Складові компоненти організаційно-методичних умов розвитку творчих здібностей учнів у ігровій діяльності Організаційно-методичні умови Забезпечення реалізації потенціалу педагогічних кадрів шкіл Всебічне вивчення особистості учнів та врахування отриманих результатів у своїй роботі Наявність методичної літератури з даної проблеми Забезпечення учнів необхідним ігровим матеріалом творчого характеру
Застосування комунікативно-орієнтованої методики “What’s missing” “Look and remember” “A magic box” “The article” “Remember the word” “Funny letters-men” “Hidden words” Ігри Театралізована гра-урок “Little Mouse” “A black cat” “I am a cat, you are a pig” Плакати з ілюстрованими римівками Вірші-діалоги, пісні “Two little boys” “Good morning, Mary” “What’s your name” “Come and see” Підстановочні таблиці Змінювання дієслова to be Звороти There is / There are Особові, присвійні займенники Present Simple Present Continuous Уроки-змагання Яскраві малюнки, іграшки