Самостійна робота. Узагальнення знань з теми. Основі класи неорганічних сполук

Про матеріал
Узагальнення знань з теми. Основі класи неорганічних сполук. Даний матеріал дасть змогу перевірити знання учнів з даної теми.
Перегляд файлу

Узагальнення знань з теми. Основі класи неорганічних сполук (І)

І варіант

І рівень (по 0,5 бала)(1-3б)

Завдання з вибором однієї правильної відповіді

1.Позначте формулу сполуки, що належить до оксидів:

AFe(OH)3;  БMg(OH)2;   ВZn(NО3)2;   ГCuO.

2.Позначте ряд, що утворений лише з формул кислот:

ANaCl, НС1, КОН; Б НС1, HNО3, Н2СО3;

ВMgSО4, K2S,А1С13; Г КОН, NaCl, HC1.

3Позначте формулу сполуки, яка при взаємодії з водою утворює луг:        А СО2;   Б А12О3; В3; ГК2О.

4.Позначте кислотний оксид:AСО;   БFeO;   В СаО;  ГР2О5.

5.Напишіть рівняння реакції  речовин, що реагують між собою:

А НС1 + H23;БZnO+ Н24;ВFeCl3+ NaС1;Г2+ CО2.

6.Позначте рівняння реакції сполучення:

A 2HgO = 2Hg +О2;БS + О2 = SО2↑;                                                           ВCaCО3= CaO+ CО2↑;  Г6CО2+ 6H2О=C6H12О6+ О2↑.

ІІ рівень(4-6 бали)

Завдання з вибором кількох  правильних відповідей

1.З якими речовинами буде реагувати хлоридна кислота.                 Напишіть рівняння.  АCaO;  Б 3 ;    В  Fe; Г А12О3.

Завдання на встановлення відповідності

2.Установіть відповідність між схемами реакцій та формулами одного з ре­агентів: Напишіть рівняння.

А ... + О2→Р2О5;                                           1  Н3РО4;

Б ... + Н2О→ Н3РО4;                           2Р;

В ... + Н3РО4→Mg3(PО4)2+H2О;                     3MgO;

Г... + Н3Ро4→Mg3(PО4)2+H2.        4Р2О5;     5Mg.                                            3. Завдання на встановлення послідовності (2бали)

Установіть генетичний ланцюжок добування солі, проставивши цифри від 1 до 4:Напишіть рівняння.

А Р;  Б.Na34;  В.Р205;    Г.Н3РО4

4. (2Бали)Складіть рівняння реакцій, за допомогою яких можна здійснити такі пере­творення: S →Y →SO3→H24→BaSO4.

У відповіді вкажіть відносну молекулярну масу речовини Y.

 

 

 

Узагальнення знань з теми. Основі класи неорганічних сполук (І)

ІІІ рівень 7-9 балів

1.Позначте рівняння реакції нейтралізації:

A 2HgO = 2Hg + О2↑;             Б S + О2 = SО2↑;

В 2Cu (NО3)2=2CuO +4Nо2 + О2;        Г 2NaOH + H2S04= Na2S04+ 2H20.

2.Установіть відповідність між схемами реакцій та формулами                 одного                з ре­агентів:

А ... + Н2О NaOH + Н2; 1 ВаО;

Б ... + Н2ОNaOH; 2 2;

В ... + Н2ОВа(ОН)2; 3 Na2О;

Г... + SО3BaSО4 + H2О. 4 Ba(OH)2;

                                                                                                   5 Na.

3. Складіть рівняння реакцій, за допомогою яких можна здійснити              такі пере­творення:

ВаВаОY ВаС12Ва3(Р04)2.

У відповіді вкажіть відносну молекулярну масу речовини Y.

4.Закінчити рівняння можливих реакцій:

- барій + вода;                                   -кальцій оксид + фосфор(5)оксид;

-сульфур (4)оксид + вода;                -алюміній +сульфатна кислота;

-магній + ортофосфорна кислота;    -барій оксид+хлоридна кислота;

-натрій гідроксид + карбон(4)оксид:  -цинк гідроксид+ калій гідроксид;

5.Яка маса солі утвориться в результаті взаємодії 8г натрій                   гідроксиду  з сульфатною кислотою.

IV рівень 10-12балів

1.Обчисліть, коли утвориться більше водню: у результаті взаємодії   суль­фатної кислоти з магнієм масою 10 г чи з цинком масою 10 г.

2. напишіть рівняння реакції, за допомогою яких можна здійснити перетворення речовин:

А)барій----барій оксид------барій гідроксид----барій хлорид----барій гідроксид----барій оксид.

3.Після прожарювання 2,32г магній гідроксиду маса твердого залишку становила 1,60г. Чи повністю розклалась сполука?

4.Доберіть речовини для здійснення перетворення і напишіть                 хімічні рівняння:

А)амфотерни гідроксид(як основа)-------сіль;

Б)амфотерний гідроксид(як кислота)----сіль;

В)сіль1-----сіль2------сіль3(всі солі утворені одним елементом).

 

Узагальнення знань з теми. Основі класи неорганічних сполук (І)

ІІ варіант ІІІ рівень 7-9 балів

1.Установіть відповідність між схемами реакцій та формулами одного з ре­агентів:

А ... + О2→SО2; 1H23;

Б... + Н2О→H23; 2S;

В... + К2О→ + K23+ Н2О; ЗК;

Г... + Н2О→ Н2СО3. 42;

                                                                                   5 СО2

2. Завдання на встановлення послідовності

Установіть генетичний ланцюжок добування сульфатної кислоти, проста­вивши цифри від 1 до 4:

A 3;     Б H2S;          В H24;         Г 2.

3.Складіть рівняння реакцій, за допомогою яких можна здійснити такі пере­творення:

Р → Р2О5→Y→ К3РО4.

У відповіді вкажіть відносну молекулярну масу речовини Y.

4.Закінчіть рівняння можливих реакцій:

-калій оксид+сульфур(4) оксид;   -кальцій оксид+ вуглекислий газ;

-ферум(2)гідроксид+сульфатна кислота; –срібло +хлорид на кислота;

-термічний розклад хром(ІІІ)гідроксиду;

-калій карбонат + нітратна кислота; 

-кальцій оксид + вода;       -барій гідроксид+ сульфітна кислота

5.Яка маса барій гідроксиду утвориться при взаємодії 15,3г барій оксиду з водою         

IV рівень

1.Обчисліть, коли утвориться більше водню: у результаті взаємодії хлоридної кислоти з магнієм масою 4,8 г чи з цинком масою 6,5 г.

2. напишіть рівняння реакції, за допомогою яких можна здійснити перетворення речовин:

А)натрій оксид-----натрій сульфат-----натрій гідроксид------          метаалюмінат натрію----натрій хлорид.

3.Напишіть рівняння реакції між основами (у лівому стовпчику)                            і солями              (у правому стовпчику)

калій гідроксид                      кальцій карбонат

манган(2)гідроксид               ферум(2)нітрат

барій гідроксид                     натрій сульфат

4.Елемент належить до V групи. Вищий оксид цього елемента має              відносну молекулярну масу 142. Назвіть елемент.

Узагальнення знань з теми. Основі класи неорганічних сполук (І)

ІІ варіант ІІІ рівень 7-9 балів

1.Установіть відповідність між схемами реакцій та формулами одного з ре­агентів:

А ... + О2→SО2; 1H23;

Б... + Н2О→H23; 2S;

В... + К2О→ + K23+ Н2О; ЗК;

Г... + Н2О→ Н2СО3. 42;

                                                                                   5 СО2

2. Завдання на встановлення послідовності

Установіть генетичний ланцюжок добування сульфатної кислоти, проста­вивши цифри від 1 до 4:

A 3;     Б H2S;          В H24;         Г 2.

3.Складіть рівняння реакцій, за допомогою яких можна здійснити такі пере­творення:

Р → Р2О5→Y→ К3РО4.

У відповіді вкажіть відносну молекулярну масу речовини Y.

4.Закінчіть рівняння можливих реакцій:

-калій оксид+сульфур(4) оксид;   -кальцій оксид+ вуглекислий газ;

-ферум(2)гідроксид+сульфатна кислота; –срібло +хлорид на кислота;

-термічний розклад хром(ІІІ)гідроксиду;

-калій карбонат + нітратна кислота; 

-кальцій оксид + вода;       -барій гідроксид+ сульфітна кислота

5.Яка маса барій гідроксиду утвориться при взаємодії 15,3г барій оксиду з водою         

IV рівень

1.Обчисліть, коли утвориться більше водню: у результаті взаємодії хлоридної кислоти з магнієм масою 4,8 г чи з цинком масою 6,5 г.

2. напишіть рівняння реакції, за допомогою яких можна здійснити перетворення речовин:

А)натрій оксид-----натрій сульфат-----натрій гідроксид------          метаалюмінат натрію----натрій хлорид.

3.Напишіть рівняння реакції між основами (у лівому стовпчику)                            і солями              (у правому стовпчику)

калій гідроксид                      кальцій карбонат

манган(2)гідроксид               ферум(2)нітрат

барій гідроксид                     натрій сульфат

4.Елемент належить до V групи. Вищий оксид цього елемента має              відносну молекулярну масу 142. Назвіть елемент.

docx
Додано
13 листопада 2021
Переглядів
2164
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку