10 клас
Алгебра і початки аналізу
Самостійна робота з теми «Фуккція. Корінь n-го степеня»
I Варіант
|
(1 б) На якому рисунку зображено графік непарної функції? |
|||
|
|
|
|
|
|
А |
Б |
В |
|
|
|
|
|
|
|
|
|||
|
А) |
Б) |
||
|
В) |
Г) |
||
|
|
|
||
|
|
|||
|
|
|
||
|
|
Вираз не має змісту |
||
|
|
|
||
|
(3 б) Знайдіть область значень функцій: |
|||
|
А) |
Б) |
||
|
|
|
||
|
(3 б) Дослідіть функцію на парність: |
|||
|
А) |
Б) |
||
|
|
|
||
|
(3 б) Знайдіть область визначення виразу . У відповідь запишіть найбільше ціле значення з області визначення даного виразу. |
|||
10 клас
Алгебра і початки аналізу
Самостійна робота з теми «Фуккція. Корінь n-го степеня»
II Варіант
|
(1 б) На якому рисунку зображено графік парної функції? |
|||
|
|
|
|
|
|
А |
Б |
В |
|
|
|
|
|
|
|
|
|||
|
А) |
Б) |
||
|
В) |
Г) |
||
|
|
|
||
|
|
|||
|
|
|
||
|
|
Вираз не має змісту |
||
|
|
|
||
|
(3 б) Знайдіть область значень функцій: |
|||
|
А) |
Б) |
||
|
|
|
||
|
(3 б) Дослідіть функцію на парність: |
|||
|
|
Б) |
||
|
|
|
||
|
(3 б) Знайдіть область визначення виразу . У відповідь запишіть найбільше ціле значення з області визначення даного виразу. |
|||