Тема: Розвязування задач. (Урок)

Про матеріал

.Мета: систематизувати й узагальнити знання про кількість теплоти та питому теплоємність,

формувати вміння розв'язувати задачі на теплопередачу.

Розвивати практичні навички у користуванні приладами; розвивати дбайливе

ставлення до власного здоровя (здоровязберігальна компетентність).

Виховувати потребу в знаннях, прагнення до успіху й самоствердження, інтерес до предмета, толерантність, наполегливість, самостійність.

Перегляд файлу

Фізика _______ клас                                      Урок № ____                                  Дата ____________

Тема: Розвязування задач.

Мета: систематизувати й узагальнити знання про кількість теплоти та питому теплоємність,

    формувати вміння розв'язувати  задачі на теплопередачу.

Розвивати практичні навички у користуванні приладами; розвивати дбайливе   

    ставлення до власного  здоровя (здоровязберігальна компетентність).

Виховувати потребу в знаннях, прагнення до успіху й самоствердження, інтерес до предмета, толерантність, наполегливість, самостійність.

Тип уроку: урок закріплення знань

Обладнання:_____________________________________________________

ХІД  УРОКУ

І Організаційний момент     

ІІ.  Перевірка Д/з. Актуалізація опорних знань

Графічний диктант (перевірити рівень знань формул)

 

ІІІ. Мотивація навчальної діяльності 

ІV. Закріплення знань.

Задача 1. Розрахуйте кількість теплоти, необхідну для нагрівання 10 кг води на 50 °С.

 

Задача 2. Розрахуйте кількість теплоти, необхідну для нагрівання алюмінієвої ложки масою 50 г від 20 до 80 °С.

 

Задача 3. Яка кількість теплоти виділилася при охолодженні олії, об’єм якої 20 л, якщо температура змінилася від 60 до 20 °С?

 

Задача 4. Яка кількість теплоти необхідна, щоб в алюмінієвому казані масою 200 г нагріти 2 л води від 20 °С до кипіння?

 

Задача 5. На скільки зміниться температура води у склянці, якщо їй передати кількість теплоти, що дорівнює 100 Дж? Місткість склянки 200 см3.

 

Задача 6. Нагрітий камінь масою 10 кг, охолоджуючись у воді на 1 °С, передає їй 4,2 кДж енергії. Чому дорівнює питома теплоємність каменю?

 

Задача 7. Чому дорівнює маса чавунної болванки, якщо при її охолодженні від 1115 до 15 °С виділилося 190,08 МДж теплоти?

 

VІ. Підсумок уроку Прийом «Мікрофон».

Що ми вивчили на сьогоднішньому уроці?

Чому ця тема є важливою?

Чи досягли ми мети?

 

VІІ. Домашнє завдання

1. Опрацювати §___, виконати вправу

 

 

 

 

 

 

docx
Пов’язані теми
Фізика, Розробки уроків
Додано
18 серпня 2018
Переглядів
890
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку