Самопідготовка з математики для учнів 3 класу

Про матеріал
Самопідготовка з математики на тему: «Додавання чисел виду 580+240» для учнів 3 класу
Перегляд файлу

Тема: «Додавання чисел виду 580+240»

Мета: вчити учнів додавати трицифрові числа; вдосконалювати обчислювальні навички; формувати знання та предметну компетентність.

Обладнання: картки з розрядами «сотні», картки з таблицею множення, картки з правилами.

Словник: розряд, сотня, десяток, порозрядне додавання.

І.  Організаційний момент

1.  Фонетична зарядка

Прочитай склади

АТА-АТА-АТА               ЕТА-ЕТА-ЕТА

ОТО-ОТО-ОТО               ІТЕ-ІТЕ-ІТЕ

ІТИ-ІТИ-ІТИ                    ЕТИ-ЕТУ-АТО

Прочитай слова

Жито, вата, діти, квіти, вітер, мета, хата, метелик, літак, ракета, газета, молоток.

Склади слова

БІТ-ЧО  (Чобіт)

ТО-ЛІ     (Літо)

ЛО-МО-ТОК   (Молоток)

Прочитай чистомовку

ІТИ-ІТИ-ІТИ – Ростуть у саду квіти.

АТА-АТА-АТА – Молоток у тата.

АТА-АТА-АТА – У сина лопата.

Назви малюнки зі звуком Т

2.  Розмовна хвилинка

Тема: «Зимові розваги»

  1. Скільки місяців має рік?
  •          Рік має 12 місяців.
  1. Який місяць настає після січня?
  •          Після січня настає лютий.
  1. Скільки днів має лютий?
  •          Лютий має 28 або 29 днів.
  1. Що діти роблять взимку?
  •          Взимку діти катаються на санках, лижах, ковзанах, ліплять снігову бабу, грають у сніжки.
  1. На чому ти любиш кататися?
  •          Я люблю кататися на …
  1. Що ще ти робиш взимку?
  •          Я ще …

ІІ.  Актуалізація опорних знань учнів

3. - Діти, яке було письмове домашнє завдання?

   -  Для його виконання пригадаємо рахунок сотнями від 100 до 1000 і в зворотному порядку (діти рахують, при цьому супроводжують рахунок жестами),                   (100, 200, 300, 400, 500, 600, 700, 800, 900, 1000 і назад).

4. Фізкультхвилинка

     - Діти,  проведемо зараз фізкультхвилинку. ( Роздаю дітям таблички з цифрами і вони виходять  по черзі від найменшого і в зворотному порядку).

- А зараз повторимо табличку множення (на картках показую приклади на дію множення і запитую учнів відповіді)

     ІІІ. Основна частина

5. - Діти,  перед тим, як виконати домашнє завдання давайте пригадаємо правило (вивішую на дошці таблички з правилами)

- Давайте зараз подивимося як  робити приклади

( показую дітям приклади подібні до домашнього завдання)

  •          Діти,  подивіться на приклади.  Давайте  зараз  подивимося на  правила  і   згадаємо як їх розв’язати?
  •          I спосіб – порозрядне додавання

580 + 240 = 820                 500 + 200 = 700

                                           80 + 40 = 120

                                           700 + 120 = 820

500 80 200 40

  •          А зараз подивимося на інший приклад.  (Показую іншу табличку з прикладом).
  •          Давайте  згадаємо ще одне правило.
  •          ІІ спосіб — додавання частинами

580 + 240 = 580 + (200 + 40) = (580 + 200) + 40 =

  •          Ми згадали правила, тепер будемо виконувати домашнє завдання.

6. Виконання домашнього завдання. 

- Діти ви все виконали. Молодці.

7. Оцінювання.

 

docx
Пов’язані теми
Математика, Інші матеріали
Додано
22 жовтня
Переглядів
30
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку