Самоаналіз проведеного урока урока з фізики

Про матеріал

Аналіз проведеного урока вчителя фізикик на тему : Коливальний рух. Амплітуда. Частота коливань. Вчитель аналізує проведений урок, порівнюючи поставлені цілі та отриманий результат.

Перегляд файлу

Самоаналіз відкритого уроку з фізики

на тему:

«Коливальний рух. Амплітуда і частота коливань»

Відкритий урок був проведений у 7 класі. Клас не великий, за своїми здібностями мають достатній рівень. На уроці були поставлені такі цілі:

Освітня – познайомити учнів з одним із розповсюджений видів руху в природі та техніці;

Розвиваюча – розвити уявлення про коливальний рух, навчитися розрізняти основні характеристики руху, аналізувати, робити висновки ;

Виховна – формулювання світогляду дітей.

Очікувані результати:

Після уроку учні будуть знати: характерні ознаки коливального руху, поняття амплітуда коливань, період коливань, частота коливань; навчаться розв’язувати задачі на коливальний рух.

Тип уроку: урок вивчення нового матеріалу.

Унаочнення: спостереження коливального руху.

Обладнання: нитяний маятник, пружинний маятник, ноутбук.

План уроку:

  1. Організаційний момент (1 хв.)
  2. Повторення раніше вивченого матеріалу (8 хв.)
  3. Вивчення нового матеріалу (23 хв.)
  4. Закріплення знань (10 хв.)
  5. Домашнє завдання (3 хв.)

Урок було розпочато на позитивній нотці, діти до уроку були повністю підготовленими, протягом уроку старанно працювали. Повторення раніше вивченого матеріалу проходило у вигляді розвязування кросворду. Учні швидко виконали це завдання, їм було це цікаво і вони із задоволенням брали участь в роботі.

Вивчення нового матеріалу розпочалося з перегляду відео, де мова йшла про руйнування мосту через коливання. Після перегляду було оголошено тему уроку і розпочалося вивчення нового матеріалу.

На уроці були використані такі методи навчання як словесний, наочний та частково пошуковий. Вивчення теми проходило у словесній формі, також проводилися демонстрації коливального руху та маятників, де учні зі своїх спостережень робили висновки.

Матеріал був викладений грамотно, послідовно, акцент був зроблений на головному. В зошит діти записували основні поняття, які були продиктовані вчителем, а також була робота з підручником, щоб діти могли знайти головне і записати.

Закріплення вивченого матеріалу було проведено під час розвязування задач. Спочатку вчитель навів приклади розвязування, а далі учні працювали самостійно. Було також проведено усне опитування і підбиття підсумків у форму гри «Мікрофон», де учні по черзі розповідали, що нового вони на уроці дізналися.

В кінці заняття було задане домашнє завдання, яке вчитель пояснив учням. Домашні задачі були різного рівня складності.

На моя думку урок пройшов вдало, учні були добре підготовлені, матеріал розуміли і більша частина учнів старанна працювала, розв’язувала задачі та відповідала на запитання. Цілі, які були поставлені на початку уроку, були досягнуті.

Учитель фізики: Маслюк Надія Сергіївна

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

docx
Пов’язані теми
Фізика, Інші матеріали
Додано
13 вересня 2018
Переглядів
7970
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку