Архів містить самостійні роботи з математики у 2 варіантах по дві самостійні роботи з кожної теми. Роздруковуються на обох сторонах аркуша, розрізаються та роздаються по одному на парту.
Тема 1 с.р. №1
І варіант |
ІІ варіант |
|
|
19; 51; 66 |
23; 33; 30 |
2.Які з чисел наведених нижче діляться на а) 10; б) 5; в) 2; г) 3; д) 9 |
|
7506; 1145; 7423; 4530; 87902 |
8375; 81027; 91258; 67210; 64524 |
3. З чисел 15897; 39156; 62173; 71835; 95868. Випишіть ті які: а)діляться на 9; б)діляться на 2; в) діляться на 2 і 3; г)не діляться ні на 5 ні на 9. |
3. З чисел 14893; 46382; 53280; 61545; 75243; 81738. Випишіть ті які: а) діляться на 2; б)діляться на 3; в)діляться і на 3 і на 5; г)не діляться ні на 2 ні на 9. |
Тема 1 с.р. №1
І варіант |
ІІ варіант |
|
|
19; 51; 66 |
23; 33; 30 |
2.Які з чисел наведених нижче діляться на а) 10; б) 5; в) 2; г) 3; д) 9 |
|
7506; 1145; 7423; 4530; 87902 |
8375; 81027; 91258; 67210; 64524 |
3. З чисел 15897; 39156; 62173; 71835; 95868. Випишіть ті які: діляться на 9; б)діляться на 2; в) діляться на 2 і 3; г)не діляться ні на 5 ні на 9. |
3. З чисел 14893; 46382; 53280; 61545; 75243; 81738. Випишіть ті які: а) діляться на 2; б)діляться на 3; в)діляться і на 3 і на 5; г)не діляться ні на 2 ні на 9. |
Тема 1 с.р. №1
І варіант |
ІІ варіант |
|
|
19; 51; 66 |
23; 33; 30 |
2.Які з чисел наведених нижче діляться на а) 10; б) 5; в) 2; г) 3; д) 9 |
|
7506; 1145; 7423; 4530; 87902 |
8375; 81027; 91258; 67210; 64524 |
3. З чисел 15897; 39156; 62173; 71835; 95868. Випишіть ті які: діляться на 9; б)діляться на 2; в) діляться на 2 і 3; г)не діляться ні на 5 ні на 9. |
3. З чисел 14893; 46382; 53280; 61545; 75243; 81738. Випишіть ті які: а) діляться на 2; б)діляться на 3; в)діляться і на 3 і на 5; г)не діляться ні на 2 ні на 9. |
Тема 1 с.р. №2
1 варіант №1
|
2 варіант №1
|
№2
|
№2
|
Тема 1 с.р. №2
1 варіант №1
|
2 варіант №1
|
№2
|
№2
|
Тема 1 с.р. №2
1 варіант №1
|
2 варіант №1
|
№2
|
№2
|
Сам. Роб. № 1 варіант 1
1. Побудуйте пряму а і точку А, що не лежить на цій прямій. Проведіть через точку А пряму, паралельну прямій а та пряму, перпендикулярну прямій а.
2. На рисунку зображено куб АВСDМNFК. Заповнити пропуски символами або ||:
a) AB__AD; б) CD__DK; в) NF__KM; г) MK__AM; д) BC__FN; е) FC__KD.
Сам. Роб. № 1 варіант 1
1. Побудуйте пряму а і точку А, що не лежить на цій прямій. Проведіть через точку А пряму, паралельну прямій а та пряму, перпендикулярну прямій а.
2. На рисунку зображено куб АВСDМNFК. Заповнити пропуски символами або ||:
a) AB__AD; б) CD__DK; в) NF__KM; г) MK__AM; д) BC__FN; е) FC__KD.
Сам. Роб. № 1 варіант 1
1. Побудуйте пряму а і точку А, що не лежить на цій прямій. Проведіть через точку А пряму, паралельну прямій а та пряму, перпендикулярну прямій а.
2. На рисунку зображено куб АВСDМNFК. Заповнити пропуски символами або ||:
a) AB__AD; б) CD__DK; в) NF__KM; г) MK__AM; д) BC__FN; е) FC__KD.
