Самостійна робота для 7 класу за темою "Правопис прислівників"

Про матеріал

Матеріал містить тестові завдання за темами: "Написання прислівників разом, окремо, через дефіс", "Написання прислівникових сполучень", "Правопис частки не- з прислівниками", "Одна і дві букви -Н- у прислівниках", "Способи творення".


Перегляд файлу

Самостійна робота за темою «Правопис прислівників»

І варіант

 

  1. Укажи речення, в яких є прислівники, випиши їх поряд з буквою: (2б)

А) На Україні скрізь є невимовно дивні місця, які полонять своєю красою.

Б) Ми сідали на лавку під вишнею, а перед нами, за гомінким асфальтом, за людськими городами, у густих лозах і в глибоких берегах текла Вілія.

В) На похилій траві, на її білому камені там і сям стриміли поодинокі карячкуваті сосонки.

Г) Сонце вже спустилося донизу і нам гарно й добре вечерялося.

Д) Уранці вибіг на город й  несміливо, повільно підступив до свого кущика.

Е) Явори і ясени, дуби і липи, здавалось, народили цю хату, а хата вродила яблуні, груші і насіяла собі квітів.

 

  1. Укажи прислівники, утворені шляхом злиття двох слів: (0,5б)

А) ген-ген; по-їхньому

Б) повсякчас, позавчора

В) натщесерце, по-заячи

Г) насамперед, довго-довго

 

  1. Укажи прислівники, які пишуться через дефіс: (0,5б)

А) мало/по/малу, хтозна/як, чим/раз

Б) тихо/тихо, десь/то, як/небудь

В) по/друге, будь/що/будь, на/зустріч

Г)  будь/де, по/серпневому саду, сяк/так

 

  1. Укажи прислівники, які пишуться разом: (0,5б)

А) с/початку, як/слід, по/троху, не/довго

Б) до/речі, на/завжди, на/самоті, по/малу

В) в/друге, на/силу, над/вечір, коли/сь

Г) в/ранці, дарма/що, ані/трохи, до/низу

 

  1. Укажи прислівникові сполучення, які пишуться окремо: (0,5б)

А) до/завтра, без/потреби, на/сміх, день/у/день

Б) до/сьогодні, по/правді, у/бік, за/одно

В) в/ряди/годи, на/пам'ять, до/крихти, без/сліду

Г) з/боку/на/бік, на/подив, без/перестанку, по/щирості

 

  1. Укажи прислівники, в яких пишеться -нн-: (0,5б)

А) зляка…о, уклі…о, неухиль…о

Б) незмі…о, незако.. со…о

В) натхне…о, зосередже..о, радіс…о

Г) беззвуч…о, бездога…о, тьмя…о

 

 

 

 

 

  1. Укажи прислівники, які пишуться з не- разом: (0,5б)

А) не/дорого, не/що давно; не/безплідно, а результативно

Б) не/боязко, не/дуже холодно, не/вгамовано, не/подалеку

В) не/порушно, не/втямки, не/глибоко, не/даром

Г)  не/гарно, не/забаром, не/доброхіть; не/густо, а рідко

 

  1. Знайди зайвий рядок: (0,5б)

А) навзнак, похапцем, будь-коли, проти волі, без потреби

Б) ненароком, по-українському, будь-що-будь, недобре, вночі

В) незадовго, нізвідки, ніколи, небагато, до крихти

 Г) звисока, невисоко, висить, високий, вись

 

  1. Знайди зайвий рядок: (0,5б)

А) пліч/о-/пліч, босо/ніж, на/подив, без/кінця

Б) мимо/хіть, сило/міць, ліво/руч, на/в/знак

В) на/щастя, на/славу, по/суті, до/краю

Г) де/не/де, коли/не/коли, як/не/як, будь/що/будь

 

  1. Зроби морфемний розбір прислівників. (3б)

Нітрохи, босоніж, вранці, весело, згори, водночас, невлад, по-дружньому, по-китайськи, праворуч, щосили, аніяк, чимало, по-восьме, мимохідь.

 

  1. Від доданих слів (словосполучень, сполучень слів) утвори прислівники різними способами і різного правопису. Запиши їх. (2б)

Весняний, на швидку руку, перший, день, наш, осінь, вовк, далекий, босі ноги,  сила і міць.

 

  1. Зроби синтаксичний розбір речення. (1б)

А) Я завжди пам’ятаю, як урочисто проводжали в поле плугатарів.

Б) Знервовано партнер зав’язує шнурівку на кросівках і погляда спідлоба  у мій бік. 

 

    ІІ варіант

 

  1. Укажи речення, в яких є прислівники, випиши їх поряд з буквою: (2б)

А) Пильнувати Україну будем гостро вздовж і вшир.

Б) Ошатні дикі груші, підв’язавшись блідо-рожевим поясом, ронили в прохолодну бистрінь перші пелюстки.

В) Риба шукає, де глибше, а людина – де краще.

Г) Чим більше кішку гладиш, тим вище вона горб піднімає.

Д) Край дороги бігали проворні ховрашки і, побачивши людей, втікали в нори.

