Календарно-тематичне планування

Про матеріал
Календарно-тематичне планування з англійської мови для 3 класу на 1-й семестр до підручника Quick Minds 3
Перегляд файлу

№ уроку

Дата

Тематична сфера

і ситуація спілкування

Мовленнєві

функції

Інтегровані змістові лінії

Соціокультурна/ Соціолінгвістична

компетенція

Мовний інвентар

Очікувані результати навчання

Лексика

Граматика/Фонетика

Рецептивні

Інтеракційні/продуктивні

 

Introduction. Meet The explorers! Зустрічаймо дослідників!

 

 

 

 

1.

 

Зустрічаймо дослідників! Повторення  кількісних числівників від 1 до 20.

SB p.4

Називати

числа 1-20

 

Громадянська відповідальність:

розвиток в учнів готовності до взаємодії через спільну гру

Розуміти та відтворювати мовленнєві зразки

Співпрацювати в парі

 

numbers:1-20,

castle

 

Hi! I’m Liza. I’m eight.

Hello! I’m Ihor. I’m ten.

 

Демонструвати розуміння ключових слів у висловлюванні

 

Привітатися з однокласником та представити себе.

 

 

 

2.

 

Дозвілля. Вжиння модального дієслова саn. SB p.5

Повідомляти про можливості людей

Здоров’я і безпека: розуміти свої можливості і базові правила безпечної поведінки

Розуміти та відтворювати мовленнєві зразки

actions: ride a bike, play football, fly a kite, skip, make a sandcastle, paint a picture, play football, swim

I can ride a bike.

She can’t play football.

They can fly a kite.

Прослуховувати висловлювання та реагувати на нього

Повідомляти про можливості людей

 

 

 

 

 

3.

 

Зустрічаймо дослідників! Пісня «The explorers»

SB p.6

Розуміти інструкції, реагувати на інструкції товариша

Громадянська відповідальність:

уміння вчитися упродовж життя, використовувати ефективні навчальні стратегії для вивчення мови відповідно до власного стилю навчання

Розуміти та відтворювати мовленнєві зразки

Співати разом

Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків

Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків

Пісня  “The explorers”

Демонструвати розуміння ключових слів у висловлюванні

Повторювати за прослуханим

 

 

 

 

4.

 

Зустрічаймо дослідників!

Вживання граматичних структур have got/ has got

SB p.7

Повідомляти про приналежність речей певній людині

Громадянська відповідальність:

розвиток в учнів готовності до взаємодії через спільну діяльність

Співпрацювати в парі

Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків

She’s got  a dog.

He’s got a bike.

We’ve got two cats.

They’ve got a football.

Прослуховувати висловлювання та реагувати на нього

Зіграти у гру “Подивись і знайди”:

- They’ve got bikes.

- Mike and …

 

 

 

 

 

5.

 

Cтара книга

SB p.8-9

Повідомляти про проблему

Підприємливість та фінансова грамотність:

необхідність розвитку певних рис характеру для вирішення складних ситуацій

Особливості повідомлення про проблему

wait here, They’ve got, Let’s get them! get (the book) back, go away, silly, We’ve got, Well done

Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків

Розрізняти мовлення основних діючих осіб, слідкувати за малюнками

Реагувати на повідомлення

 

 

6.

 

Cтара книга

SB p.8-9

Повідомляти про проблему, реагувати на повідомлення

Громадянська відповідальність:

Розрізняти правильну і хибну інформацію з метою формування світогляду

Особливості термінового повідомлення

Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків

Let’s get them.

Gus pats his pets a lot.

Розуміти короткі і прості вказівки

 

Розповісти історію, використовуючи малюнок.

 

 

7.

 

 

Діагностична робота: сприймання на слух та зорове сприймання.

 

1.   My week. Мій тиждень.

 

 

 

8.

 

Мій тиждень

Дні тижня

SB p.10

Перераховувати дні тижня

Здоров’я і безпека: розуміти необхідність розпорядку, плану, організаціх совго часу

Розуміти та відтворювати мовленнєві зразки

Співпрацювати в парі

 

 

Days of the week: Monday, Tuesday, Wednesday, Thursday, Friday, Saturday, Sunday

Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків

Прослуховувати висловлювання та реагувати на нього

Перераховувати дні тижня під час взаємодії в парі

 

 

9.

 

Плани на тиждень

SB p.11

Розповідати про події, заплановані протягом тижня

Громадянська відповідальність:

розвиток в учнів готовності до взаємодії через спільну діяльність

Розуміти та відтворювати мовленнєві зразки

Days of the week: Monday, Tuesday, Wednesday, Thursday, Friday, Saturday, Sunday

I go swimming on Mondays.

So do I.

I play football on Saturdays.

I don’t.

 

Прослуховувати висловлювання та реагувати на нього

Розповідати про події, заплановані протягом тижня

 

 

10.

 

Мій тиждень

Пісня «Busy week»

SB p.12

Розповідати про події, заплановані протягом тижня

Здоров’я і безпека: розуміти необхідність розпорядку, плану, організаціх совго часу

Стежити за презентованою інформацією

Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків

Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків

Демонструвати розуміння ключових слів у висловлюванні

Повідомляти про події протягом тижня

 

 

 

11.

 

Події проягом тижня. Загальні питальні речення.

SB p.13

Запитувати про події протягом тижня

 

Громадянська відповідальність:

уміти ініціювати усну взаємодію для розв’язання

конкретного комунікативного завдання

Стежити за презентованою інформацією

Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків

Do you play computer games at the weekend?

Yes, I do.

No, I don’t.

Демонструвати розуміння висловлювань

Ставити запитання та реагувати на запитання однокласників

 

 

12.

 

Звернення  по допомогу

SB p.14-15

Розуміти послідовність дій історії

Здоров’я і безпека: розуміти необхідність звертатися по допомогу при необхідності

Стежити за презентованою інформацією

in code, clue, like + -ing, puzzle, keep, secret, sure, tell, That’s fine, want, No way, understand, follow

Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків

Розуміти короткі і прості вказівки

Обмінюватися репліками на рівні мікродіалогу

 

 

 

 

13.

 

Шукаємо таємний код.

SB p.14-15

Логічно мислити, розв’язувати логічні задачі

Підприємливість і фінансова грамотність:

уміння ініціювати усну взаємодію для розв’язання конкретного комунікативного завдання

Розуміти та відтворювати мовленнєві зразки

DJ Cool K plays CDs for ETs from planet QB3.

Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків

Розуміти короткі і прості вказівки

Інсценувати діалог

 

14.

 

 

 

Музичні інструменти

SB p.16-17

Розуміти опис музичних іструментів

Громадянська відповідальність:

Розуміти важливість культурної спадщини

Відтворювати мовленнєві зразки наслідуючи вчителя/диск

Розуміти і виконувати прості інструкції вчителя

recorder, guitar, triangle, flute, piano, drum, blow, string, rhysthm

trombone, harp, cymbals, cello, castanets, saxophone

Instructions (imperatives)

Розуміти короткий текст та відповідати на питання відповідного до нього

Повторювати за прослуханим

 

15.

 

Мій день

SB p.88

Логічно мислити, розв’язувати логічні задачі

Здоров’я і безпека: розуміти необхідність розпорядку, плану, організації свого часу

Відтворювати мовленнєві зразки наслідуючи вчителя/диск

Twenty, thirty, forty, fifty, sixty, seventy, eighty, ninety, one hundred

Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків

Прослуховувати висловлювання та реагувати на нього

 

Розповідати про свою сім’ю і розпорядок тижня

 

 

 

16.

 

Мій тиждень

SB p.97

Говорити про свій тиждень

Громадянська відповідальність:

уміти ініціювати усну взаємодію для розв’язання конкретного комунікативного завдання

Розуміти та відтворювати мовленнєві зразки

Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків

Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків

Розуміти короткі і прості вказівки

Ставити запитання про події протягом тижня та відповідати на них

 

17.

 

 

Діагностична робота: усне та писемне продукування.

 

2. Birthdays. Дні народження

 

 

 

18.

 

Місяці.Знайом-ство з новими лексичними одиницями.

SB p.18

Перераховувати місяці

Громадянська відповідальність:

розвиток в учнів готов-

ності до взаємодії через спільну діяльність

Розуміти та відтворювати мовленнєві зразки

 

months of the year: January, February, March, April, May, June, July, August, September, October, November, December

This months starts with J.

Демонструвати розуміння ключових слів у висловлюванні

Повторювати за прослуханим

 

 

 

19.

 

День народження

SB p.19

Повідомляти про день народження

Громадянська відповідальність:

уміння ініціювати усну взаємодію для розв’язання конкретного комунікативного завдання

Співпрацювати в парі

months of the year: January, February, March, April, May, June, July, August, September, October, November, December

When’s your birthday?

It’s in May.

Our birthsdays are in May.

Their birthdays are in July.

Прослуховувати висловлювання та реагувати на нього

Повідомляти, коли день народження

 

 

 

20.

 

Мій день народження. Пісня « Sallyʼs birthday»

SB p.20

Розповідати про своє день народження

Громадянська відповідальність:

Уважне ставлення до оточуючих

Стежити за презентованою інформацією

Повторення мовного матеріалу з попередніх занять

Повторення мовного матеріалу з попередніх занять

Пісня. Демонструвати розуміння ключових слів у висловлюванні

Розповідати про своє день народження

 

 

21.

 

День народження. Опис предметів.

SB p.21

Описувати предмети

Громадянська відповідальність:

Уважне ставлення до оточуючих та їх емоцій

Розуміти та відтворювати мовленнєві зразки

Повторення мовного матеріалу з попередніх занять

Doll is happy. – The doll’s happy.

The puppy is sad. – The puppy’s sad.

Прослуховувати висловлювання та реагувати на нього

 

Діалогічне мовлення

 

 

22.

 

Історія «Прибирання»

SB p.22-23

Пошук вказівки

Екологічна безпека та сталий розвиток:

Прибирати сміття, щоб довкілля було незабрудненим

Розуміти та відтворювати мовленнєві зразки

dark, village, What a mess!

Let’s tidy up!

I don’t like ...

There’s ...

 

Прослуховувати висловлювання та реагувати на нього

Відтворюваи історію за допомогою малюнку

 

 

 

23.

 

Прибирання. Інсценування історії.

SB p.22-23

Пошук вказівки

ПІдприємливість і фінансова грамотність:

використовувати ефективні навчальні стратегії для вивчення мови відповідно до власного стилю навчання

 

Розуміти і виконувати прості інструкції вчителя

Vic sells big balloons from the back of his van.

Повторення мовного матеріалу з попередніх занять

Прослуховувати та реагувати на прослухане

 

Інсценувати історію

 

 

 

24.

 

День народження. Запрошення на вечірку.

SB p.24-25

Стежити за презентованою інформацією, розуміти певні деталі

Громадянська відповідальність:

розвиток в учнів готовності до взаємодії через спільну діяльність

 

Знаходити деталі в тексті

Розуміти та відтворювати мовленнєві зразки

Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків

Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків

Демонструвати розуміння висловлювань

Читати про себе і розуміти речення, опрацьовані усно

Повідомляти про день, місце і імена гостей дня народження

 

 

25.

 

Defender of Ukraine Day

SB p.89

Стежити за презентованою інформацією, розуміти основну ідею

Громадянська відповідальність:

Шанобливе ставлення до захисників України

Розуміти та відтворювати мовленнєві зразки

an artist

an actor

an actress

a soldier

a cook

a pilot

Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків

Розуміння детальної інформації при читанні

 

Обмінюватися репліками на рівні мікродіалогу

 

 

 

 

 

26.

 

День народження. Усна взаємодія.

SB p.98

Повідомляти про день народження

ПІдприємливість і фінансова грамотність:

уміння вчитися упродовж життя,

використовувати ефективні навчальні стратегії для вивчення мови відповідно до власного стилю навчання

 

Відтворювати мовленнєві зразки

 

Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків

Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків

Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків

Обмінюватися репліками на рівні мікродіалогу

 

 

27.

 

 

Діагностична робота: зорове сприймання та писемне продукування.

 

 

 

 

3. His hair is curly.  Його волосся кучеряве (Зовнішність)

 

 

 

28.

 

Зовнішність. Знайомство з новими лексичними одиницями.

SB p.26

Розповідати про зовнішність людини

Громадянська відповідальність:

Усвідомлення унікальності кожної людини

Відтворювати мовленнєві зразки наслідуючи вчителя/запис

 

Blonde, curly, moustache, teeth, straight, beard, fat, thin

He’s got moustache.

Прослуховувати висловлювання та реагувати на нього

Повторювати за прослуханим

 

 

 

29.

 

Зовнішність інших людей.

SB p.27

Розповідати про зовнішність інших людей

Громадянська відповідальність:

Усвідомлення унікальності кожної людини

Розуміти і виконувати прості інструкції вчителя

Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків

My eyes are big.

His moustache is long.

Our eyes are brown.

Your hair is blonde and curly.

Her hair is short and straight.

Their teeth are white.

Прослуховувати висловлювання та реагувати на нього

 

Обмінюватися репліками про зовнышнысть людини на рівні мікродіалогу

 

 

30.

 

Зовнішність. Пісня «Heʼs a great boy»

SB p.28

Розповідати про зовнішність інших людей

Громадянська відповідальність:

Усвідомлення унікальності кожної людини

Стежити за презентованою інформацією

Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків

His/her …is…

His/Her …are…

He’s/She’s a little …

He/She realy likes …

Пісня. Демонструвати розуміння ключових слів у висловлюванні

Повторювати за прослуханим

 

31.

 

Приналежність речей

SB p.29

Питати і повідомляти про приналежність речей кому-небудь

Громадянська відповідальність:

шанобливо ставитися до власності інших

Стежити за презентованою інформацією

Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків

Tom’s sweater is blue.

Olivia’s hair is curly.

Daniel’s trousers are big.

 

Прослуховувати висловлювання та реагувати на нього

 

Грати в гру меморі, використовуючи граматичні кострукції уроку

 

 

 

32.

 

Історія «Лицар»

SB p.30-31

Пошук вказівки

Підприємливість і фінансова грамотність:

шукати нестанлдартні й ефективні шляхи вирішення задач

 

Співпрацювати в парі

arrow, hurt, Look out!, knight, come after, hide, I’ve got an idea, lucky, keep quiet, lead

Повторення мовного матеріалу з попередніх занять

Прослуховувати висловлювання та реагувати на нього

Ставити питання та відповідати на них, розповідаючи про свою кімнату

 

 

 

 

33.

 

Історія «Лицар»

Інсценування історії.

SB p.30-31

Пошук вказівки

Підприємливість і фінансова грамотність:

уміння ініціювати усну взаємодію для розв’язання конкретного комунікативного завдання

Стежити за презентованою інформацією

Правила поведінки

 

A crowd is watching the clown show from the window.

Повторення мовного матеріалу з попередніх занять

Історія «Лицар»

Розрізняти мовлення основних діючих осіб, слідкувати за малюнками

Читати речення з історії

Розуміти короткі і прості вказівки

Читати речення з історії

Інсценувати історію

 

 

 

34.

 

Музеї

SB p.32-33

Стежити за презентованою інформацією, розуміти основну ідею

Громадянська відповідальність:

усвідомлення важливості культурної спадщини і цінності  різних країн

 

Розуміти  конкретну інформацію

collection, coin, painting, rock

Connectors but, and

Розуміння детальної інформації при читанні

Реагувати висловлювання

Розуміти вказівки

 

Реагувати на повідомлення

 

 

35.

 

Різдво у різних країнах світу

SB p.90

Повторення структур

Громадянська відповідальність:

усвідомлення важливості культурної спадщини і цінності  різних країн

 

Розуміти  конкретну інформацію

Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків

Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків

Розуміти короткі і прості вказівки

Розповідати про улюблене свято

 

36.

 

Зовнішність

SB p.99

Розповідати про зовнішність людини

Розповідати про зовнішність людини

Розуміти  конкретну інформацію

 

 

 

Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків

Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків

Розуміти короткі і прості вказівки

Описувати малюнки

 

 

 

37.

 

 

 

День народження

Повторення вивченого матеріалу

SB p.34-35

Обирати правильну опцію

Говорити про день народження

Громадянська відповідальність:

уміння вчитися упродовж життя, використовавати ефективні навчальні стратегії для вивчення мови відповідно до власного стилю навчання

Розуміти  конкретну інформацію

Розуміти та відтворювати мовленнєві зразки

Співпрацювати в парі

 

Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків

Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків

Розуміти короткі і прості вказівки

Розв’язувати завдання вікторини

Обмінюватися репліками на рівні мікродіалогу

 

 

38.

 

 

Діагностична робота: сприймання на слух та усне продукування.

 

4. The haunted house. Будинок з привидами

 

 

39.

 

Будинок з привидами

SB p.36

Розповідати про будинок / квартиру

Здоров’я і безпека:

дотримуватися чистоти у будинку

Стежити за презентованою інформацією

Співпрацювати в групі

bathroom, bedroom, living room, hall, dining room, kitchen, stairs, cellar

Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків

Прослуховувати висловлювання та реагувати на нього

Повторювати за прослуханим

Називати кімнати

40.

 

Мій будинок. В якій кімнаті Mike? SB p.37

Визначати місцезнаходження людей

Громадянська відповідальність:

взаємодія з іншими членами суспільства

Розуміти і виконувати мовленнєві зразки

bathroom, bedroom, living room, hall, dining room, kitchen, stairs, cellar

Where’s Mike?He’s in the kitchen.Where’s Linda?

She’s in the bedroom.

Where are Hanry and Freddie?

They’re in the living room.

Прослуховувати та реагувати на прослухані висловлювання

Гра

Ставити питання та відповідати на них

41.

 

Будинок з привидами. Пісня «Whereʼs Lionel?»SBp.38

Визначати місцезнаходження людей

Громадянська відповідальність:

взаємодія з іншими членами суспільства

Стежити за презентованою інформацією

Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків

Where are the crocodiles?

Where are the tigers?

Демонструвати розуміння ключових слів у висловлюванні

Ставити питання та відповідати на них

42.

 

Мій будинок . Питальні речення.

SB p.39

Описувати товаришів та героїв історії

Громадянська відповідальність:

взаємодія з іншими членами суспільства

Розуміти і виконувати мовленнєві зразки Співпрацювати в парі

Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків

Is there a plane? Yes there is.

Are there any rats?

No, there aren’t.

How many cars are there?

There are four cars.

Прослуховувати та реагувати на прослухані висловлювання

Гра

Ставити питання та відповідати на них

43.

 

Історія «Ще вище!»

SB p.40-41

Пошук вказівки

Підприємливість і фінансова грамотність:

уміння використовувати нестандартне мислення для  досягнення мети

Нестандартне мислення

 

over there, No time to play! Pirate Ship, really, above, the wrong place

Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків

Розрізняти мовлення основних діючих осіб, слідкувати за малюнками

Читати речення з історії

Інсценувати історію

43.

 

Історія «Ще вище!»

SB p.40-41

Планувати дії разом

Громадянська відповідальність:

співпрацювати з іншими на результат, спілкуючись іноземною мовою

Нестандартне мислення

 

Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків

Roxy, Ron and Ray are the Triple R rock stars from Mars.

Читати про себе і розуміти речення, опрацьовані усно

Реагувати на повідомлення

45.

 

Мій дім

 

SB p.42

 

Повторення структур, представлених  у розділі

Підприємливість і фінансова грамотність:

використовувати ефективні навчальні стратегії для вивчення мови відповідно до вла сного стилю навчання

Виконання тестових завдань

Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків

Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків

Вказувати відповідний малюнок

Помічати  правильну відповідь

46.

 

Мій будинок, моя квартира.

SB p.91

Обговорювати місце проживання

Громадянська відповідальність:

поважати кожну людину

 

Стежити за презентованою інформацією

Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків

Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків

Читати та розуміти значення окремих слів

Описувати місце проживання

47.

 

Діагностична робота:  усне та писемне  продукування.

48.

 

Повторення вивченого матеріалу. Підсумковий урок за перший семестр.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

5. By the sea. Біля моря

54.

 

Біля моря

SB p.44

Розповідати про дозвілля

Здоров’я і безпека:

Розуміння необхідності різних способів проведення вільного часу для здорового емоційного стану людини

Стежити за презентованою інформацією

fish, play with the dog, clean your goggles, play the guitar, talk on the phone, dance, listen to the radio, read a book

What am I doing?

You’re cleaning your goggles.

Читати та розуміти значення окремих слів

Обмінюватися репліками на рівні мікродіалогу

55.

 

Біля моря

SB p.45

Повідомляти про свої дії та дії інших

Здоров’я і безпека:

розуміння необхідності різних способів проведення вільного часу для здорового емоційного стану людини

Стежити за презентованою інформацією

Співпрацювати в групі

fish, play with the dog, clean your goggles, play the guitar, talk on the phone, dance, listen to the radio, read a book

Peter is eating an ice cream.

He isn’t reading  a book.

Emma and Bob are dancing.

They aren’t fishing.

Прослуховувати та реагувати на прослухані висловлювання

Читати про себе і розуміти речення

Обмінюватися репліками на рівні мікродіалогу

56.

 

Біля моря

SB p.46

Повідомляти про свої дії та дії інших

Здоров’я і безпека:

розуміння необхідності різних способів проведення вільного часу для здорового емоційного стану людини

Стежити за презентованою інформацією

Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків

Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків

Демонструвати розуміння ключових слів у висловлюванні

Повторювати за прослуханим

 

57.

 

Біля моря

SB p.47

Запитувати з метою отримати більш детальну інформацію

Громадянська відповідальність:

проявляти зацікавленість щодо інших членів колективу

Стежити за презентованою інформацією

Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків

Is Ana Having lunch?

Yes, she is.

Is Tim swimming?

No, he isn’t.

Are Chris and Luc reading?

Yes, they are.

Are Maria and Jane sleeping?

No, they aren’t.

Прослуховувати та реагувати на прослухані висловлювання

Повторювати за прослуханим

Ставити питання та відповідати на них

 

58.

 

Біля моря

Пастка

SB p.48-49

Розвиток навичок аудіювання

 

Здоров’я і безпека: просити про допомогу у небезпечній ситуації

Стежити за презентованою інформацією

Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків

trap, shell, different place, get (my arm) out, shark, cage, octupus

Розрізняти мовлення основних діючих осіб, слідкувати за малюнками

Читати речення з історії

Повторювати за прослуханим

Ставити питання та відповідати на них

 

59.

 

Біля моря

Пастка

SB p.48-49

Розвиток навичок аудіювання

 

Громадянська відповідальність:

уміння співпрацювати з іншими

Стежити за презентованою інформацією

Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків

Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків

Розуміти короткі і прості вказівки

Розуміння детальної інформації при аудіюванні

Читати короткі повідомлення та розуміти їх значення

Інсценувати історію

60.

 

Біля моря

Візерунки і симетрія

 

SB p.50

Повторення структур, представлених  у розділі

Екологічна безпека і сталий  розвиток:

розуміння законів природи

Виконання тестових завдань

pattern, symmetry, stripes, vertical, diagonal, horizontal, spiral, spots

Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків

Вказувати відповідний малюнок

Відмічати правильну відповідь

61.

 

Біля моря

Візерунки і симетрія

SB p.51

Повторення структур, представлених  у розділі

Екологічна безпека і сталий  розвиток:

розуміння законів природи

Виконання практичних завдань

symmetrical, asymmetrical, middle, sides, same

Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків

Читати короткі повідомлення та розуміти їх значення

Розповідати про результати практичної роботи

62.

 

Пори року та вибір одягу

SB p.92

Повторення структур, представлених  у розділі

Здоров’я і безпека:

Розуміння важливості правильно вибрати одяг залежно від погоди та пори року

Розуміти  конкретну інформацію

Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків

Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків

Читати короткі повідомлення та розуміти їх значення

Розповідати про улюблену пору року та вибір одягу

 

63.

 

Біля моря*

SB p.101

Повторення структур, представлених  у розділі

Підприємливість і фінансова грамотність:

використовувати

ефективні

навчальні стратегії

 для вивчення мови відповідно до

власного стилю

навчання

Розуміти інформацію, представлену на малюнку, і  проговорювати її

Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків

Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків

Описувати дії людей на малюнку

Ставити питання та відповідати на них

 

64.

 

Unit 5 test By the sea 

 

6. Our school. Наша школа

65.

 

Наша школа

SB p.52

Розповідати про

свою школу

Громадянська відповідальність:

значення школи і

 навчання в

 житті людини

Уважно стежити за презентованою

інформацією

playground, classroom,

music room, toilets,

computer room, library,

 reception, dining hall, gym,

do exercise

Повторення

мовного матеріалу з

попередніх уроків

Прослуховувати

висловлювання та

реагувати на нього

Називати приміщення в

школі

 

66.

 

Наша школа

SB p.53

Запитувати

з метою

підтвердження

або

 заперечення

інформацію,

про яку питають

Громадянська відповідальність:

значення школи і

навчання в  житті

 людини

Розуміти і

виконувати

мовленнєві зразки

 

playground, classroom, music room, toilets, computer room, library, reception, dining hall, gym, do exercise

I was in the music room

at 10 o’clock.

I wan’t in the library.

You were in the gym

at 11 o’clock.

You weren’t in the

classroom.

Прослуховувати та

реагувати на прослухані висловлювання

Говорити про  минуле

 

67.

 

Наша школа

SB p.54

Розповідати про

своє

місцезнаходження в певний момент в минулому

Підприємливість і фінансова грамотність:

уміння

генерувати нові

ідеї,

переконувати

в їх доцільності

та об’єднувати

однодумців

задля втілення

цих ідей у життя

Стежити за

презентованою

інформацією

Повторення мовного

матеріалу з попередніх

уроків

I was …

I wan’t …

Демонструвати розуміння

ключових слів у

висловлюванні

 

Повторювати за

прослуханим

 

68.

 

Наша школа

 

SB p.55

Запрошувати

інформацію про

інших людей

Підприємливість і фінансова грамотність:

уміння

ініціювати усну

взаємодію для

розв’язання

конкретного комунікативного

 завдання

Розуміти і

відтворювати

мовленнєві зразки

Повторення мовного

матеріалу з попередніх

уроків

Were you in the park

yesterday at 6 o’clock?

Yes, I was.

Were you at the cinema

yesterday afternoon?

No, I wasn’t.

 

Прослуховувати та

відповідно реагувати на

прослухані

висловлювання

Ставити питання та

відповідати на них,

грати у комунікативну

гру з однокласниками

69.

 

Наша школа

В класі музики

SB p.56-57

Пошук вказівки

Здоров’я і безпека:

Розуміння

важливості

правильного

 харчування та його

 впливу на

життєдіяльність

людини

Розуміти і

відтворювати

мовленнєві зразки

break, snack, shall, hot

chocolate, cup, Well spotted!, lighthouse, rich, leave,

trumpet, baton

Повторення мовного

матеріалу з попередніх

уроків

Розрізняти мовлення

основних діючих осіб,

слідкувати за малюнками

 

Інсценувати історію

70.

 

Наша школа

В класі музики

SB p.56-57

Пошук вказівки

Здоров’я і безпека:

розуміння

важливості

правильного

 харчування та його

 впливу на

життєдіяльність

людини

 

Розуміти і

відтворювати

мовленнєві зразки

Повторення мовного

матеріалу з попередніх

уроків

Повторення мовного

матеріалу з попередніх

уроків

Розуміння детальної

інформації при

аудіюванні

 

Інсценувати історію

71.

 

Наша школа

SB p.58

Виконувати

тестові

завдання

Підприємливість і фінансова грамотність:

використовувати

ефективні

навчальні

стратегії для

вивчення мови

 

Виконання

тестових завдань

Повторення мовного

матеріалу з попередніх

уроків

Повторення мовного

матеріалу з попередніх

уроків

Розуміння детальної

інформації при аудіюванні

Обмінюватися репліками

на рівні мікродіалогу

 

72.

 

Наша школа

 

SB p.59

Повторення

структур,

представлених 

у розділі

Підприємливість і фінансова грамотність:

висловлювати

англійсткою

мовою власні

почуття,

переживання і

судження щодо

творів мистецтва

Проектна робота

Повторення мовного

матеріалу з попередніх

уроків

This is my dream school.

There are…

Розуміти запитання та

відповідати на них

Розповідати про школу

 своєї мрії

73.

 

Свято

«Масляна»

SB p.93

Повторення

структур,

представлених 

у розділі

Громадянська відповідальність:

усвідомлення

важливості

культурної

спадщини і

цінності  різних

країн

Розуміти і

відтворювати

мовленнєві зразки

pancake, Lent, toss, delicious

Повторення мовного

матеріалу з попередніх

уроків

Розуміння детальної

інформації при аудіюванні

 

Обмінюватися репліками

на рівні мікродіалогу

 

74.

 

Наша школа*

SB p.102

 

Називати слова, що зображені на малюнку

Ініціативність і

підприємливість:

уміння

генерувати нові

ідеї,

переконувати

їх

доцільності та

об’єднувати

однодумців

задля втілення

цих ідей у життя

 

Відповідати на питання

Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків

Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків

Розуміти питання та відповідати на них

Обмінюватися репліками на рівні мікродіалогу

 

75.

 

Час вікторини

SB p.60

Повторення

структур,

представлених

у розділі

 

Ініціативність і

підприємливість:

вміти виконувати

тестові завдання

з метою перевірки

своїх результатів

 

Виконання тестових завдань

 

Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків

Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків

Розуміти питання та відповідати на них

Відповідати на питання

76.

 

Гра: будинок

SB p.61

Повторення

структур,

представлених 

у розділі

Ініціативність і

підприємливість:

уміння вчитися упродовж життя:

використовувати

ефективні

навчальні

стратегії для

вивчення мови

відповідно до

власного стилю

навчання

Виконання

практичних

завдань

Повторення мовного

матеріалу

з попередніх уроків

Повторення мовного

матеріалу з попередніх

уроків

Називати слова на малюнках, описувати малюнки

 

Описувата кімнати та дії людей

 

77.

 

Unit 6 test The haunted hause

 

7. In the hospital. У лікарні

78.

 

У лікарні

SB p.62

Називати

хвороби

Здоров’я і безпека:

Розуміти вплив

хвороб на  організм людини

Уважно стежити за презентованою

інформацією

hospital, doctor, nurse,

cold (n), cough, headache,

toothache, earache,

stomach-ache, ill, get better,

 quickly, What’s the matter?

Повторення мовного

матеріалу з попередніх

уроків

Прослуховувати

висловлювання та

реагувати на нього

Елементи читання –

презентація слів

Види хвороб

79.

 

У лікарні

SB p.63

Обговорювати

Минулі події

Здоров’я і безпека:

Розуміти

необхідність

звертатися до

лікаря,

якщо захворів

Розуміти і

відтворювати

мовленнєві зразки

Повторення мовного

матеріалу з попередніх

уроків

jump-jumped

shout-shouted

land-landed

Прослуховувати та

реагувати на прослухані висловлювання

 

Ставити питання та

відповідати на них

80.

 

У лікарні

SB p.64

Обговорювати

хатніх тварин

Громадянська відповідальність:

взаємодія з нішими членами колективу

під час спільної

діяльності

Стежити за

презентованою

інформацією

Повторення мовного

матеріалу з попередніх

уроків

Повторення мовного

матеріалу з попередніх

уроків

Демонструвати розуміння

 ключових слів у

висловлюванні

Читати словосполучення

та розуміти їх значення

Повторювати за

прослуханим,

обмінюватися репліками

на рівні мікродіалогу

 

81.

 

У лікарні

SB p.65

Обговорювати

Похід до лікаря

Здоров’я і безпека:

Розуміти

необхідність дотримуватися

порад лікаря

Стежити за

презентованою

інформацією

Повторення мовного

матеріалу з попередніх

уроків

wake up – woke up

feel – felt

have – had

go – went

give – gave

say – said

Розуміти короткі і прості

вказівки

 

Розповідати історію за

 малюнками

 

82.

 

У лікарні

SB p.66-67

Обговорювати

Похід до лікаря

Громадянська відповідальність: проявляти турботу до людей літнього віку

Стежити за

презентованою

інформацією

go right in, I’ll see you later,

Are you all right? play a trick,

leave us alone, no way,

injection, lie down

Повторення мовного

матеріалу з попередніх

уроків

Розрізняти мовлення

основних діючих осіб,

слідкувати за малюнками

Читати історію про себе,

 слідкувати за малюнками

Інсценувати історію

83.

 

У лікарні

SB p.66-67

Обговорювати

Похід до лікаря

Громадянська відповідальність:

розуміти, що в

кожної людини

можуть бути різні воподобання

Розуміння

конкретної

інформації

Someone played a trick on us!

 

Mike hiked – he liked it!

Kate skated – she hated it!

Розуміння детальної

інформації

Говорити про минулі події

84.

 

У лікарні

Температура

SB p.68

Обговорювати

ознаки хвороби

Здоров’я і безпека:

Розуміти ознаки

хвороби і що

робити при цьому

Виконання

тестових завдань

fever, last, temperature, perfect, virus/viruses, thermometer

Повторення мовного

матеріалу з попередніх

уроків

Вказувати відповідне значення відповідно до тексту

 

Описувати своє самопочуття

85.

 

У лікарні

Температура

SB p.69

Обговорювати

ознаки хвороби

Здоров’я і безпека:

Розуміти ознаки

хвороби і що

робити при цьому

Розуміння

конкретної

інформації

Повторення мовного

матеріалу з попередніх

уроків

Повторення мовного

матеріалу з попередніх

уроків

Виконувати проектну роботу

Виконувати чіткі вказівки

86.

 

Погода і

природні явища

SB p.94

Обговорювати

природні явища

Екологічна безпека і сталий  розвиток:

розуміння впливу природних явищ на життєдіяльність

людини

Розуміння

Конкретної

інформації

Strong wind, heavy rain,

lightning, flood

Повторення мовного

матеріалу з попередніх

уроків

Розуміння детальної

інформації

Відповідати на питання про природні явища

87.

 

У лікарні *

SB p.103

Обговорювати

ознаки хвороби

Ініціативність і

підприємливість:

уміння

співпрацювати

з іншими

на результат,

спілкуючись

іноземною

мовою

Розуміння

конкретної

інформації

Повторення

мовного матеріалу

з попередніх уроків

Повторення

мовного матеріалу

з попередніх уроків

Розуміння детальної

інформації

Описувати хвороби,

говорити про події в

минулому

88.

 

Unit 7 test In the hospital

 

8. The market. На базарі

89.

 

На базарі

Продукти

харчування

SB p.70

Описувати

Похід на базар

 

Здоров’я і безпека: розуміння необхідності купувати здорову їжу

Уважно стежити за презентованою інформацією

fish, bread, eggs, grapes,

lemons, watermelons,

mangos, beans, tomatoes,

potatoes, delicious

Повторення мовного

матеріалу з попередніх

уроків

Прослуховувати

висловлювання та

реагувати на нього

Читати окремі слова

Розповідати про

Продукти харчування

90.

 

На базарі

Продукти

харчування

SB p.71

Говорити про

смаки

Здоров’я і безпека: розуміння

необхідності

вживати здорову

їжу

Розуміти і

відтворювати

мовленнєві зразки

fish, bread, eggs, grapes,

 lemons, watermelons,

mangos, beans, tomatoes,

potatoes

Would you like a tomato?

Yes, please.

Would you like some bread?

No, thank you.

I’d like orange, please.

Прослуховувати та

реагувати на прослухані висловлювання

Розуміти короткі і прості

вказівки

Відповідати на питання

 та ставити запитання  

про смаки

91.

 

На базарі

Продукти

харчування

SB p.72

Говорити про

смаки

Здоров’я і безпека: розуміння

необхідності

вживати здорову

їжу

Стежити за

презентованою

інформацією

food, would like (for offers)

Повторення

мовного матеріалу

з попередніх уроків

Демонструвати розуміння

ключових слів у висловлюванні

Повторювати за

прослуханим

 

 

92.

 

На базарі

Продукти

харчування

SB p.73

 

Громадянська відповідальність:

вміння працювати в парі під час спільної

діяльності

Стежити за

 презентованою інформацією

Повторення мовного

матеріалу з попередніх

уроків

Are there any pears in the

fridge?

Yes, there are.

No, there aren’t any.

Is there any bread in the

 basket?

Yes, there is.

No, there isn’t any.

 

Прослуховувати та

реагувати на прослухані висловлювання

Розуміти короткі і

прості вказівки

Ставити питання та

відповідати на них

93.

 

У печері

SB p.74-75

Вирішувати

проблемну

ситуацію

Ініціативність і

підприємливість:

використовувати

дані ресурси

масимально з

метою досягнення результату

Правила

поведінки:

командна робота

Розуміти і

відтворювати

мовленнєві зразки

Повторення мовного

матеріалу з попередніх

уроків

Повторення мовного

матеріалу з попередніх

уроків

Розрізняти мовлення основних діючих осіб, слідкувати за малюнками

Інсценувати історію

94.

 

У печері

SB p.74-75

Обговорення

історії

Ініціативність і

підприємливість:

уміння

генерувати нові

ідеї,

переконувати в

їх доцільності та об’єднувати

однодумців

задля втілення

цих ідей у життя

Стежити за

презентованою

 інформацією

Irene uses her nse to smell limes, cakes and roses.

Повторення мовного

матеріалу з попередніх

уроків

Розуміти короткі і прості

вказівки

Читати речення, засвоєні в

усному мовленні

Відповідати на запитання

щодо історії

95.

 

Продукти

харчування

Сім’я

SB p.76

Повторення

структур,

представлених 

у розділі

Ініціативність і

підприємливість:

уміння

ініціювати

усну взаємодію

для розв’язання

конкретного комунікативного

завдання

Виконання

тестових завдань

Повторення мовного

матеріалу з попередніх

уроків

Повторення мовного

матеріалу з попередніх

уроків

Вказувати відповідний

малюнок

Відмічати правильну

відповідь

96.

 

Продукти

харчування

SB p.77

Розповідь про

Улюблену страву

Громадянська відповідальність:

вміння

представляти

свою роботу

Розуміти і

відтворювати

мовленнєві зразки

Повторення мовного

матеріалу з попередніх

уроків

Повторення мовного

матеріалу з попередніх

уроків

Розуміти короткі і прості

вказівки

Читати речення,

засвоєні в усному

мовленні

Розповідати про свою

страву

Описувати свій малюнок

97.

 

Продукти харчування

SB p.95

Розповідати про приготування

страви

Громадянська відповідальність:

Вміння взаємодіяти  з іншими членами суспільства з метою досягнення

спільної мети

Розуміти і

відтворювати

мовленнєві зразки

deruny, flour, salt, butter

Give me potatoes, please. We can give him one. You can ask her. Give it to me, please.

I can help you. Let’s give them some, too. She can give us some flour.

Розуміння детальної

інформації

Розповідати про

свою страву

98.

 

Продукти

Харчування*

SB p.104

Розповідати про

продукти

харчування

Громадянська відповідальність:

взаємодія з іншими учасниками групи

 

Відповідати на

питання

Повторення мовного

матеріалу з попередніх

уроків

Повторення мовного

матеріалу з попередніх

уроків

Знаходити  предмети на

 малюнку і називати їх

Відповідати на питання про  вподобання  щодо продуктів харчування

99.

 

Unit 8 test The market

9. Our Daily tasks. Щоденні обов’язки

100.

 

Щоденні

обов’язки

SB p.78

Перераховувати

щоденні

обов’язки

 

Громадянська відповідальність:

взаємодія з іншими учасниками

Уважно стежити за презентованою

інформацією

sweep, do the shopping,

tidy up, cook,

take the dog for a walk,

feed the dog,

wash up,

dry the dishes,

every

 

 

Повторення мовного

матеріалу з попередніх

уроків

Прослуховувати

висловлювання та

реагувати на нього

Читати окремі слова

Говорити про щоденні

обов’язки

 

 

101.

