Складові компоненти організаційно-методичних умов розвитку творчих здібностей учнів у ігровій діяльності Організаційно-методичні умови Забезпечення реалізації потенціалу педагогічних кадрів шкіл Всебічне вивчення особистості учнів та врахування отриманих результатів у своїй роботі Наявність методичної літератури з даної проблеми Забезпечення учнів необхідним ігровим матеріалом творчого характеру
Номер слайду 4
ПОЧАТКОВА ШКОЛА Концентрація уваги на короткий час; Наочно-образне, наочно-предметне мислення; Імітативні здібності; Нестійка мотивація. Вікові особливості
Номер слайду 5
Застосування комунікативно-орієнтованої методики “What’s missing” “Look and remember” “A magic box” “The article” “Remember the word” “Funny letters-men” “Hidden words” Ігри Театралізована гра-урок “Little Mouse” “A black cat” “I am a cat, you are a pig” Плакати з ілюстрованими римівками Вірші-діалоги, пісні “Two little boys” “Good morning, Mary” “What’s your name” “Come and see” Підстановочні таблиці Змінювання дієслова to be Звороти There is / There are Особові, присвійні займенники Present Simple Present Continuous Уроки-змагання Яскраві малюнки, іграшки
Номер слайду 6
Використання інтерактивних вправ Колективно-групове навчання Колективно-групова робота Незакінчене речення Робота в малих групах Мікрофон
Номер слайду 7
Використання інтерактивних вправ Кооперативне навчання Акваріум Карусель Робота в парах Імітаційні ігри Рольові ігри
Номер слайду 8
СЕРЕДНЯ ШКОЛА Вікові особливості Інтенсивний розвиток мислення Переважає наочно-образне мислення Мовленнєва пам’ять Мимовільна увага Пізнавальна мотивація Ініціативність
Номер слайду 9
Застосування комунікативно-орієнтованої методики Картинки з нерозгорнутим сюжетом Переростання діалога в дискусію Робота з додатковою літературою Непідготовлене мовлення Ситуативне моделювання Діа-, кіно- та відеофільми Слайди Написання резюме Рольові ігри Кодограми
Номер слайду 10
СТАРША ШКОЛА Поєднання рис підлітка та ознаки юнацького віку; Формування власного “Я”; Диференціація інтересів; Прагнення до самовираження; Самоствердження; Довільне запам’ятовування. Вікові особливості
Номер слайду 11
Комунікативно-орієнтована методика Робота з додатковою літературою, іноземним текстом; Пошукова робота; Складання резюме; Написання проектів; Самостійна робота; Поєднання індивідуальної, парної та групової роботи;
Номер слайду 12
Кооперативне навчання Акваріум Карусель Робота в парах Імітаційні ігри Рольові ігри Моделювання життєвих ситуацій Коло ідей
Номер слайду 13
Інтерактивні технології в середній і старшій ланках Колективно-групове навчання Ток-шоу Мікрофон Мозковий штурм Дискусія Займи позицію Інформаційні хвилинки
Номер слайду 14
Творчий потенціал учня Професійна спрямованість Рівноправне міжкультурне партнерство Комфортність в іншомовному середовищі Комунікативно- особистісна діяльність