Сам. Роб. № 1 варіант 2
1. Побудуйте пряму в і точку С, що не лежить на цій прямій. Проведіть через точку С пряму, перпендикулярну прямій в, та пряму, паралельну прямій в.
2. На рисунку зображено прямокутний паралелепіпед MNFKM1N1F1K1. Заповнити пропуски символами або ||:
a) MN__KF; б) KF__FF1; в)M1K1__MM1;г)KF__K1F1; д)MM1__NN1; е)M1N1__K1F1.
Сам. Роб. № 1 варіант 2
1. Побудуйте пряму в і точку С, що не лежить на цій прямій. Проведіть через точку С пряму, перпендикулярну прямій в, та пряму, паралельну прямій в.
2. На рисунку зображено прямокутний паралелепіпед MNFKM1N1F1K1. Заповнити пропуски символами або ||:
a) MN__KF; б) KF__FF1; в)M1K1__MM1;г)KF__K1F1; д)MM1__NN1; е)M1N1__K1F1.
Сам. Роб. № 1 варіант 2
1. Побудуйте пряму в і точку С, що не лежить на цій прямій. Проведіть через точку С пряму, перпендикулярну прямій в, та пряму, паралельну прямій в.
2. На рисунку зображено прямокутний паралелепіпед MNFKM1N1F1K1. Заповнити пропуски символами або ||:
a) MN__KF; б) KF__FF1; в)M1K1__MM1;г)KF__K1F1; д)MM1__NN1; е)M1N1__K1F1.
Сам. Роб. № 2 варіант 1
1. Знайдіть координати точок, зображених на рисунку.
2. Позначте на координатній площині точки
A(3; -2); B(-4; 3); С(0; -7).
3. Накреслити на координатній площині з одиничним відрізком 1 см прямокутник АВМК, якщо А(–2; –3), В(–2; 2), М(1; 2). Знайти координати четвертої точки та площу і периметр прямокутника.
Сам. Роб. № 2 варіант 1
1. Знайдіть координати точок, зображених на рисунку.
2. Позначте на координатній площині точки
A(3; -2); B(-4; 3); С(0; -7).
3. Накреслити на координатній площині з одиничним відрізком 1 см прямокутник АВМК, якщо А(–2; –3), В(–2; 2), М(1; 2). Знайти координати четвертої точки та площу і периметр прямокутника.
Сам. Роб. № 2 варіант 1
1. Знайдіть координати точок, зображених на рисунку.
2. Позначте на координатній площині точки
A(3; -2); B(-4; 3); С(0; -7).
3. Накреслити на координатній площині з одиничним відрізком 1 см прямокутник АВМК, якщо А(–2; –3), В(–2; 2), М(1; 2). Знайти координати четвертої точки та площу і периметр прямокутника.
Сам. Роб. № 2 варіант 2
1. Знайдіть координати точок, зображених на рисунку.
2. Позначте на координатній площині точки
C(3; 5); D(-3; 4); E(2; 0).
3. Накреслити на координатній площині з одиничним відрізком 1 см прямокутник MNFS, якщо M(–1; –2), N(–1; 3), F(3; 3). Знайти координати четвертої точки та площу і периметр прямокутника.
Сам. Роб. № 2 варіант 2
1. Знайдіть координати точок, зображених на рисунку.
2. Позначте на координатній площині точки
C(3; 5); D(-3; 4); E(2; 0).
3. Накреслити на координатній площині з одиничним відрізком 1 см прямокутник MNFS, якщо M(–1; –2), N(–1; 3), F(3; 3). Знайти координати четвертої точки та площу і периметр прямокутника.
Сам. Роб. № 2 варіант 2
1. Знайдіть координати точок, зображених на рисунку.
2. Позначте на координатній площині точки
C(3; 5); D(-3; 4); E(2; 0).
3. Накреслити на координатній площині з одиничним відрізком 1 см прямокутник MNFS, якщо M(–1; –2), N(–1; 3), F(3; 3). Знайти координати четвертої точки та площу і периметр прямокутника.
6 клас Сам. робота № 1 тема 2
Варіант 1
1.
2.
3.
6 клас Сам. робота № 1 тема 2
Варіант 1
1.
2.
3.
6 клас Сам. робота № 1 тема 2
Варіант 1
1.
2.
3.
6 клас Сам. робота № 1 тема 2
Варіант 1
1.
2.
3.
Варіант 2
1.
2.
3.
Варіант 2
1.
2.
3.
Варіант 2
1.
2.
3.
Варіант 2
1.
2.
3.
6 клас Сам. робота № 2 тема 2
Варіант 1
1.
2.
6 клас Сам. робота № 2 тема 2
Варіант 1
1.
2.
6 клас Сам. робота № 2 тема 2
Варіант 1
1.
2.
6 клас Сам. робота № 2 тема 2
Варіант 1
1.
2.
6 клас Сам. робота № 2 тема 2
Варіант 2
1.
2.
Варіант 2
1.
2.
Варіант 2
1.
2.
Варіант 2
1.
2.
Сам. Роб. №1 Тема 3
Варіант 1
Сам. Роб. №1 Тема 3
Варіант 1
Сам. Роб. №1 Тема 3
Варіант 1
Сам. Роб. №1 Тема 3
Варіант 2
Сам. Роб. №1 Тема 3
Варіант 2
Сам. Роб. №1 Тема 3
Варіант 2
Сам. Роб. №2 Тема 3
Варіант 1
Сам. Роб. №2 Тема 3
Варіант 1
Сам. Роб. №2 Тема 3
Варіант 1
Сам. Роб. №2 Тема 3
Варіант 2
Сам. Роб. №2 Тема 3
Варіант 2
Сам. Роб. №2 Тема 3
Варіант 2
Сам. Роб. 6 клас № 1 тема 4
Варіант 1
1. Перетворіть звичайний дріб у нескінченний періодичний:
а) ; б) .
2. Обчисліть:
а) 0,14 +; б) 0,7 + ;
в) .
Сам. Роб. 6 клас № 1 тема 4
Варіант 1
1. Перетворіть звичайний дріб у нескінченний періодичний:
а) ; б) .
2. Обчисліть:
а) 0,14 +; б) 0,7 + ;
в) .
Сам. Роб. 6 клас № 1 тема 4
Варіант 1
1. Перетворіть звичайний дріб у нескінченний періодичний:
а) ; б) .
2. Обчисліть:
а) 0,14 +; б) 0,7 + ;
в) .
Сам. Роб. 6 клас № 1 тема 4
Варіант 2
1. Перетворіть звичайний дріб у нескінченний періодичний:
а) ; б) .
2. Обчисліть:
а) 0,67 - ; б) 0,7 - ;
в) .
Сам. Роб. 6 клас № 1 тема 4
Варіант 2
1. Перетворіть звичайний дріб у нескінченний періодичний:
а) ; б) .
2. Обчисліть:
а) 0,67 - ; б) 0,7 - ;
в) .
Сам. Роб. 6 клас № 1 тема 4
Варіант 2
1. Перетворіть звичайний дріб у нескінченний періодичний:
а) ; б) .
2. Обчисліть:
а) 0,67 - ; б) 0,7 - ;
в) .
Сам. Роб. 6 клас № 2 тема 4
Варіант 1
1. У 6 класі 32 учня, з них – дівчата. Скільки хлопців у класі ?
2. За перший день тракторист зорав поля, що становить 36 га. Яку площу залишилося виорати ?
3. У магазин привезли овочі. Картопля становила усіх овочів, морква - , а буряки – решту 69 кг. Скільки всього овочів завезли в магазин ?
Сам. Роб. 6 клас № 2 тема 4
Варіант 1
1. У 6 класі 32 учня, з них – дівчата. Скільки хлопців у класі ?
2. За перший день тракторист зорав поля, що становить 36 га. Яку площу залишилося виорати ?
3. У магазин привезли овочі. Картопля становила усіх овочів, морква - , а буряки – решту 69 кг. Скільки всього овочів завезли в магазин ?
