Аналіз проведеного урока вчителя фізикик на тему : Коливальний рух. Амплітуда. Частота коливань. Вчитель аналізує проведений урок, порівнюючи поставлені цілі та отриманий результат.
Самоаналіз відкритого уроку з фізики
на тему:
«Коливальний рух. Амплітуда і частота коливань»
Відкритий урок був проведений у 7 класі. Клас не великий, за своїми здібностями мають достатній рівень. На уроці були поставлені такі цілі:
Освітня – познайомити учнів з одним із розповсюджений видів руху в природі та техніці;
Розвиваюча – розвити уявлення про коливальний рух, навчитися розрізняти основні характеристики руху, аналізувати, робити висновки ;
Виховна – формулювання світогляду дітей.
Очікувані результати:
Після уроку учні будуть знати: характерні ознаки коливального руху, поняття амплітуда коливань, період коливань, частота коливань; навчаться розв’язувати задачі на коливальний рух.
Тип уроку: урок вивчення нового матеріалу.
Унаочнення: спостереження коливального руху.
Обладнання: нитяний маятник, пружинний маятник, ноутбук.
План уроку:
Урок було розпочато на позитивній нотці, діти до уроку були повністю підготовленими, протягом уроку старанно працювали. Повторення раніше вивченого матеріалу проходило у вигляді розв’язування кросворду. Учні швидко виконали це завдання, їм було це цікаво і вони із задоволенням брали участь в роботі.
Вивчення нового матеріалу розпочалося з перегляду відео, де мова йшла про руйнування мосту через коливання. Після перегляду було оголошено тему уроку і розпочалося вивчення нового матеріалу.
На уроці були використані такі методи навчання як словесний, наочний та частково пошуковий. Вивчення теми проходило у словесній формі, також проводилися демонстрації коливального руху та маятників, де учні зі своїх спостережень робили висновки.
Матеріал був викладений грамотно, послідовно, акцент був зроблений на головному. В зошит діти записували основні поняття, які були продиктовані вчителем, а також була робота з підручником, щоб діти могли знайти головне і записати.
Закріплення вивченого матеріалу було проведено під час розв’язування задач. Спочатку вчитель навів приклади розв’язування, а далі учні працювали самостійно. Було також проведено усне опитування і підбиття підсумків у форму гри «Мікрофон», де учні по черзі розповідали, що нового вони на уроці дізналися.
В кінці заняття було задане домашнє завдання, яке вчитель пояснив учням. Домашні задачі були різного рівня складності.
На моя думку урок пройшов вдало, учні були добре підготовлені, матеріал розуміли і більша частина учнів старанна працювала, розв’язувала задачі та відповідала на запитання. Цілі, які були поставлені на початку уроку, були досягнуті.
Учитель фізики: Маслюк Надія Сергіївна