Е) Уранці вибіг на город й  несміливо, повільно підступив до свого кущика.

 

  1. Укажи прислівники, утворені шляхом злиття двох слів: (0,5б)

А) далеко-далеко, по-моєму

Б) щоденно, ліворуч

В) натщесерце, по-козацьки

Г) попідтинню, ген-ген

 

  1. Укажи прислівники, які пишуться через дефіс: (0,5б)

А) мало/по/малу, хтозна/як, чим/раз

Б) тишком-нишком, по/вовчому, казна-де

В) пліч/о/пліч, по/друге, на/зустріч

Г)  куди-небудь, по/моєму сліду, ось-ось

 

  1. Укажи прислівники, які пишуться разом: (0,5б)

А) с/початку, як/слід, по/троху, не/скоро

Б) до/речі, на/завжди, на/самоті, по/малу

В) в/друге, на/силу, в/ранці, коли/сь

Г) над/вечір, дарма/що, ані/трохи, до/низу

 

  1. Укажи прислівникові сполучення, які пишуться окремо: (0,5б)

А) з/боку/на/бік, на/подив, без/перестанку, по/щирості

Б) до/сьогодні, по/правді, у/бік, за/одно

В) в/ряди/годи, на/пам'ять, до/крихти, без/сліду

Г) без/кінця, на/зразок, в/цілому, з/дня/на/день

 

  1. Укажи прислівники, в яких пишеться -нн-: (0,5б)

А) зляка…о, уклі…о, неухиль…о

Б) натхне…о, зосередже..о, радіс…о

В) щоде…о, стражде…о, невблага…о

Г) беззвуч…о, бездога…о, тьмя…о

 

  1. Укажи прислівники, які пишуться з не- разом: (0,5б)

А) не/дарма, не/порушно, не/здоланно, не/гайно

Б) не/боязко, не/дуже холодно, не/вгамовано, не/подалеку

В) не/безплідно, а результативно; не/дорого, не/щодавно,

Г)  не/гарно, не/забаром, не/доброхіть; не/густо, а рідко

 

  1. Знайди зайвий рядок: (0,5б)

А) будь-що-будь, навзнак, вночі, проти волі, без потреби

Б) злісно, по-злісному, злитися, злий, злість

В) незадовго, нізвідки, ніколи, небагато, до крихти

Г) будь-коли, ненароком, по-українському, недобре, похапцем

 

  1. Знайди зайвий рядок: (0,5б)

А) де/не/де, коли/не/коли, як/не/як, будь/що/будь

Б) горі/лиць, мимо/хіть, сило/міць, ліво/руч

В) по/щирості, на/подив, без/потреби, до/крихти

Г) всього/на/всього, на/взнак, тільки/що, до/завтра

 

  1. Зроби морфемний розбір прислівників. (3б)

Ніскільки, босоніж, ввечері, сумно, знизу, водночас, невлад, по-братньому, по-японськи, ліворуч, щодуху, отак, чимало, по-десяте, мимохіть.

 

  1. Від доданих слів (словосполучень, сполучень слів) утвори прислівники різними способами і різного правопису. Запиши їх. (2б)

Осінній, на швидку руку, третій, ніч, ваш, зима, лисиця, близький, голі руки,  в один час.

 

  1. Зроби синтаксичний розбір речення. (1б)

А) Вона вдивляється в якесь насіння і пошепки говорить до нього.

Б) Коли ж плугатарі повертались увечері додому, їх стрічали на півдорозі старі й малі.

 

 

 

Відповіді:

І варіант       ІІ варіант

 

  1.              А (скрізь, невимовно)   А (гостро, вздовж, вшир) 

В (там, сям)     В (глибше, краще)

Г (донизу, гарно, добре)   Г (більше, вище)

Д (уранці,несміливо, повільно)        Е (уранці,несміливо, повільно)

  1.              Б                   Б
  2.              Б                   Б
  3.              В                   В
  4.              А                   Г
  5.              Б                   В
  6.              В                   А
  7.              Г                   Б
  8.              А                   Г

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 25
Оцінки та відгуки
  1. Гнатюк Марія Віталіївна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  2. Федченко Наталія
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  3. шевченко петр
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  4. чупыс татьяна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  5. блажко ольга
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  6. хоружый александр
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  7. сергей кутас
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  8. номерчук галина
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  9. галинская тамара
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  10. петренко тамара
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  11. оноприенко надежда
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  12. устяновская татьяна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  13. арсентьева валентина
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  14. жбанова анна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  15. терещенко сергей
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  16. фастович лидия
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  17. крайнюк наталия
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  18. мірошник андрій
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  19. дядюра галина
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  20. колесникова людмила
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  21. щур наталия
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  22. Васильевич Василий
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  23. Касян Дарина
    Дякую, використала ваший матеріал в своєму творчому завданні)
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  24. Кочерга Галина
    Мені знадобилося, студентам сподобалося)
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  25. кононенко людмила
    Учні такій самостійній роботі повинні бути тільки вдячні!
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
Показати ще 22 відгука
doc
Додано
3 березня 2018
Переглядів
12057
Оцінка розробки
5.0 (25 відгуків)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку