Самостійна робота з теми "Фонетика. Орфографія"

Про матеріал
Матеріал для використання на уроках української мови у 5 класі при вивченні теми "Фонетика"( за підручником О.П. Глазової). Можна використати і як контрольний зріз знань.
Перегляд файлу

Українська мова. 5 клас

Самостійна робота за темою «Фонетика. Орфографія»

Тестові завдання

1. Знайдіть, у якому рядку допущено помилки в фонетичній транскрипції:

А.йуний, сов'іс'т',  н'іс':а, д'ідус'

Б.вйец:а,орл'ятко, занат':а, р'ол'

В.ден', жит':а, шчука, вйут'

2. Знайдіть, у якому рядку  порушено норми чергування у - в, і – й:

А.порошинка у оці, птах в небі, вітер й гроза

Б.грім у небі, навіть у снах, батьки й діти

В.Віра й Олена, корабель у морі, Максим і Богдан

3. У якому рядку в усіх словах потрібно писати префікс с-:

А. …копати, …формувати, …тесати, …писати.

Б. …робити, … бити, …мити, …найти

В. …рвати, …грати, …псувати, …м'яти

4. У якому рядку  знак м'якшення не пишеться в усіх словах:

А.зозулен…ка, морозец…, язич…ок, мит…тю

Б. близен…ко, ус…мішка, сіл…с…кий, бат…ки

В.Кін…чик, тон…ший, барабан…щик,камін…чик

5. У якому рядку в  усіх словах потрібно ставити апостроф:

А. цв…ях, р…ясно, р…яжанка, тьм…яний

Б. солов…їний , м…яч, подвір…я, здоров…я

В.с…яйво, бур…ян, зор…я, обов…язок

 

6. У якому рядку в усіх  словах  при відмінюванні  в орудному  відмінку однини відбувається подвоєння  літер:

А.зустріч, шерсть, верф, Любов

Б.подорож, роль, піч, сіль

В.скатерть, повість, цвіль, байдужість

7.Установіть відповідність:

1. Збіг приголосних на межі                      А.обличчя, життя, чекання, колосся

значущих частин слова

2.Подвоєні літери у прикметниках ,         Б.ссавець, бовваніти, ввічливість

 з наголошеним суфіксом- енн-

3 Подовження м'яких приголосних         В. віддаль, беззубий, щоденно

 між голосними

                                                                                Г.страшенний, височенний, широченний

8-9. Запишіть подані слова в давальному відмінку: Наталка-…, вишенька-…., долонька-…, рибонька-…, парасолька- …, перепілка-…, хатинка-…, Галинка-…, мовонька-…, хмаринка-… .   (2 бали)

10-11. Зробити фонетичний розбір слова ТЕЧІЯ, РАННЯ. ( одне слово- на вибір) (2 бали)

12. Записати усі губні та шиплячі звуки(1 бал)

Завдання 1-7    (1 бал)

Всього 12 балів   

 

docx
Додано
16 квітня 2022
Переглядів
362
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку