28 серпня о 18:00Вебінар: Методи і прийоми корекційної педагогіки, які можна використати на будь-якому уроці

Самостійні роботи з алгебри 9 клас

Про матеріал

Архів містить самостійні роботи з математики у 2 варіантах по дві самостійні роботи з кожної теми. Роздруковуються на обох сторонах аркуша, розрізаються та роздаються по одному на парту.

Перегляд файлу

Тема 1 сам. роб. № 1

Варіант 1

1. Порівняйте числа a і b, якщо ab = −0,73.

2. Знаючи, що , оцініть значення виразів: а) ;  б) ; в) ; г)

3. Розв’яжіть  нерівності:

а) 2х-1 < 3;   б)2х+38+3х;  в)2(х-4)+3х < х+3;

 г) 2-х.

4. Доведіть нерівність .

 

Тема 1 сам. роб. № 1

Варіант 1

1. Порівняйте числа a і b, якщо ab = −0,73.

2. Знаючи, що , оцініть значення виразів: а) ;  б) ; в) ; г)

3. Розв’яжіть  нерівності:

а) 2х-1 < 3;   б)2х+38+3х;  в)2(х-4)+3х < х+3;

 г) 2-х.

4. Доведіть нерівність .

 

Тема 1 сам. роб. № 1

Варіант 1

1. Порівняйте числа a і b, якщо ab = −0,73.

2. Знаючи, що , оцініть значення виразів: а) ;  б) ; в) ; г)

3. Розв’яжіть  нерівності:

а) 2х-1 < 3;   б)2х+38+3х;  в)2(х-4)+3х < х+3;

 г) 2-х.

4. Доведіть нерівність .

 

Тема 1 сам. роб. № 1

Варіант 1

1. Порівняйте числа a і b, якщо ab = −0,73.

2. Знаючи, що , оцініть значення виразів: а) ;  б) ; в) ; г)

3. Розв’яжіть  нерівності:

а) 2х-1 < 3;   б)2х+38+3х;  в)2(х-4)+3х < х+3;

 г) 2-х.

4. Доведіть нерівність .

Тема 1 сам. роб. № 1

Варіант 2

1. Порівняйте числа a і b, якщо ab = 0,84.

2. Знаючи, що , оцініть значення виразів: а) ;  б) ; в) ; г)

3. Розв’яжіть  нерівності:

а) 5х-3<12;   б)4х-4 8+5х;  в)5(х+2)+3х < 30-2х;

 г) 2-3х.

4. Доведіть нерівність .

 

 

Тема 1 сам. роб. № 1

Варіант 2

1. Порівняйте числа a і b, якщо ab = 0,84.

2. Знаючи, що , оцініть значення виразів: а) ;  б) ; в) ; г)

3. Розв’яжіть  нерівності:

а) 5х-3<12;   б)4х-4 8+5х;  в)5(х+2)+3х < 30-2х;

 г) 2-3х.

4. Доведіть нерівність .

 

 

Тема 1 сам. роб. № 1

Варіант 2

1. Порівняйте числа a і b, якщо ab = 0,84.

2. Знаючи, що , оцініть значення виразів: а) ;  б) ; в) ; г)

3. Розв’яжіть  нерівності:

а) 5х-3<12;   б)4х-4 8+5х;  в)5(х+2)+3х < 30-2х;

 г) 2-3х.

4. Доведіть нерівність .

 

 

Тема 1 сам. роб. № 1

Варіант 2

1. Порівняйте числа a і b, якщо ab = 0,84.

2. Знаючи, що , оцініть значення виразів: а) ;  б) ; в) ; г)

3. Розв’яжіть  нерівності:

а) 5х-3<12;   б)4х-4 8+5х;  в)5(х+2)+3х < 30-2х;

 г) 2-3х.

4. Доведіть нерівність .

Тема 1 сам. роб. № 2

Варіант 1

1. Розв’яжіть систему нерівностей:

а)    б)

в)

2. Розв’яжіть подвійну нерівність:

3. Розв’яжіть систему нерівностей:

 

Тема 1 сам. роб. № 2

Варіант 1

1. Розв’яжіть систему нерівностей:

а)    б)

в)

2. Розв’яжіть подвійну нерівність:

3. Розв’яжіть систему нерівностей:

 

Тема 1 сам. роб. № 2

Варіант 1

1. Розв’яжіть систему нерівностей:

а)    б)

в)

2. Розв’яжіть подвійну нерівність:

3. Розв’яжіть систему нерівностей:

 

Тема 1 сам. роб. № 2

Варіант 1

1. Розв’яжіть систему нерівностей:

а)    б)

в)

2. Розв’яжіть подвійну нерівність:

3. Розв’яжіть систему нерівностей:

Тема 1 сам. роб. № 2

Варіант 2

1. Розв’яжіть систему нерівностей:

а)   б)

в)

2. Розв’яжіть подвійну нерівність:

3. Розв’яжіть систему нерівностей:

 

Тема 1 сам. роб. № 2

Варіант 2

1. Розв’яжіть систему нерівностей:

а)   б)

в)

2. Розв’яжіть подвійну нерівність:

3. Розв’яжіть систему нерівностей:

 

Тема 1 сам. роб. № 2

Варіант 2

1. Розв’яжіть систему нерівностей:

а)   б)

в)

2. Розв’яжіть подвійну нерівність:

3. Розв’яжіть систему нерівностей:

 

Тема 1 сам. роб. № 2

Варіант 2

1. Розв’яжіть систему нерівностей:

а)   б)

в)

2. Розв’яжіть подвійну нерівність:

3. Розв’яжіть систему нерівностей:

Перегляд файлу

Тема 2 сам. роб. № 1

Варіант 1

1. Знайдіть область визначення функції .

2. Дано функцію .

а) Визначте, при яких значеннях x виконується умова   б) знайдіть нулі функції;    в) порівняйте і .

3. Побудуйте в одній системі координат графіки функцій: ; ; ; .

4. Розв'яжіть графічно рівняння .

 

 

 

Тема 2 сам. роб. № 1

Варіант 1

1. Знайдіть область визначення функції .

2. Дано функцію .

а) Визначте, при яких значеннях x виконується умова   б) знайдіть нулі функції;    в) порівняйте і .

3. Побудуйте в одній системі координат графіки функцій: ; ; ; .

4. Розв'яжіть графічно рівняння .

 

 

 

Тема 2 сам. роб. № 1

Варіант 1

1. Знайдіть область визначення функції .

2. Дано функцію .

а) Визначте, при яких значеннях x виконується умова   б) знайдіть нулі функції;    в) порівняйте і .

3. Побудуйте в одній системі координат графіки функцій: ; ; ; .

4. Розв'яжіть графічно рівняння .

Тема 2 сам. роб. № 1

Варіант 2

1. Знайдіть область визначення функції .

2. Дано функцію : а) Визначте значення х, для яких виконується умова ;     б) знайдіть нулі функції;    в) порівняйте і .

3. Побудуйте в одній системі координат графіки функцій: ; ; ; .

4. Розв'яжіть графічно рівняння .

 

 

 

Тема 2 сам. роб. № 1

Варіант 2

1. Знайдіть область визначення функції .

2. Дано функцію : а) Визначте значення х, для яких виконується умова ;     б) знайдіть нулі функції;    в) порівняйте і .

3. Побудуйте в одній системі координат графіки функцій: ; ; ; .

4. Розв'яжіть графічно рівняння .

 

 

 

Тема 2 сам. роб. № 1

Варіант 2

1. Знайдіть область визначення функції .

2. Дано функцію : а) Визначте значення х, для яких виконується умова ;     б) знайдіть нулі функції;    в) порівняйте і .

3. Побудуйте в одній системі координат графіки функцій: ; ; ; .

4. Розв'яжіть графічно рівняння .

 

Тема 2 сам. роб. № 2

Варіант 1

Побудуйте графік функцій . Укажіть:

а) точку перетину графіка з віссю Оу; 

б) нулі функції; 

в) координати вершини; 

г) значення х для яких y>0, y<0;  

д) проміжки зростання і спадання функції; 

е) найбільше (найменше) значення функції.

 

 

 

 

 

Тема 2 сам. роб. № 2

Варіант 1

Побудуйте графік функцій . Укажіть:

а) точку перетину графіка з віссю Оу; 

б) нулі функції; 

в) координати вершини; 

г) значення х для яких y>0, y<0;  

д) проміжки зростання і спадання функції; 

е) найбільше (найменше) значення функції.

 

 

 

 

 

Тема 2 сам. роб. № 2

Варіант 1

Побудуйте графік функцій . Укажіть:

а) точку перетину графіка з віссю Оу; 

б) нулі функції; 

в) координати вершини; 

г) значення х для яких y>0, y<0;  

д) проміжки зростання і спадання функції; 

е) найбільше (найменше) значення функції.

 

 

Тема 2 сам. роб. № 2

Варіант 2

Побудуйте графік функцій . Укажіть:

 а) точку перетину графіка з віссю Оу;  

б) нулі функції;  

в) координати вершини;  

г) значення х для яких y>0, y<0;   

д) проміжки зростання і спадання функції;  

е) найбільше (найменше) значення функції.

 

 

 

 

 

Тема 2 сам. роб. № 2

Варіант 2

Побудуйте графік функцій . Укажіть:

 а) точку перетину графіка з віссю Оу;  

б) нулі функції;  

в) координати вершини;  

г) значення х для яких y>0, y<0;   

д) проміжки зростання і спадання функції;  

е) найбільше (найменше) значення функції.

 

 

 

 

 

Тема 2 сам. роб. № 2

Варіант 2

Побудуйте графік функцій . Укажіть:

 а) точку перетину графіка з віссю Оу;  

б) нулі функції;  

в) координати вершини;  

г) значення х для яких y>0, y<0;   

д) проміжки зростання і спадання функції;  

е) найбільше (найменше) значення функції.

 

Перегляд файлу

Тема 3 сам. роб. № 1

Варіант 1

1.  Розв’язати нерівність:                                                              1)                 2)                 

2. Розв’язати нерівність методом інтервалів:   

1) ;   2) .  

3. Знайти область визначення функції:

       

 

 

Тема 3 сам. роб. № 1

Варіант 1

1.  Розв’язати нерівність:                                                              1)                 2)                 

2. Розв’язати нерівність методом інтервалів:   

1) ;   2) .  

3. Знайти область визначення функції:

             

 

 

Тема 3 сам. роб. № 1

Варіант 1

1.  Розв’язати нерівність:                                                              1)                 2)                 

2. Розв’язати нерівність методом інтервалів:   

1) ;   2) .  

3. Знайти область визначення функції:

                                                                                     

 

 

Тема 3 сам. роб. № 1

Варіант 1

1.  Розв’язати нерівність:                                                              1)                 2)                 

2. Розв’язати нерівність методом інтервалів:   

1) ;   2) .  

3. Знайти область визначення функції:

        

 

 

Тема 3 сам. роб. № 1

Варіант 1

1.  Розв’язати нерівність:                                                              1)                 2)                 

2. Розв’язати нерівність методом інтервалів:   

1) ;   2) .  

3. Знайти область визначення функції:

                                                                                     

Тема 3 сам. роб. № 1

Варіант 2

1.  Розв’язати нерівність:   

1)          2) -7х

2. Розв’язати нерівність методом інтервалів:   

1) ;   2) .

3. Знайти область визначення функції

 

 

Тема 3 сам. роб. № 1

Варіант 2

1.  Розв’язати нерівність:   

1)          2) -7х

2. Розв’язати нерівність методом інтервалів:   

1) ;   2) .

3. Знайти область визначення функції

 

 

Тема 3 сам. роб. № 1

Варіант 2

1.  Розв’язати нерівність:   

1)          2) -7х

2. Розв’язати нерівність методом інтервалів:   

1) ;   2) .

3. Знайти область визначення функції

 

 

Тема 3 сам. роб. № 1

Варіант 2

1.  Розв’язати нерівність:   

1)          2) -7х

2. Розв’язати нерівність методом інтервалів:   

1) ;   2) .

3. Знайти область визначення функції

 

 

Тема 3 сам. роб. № 1

Варіант 2

1.  Розв’язати нерівність:   

1)          2) -7х

2. Розв’язати нерівність методом інтервалів:   

1) ;   2) .

3. Знайти область визначення функції

Тема 3 сам. роб. № 2

Варіант 1

 

1. Розв'яжіть систему рівнянь:

а) ;    б) .

2. Знайдіть периметр прямокутника, якщо його діагональ дорівнює 13 см, а його площа дорівнює 60 см2.

 

 

Тема 3 сам. роб. № 2

Варіант 1

 

1. Розв'яжіть систему рівнянь:

а) ;    б) .

2. Знайдіть периметр прямокутника, якщо його діагональ дорівнює 13 см, а його площа дорівнює 60 см2.

 

 

Тема 3 сам. роб. № 2

Варіант 1

 

1. Розв'яжіть систему рівнянь:

а) ;    б) .

2. Знайдіть периметр прямокутника, якщо його діагональ дорівнює 13 см, а його площа дорівнює 60 см2.

 

 

Тема 3 сам. роб. № 2

Варіант 1

 

1. Розв'яжіть систему рівнянь:

а) ;    б) .

2. Знайдіть периметр прямокутника, якщо його діагональ дорівнює 13 см, а його площа дорівнює 60 см2.

 

 

Тема 3 сам. роб. № 2

Варіант 1

 

1. Розв'яжіть систему рівнянь:

а) ;    б) .

2. Знайдіть периметр прямокутника, якщо його діагональ дорівнює 13 см, а його площа дорівнює 60 см2.

Тема 3 сам. роб. № 2

Варіант 2

 

1. Розв'яжіть систему рівнянь:

а) ;    б) .

2. Знайдіть периметр прямокутника, якщо його діагональ дорівнює 15 см, а його площа дорівнює 108 см2.

 

 

Тема 3 сам. роб. № 2

Варіант 2

 

1. Розв'яжіть систему рівнянь:

а) ;    б) .

2. Знайдіть периметр прямокутника, якщо його діагональ дорівнює 15 см, а його площа дорівнює 108 см2.

 

 

Тема 3 сам. роб. № 2

Варіант 2

 

1. Розв'яжіть систему рівнянь:

а) ;    б) .

2. Знайдіть периметр прямокутника, якщо його діагональ дорівнює 15 см, а його площа дорівнює 108 см2.

 

 

Тема 3 сам. роб. № 2

Варіант 2

 

1. Розв'яжіть систему рівнянь:

а) ;    б) .

2. Знайдіть периметр прямокутника, якщо його діагональ дорівнює 15 см, а його площа дорівнює 108 см2.

 

 

Тема 3 сам. роб. № 2

Варіант 2

 

1. Розв'яжіть систему рівнянь:

а) ;    б) .

2. Знайдіть периметр прямокутника, якщо його діагональ дорівнює 15 см, а його площа дорівнює 108 см2.

Перегляд файлу

Сам. роб. № 1 Тема 5

Варіант 1

1. У їдальні є 4 перших страви, 5 других і 3 третіх.  Скількома способами можна обрати обід із трьох страв, щоб були і перша, і друга, і третя страви.

2. У гральній колоді 36 карт. Яка ймовірність того, що взята навмання карта є а) дама; б) червової масті?

3. В урні лежать 3 чорні, 2 червоні, 5 зелених і 6 синіх кульок. Із неї навмання виймають одну кульку. Яка ймовірність того, що вона не червона?

4. В лотереї розігрується 12 грошових призів по 10000 грн., 25 призів по 5000грн., 45 призів по 1000 грн. Всього було випущено 6000 лотерейних квитків. Яка ймовірність: 1) виграти 1000 грн.; 2) виграти який-небудь приз; 3) не виграти жодного призу.

 

 

Сам. роб. № 1 Тема 5

Варіант 1

1. У їдальні є 4 перших страви, 5 других і 3 третіх.  Скількома способами можна обрати обід із трьох страв, щоб були і перша, і друга, і третя страви.

2. У гральній колоді 36 карт. Яка ймовірність того, що взята навмання карта є а) дама; б) червової масті?

3. В урні лежать 3 чорні, 2 червоні, 5 зелених і 6 синіх кульок. Із неї навмання виймають одну кульку. Яка ймовірність того, що вона не червона?

4. В лотереї розігрується 12 грошових призів по 10000 грн., 25 призів по 5000грн., 45 призів по 1000 грн. Всього було випущено 6000 лотерейних квитків. Яка ймовірність: 1) виграти 1000 грн.; 2) виграти який-небудь приз; 3) не виграти жодного призу.

 

 

Сам. роб. № 1 Тема 5

Варіант 1

1. У їдальні є 4 перших страви, 5 других і 3 третіх.  Скількома способами можна обрати обід із трьох страв, щоб були і перша, і друга, і третя страви.

2. У гральній колоді 36 карт. Яка ймовірність того, що взята навмання карта є а) дама; б) червової масті?

3. В урні лежать 3 чорні, 2 червоні, 5 зелених і 6 синіх кульок. Із неї навмання виймають одну кульку. Яка ймовірність того, що вона не червона?

4. В лотереї розігрується 12 грошових призів по 10000 грн., 25 призів по 5000грн., 45 призів по 1000 грн. Всього було випущено 6000 лотерейних квитків. Яка ймовірність: 1) виграти 1000 грн.; 2) виграти який-небудь приз; 3) не виграти жодного призу.

 

 

Сам. роб. № 1 Тема 5

Варіант 2

1. Для працевлаштування у компанію подали резюме 6 слюсарів, 3 маляра і 5 двірників. Скількома способами можна прийняти на роботу одного слюсаря і одного маляра і одного двірника.

2. У гральній колоді 36 карт. Яка ймовірність того, що взята навмання карта є а) тузом; б) бубнової масті?

3. В урні лежать 3 чорні, 2 червоні, 5 зелених і 6 синіх кульок. Із неї навмання виймають одну кульку. Яка ймовірність того, що вона не синя?

4. В лотереї розігрується 6 автомобілів, 18 мотоциклів та 42 велосипеди. Всього було випущено 3000 лотерейних квитків. Яка ймовірність: 1) виграти мотоцикл; 2) виграти який-небудь приз; 3) не виграти жодного призу.

 

 

Сам. роб. № 1 Тема 5

Варіант 2

1. Для працевлаштування у компанію подали резюме 6 слюсарів, 3 маляра і 5 двірників. Скількома способами можна прийняти на роботу одного слюсаря і одного маляра і одного двірника.

2. У гральній колоді 36 карт. Яка ймовірність того, що взята навмання карта є а) тузом; б) бубнової масті?

3. В урні лежать 3 чорні, 2 червоні, 5 зелених і 6 синіх кульок. Із неї навмання виймають одну кульку. Яка ймовірність того, що вона не синя?

4. В лотереї розігрується 6 автомобілів, 18 мотоциклів та 42 велосипеди. Всього було випущено 3000 лотерейних квитків. Яка ймовірність: 1) виграти мотоцикл; 2) виграти який-небудь приз; 3) не виграти жодного призу.

 

 

Сам. роб. № 1 Тема 5

Варіант 2

1. Для працевлаштування у компанію подали резюме 6 слюсарів, 3 маляра і 5 двірників. Скількома способами можна прийняти на роботу одного слюсаря і одного маляра і одного двірника.

2. У гральній колоді 36 карт. Яка ймовірність того, що взята навмання карта є а) тузом; б) бубнової масті?

3. В урні лежать 3 чорні, 2 червоні, 5 зелених і 6 синіх кульок. Із неї навмання виймають одну кульку. Яка ймовірність того, що вона не синя?

4. В лотереї розігрується 6 автомобілів, 18 мотоциклів та 42 велосипеди. Всього було випущено 3000 лотерейних квитків. Яка ймовірність: 1) виграти мотоцикл; 2) виграти який-небудь приз; 3) не виграти жодного призу.

 

 

Сам. роб. № 2 Тема 5

Варіант 1

1. Для вибірки, заданої рядом: 4, 5, 3, 2, 1, 2, 9, 7, 2, 7, 8, — знайдіть розмах, моду, медіану та середнє значення.

х

2

4

5

6

n

8

9

10

3

2. Вибірку задано статистичним рядом:

Знайдіть середнє значення сукупності значень та побудуйте полігон частот.

12

14

15

12

16

13

14

16

15

14

14

15

15

16

14

12

13

15

16

14

3. Запитали 20 дітей, що прийшли до кінотеатру про їх вік та склали таблицю. Складіть частотну таблицю та знайдіть частоту та відносну частоту.

 

 

Сам. роб. № 2 Тема 5

Варіант 1

1. Для вибірки, заданої рядом: 4, 5, 3, 2, 1, 2, 9, 7, 2, 7, 8, — знайдіть розмах, моду, медіану та середнє значення.

х

2

4

5

6

n

8

9

10

3

2. Вибірку задано статистичним рядом:

Знайдіть середнє значення сукупності значень та побудуйте полігон частот.

12

14

15

12

16

13

14

16

15

14

14

15

15

16

14

12

13

15

16

14

3. Запитали 20 дітей, що прийшли до кінотеатру про їх вік та склали таблицю. Складіть частотну таблицю та знайдіть частоту та відносну частоту.

 

 

Сам. роб. № 2 Тема 5

Варіант 1

1. Для вибірки, заданої рядом: 4, 5, 3, 2, 1, 2, 9, 7, 2, 7, 8, — знайдіть розмах, моду, медіану та середнє значення.

х

2

4

5

6

n

8

9

10

3

2. Вибірку задано статистичним рядом:

Знайдіть середнє значення сукупності значень та побудуйте полігон частот.

12

14

15

12

16

13

14

16

15

14

14

15

15

16

14

12

13

15

16

14

3. Запитали 20 дітей, що прийшли до кінотеатру про їх вік та склали таблицю. Складіть частотну таблицю та знайдіть частоту та відносну частоту.

 

 

Сам. роб. № 2 Тема 5

Варіант 2

1. Для вибірки, заданої рядом: 3, 8, 1, 3, 2, 5, 3, 4, 6, 5, 9, — знайдіть розмах, моду, медіану та середнє значення.

х

1

2

3

4

n

20

15

10

5

2. Вибірку задано статистичним рядом:

Знайдіть середнє значення сукупності значень та побудуйте полігон частот.

13

14

15

13

12

12

15

16

14

14

14

14

15

12

14

16

16

15

16

15

3. Запитали 20 дітей, що прийшли до кінотеатру про їх вік та склали таблицю. Складіть частотну

таблицю та знайдіть частоту та відносну частоту.

 

 

 

Сам. роб. № 2 Тема 5

Варіант 2

1. Для вибірки, заданої рядом: 3, 8, 1, 3, 2, 5, 3, 4, 6, 5, 9, — знайдіть розмах, моду, медіану та середнє значення.

х

1

2

3

4

n

20

15

10

5

2. Вибірку задано статистичним рядом:

Знайдіть середнє значення сукупності значень та побудуйте полігон частот.

13

14

15

13

12

12

15

16

14

14

14

14

15

12

14

16

16

15

16

15

3. Запитали 20 дітей, що прийшли до кінотеатру про їх вік та склали таблицю. Складіть частотну

таблицю та знайдіть частоту та відносну частоту.

 

 

 

Сам. роб. № 2 Тема 5

Варіант 2

1. Для вибірки, заданої рядом: 3, 8, 1, 3, 2, 5, 3, 4, 6, 5, 9, — знайдіть розмах, моду, медіану та середнє значення.

х

1

2

3

4

n

20

15

10

5

2. Вибірку задано статистичним рядом:

Знайдіть середнє значення сукупності значень та побудуйте полігон частот.

13

14

15

13

12

12

15

16

14

14

14

14

15

12

14

16

16

15

16

15

3. Запитали 20 дітей, що прийшли до кінотеатру про їх вік та склали таблицю. Складіть частотну

таблицю та знайдіть частоту та відносну частоту.

 

zip
Додано
2 липня 2018
Переглядів
805
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку