести до небажаних наслідків (перевтоми, нервового перезбудження, травм). Все це свідчить про те, що необхідно забезпечення раціональним рівнем рухової активності дітей, який може бути досягнуто шляхом вдосконалення рухового режиму в дошкільному закладі.

Таким чином, можна виділити протиріччя: з одного боку необхідність організації оптимальної рухової активності дошкільнят, і з іншого боку тенденція до збільшення кількості малорухливих ігор і занять дітей цього віку.

Із суперечності випливає проблема: як організувати оптимальну рухову активність дітей в умовах сучасного рухового освіти.

Виходячи з проблеми, тема звучить таким чином: розвиток степ - аеробіки, як один із оптимальних умов вдосконалення рухової активності дитини.

Об'єкт дослідження - процес розвитку рухової активності.

Предмет дослідження - степ - аеробіка, як засіб розвитку рухової активності.

Гіпотеза: якщо використовувати степ - аеробіку при організації рухової активності дітей, то це буде сприяти їх фізичному розвитку.

Мета: визначити значення степ - аеробіки в розвитку рухової активності дітей старшого дошкільного віку.

Завдання:

1. Вивчити теоретичну і методичну літературу з даного питання

2. Визначити основні напрями щодо прищеплювання дітям навичок степ - аеробіки.

3. Розробити систему заходів щодо використання степ - аеробіки з дітьми 5-7 років.

4. Розробити музично-ігрові комплекси степ - аеробіки.

5. Організувати роботу по взаємодії з музичним керівником, вчителями та батьками.

6. Визначити ефективність розробленої системою по використанню степ - аеробіки.

 

Степ айробіка один з найпопулярніших напрямків фітнесу у сьогоденні. Нею можуть займатися як дорослі так і діти, які хочуть розвиватися фізично та емоційно. Кожне заняття з і степ аеробіки приносить багато задоволення як малим так і дорослим.

docx
Додано
13 вересня 2021
Переглядів
427
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку