Дана розробка містить різноманітні та цікаві завдання з тем "Словосполучення. Граматична основа речення" і може бути використана для оцінювання вчителем чи самооцінювання набутих у процесі навчання знань, умінь та навичок учнів за певний відрізок часу, а також з метою аналізу рівня засвоєння пройденого матеріалу і, за потреби, внесення коректив у навчальний процес.
Дата ___________ Прізвище, ім'я ____________________________Клас__________ І варіант
А дерева та кущі Б іде дощик В посеред ставу Г високо злетів 2. Зробіть синтаксичний розбір словосполучень(побудуйте схему, визначивши головне і залежне слово, та вкажіть, якими частинами мови вони виражені)
Запитав у товариша, відійшов від вікна, у весняному лісі.
3. Знайдіть неправильно побудоване словосполучення та запишіть його правильно. Опановувати знання, доглядає тварин, сталося по необережності. __________________________________________________ 4. Виділіть граматичну основу в реченнях. Я завжди вчасно приходжу до школи. Прозоро пливуть думки мої ясні. Хочу процвітання нашої землі. 5.Із поданою граматичною основою складіть речення: світять зорі
6.До поданих слів додайте залежні й утворіть словосполучення: голова, бажати
|
Дата ___________ Прізвище, ім'я ____________________________ Клас__________ ІІ варіант
А муркоче кіт Б через річку В дуже смачний Г ігри та розваги 2. Побудуйте схему словосполучень, визначивши головне і залежне слово, вкажіть, до якої частини мови вони належать
Побачила пташку, весела перерва, бадьоро крокує
3. Знайдіть неправильно побудоване словосполучення та запишіть його правильно. Хвора вітряною віспою, сміялися з нього, дякували нам
__________________________________________________ 4. Виділіть граматичну основу в реченні. Арсеній сидів у човні біля своєї верби. Для друзів відчиняю дім. Люблю я захід сонця
|
5.Із поданою граматичною основою складіть речення: достигають вишні
6.До поданих слів додайте залежні й утворіть словосполучення: їхати, літо
|