 

Щоденні

обов’язки

SB p.79

Перераховувати

щоденні

обов’язки та час їх виконання

Громадянська відповідальність:

взаємодія з іншими учасниками

у спільній грі

Розуміти і

відтворювати

мовленнєві зразки

sweep, do the shopping,

tidy up, cook,

take the dog for a walk,

feed the dog, wash up,

dry the dishes, every

Eight o’clock.

It’s quarter past eight.

It’s half past eight.

It’s quarter  to nine.

I sart doing my homework

at quarter past for.

 

Прослуховувати

висловлювання та

реагувати на нього

Читати окремі слова

Говорити про початок

та закінчення дії

102.

 

Щоденні

обов’язки

SB p.80

Описувати

щоденні

обов’язки

 

 

Ініціативність і

підприємливість:

уміння

співпрацювати

з іншими на

результат,

спілкуючись

англійською

мовою

Розуміти і

відтворювати

мовленнєві зразки

Повторення мовного

матеріалу з попередніх

уроків

Повторення мовного

матеріалу з попередніх

уроків

Демонструвати значення

ключових слів у

висловлюваннях

Повторювати за

прослуханим

 

103.

 

Щоденні

обов’язки

SB p.81

Описувати 

щоденні дії

Громадянська відповідальність:

взаємодія з іншими учасниками у

 спільній грі

Розуміти і

відтворювати

мовленнєві зразки

Повторення мовного

матеріалу з попередніх

уроків

John always goes swimming

at quarter to six.

Mary sometimes washes

up after dinner at quarter

to eight.

Laura never goes to bed

 before half past eight.

Прослуховувати

висловлювання та

реагувати на нього

 

Розповідати про

щоденні дії

104.

 

Скарб

SB p.82-83

Обговорювати

як краще

вирішити задачу

Ініціативність і

підприємливість:

самостійно шукати

шляхи вирішення

 задач

Стежити за

презентованою

інформацією

Повторення мовного

матеріалу з попередніх

уроків

Повторення мовного

матеріалу з попередніх

уроків

Розрізняти мовлення основних діючих осіб, слідкувати за малюнками

Обговорювати історію

105.

 

Скарб

SB p.82-83

Обговорення

історії

Ініціативність і

підприємливість:

уміння

генерувати нові

ідеї,

переконувати в

їх доцільності та об’єднувати

однодумців

задля втілення

цих ідей у життя

Розуміння

Конкретної

інформації

Повторення мовного

матеріалу з попередніх

уроківean keeps her teeth

really clean.

Повторення мовного

матеріалу з попередніх

уроків

Розрізняти мовлення основних діючих осіб, слідкувати за малюнками

Інсценувати історію

106.

 

Я здоровий

SB p.84

Говорити про

 здоровий спосіб

життя

Здоров’я і безпека: розуміння

необхідності

вживати здорову

їжу

Стежити за

презентованою

інформацією

eating fruit

going to bed late

eating sweets

doing sport

going to bed early

watching a lot of TV

Повторення мовного

матеріалу з попередніх

уроків

Демонструвати розуміння ключових слів у

висловлюванні

Обговорювати здоровий

спосіб житя

107.

 

Я здоровий

Проектна

робота

SB p.85

Робити

проект-опитування

про

однокласників

Ініціативність і

підприємливість:

ефективно

 спілкуватися

з оточуючими

з метою  виконання завдання

Розуміти і

відтворювати

мовленнєві зразки

Seven people in our class

watch TV for one or two

hours a week.

Повторення мовного

матеріалу з попередніх

уроків

Демонструвати розуміння

ключових слів у

висловлюванні

Зробити постер про

результати дослідження

і обговорити їх

108.

 

Сімейна вечеря

SB p.96

Описувати

сімейну вечерю

та обов’язки

членів родини

Ініціативність і

підприємливість:

зваэмодія всіх

членів родини

 

Розуміти і

відтворювати

мовленнєві зразки

spoon, fork, chop sticks, plate, bowl

Повторення мовного

матеріалу з попередніх

уроків

Демонструвати розуміння

ключових слів у

висловлюванні

Описувати свою сімейну

вечерю та обов’язки членів родини

109.

 

Щоденні

обов’язки*

SB p.105

 

Описувати

щоденні

обов’язки та

уточенювати 

час їх виконання

 

Ініціативність і

підприємливість:

зваэмодія всіх

членів родини

Повторення мовного

матеріалу з

попередніх

уроків

Повторення мовного

матеріалу з попередніх

уроків

Повторення мовного

матеріалу з попередніх

уроків

Розуміння

детальної інформації

Описувати дії та час і періодичність їх виконання

110.

 

Повторення

вивченого

матеріалу

SB p.86

Гра-вікторина

Ініціативність і

підприємливість:

уміння

ініціювати усну

взаємодію для

розв’язання

конкретного комунікативного

 завдання

Виконання

тестових завдань

Повторення мовного

матеріалу з попередніх

 уроків

Повторення мовного

матеріалу з попередніх

уроків

Вказувати відповідну

 відповідь

 

Відмічати правильну

відповідь

 

 

111.

 

Повторення

вивченого

матеріалу

SB p.87

Гра

Ініціативність і

підприємливість:

уміння

співпрацювати з

 іншими на

результат,

спілкуючись

іноземною мовою

Розуміти і

відтворювати

мовленнєві зразки

 

Повторення мовного

матеріалу з попередніх

уроків

Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків

Грати в гру, називати

вивчені словаі їх випову

Називати

вивчені слова і їх вимову

112.

 

Unit 9 test Our daily tasks

*Уроки позначені зірочкою, це завдання I can do секції, на які необов’язково виділяти окремий урок.

doc
Додав(-ла)
Барда Ірина
Пов’язані теми
Англійська мова, Планування
Додано
17 жовтня 2021
Переглядів
414
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку