Самостійна робота з тригонометрії у двох варіантах для перевірки вмінь учнів застосовувати формули зведення та формули додавання при обчисленні виразів. Завдання виконуються у зошитах, а результати записуються у бланки відповідей.
Самостійна робота
Варіант – 1
Завдання 1 – 2. Встановіть відповідність між заданими виразами та виразами, що їм тотожно дорівнюють:
1. 2.
|
А. |
|
Б. |
|
В. |
|
Г. |
|
Д. |
|
А. |
|
Б. |
|
В. |
|
Г. 1 |
|
Д. |
Завдання 3 – 4. Спростіть вирази:
Група __________ Варіант ___ Прізвище та ім’я ___________________________
1. 2.
1. |
2. |
3. |
4. |
|
|
|
|
1. |
2. |
3. |
4. |
|
|
|
|
3. ________________ 4. ___________
Група __________ Варіант ___ Прізвище та ім’я ___________________________
1. 2.
1. |
2. |
3. |
4. |
|
|
|
|
1. |
2. |
3. |
4. |
|
|
|
|
1. |
2. |
3. |
4. |
|
|
|
|
3. ________________ 4. ___________
Самостійна робота
Варіант – 2
Завдання 1 – 2. Встановіть відповідність між заданими виразами та виразами, що їм тотожно дорівнюють:
1. 2.
|
А. |
|
Б. |
|
В. |
|
Г. 1 |
|
Д. |
|
А. |
|
Б. |
|
В. |
|
Г. |
|
Д. |
Завдання 3 – 4. Спростіть вирази:
Група __________ Варіант ___ Прізвище та ім’я ___________________________
1. 2.
1. |
2. |
3. |
4. |
|
|
|
|
1. |
2. |
3. |
4. |
|
|
|
|
3. ________________ 4. ___________
Група __________ Варіант ___ Прізвище та ім’я ___________________________
1. 2.
1. |
2. |
3. |
4. |
|
|
|
|
1. |
2. |
3. |
4. |
|
|
|
|
1. |
2. |
3. |
4. |
|
|
|
|
3. ________________ 4. ___________