Розвивальні та творчі вправи на уроках читання для учнів 1-2 класів

Про матеріал

Всі вправи та ігри представлені в презентаційному медіа форматі. Виконувати можна як під уроків, так і скопіювавши в Word роздрукувати учням на окремі картки.

Зміст архіву
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Розвивальні та творчі вправи на уроках читання для учнів 1-2 класів . Вчитель Спеціалізованої школи №80 Савінкова Т. А.

Номер слайду 2

1 к л а с. Прочитай загадки. Виправ помилки.

Номер слайду 3

     1. Є і кріп, і бараболя, М’ясо, морква і квасоля, Цибулина і петрушка. От смачна в нас буде…. . 2. А у нас сьогодні свято – Всі вітають мого тата. Безліч друзів і гостей, Бо у тата ….. .3. Рослини він любить, І звірів, і луг. Для них захисник він Надійний і друг. Лісам, і озерам, і рікам Він брат. То хто ж він такий? Очевидно …. . Розгадай кросворд{5940675 A-B579-460 E-94 D1-54222 C63 F5 DA}Ю

Номер слайду 4

Відгадай ребуси. Запиши звукові схеми слів-відгадок.

Номер слайду 5

Утвори слова. Як називається казка,в якій зустрічаються всі ці герої?“П л у т а н к и” с л і в кажаб шкамиїокчаж яркащікужив шокраховлохаб ітокчоб Утвори з поданих слів нові:сосна арфа липка

Номер слайду 6

2 к л а с. Склади слова. Знайди на малюнку 10 слів. Запиши.

Номер слайду 7

Вибери одне зі слів і закінчи речення

Номер слайду 8

Текст - плутанка сто. ГіУ талик. На либу стогі. ан. Во гоприщала хї маєч з рогомип. тар. Сийш траб коша. С сінпри із хукні найчик. та. Налак амас лалина айч у шкича. на. Гар подгосиня ашан та. Накла!

Номер слайду 9

Прочитай казку. За допомогою словничка встав у текст пропущені слова. Любов і жорстокість. Випав із гніздечка (1) Горобчик. Борсається в (2), а (3) нього літає й (4) пищить(5). Побачив Горобчика Яструб і (6) до нього. Думає: ось (7) схоплю Горобця і з'їм. Прилетів до Горобчика, (8) підкрадатися до нього. Усі птахи на (9) завмерли від (10): що ж буде? Здивувалися, що (11) не відлетіла в сторону, а (12) на Яструба. Стукнула (13) в око, учепилася (14) в голову. Злякався Яструб і (15) у сторону. Здивувалися всі (16). Ось вам і Горобчиха! Як же так сталося ,що вона (17) Яструба?А так, - сказала Сова. – Горобчиха (18) свого Горобчика. А у Яструба немає (19) любові в серці. Він (20). А жорстокість (21) не перемагала (22). СЛОВНИЧОК : 1 – маленький, 2 – травичці, 3 – навколо, 4 – тривожно, 5 – Горобчиха,6 – летить, 7 – зараз, 8 – почав, 9 – деревах, 10 – страху, 11 – Горобчиха, 12 – кинулася,13 – дзьобом, 14 – кігтиками, 15 – відлетів, 16 – птахи, 17 – перемогла, 18 – любить,19 – ніякої,20 – жорстокий, 21 – ніколи, 22 – любов.

Номер слайду 10

Зберіть плоди Посадили люди близькоодин від одного два корені-рад- і –рад-. Виросли могутні крислаті дерева що принесли багатий урожай – плоди- слова з різним значенням. Простягли дерева свої віти один до одного,сплелися ними так ,що важко пізнати, з якого ж кореня плодоносить дерево. Зберіть плоди-слова окремо з кожного дерева. .

Номер слайду 11

Розсипані прислів'я Збери прислів’я на листочках.

Номер слайду 12

"Несе Лисичка Півника, а він і гукає:1. -Мій Котику! Мій братику! Несе мене Лиска ("Котик і Півник").2. А дід став на воротях у червоних чоботях та й питається:- Кізонько моя мила, кізонько моя люба!.." ("Коза-Дереза").3."Я від баби втік, я від діда втік і від тебе утечу!" ("Колобок").4."Гу-гу-гу! Як вас багато! А я ведмідь-набрідь. Пустіть і мене!" ("Рукавичка").5. Продовжить речення: "Усі перелічені казки - про ..." (тварин).6"Як затопить той чоловік у хаті, то дим аж під небеса стелиться, а як вийде на Дніпро мочити кожі, то не одну несе, а дванадцять разом...“ ("Кирило Кожум'яка"). 7."А дівчина їм відказує: - Не полечу я з вами: як була я в лужку, виломила ніжку, а ви полинули, мене покинули!" ("Кривенька качечка").8. Продовжить речення: "Ці дві казки належать до групи..." (чарівні). К р о с в о р д{5940675 A-B579-460 E-94 D1-54222 C63 F5 DA}12345678казки

Номер слайду 13

С к а н в о р д. Знайди 11 іменників жіночого роду{5940675 A-B579-460 E-94 D1-54222 C63 F5 DA} П О Д О П У Т Ш В З Д Р О Ж Ь А У Т О Б И Ч Р Л А У Ф Л П Л Т Ь Л П Р Я Р Ю У Т Ь Р О З И Т Ь Ь С И Ь П Я З Н Ь Т А Н О В І Д ЬВідповіді: подорож, путь, шаль, ртуть, вуаль, здобич,лють, приязнь, туфля, розповідь, пристань.

Номер слайду 14

Твори за картинами Складання діалогу, казочки1. Поміркуй, про що можутьрозмовляти вовчик і зайчик,білочка і пташка?2. Складіть діалоги: “вовк – заєць,“пташка –пташка, “білочка – пташка”.3. Складіть казочку “ Про що звірі взимку можуть розмовляти ”. 4. Зберіть прислів'я, використайте їх у своєму творі. Зимове сонце, як мачушине серце: Сонце блищить. Такий мороз,Зимою деньок, а мороз тріщить.аж зорі скачуть.як комарів носок.світить, а не гріє.

Номер слайду 15

Складання тексту за малюнками від1. Складіть прислів'я. Поясніть їх зміст. 2. Яке прислів'я розкриває основну думку твору?3. Складіть розповідь від імені їжачка або від імені пташок. Що посієш,Не красна пташка пір'ям,Без вірного другаа красна умінням.велика туга.те й пожнеш.

Номер слайду 16

Яке з прислів'їв може бути заголовком до розповіді?Орієнтовний план. Подарунок на день народження. Мрія про папугу. Домовленість між друзями. Мрії здійснюються. Правильний варіант. Мрія про папугу. Домовленість між друзями. Подарунок на день народження. Мрії здійснюються. Робота в групах. Складання зв'язного висловлювання* Старий друг краще нових двох. * Друг пізнається в біді.* Не май сто рублів,а май сто друзів. * Не одежа красить людину, а добрі діла.

Номер слайду 17

Зробіть з вовка козу (завдання жарт)Потрудіться над грою. Перетворіть вовка накозу. Для цього, замі- нюючи щоразу одну букву, утворюйте і записуйте до рядівнове слово. Завдання слід вико-нати за стільки ходів, стільки рядів у східцях.{5940675 A-B579-460 E-94 D1-54222 C63 F5 DA}В О В КК О З А

Номер слайду 18

Складання твору- опису зовнішності людини закартиною (робота в групах) Побудуйте асоціативний кущ ПОРТРЕТ - Із дібраних слів складіть план опису зовнішності дівчинки. - За складеним планом напишіть твір-опис. Спробуйте написати невеличкий вірш-опис власної зовнішності. Основа вірша В мене очі, як….., Волоссячко …., Мої губи, як …., Обличчя …..тощо.

zip
Додано
25 серпня 2018
Переглядів
489
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку