Розвязування задач. Самостійна робота (Урок)

Про матеріал

Усміхніться всім навколо: небу, Сонцю, добрим людям, І тоді обов'язково наш урок цікавим буде.

А чи хочете дізнатись, що сьогодні може статись? Ну, то всядьтеся зручніше, і працюємо скоріше.

„Ніколи не беріться за наступне, не засвоївши попереднього” – застерігав відомий фізіолог І.П.Павлов. То ж давайте перевіримо, як ви засвоїли матеріал попередніх уроків.

Перегляд файлу

Фізика _______ клас                Урок № ____                 Дата ____________

Тема:Розвязування задач. Самостійна робота

Мета: систематизувати й узагальнити знання щодо внутрішньої енергії та способів її змінення;

Розвивати практичні навички у користуванні приладами; розвивати дбайливе   

    ставлення до власного  здоровя (здоровязберігальна компетентність).

Виховувати потребу в знаннях, прагнення до успіху й самоствердження, інтерес до предмета, толерантність, наполегливість, самостійність.

Тип уроку: урок закріплення знань

Обладнання:_____________________________________________________

ХІД  УРОКУ

І Організаційний момент     

Усміхніться всім навколо: небу, Сонцю, добрим людям,      І тоді обов’язково наш урок цікавим буде.

А чи хочете дізнатись, що сьогодні може статись?      Ну, то всядьтеся зручніше, і працюємо скоріше.

„Ніколи не беріться за наступне, не засвоївши попереднього” – застерігав відомий фізіолог І.П.Павлов. То ж давайте перевіримо, як ви засвоїли матеріал попередніх уроків.

ІІ.  Перевірка Д/з. Актуалізація опорних знань

Гра „Це мій вибір” (На картках записані питання, карток на три більше за кількість учнів – вибір повинен мати кожен; вчитель проходить між рядами і учні вибирають картки, а потім за номерами питань починають відповідати; якщо учень не знає відповіді, він має право на допомогу однокласників та вчителя)

  1. Стан теплової рівноваги системи тіл характеризує...
  2. Температуру якого тіла завжди показує термометр?
  3. Внутрішньою енергією тіла називають...
  4. Одиницею внутрішньої енергії є...
  5. Внутрішня енергія тіла залежить від...
  6. Теплопередача – це...
  7. У які способи можна змінити внутрішню енергію?
  8. Теплопровідність – це процес...
  9. Під соломою сніг довго не тане, тому що...
  10. Як залежить теплопровідність від стану речовини?
  11. Конвекція – це вид теплопередачі...
  12. Причини виникнення природної конвекції...
  13. Чому влітку вода в річці на глибині холодніша, ніж на поверхні?
  14. Випромінювання – це вид теплопередачі...
  15. Тіла якого кольору краще поглинають тепло?

ІІІ. Мотивація навчальної діяльності 

Ми з вами вивчили, що таке внутрішня енергія, способи зміни внутрішньої енергії, теплопередача, в яких одиницях вони вимірюються. На цьому уроці ми, застосовуючи набуті знання, будемо розв’язувати задачі на зміну внутрішньої енергії в процесі теплопередачі.

ІV.  Закріплення знань.

Самостійна робота №2 «Види теплопередачі»

Початковий рівень

1.Які з перелічених нижче речовин мають хорошу теплопровідність: сталь, повітря, цинк, вода, скло, водяна пара?             

2.Які з перелічених нижче речовин мають погану теплопровідність: папір, мідь, вата, алюміній, картон?

3.Який кухоль із чаєм сильніше обпікає губи: алюмінієвий чи порцеляновий?*

Середній рівень

1.Чому, коли варять варення, воліють користуватися дерев’яною, а не металевою ложкою? 

2.Чому влітку стає прохолодно, коли хмари затуляють сонце? 

3.Чому брудний сніг у сонячну погоду тане швидше, ніж чистий (білий)?

 

Достатній рівень 

1.а) Чому термоси виготовляють так, щоб вони мали круглий, а не квадратний переріз?

   б) Чому в низинах рослини частіше гинуть від заморозків, ніж на височині?

2.а) Чи загориться паперовий стаканчик, наповнений до країв водою якщо його поставити в полум’я пальника?              І

б) Чому літаки фарбують у світлі тони? 

3. а) Як впливає на теплопровідність ґрунту оранка і боронування? Відповідь поясніть, б) Наведіть приклади конвекції, що ви спостерігали вдома або у природі.

Високий рівень

1. а) У якому випадку енергія передається випромінюванням? Поясніть на прикладі.

б) Чому в кімнаті за температури 15 °С вам здається тепліше, ніж у воді за температури 20 °С?

в) Які з тіл — тверді тіла, рідини чи гази — мають найменшу теплопровідність? Чому?

2.а) Який із видів теплопередачі відіграє основну роль у нагріванні води в каструлі, що стоїть на плиті?

б) Чому тонка поліетиленова плівка вберігає рослину від нічного холоду?

в) У якому випадку морозиво, внесене в тепле приміщення, розтане швидше — якщо:

        1) покласти його на стіл;

        2) загорнути його у вовняну хустку і покласти на стіл?

VІ. Підсумок уроку     Інтерактивна вправа „Мікрофон”

Питання:

- Що ми виконували сьогодні на уроці?

- Чи досягли очікуваного результату?

- Чи досяг клас в цілому очікуваних результатів?

- Що, на вашу думку, могло б бути організовано краще?

- Над якими навичками вам треба ще попрацювати?

- Чи був для вас урок цікавим

- Що вам найбільше сподобалось?

VІІ. Домашнє завдання

1. Опрацювати §___, виконати вправу

2. Підготувати повідомлення  «Значення теплопередачі в природі, побуті, техніці»,«Особливості теплообміну теплокровних істот».

 

 

 

docx
Пов’язані теми
Фізика, Розробки уроків
Додано
18 серпня 2018
Переглядів
2270
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку