Тема: Властивості кореня -го степеня.
Мета:
Тип уроку: засвоєння нових знань;
Обладнання: конспект, презентація, мультимедійне обладнання;
Хід уроку
// Пригадаємо властивості квадратного кореня
Продовжіть вже відомі Вам з 8 класу рівності: |
|
|
Відповідь: |
|
|
Наприклад:
|
|
|
Відповідь: |
|
|
Наприклад:
|
|
// Властивості арифметичного кореня – го степеня
1) |
|
|
2) |
|
|
3) |
|
|
4) |
|
|
5) |
|
|
6) |
|
|
№1
|
|
|
Знайдіть значення виразу:
1) |
2) |
3) |
4) |
Розвʼязання:
1) |
|
2) |
|
3) |
|
4) |
*Використали властивість модуля числа , отже . Тому:
|
№2
|
|
|
Знайдіть значення виразу:
1) |
2) |
3) |
|
Розвʼязання:
1) |
|
2) |
|
3) |
|
№3
|
|
|
Знайдіть значення виразу:
1) |
|
2) |
|
3) |
|
4) |
|
Розвʼязання:
1) |
|
2) |
|
3) |
|
4) |
|
№4
|
|
|
Знайдіть значення виразу:
1) |
2) |
3) |
|
Розвʼязання:
1) |
|
2) |
|
3) |
|
№5
|
|
|
Знайдіть значення виразу:
1) |
2) |
3) |
4) |
Розвʼязання:
1) |
|
2) |
|
3) |
|
4) |
|
№6
|
|
|
Знайдіть значення виразу:
1) |
2) |
3) |
|
Розвʼязання:
1) |
|
2) |
|
3) |
*Зверніть увагу, в останньому прикладі ми винесли множник з-під знака кореня
|
|
До тотожних перетворень виразу також можна віднести операцію внесення множника під знак кореня, наприклад в такому завданні:
Яке число є більшим: чи ?
Відповідь: |
Опрацювати §4 Виконати № 4.2; 4,4; 4.6; 4.10; 4.16 (1,5,3); 4.18 (1,3)
|
О.С. Істер |
Опрацювати п.5, вміти відповідати на запитання 1-6 на стор. 30 Виконати № 5.2; 5.4; 5.6. |
А.Г. Мерзляк |