Оволодіння психолого-педагогічними знаннями під час вирішення проблемних навчальних ситуацій, подолання труднощів спілкування « Вчитель – учень», допомагати вирішувати проблемні ситуації особистим прикладом.
Розвивальне заняття для молодих педагогів
Спрямоване на створення можливості реалізовуватися професійно, знаходити вірний вихід з проблемних психолого-педагогічних ситуацій
МЕТА: оволодіння психолого-педагогічними знаннями під час вирішення проблемних навчальних ситуацій, подолання труднощів спілкування « Вчитель – учень», допомагати вирішувати проблемні ситуації особистим прикладом.
Хід заняття
Фраза «Ковпак мій трикутний, трикутний мій ковпак. Якщо не трикутний, то це не мій ковпак.»
Ситуації
А.) почну виясняти хто це зробив:
Б.) сам виведу собаку з класу:
В.) ваш варіант.
А.) зробите вигляд, що не почули:
Б.) попросите учня вибачитись:
В.) відповісте …
А.) зробите вигляд, що не помічаєте його:
Б.) перервете урок і почнете виясняти причини такої поведінки учня:
В.) ваш варіант…
А.) пояснити учневі помилковість такої думки:
Б.) почали б обговорювати цю репліку з учнями:
В.) ваш варіант…
А.) не буду сідати цілий урок:
Б.) спокійно приберу гвіздок і сяду:
В.) ваш варіант…
А.) звернетесь за допомогою до психолога:
Б.) самостійно почнете шукати учнів:
В.) інший варіант…
3. Вправа « Ось така проблема». Завдання для групи: мене не сприймають у новому колективі. Обговорення проблемної ситуації з учасниками.
Підсумки.
4.Техніка релаксації.
Мета: навчитися розслаблятися і уявляти себе у незвичному образі (неживої істоти). Дати волю своїй уяві.
Учасникам пропонується уявити себе хмаринкою, яка ніжно, плавно, не кваплячись пливе по небу. Вам дуже добре, приємно. Як вам бути хмаринкою, якої вона форми? Чи є поряд ще хмаринки? Які вони? Повільно усі відкривають очі. Іде обговорення вправи. Підсумки.