Всі вправи та ігри представлені в презентаційному медіа форматі. Виконувати можна як під уроків, так і скопіювавши в Word роздрукувати учням на окремі картки.
1. Є і кріп, і бараболя, М’ясо, морква і квасоля, Цибулина і петрушка. От смачна в нас буде…. . 2. А у нас сьогодні свято – Всі вітають мого тата. Безліч друзів і гостей, Бо у тата ….. .3. Рослини він любить, І звірів, і луг. Для них захисник він Надійний і друг. Лісам, і озерам, і рікам Він брат. То хто ж він такий? Очевидно …. . Розгадай кросворд{5940675 A-B579-460 E-94 D1-54222 C63 F5 DA}Ю
Прочитай казку. За допомогою словничка встав у текст пропущені слова. Любов і жорстокість. Випав із гніздечка (1) Горобчик. Борсається в (2), а (3) нього літає й (4) пищить(5). Побачив Горобчика Яструб і (6) до нього. Думає: ось (7) схоплю Горобця і з'їм. Прилетів до Горобчика, (8) підкрадатися до нього. Усі птахи на (9) завмерли від (10): що ж буде? Здивувалися, що (11) не відлетіла в сторону, а (12) на Яструба. Стукнула (13) в око, учепилася (14) в голову. Злякався Яструб і (15) у сторону. Здивувалися всі (16). Ось вам і Горобчиха! Як же так сталося ,що вона (17) Яструба?А так, - сказала Сова. – Горобчиха (18) свого Горобчика. А у Яструба немає (19) любові в серці. Він (20). А жорстокість (21) не перемагала (22). СЛОВНИЧОК : 1 – маленький, 2 – травичці, 3 – навколо, 4 – тривожно, 5 – Горобчиха,6 – летить, 7 – зараз, 8 – почав, 9 – деревах, 10 – страху, 11 – Горобчиха, 12 – кинулася,13 – дзьобом, 14 – кігтиками, 15 – відлетів, 16 – птахи, 17 – перемогла, 18 – любить,19 – ніякої,20 – жорстокий, 21 – ніколи, 22 – любов.
Зберіть плоди Посадили люди близькоодин від одного два корені-рад- і –рад-. Виросли могутні крислаті дерева що принесли багатий урожай – плоди- слова з різним значенням. Простягли дерева свої віти один до одного,сплелися ними так ,що важко пізнати, з якого ж кореня плодоносить дерево. Зберіть плоди-слова окремо з кожного дерева. .
"Несе Лисичка Півника, а він і гукає:1. -Мій Котику! Мій братику! Несе мене Лиска ("Котик і Півник").2. А дід став на воротях у червоних чоботях та й питається:- Кізонько моя мила, кізонько моя люба!.." ("Коза-Дереза").3."Я від баби втік, я від діда втік і від тебе утечу!" ("Колобок").4."Гу-гу-гу! Як вас багато! А я ведмідь-набрідь. Пустіть і мене!" ("Рукавичка").5. Продовжить речення: "Усі перелічені казки - про ..." (тварин).6"Як затопить той чоловік у хаті, то дим аж під небеса стелиться, а як вийде на Дніпро мочити кожі, то не одну несе, а дванадцять разом...“ ("Кирило Кожум'яка"). 7."А дівчина їм відказує: - Не полечу я з вами: як була я в лужку, виломила ніжку, а ви полинули, мене покинули!" ("Кривенька качечка").8. Продовжить речення: "Ці дві казки належать до групи..." (чарівні). К р о с в о р д{5940675 A-B579-460 E-94 D1-54222 C63 F5 DA}12345678казки
С к а н в о р д. Знайди 11 іменників жіночого роду{5940675 A-B579-460 E-94 D1-54222 C63 F5 DA} П О Д О П У Т Ш В З Д Р О Ж Ь А У Т О Б И Ч Р Л А У Ф Л П Л Т Ь Л П Р Я Р Ю У Т Ь Р О З И Т Ь Ь С И Ь П Я З Н Ь Т А Н О В І Д ЬВідповіді: подорож, путь, шаль, ртуть, вуаль, здобич,лють, приязнь, туфля, розповідь, пристань.
Твори за картинами Складання діалогу, казочки1. Поміркуй, про що можутьрозмовляти вовчик і зайчик,білочка і пташка?2. Складіть діалоги: “вовк – заєць,“пташка –пташка, “білочка – пташка”.3. Складіть казочку “ Про що звірі взимку можуть розмовляти ”. 4. Зберіть прислів'я, використайте їх у своєму творі. Зимове сонце, як мачушине серце: Сонце блищить. Такий мороз,Зимою деньок, а мороз тріщить.аж зорі скачуть.як комарів носок.світить, а не гріє.
Яке з прислів'їв може бути заголовком до розповіді?Орієнтовний план. Подарунок на день народження. Мрія про папугу. Домовленість між друзями. Мрії здійснюються. Правильний варіант. Мрія про папугу. Домовленість між друзями. Подарунок на день народження. Мрії здійснюються. Робота в групах. Складання зв'язного висловлювання* Старий друг краще нових двох. * Друг пізнається в біді.* Не май сто рублів,а май сто друзів. * Не одежа красить людину, а добрі діла.
Зробіть з вовка козу (завдання жарт)Потрудіться над грою. Перетворіть вовка накозу. Для цього, замі- нюючи щоразу одну букву, утворюйте і записуйте до рядівнове слово. Завдання слід вико-нати за стільки ходів, стільки рядів у східцях.{5940675 A-B579-460 E-94 D1-54222 C63 F5 DA}В О В КК О З А
Складання твору- опису зовнішності людини закартиною (робота в групах) Побудуйте асоціативний кущ ПОРТРЕТ - Із дібраних слів складіть план опису зовнішності дівчинки. - За складеним планом напишіть твір-опис. Спробуйте написати невеличкий вірш-опис власної зовнішності. Основа вірша В мене очі, як….., Волоссячко …., Мої губи, як …., Обличчя …..тощо.