Тема: «Додавання чисел виду 580+240»
Мета: вчити учнів додавати трицифрові числа; вдосконалювати обчислювальні навички; формувати знання та предметну компетентність.
Обладнання: картки з розрядами «сотні», картки з таблицею множення, картки з правилами.
Словник: розряд, сотня, десяток, порозрядне додавання.
І. Організаційний момент
1. Фонетична зарядка
Прочитай склади
АТА-АТА-АТА ЕТА-ЕТА-ЕТА
ОТО-ОТО-ОТО ІТЕ-ІТЕ-ІТЕ
ІТИ-ІТИ-ІТИ ЕТИ-ЕТУ-АТО
Прочитай слова
Жито, вата, діти, квіти, вітер, мета, хата, метелик, літак, ракета, газета, молоток.
Склади слова
БІТ-ЧО (Чобіт)
ТО-ЛІ (Літо)
ЛО-МО-ТОК (Молоток)
Прочитай чистомовку
ІТИ-ІТИ-ІТИ – Ростуть у саду квіти.
АТА-АТА-АТА – Молоток у тата.
АТА-АТА-АТА – У сина лопата.
Назви малюнки зі звуком Т
2. Розмовна хвилинка
Тема: «Зимові розваги»
ІІ. Актуалізація опорних знань учнів
3. - Діти, яке було письмове домашнє завдання?
- Для його виконання пригадаємо рахунок сотнями від 100 до 1000 і в зворотному порядку (діти рахують, при цьому супроводжують рахунок жестами), (100, 200, 300, 400, 500, 600, 700, 800, 900, 1000 і назад).
4. Фізкультхвилинка
- Діти, проведемо зараз фізкультхвилинку. ( Роздаю дітям таблички з цифрами і вони виходять по черзі від найменшого і в зворотному порядку).
- А зараз повторимо табличку множення (на картках показую приклади на дію множення і запитую учнів відповіді)
ІІІ. Основна частина
5. - Діти, перед тим, як виконати домашнє завдання давайте пригадаємо правило (вивішую на дошці таблички з правилами)
- Давайте зараз подивимося як робити приклади
( показую дітям приклади подібні до домашнього завдання)
580 + 240 = 820 500 + 200 = 700
80 + 40 = 120
700 + 120 = 820
500 80 200 40
580 + 240 = 580 + (200 + 40) = (580 + 200) + 40 =
6. Виконання домашнього завдання.
- Діти ви все виконали. Молодці.
7. Оцінювання.