Розвиток творчих здібностей учнів на уроках англійської мови ( презентація)

Про матеріал
Матеріал містить узагальнений досвід та різноманітні форми і методи розвитку творчих здібностей учнів на уроках англійської мови
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Розвиток творчих здібностей учнів на уроках англійської мови

Номер слайду 2

Творча особистість Творча діяльність Творче мислення Творчий пошук Творче спілкування Творча активність

Номер слайду 3

Складові компоненти організаційно-методичних умов розвитку творчих здібностей учнів у ігровій діяльності Організаційно-методичні умови Забезпечення реалізації потенціалу педагогічних кадрів шкіл Всебічне вивчення особистості учнів та врахування отриманих результатів у своїй роботі Наявність методичної літератури з даної проблеми Забезпечення учнів необхідним ігровим матеріалом творчого характеру

Номер слайду 4

ПОЧАТКОВА ШКОЛА Концентрація уваги на короткий час; Наочно-образне, наочно-предметне мислення; Імітативні здібності; Нестійка мотивація. Вікові особливості

Номер слайду 5

Застосування комунікативно-орієнтованої методики “What’s missing” “Look and remember” “A magic box” “The article” “Remember the word” “Funny letters-men” “Hidden words” Ігри Театралізована гра-урок “Little Mouse” “A black cat” “I am a cat, you are a pig” Плакати з ілюстрованими римівками Вірші-діалоги, пісні “Two little boys” “Good morning, Mary” “What’s your name” “Come and see” Підстановочні таблиці Змінювання дієслова to be Звороти There is / There are Особові, присвійні займенники Present Simple Present Continuous Уроки-змагання Яскраві малюнки, іграшки

Номер слайду 6

Використання інтерактивних вправ Колективно-групове навчання Колективно-групова робота Незакінчене речення Робота в малих групах Мікрофон

Номер слайду 7

Використання інтерактивних вправ Кооперативне навчання Акваріум Карусель Робота в парах Імітаційні ігри Рольові ігри

Номер слайду 8

СЕРЕДНЯ ШКОЛА Вікові особливості Інтенсивний розвиток мислення Переважає наочно-образне мислення Мовленнєва пам’ять Мимовільна увага Пізнавальна мотивація Ініціативність

Номер слайду 9

Застосування комунікативно-орієнтованої методики Картинки з нерозгорнутим сюжетом Переростання діалога в дискусію Робота з додатковою літературою Непідготовлене мовлення Ситуативне моделювання Діа-, кіно- та відеофільми Слайди Написання резюме Рольові ігри Кодограми

Номер слайду 10

СТАРША ШКОЛА Поєднання рис підлітка та ознаки юнацького віку; Формування власного “Я”; Диференціація інтересів; Прагнення до самовираження; Самоствердження; Довільне запам’ятовування. Вікові особливості

Номер слайду 11

Комунікативно-орієнтована методика Робота з додатковою літературою, іноземним текстом; Пошукова робота; Складання резюме; Написання проектів; Самостійна робота; Поєднання індивідуальної, парної та групової роботи;

Номер слайду 12

Кооперативне навчання Акваріум Карусель Робота в парах Імітаційні ігри Рольові ігри Моделювання життєвих ситуацій Коло ідей

Номер слайду 13

Інтерактивні технології в середній і старшій ланках Колективно-групове навчання Ток-шоу Мікрофон Мозковий штурм Дискусія Займи позицію Інформаційні хвилинки

Номер слайду 14

Творчий потенціал учня Професійна спрямованість Рівноправне міжкультурне партнерство Комфортність в іншомовному середовищі Комунікативно- особистісна діяльність