Розвивальне заняття для молодих педагогів

Про матеріал

Оволодіння психолого-педагогічними знаннями під час вирішення проблемних навчальних ситуацій, подолання труднощів спілкування « Вчитель – учень», допомагати вирішувати проблемні ситуації особистим прикладом.

Перегляд файлу

Розвивальне  заняття для молодих педагогів

Спрямоване на створення можливості реалізовуватися професійно, знаходити вірний вихід з проблемних психолого-педагогічних ситуацій

МЕТА: оволодіння психолого-педагогічними знаннями під час вирішення проблемних навчальних ситуацій, подолання труднощів спілкування « Вчитель – учень», допомагати вирішувати проблемні ситуації особистим прикладом.

 

                                                          Хід заняття

  1. Комунікативно-рухова гра « Ковпак» ( у фразі заміна слів жестами )  - досягнення стану розкутості і волі учасниками групи.

Фраза «Ковпак мій трикутний, трикутний мій ковпак. Якщо не трикутний, то це не мій ковпак.»

  1. Вашій увазі пропонується ряд психолого-педагогічні ситуації, які ви повинні вирішити.

                                                           Ситуації

 

  1. Прийшовши на урок ви побачили в класі собаку, яку привели учні. Ваша дія?

А.) почну виясняти хто це зробив:

Б.) сам виведу собаку з класу:

В.) ваш варіант.

 

  1. Ви пояснюєте новий матеріал. Учні слухають і раптом хтось в класі пустив репліку: «О, говорить, аж у вухах свистить.» Як ви прореагуєте?

А.) зробите вигляд, що не почули:

Б.) попросите учня вибачитись:

В.) відповісте …

 

  1. В класі є учень, який до вашого приходу сховався під партою. Ви це помітили. Ваша реакція.

А.) зробите вигляд, що не помічаєте його:

Б.) перервете урок і почнете виясняти причини такої поведінки учня:

В.) ваш варіант…

 

  1. Виховна година у старшокласників. Тема : Батьківщина – найдорожче для людини. В процесі розповіді вчителя один учень кидає репліку: « Жити всюди добре, де добре живеться. Сонце всюди однаково світить.» Як би ви повелися в даній ситуації?

А.) пояснити учневі помилковість такої думки:

Б.) почали б обговорювати цю репліку з учнями:

В.) ваш варіант…

 

  1. Прийшовши в клас ви помітили гвіздок на вашому стільці. Як ви до цього поставитесь?

А.) не буду сідати цілий урок:

Б.) спокійно приберу гвіздок і сяду:

В.) ваш варіант…

 

  1. Після конфліктної ситуації на попередньому уроці цілий клас організовано не з*явився на ваш урок. Як ви прореагуєте?

А.) звернетесь за допомогою до психолога:

Б.) самостійно почнете шукати учнів:

В.) інший варіант…

3. Вправа « Ось така проблема». Завдання для групи: мене не сприймають у новому колективі. Обговорення проблемної ситуації з учасниками.

Підсумки.

4.Техніка релаксації.

Мета: навчитися розслаблятися і уявляти себе у незвичному образі (неживої істоти). Дати волю своїй уяві.

Учасникам пропонується уявити себе хмаринкою, яка ніжно, плавно, не кваплячись пливе по небу. Вам дуже добре, приємно. Як вам бути хмаринкою, якої вона форми? Чи є поряд ще хмаринки? Які вони? Повільно усі відкривають очі. Іде обговорення вправи. Підсумки.

 

doc
Пов’язані теми
Психологія, Майстер-класи
Додано
23 липня 2018
Переглядів
671
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку