САМОАНАЛІЗ уроку математики у 4 класі "Ділення багатоцифрових чисел на двоцифрові. Розв'язування задач (№№ 1004-1012)"

Про матеріал
САМОАНАЛІЗ уроку математики в 4-А класі Тема. Ділення багатоцифрових чисел на двоцифрові. Розв'язування задач (№№ 1004-1012)
Перегляд файлу

САМОАНАЛІЗ

уроку математики

в 4-А класі

 

Вчитель: Мокра Т.А.

 

Тема.  Ділення багатоцифрових чисел на двоцифрові. Розв'язування задач (№№ 1004-1012)

 

Мета.

  • вчити учнів ділити багатоцифрові числа на двоцифрові, розв'язувати нерівності та задачі (двома способами), формувати обчислювальні навички;
  • розвивати мислення учнів, розумову активність, увагу;
  • виховувати старанність, інтерес до вивчення математики.

 

Обладнання. Презентація ppt, картки з числами від 1 до 6, запис на дошці для гри «Знайди відповідність», плакат для пояснення алгоритму ділення багатоцифрового числа на двоцифрове.

 

Тип уроку: комбінований.

Структура уроку:

  •                   Організаційний момент
  •                   Контроль, корекція і закріплення знань
  •                   Вивчення нового матеріалу
  •                   Закріплення нового матеріалу
  •                   Розвиток математичних знань. Робота за підручником
  •                   Підсумок уроку.
  •                   Домашнє завдання. Інструктаж щодо його виконання.

 

Початок уроку був організованим. Учні впевнилися, що їхні робочі місця готові до уроку, налаштувалися на продуктивну роботу. Діти протягом уроку показували хорошу працездатність.

Учитель перевірив наявність домашнього завдання у кожного учня, а учні тим часом перевірили правильність його виконання.

 Математичний диктант був спрямований на актуалізацію в пам’яті учнів понять «знайти частку», «збільшити на», «зменшити на», правил знаходження частини від числа та числа за його частиною, правил при виконанні дій з іменованими числами.

Усні обчислення проводилися у вигляді ігор, що підвищує інтерес дітей до виконання завдання. Мною було обрано вирази на ділення і множення двоцифрових чисел на двоцифрові, бо саме ці знання стануть у нагоді учням при вивченні нового матеріалу.

Тема сьогоднішнього уроку була не абсолютно новою. На минулих уроках діти вже розглядали ділення трицифрових чисел на двоцифрові. Ділення багатоцифрових чисел виконується аналогічно. Тому пояснення нового матеріалу відбувалося за участі учнів класу.

Після цього було проведено фізкультхвилинку, яка додала дітям активності та підвищила їх працездатність.

Для закріплення нового матеріалу учням було запропоновано повправлятися у діленні багатоцифрових чисел на двоцифрові. Перші два вирази було обчислено біля дошки з детальним поясненням. Далі учні, які відчули, що зрозуміли тему, мали змогу виконати наступні завдання самостійно. Ті ж, хто не був впевнений у своїх силах, продовжили роботу біля дошки з допомогою учителя.

Розвиток математичних знань відбувався за завданнями в підручнику. Задача 1007 вимагала від учнів 2 способи розв’язання, але діти запропонували ще і третій. На основі складання та порівняння виразів до цих способів розв’язання діти згадали та повторили правило ділення числа на добуток чисел.

Задача 1008 – на знаходження середньої урожайності. Діти вже розв’язували подібні задачі на попередніх уроках. Тож учням з високим і достатнім рівнем знань було запропоновано розв’язати її самостійно. Інші учні працювали колективно разом з учителем.

Робота з нерівністю сприяла розвитку логічного мислення дітей, стимулювала їх розумову активність.

На етапі підсумку уроку діти висловили свої враження від завдань та визначили ті, які викликали у них певні труднощі. На наступних уроках ми будемо працювати над їх поступовим усуненням.

З учнями було проведено детальний інструктаж щодо виконання домашнього завдання.

 

 

Відхилень від плану уроку не було. Поставлені завдання вдалося реалізувати. Вважаю, що мета уроку була досягнута.

Раціонально використано час на уроці. Урок розпочався та закінчився своєчасно. Були дотримані правила педагогічного такту, етики, норми стосунків між учителем і учнями.

Використовувалися індивідуальні та фронтальні форми роботи, усні, письмові форми роботи, біля дошки та з місця. Застосовувалися такі засоби навчання: таблиця, підручники, записи на дошці, роздатковий матеріал. Реалізовано такі методи навчання: пояснення, бесіда, робота з підручником, метод виконання вправ, ігрові методи. Вважаю, що методи, принципи та засоби навчання використано раціонально.

docx
Додано
13 листопада 2019
Переглядів
5319
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку