Самостійні частини мови. Контрольна робота. Тест

Про матеріал
Дана контрольна робота має на меті перевірити засвоєння учнями 6 класу самостійні частини мови та основні орфограми в них, а саме: в іменнику, прикметнику, числівнику та займеннику. Кожне питання має один варіант відповіді. Наявні чотири завдання на встановлення відповідності, також завдання з синтаксису та пунктуації.
Перегляд файлу

Самостійні частини мови.

Контрольна робота. Тест

І варіант

1.У якому рядку записані дробові числівники?

А тисяча вісімсот чотирнадцять, тисяча десять

Б три сьомих, чотири цілих дві десятих

В сімдесят чотири,  вісімдесят один

2. У якому рядку записані прикметники-епітети?

А Оленчин, тітчин, сусідчин, Миколин

Б літній, зимовий, український, паперовий

В палючий, яблуневоцвітний, сонячний

3. У якому рядку записані всі іменники середнього роду?

А шимпанзе, бароко, снігопад, поезія

Б метро, кімоно, вікно, відео, зерно

В нероба, забіяка, бідолаха, базіка

4.Визначте розряд виділених займенників

                               Приклад                                 Розряд за значенням

1.Мені, щоб знали ви, не жаль, моєї долі .                А  особовий

2.Лукавий чоловік неначе всіх і жалує, і любить.    Б  присвійний

3.Між тими крутими горами сходила зоря.              В  означальний

4.Нікому не побажаю такої лихої долі.                     Г заперечний

                                                                                       Д  вказівний

5.Замініть у словосполученнях виділені слова необхідними займенниками

1. слідуючий засіб      А самий

2. той же рецепт          Б такий

3. любий клієнт           В  всіх

4. дякую  всих              Г будь-який

                                       Д всім

6.Визначте групу числівників за будовою

                              Приклад                   Група за будовою

1.Шістдесят, чотирнадцять, триста            А прості

2. Сто, десять, сорок, тисяча, один             Б складені

3. Двадцять два, сто чотири                         В складні

4. Вісімдесят шість, одинадцять, тисяча

7.Визначте групи прикметників за значенням

                              Приклад                      Група за значенням

1.Київський, європейський, нічний         А якісні

2.Наталчин, бабусина, Ольжин                Б відносні

3.Ніжний, холодний, тихий,  мудрий      В присвійні

4.Якісний, золотий, вовчий, охтирський

8. У реченні  Я так боялась підлості і бруду! займенник  є

А підметом    Б присудком   В  означенням   Г додатком

9.У реченні  Хтось засміявся якось недоречно  відсутня частина мови  

А   займенник  Б дієслово  В прикметник  Г прислівник

10. Разом треба писати складні прикметники:

А чорно/бровий, каро/окий, легко/крилий

Б народно/пісенний, суспільно/корисний

В яблучно/виноградний, червоно/чорний

11. Скласти й записати просте речення, ускладнене звертанням.

12.Скласти й записати складне речення, у якому частини з’єднані безсполучниковим зв’язком.

                                                               Самостійні частини мови.

                                                               Контрольна робота. Тест

                                                                            ІІ варіант

1.Визначте іменники жіночого роду

А діагональ, бандероль, ніч, робота

Б  день, тінь, зошит, ручка, книга

В  село, вікно, доміно, озеро

2. У якому рядку записані прикметники-епітети?

А зелений, червоний, синій, жовтий

Б ніжний, радісний, щасливий, веселий

В. мамин, бабусин, літній, вересневий

3.У якому рядку  всі порядкові числівники?

А вісім, чотирнадцять, шостий, сорок третій

Б двадцять сьомий, шістдесят четвертий

В двісті тридцять , тисяча, мільйон

4.Визначте розряд виділених займенників

                                Приклад               Розряд за значенням

1.Нікому не побажаю такої долі.          А неозначений

2.І хтось до когось їде тим шляхом.     Б  заперечний

3.І тих усіх дякових балачок  згадую.   В відносний

4. Які тоді були ми безтурботні…        Г означальний

                                                                  Д зворотний

5.Утворіть словосполучення, дібравши до дієслова займенник

1. сміявся                          А мною

2. пробачив                       Б наді мною

3. дивився                         В мені

4. пишався                        Г з мене

                                          Д на мене

6. Визначте групу числівників за будовою

                         Приклад               Група за будовою

1.Двісті, вісімдесят, тринадцять       А прості

2.Тридцять три, сто десять                Б складні

3.Тисяча, сорок, два, десять              В складені

4.Сімсот вісімдесят, двадцять, нуль

7. Визначте групи прикметників за значенням

                         Приклад                 Група за значенням

1.Низький, смачний, веселий           А відносний

2.Залізний, весняний, нічний            Б присвійний

3.Мамин, батьків, курячий, дідова   В якісний

4.Вовчий, ведмежий, сільський

8. У реченні  Є ж лицарі у нашому краю! займенник виступає

А підметом    Б  присудком   В означенням   Г обставиною

9.  У реченні  Він перестав ходить на вечорниці  відсутня частина мови

А іменник    Б прикметник   В займенник   Д  дієслово

10. Через дефіс треба писати складні прикметники:

А одно/разовий, свіло/волосий, жовто/гарячий

Б мовно/літературний, кисло/солоний

В темно/зелений, червоно/гарячий

11. Скласти й записати просте речення, ускладнене вставним словом.

12.Скласти й записати складне речення, у якому частини з’єднані сполучниковим зв’язком.

 

 

docx
Додано
2 червня 2020
Переглядів
3062
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку