.Мета: систематизувати й узагальнити знання про кількість теплоти та питому теплоємність,
формувати вміння розв'язувати задачі на теплопередачу.
Розвивати практичні навички у користуванні приладами; розвивати дбайливе
ставлення до власного здоровя (здоровязберігальна компетентність).
Виховувати потребу в знаннях, прагнення до успіху й самоствердження, інтерес до предмета, толерантність, наполегливість, самостійність.
Фізика _______ клас Урок № ____ Дата ____________
Тема: Розвязування задач.
Мета: систематизувати й узагальнити знання про кількість теплоти та питому теплоємність,
формувати вміння розв'язувати задачі на теплопередачу.
Розвивати практичні навички у користуванні приладами; розвивати дбайливе
ставлення до власного здоровя (здоровязберігальна компетентність).
Виховувати потребу в знаннях, прагнення до успіху й самоствердження, інтерес до предмета, толерантність, наполегливість, самостійність.
Тип уроку: урок закріплення знань
Обладнання:_____________________________________________________
ХІД УРОКУ
І Організаційний момент
ІІ. Перевірка Д/з. Актуалізація опорних знань
Графічний диктант (перевірити рівень знань формул)
ІІІ. Мотивація навчальної діяльності
ІV. Закріплення знань.
Задача 1. Розрахуйте кількість теплоти, необхідну для нагрівання 10 кг води на 50 °С.
Задача 2. Розрахуйте кількість теплоти, необхідну для нагрівання алюмінієвої ложки масою 50 г від 20 до 80 °С.
Задача 3. Яка кількість теплоти виділилася при охолодженні олії, об’єм якої 20 л, якщо температура змінилася від 60 до 20 °С?
Задача 4. Яка кількість теплоти необхідна, щоб в алюмінієвому казані масою 200 г нагріти 2 л води від 20 °С до кипіння?
Задача 5. На скільки зміниться температура води у склянці, якщо їй передати кількість теплоти, що дорівнює 100 Дж? Місткість склянки 200 см3.
Задача 6. Нагрітий камінь масою 10 кг, охолоджуючись у воді на 1 °С, передає їй 4,2 кДж енергії. Чому дорівнює питома теплоємність каменю?
Задача 7. Чому дорівнює маса чавунної болванки, якщо при її охолодженні від 1115 до 15 °С виділилося 190,08 МДж теплоти?
VІ. Підсумок уроку Прийом «Мікрофон».
Що ми вивчили на сьогоднішньому уроці?
Чому ця тема є важливою?
Чи досягли ми мети?
VІІ. Домашнє завдання
1. Опрацювати §___, виконати вправу