Сам. Роб. 6 клас № 2 тема 4
Варіант 1
1. У 6 класі 32 учня, з них – дівчата. Скільки хлопців у класі ?
2. За перший день тракторист зорав поля, що становить 36 га. Яку площу залишилося виорати ?
3. У магазин привезли овочі. Картопля становила усіх овочів, морква - , а буряки – решту 69 кг. Скільки всього овочів завезли в магазин ?
Сам. Роб. 6 клас № 2 тема 4
Варіант 2
1. Ширина прямокутника 24 см, що становить від його довжини. Знайдіть довжину прямокутника.
2. За перший день учень прочитав книжки, в якій 140 сторінок. Скільки сторінок залишилося прочитати учню?
3.Довжина одного відрізка м, а довжина другого відрізка – у 3 рази більша. На скільки метрів другий відрізок довший ?
Сам. Роб. 6 клас № 2 тема 4
Варіант 2
1. Ширина прямокутника 24 см, що становить від його довжини. Знайдіть довжину прямокутника.
2. За перший день учень прочитав книжки, в якій 140 сторінок. Скільки сторінок залишилося прочитати учню?
3.Довжина одного відрізка м, а довжина другого відрізка – у 3 рази більша. На скільки метрів другий відрізок довший ?
Сам. Роб. 6 клас № 2 тема 4
Варіант 2
1. Ширина прямокутника 24 см, що становить від його довжини. Знайдіть довжину прямокутника.
2. За перший день учень прочитав книжки, в якій 140 сторінок. Скільки сторінок залишилося прочитати учню?
3.Довжина одного відрізка м, а довжина другого відрізка – у 3 рази більша. На скільки метрів другий відрізок довший ?
Сам роб 6 клас №1 тема 5
1 варіант
1. Чи вірна пропорція?
4: = 21 : 3.
2. Розв’яжіть рівняння:
а) = ; б) = ;
в) : 1 = 0,6 : х; г) = .
Сам роб 6 клас №1 тема 5
1 варіант
1. Чи вірна пропорція?
4: = 21 : 3.
2. Розв’яжіть рівняння:
а) = ; б) = ;
в) : 1 = 0,6 : х; г) = .
Сам роб 6 клас №1 тема 5
1 варіант
1. Чи вірна пропорція?
4: = 21 : 3.
2. Розв’яжіть рівняння:
а) = ; б) = ;
в) : 1 = 0,6 : х; г) = .
Сам роб 6 клас №1 тема 5
1 варіант
1. Чи вірна пропорція?
4: = 21 : 3.
2. Розв’яжіть рівняння:
а) = ; б) = ;
в) : 1 = 0,6 : х; г) = .
Сам роб 6 клас №1 тема 5
2 варіант
1. Чи вірна пропорція?
3 : = 30 : 5.
2. Розв’яжіть рівняння:
а) = ; б) = ;
в) : 1 = 0,4 : х; г) = .
Сам роб 6 клас №1 тема 5
2 варіант
1. Чи вірна пропорція?
3 : = 30 : 5.
2. Розв’яжіть рівняння:
а) = ; б) = ;
в) : 1 = 0,4 : х; г) = .
Сам роб 6 клас №1 тема 5
2 варіант
1. Чи вірна пропорція?
3 : = 30 : 5.
2. Розв’яжіть рівняння:
а) = ; б) = ;
в) : 1 = 0,4 : х; г) = .
Сам роб 6 клас №1 тема 5
2 варіант
1. Чи вірна пропорція?
3 : = 30 : 5.
2. Розв’яжіть рівняння:
а) = ; б) = ;
в) : 1 = 0,4 : х; г) = .
Сам роб 6 клас №2 тема 5
1 варіант
1. Для виготовлення 9 виделок необхідно 300 г срібла. Скільки срібла необхідно для виготовлення 18 таких самих виделок?
2. 6 робітників покрасили кімнату за 15 годин. Скільки годин необхідно 9 робітникам, щоб покрасити ту саму кімнату?
3. З 30 кг свіжих слив одержують 10,5 кг сушених. Скільки треба взяти свіжих слив, щоб одержати 14,7 кг сушених слив?
Сам роб 6 клас №2 тема 5
1 варіант
1. Для виготовлення 9 виделок необхідно 300 г срібла. Скільки срібла необхідно для виготовлення 18 таких самих виделок?
2. 6 робітників покрасили кімнату за 15 годин. Скільки годин необхідно 9 робітникам, щоб покрасити ту саму кімнату?
3. З 30 кг свіжих слив одержують 10,5 кг сушених. Скільки треба взяти свіжих слив, щоб одержати 14,7 кг сушених слив?
Сам роб 6 клас №2 тема 5
1 варіант
1. Для виготовлення 9 виделок необхідно 300 г срібла. Скільки срібла необхідно для виготовлення 18 таких самих виделок?
2. 6 робітників покрасили кімнату за 15 годин. Скільки годин необхідно 9 робітникам, щоб покрасити ту саму кімнату?
3. З 30 кг свіжих слив одержують 10,5 кг сушених. Скільки треба взяти свіжих слив, щоб одержати 14,7 кг сушених слив?
Сам роб 6 клас №2 тема 5
1 варіант
1. Для виготовлення 9 виделок необхідно 300 г срібла. Скільки срібла необхідно для виготовлення 18 таких самих виделок?
2. 6 робітників покрасили кімнату за 15 годин. Скільки годин необхідно 9 робітникам, щоб покрасити ту саму кімнату?
3. З 30 кг свіжих слив одержують 10,5 кг сушених. Скільки треба взяти свіжих слив, щоб одержати 14,7 кг сушених слив?
Сам роб 6 клас №2 тема 5
2 варіант
1. З 12 кг заліза отримують 32 труби. Скільки труб одержимо з 6 кг заліза?
2. Вантаж перевозили 15 машин навантажністю 4 т кожна. Скільки необхідно машин навантажністю 6 т кожна для перевезення того ж самого вантажу?
3. З 2,5 кг соняшникового насіння виготовляють 1,8 кг чистого насіння. Скільки потрібно соняшника, щоб дістати 4,2 кг чистого насіння?
Сам роб 6 клас №2 тема 5
2 варіант
1. З 12 кг заліза отримують 32 труби. Скільки труб одержимо з 6 кг заліза?
2. Вантаж перевозили 15 машин навантажністю 4 т кожна. Скільки необхідно машин навантажністю 6 т кожна для перевезення того ж самого вантажу?
3. З 2,5 кг соняшникового насіння виготовляють 1,8 кг чистого насіння. Скільки потрібно соняшника, щоб дістати 4,2 кг чистого насіння?
Сам роб 6 клас №2 тема 5
2 варіант
1. З 12 кг заліза отримують 32 труби. Скільки труб одержимо з 6 кг заліза?
2. Вантаж перевозили 15 машин навантажністю 4 т кожна. Скільки необхідно машин навантажністю 6 т кожна для перевезення того ж самого вантажу?
3. З 2,5 кг соняшникового насіння виготовляють 1,8 кг чистого насіння. Скільки потрібно соняшника, щоб дістати 4,2 кг чистого насіння?
Сам роб 6 клас №2 тема 5
2 варіант
1. З 12 кг заліза отримують 32 труби. Скільки труб одержимо з 6 кг заліза?
2. Вантаж перевозили 15 машин навантажністю 4 т кожна. Скільки необхідно машин навантажністю 6 т кожна для перевезення того ж самого вантажу?
3. З 2,5 кг соняшникового насіння виготовляють 1,8 кг чистого насіння. Скільки потрібно соняшника, щоб дістати 4,2 кг чистого насіння?
Сам. Роб. № 1 варіант 1
1. Знати довжину кола, радіус якого дорівнює 2см.
2. Знайдіть площу круга радіус якого дорівнює 3см.
3. Знайти діаметр круга, площа якого дорівнює 100π см2.
4. Учні 6-го класу відвідують гуртки: математичний – 10 учнів, літературний – 12 учнів, туристичний – 8 учнів, музичний – 6 учнів. Побудуйте за цими даними стовпчасту діаграму.
Сам. Роб. № 1 варіант 1
1. Знати довжину кола, радіус якого дорівнює 2см.
2. Знайдіть площу круга радіус якого дорівнює 3см.
3. Знайти діаметр круга, площа якого дорівнює 100π см2.
4. Учні 6-го класу відвідують гуртки: математичний – 10 учнів, літературний – 12 учнів, туристичний – 8 учнів, музичний – 6 учнів. Побудуйте за цими даними стовпчасту діаграму.
Сам. Роб. № 1 варіант 1
1. Знати довжину кола, радіус якого дорівнює 2см.
2. Знайдіть площу круга радіус якого дорівнює 3см.
3. Знайти діаметр круга, площа якого дорівнює 100π см2.
4. Учні 6-го класу відвідують гуртки: математичний – 10 учнів, літературний – 12 учнів, туристичний – 8 учнів, музичний – 6 учнів. Побудуйте за цими даними стовпчасту діаграму.
Сам. Роб. № 1 варіант 1
1. Знати довжину кола, радіус якого дорівнює 2см.
2. Знайдіть площу круга радіус якого дорівнює 3см.
3. Знайти діаметр круга, площа якого дорівнює 100π см2.
4. Учні 6-го класу відвідують гуртки: математичний – 10 учнів, літературний – 12 учнів, туристичний – 8 учнів, музичний – 6 учнів. Побудуйте за цими даними стовпчасту діаграму.
Сам. Роб. № 1 варіант 2
1.Знайти довжину кола, радіус якого дорівнює 3см.
2. Знайдіть площу круга, радіус якого дорівнює 2 см.
3. Знати діаметр круга, площа якого дорівнює 64π см2.
4. Швейна майстерня за місяць виконала замовлення з шиття піджаків різного кольору: чорні – 15, білі – 17, бордові – 8, сірі – 20. Побудуйте за цими даними стовпчасту діаграму.
Сам. Роб. № 1 варіант 2
1.Знайти довжину кола, радіус якого дорівнює 3см.
2. Знайдіть площу круга, радіус якого дорівнює 2 см.
3. Знати діаметр круга, площа якого дорівнює 64π см2.
4. Швейна майстерня за місяць виконала замовлення з шиття піджаків різного кольору: чорні – 15, білі – 17, бордові – 8, сірі – 20. Побудуйте за цими даними стовпчасту діаграму.
Сам. Роб. № 1 варіант 2
1.Знайти довжину кола, радіус якого дорівнює 3см.
2. Знайдіть площу круга, радіус якого дорівнює 2 см.
3. Знати діаметр круга, площа якого дорівнює 64π см2.
4. Швейна майстерня за місяць виконала замовлення з шиття піджаків різного кольору: чорні – 15, білі – 17, бордові – 8, сірі – 20. Побудуйте за цими даними стовпчасту діаграму.
Сам. Роб. № 1 варіант 2
1.Знайти довжину кола, радіус якого дорівнює 3см.
2. Знайдіть площу круга, радіус якого дорівнює 2 см.
3. Знати діаметр круга, площа якого дорівнює 64π см2.
4. Швейна майстерня за місяць виконала замовлення з шиття піджаків різного кольору: чорні – 15, білі – 17, бордові – 8, сірі – 20. Побудуйте за цими даними стовпчасту діаграму.
Сам. Роб. № 2 варіант 1
1. Знайдіть числа, протилежні числам:
а) -147; б) +25; в) –(+341); г) –( - 512).
2. Розв'яжіть рівняння:
а) – х = 10; б) – у = - 15; в) | х |=8; г) | х |= - 7.
3. Знайдіть значення виразу:
а) 4· |1,5| + 5; б) 64 : |-16| + 3,5.
4. Знайдіть модулі кожного з чисел: 71; -1,3; 5,2.
Сам. Роб. № 2 варіант 1
1. Знайдіть числа, протилежні числам:
а) -147; б) +25; в) –(+341); г) –( - 512).
2. Розв'яжіть рівняння:
а) – х = 10; б) – у = - 15; в) | х |=8; г) | х |= - 7.
3. Знайдіть значення виразу:
а) 4· |1,5| + 5; б) 64 : |-16| + 3,5.
4. Знайдіть модулі кожного з чисел: 71; -1,3; 5,2.
Сам. Роб. № 2 варіант 1
1. Знайдіть числа, протилежні числам:
а) -147; б) +25; в) –(+341); г) –( - 512).
2. Розв'яжіть рівняння:
а) – х = 10; б) – у = - 15; в) | х |=8; г) | х |= - 7.
3. Знайдіть значення виразу:
а) 4· |1,5| + 5; б) 64 : |-16| + 3,5.
4. Знайдіть модулі кожного з чисел: 71; -1,3; 5,2.
Сам. Роб. № 2 варіант 1
1. Знайдіть числа, протилежні числам:
а) -147; б) +25; в) –(+341); г) –( - 512).
2. Розв'яжіть рівняння:
а) – х = 10; б) – у = - 15; в) | х |=8; г) | х |= - 7.
3. Знайдіть значення виразу:
а) 4· |1,5| + 5; б) 64 : |-16| + 3,5.
4. Знайдіть модулі кожного з чисел: 71; -1,3; 5,2.
Сам. Роб. № 2 варіант 2
1. Знайдіть числа, протилежні числам:
а) -160; б) +41; в) –( - 314); г) –( + 62).
2. Розв'яжіть рівняння:
а) – х = 13; б) – у = - 25; в) | х |= - 9; б) | х |=7.
3. Знайдіть значення виразу:
а) 6·|-1,5| - 4; б) 72:|36| + 4,5.
4. Знайдіть модулі кожного з чисел: 18; -2,3; -42.
Сам. Роб. № 2 варіант 2
1. Знайдіть числа, протилежні числам:
а) -160; б) +41; в) –( - 314); г) –( + 62).
2. Розв'яжіть рівняння:
а) – х = 13; б) – у = - 25; в) | х |= - 9; б) | х |=7.
3. Знайдіть значення виразу:
а) 6·|-1,5| - 4; б) 72:|36| + 4,5.
4. Знайдіть модулі кожного з чисел: 18; -2,3; -42.
Сам. Роб. № 2 варіант 2
1. Знайдіть числа, протилежні числам:
а) -160; б) +41; в) –( - 314); г) –( + 62).
2. Розв'яжіть рівняння:
а) – х = 13; б) – у = - 25; в) | х |= - 9; б) | х |=7.
3. Знайдіть значення виразу:
а) 6·|-1,5| - 4; б) 72:|36| + 4,5.
4. Знайдіть модулі кожного з чисел: 18; -2,3; -42.
Сам. Роб. № 2 варіант 2
1. Знайдіть числа, протилежні числам:
а) -160; б) +41; в) –( - 314); г) –( + 62).
2. Розв'яжіть рівняння:
а) – х = 13; б) – у = - 25; в) | х |= - 9; б) | х |=7.
3. Знайдіть значення виразу:
а) 6·|-1,5| - 4; б) 72:|36| + 4,5.
4. Знайдіть модулі кожного з чисел: 18; -2,3; -42.
Сам. Роб. № 1 Тема 7 Варіант 1
1. Виконайте дії: а) 3,7 + (-8,5); б) -9,4 + 13,3;
в) ; г) -4,8 + 4,8.
2. Знайдіть значення виразу:
-68 + 83 + (-17) + (-51) + 23.
3. До суми чисел -25 і 47 додати число -95.
4. Спростити вираз: а) -27 + с + (-39); б) х + (-2,5) + 2,5.
Сам. Роб. № 1 Тема 7 Варіант 1
1. Виконайте дії: а) 3,7 + (-8,5); б) -9,4 + 13,3;
в) ; г) -4,8 + 4,8.
2. Знайдіть значення виразу:
-68 + 83 + (-17) + (-51) + 23.
3. До суми чисел -25 і 47 додати число -95.
4. Спростити вираз: а) -27 + с + (-39); б) х + (-2,5) + 2,5.
Сам. Роб. № 1 Тема 7 Варіант 1
1. Виконайте дії: а) 3,7 + (-8,5); б) -9,4 + 13,3;
в) ; г) -4,8 + 4,8.
2. Знайдіть значення виразу:
-68 + 83 + (-17) + (-51) + 23.
3. До суми чисел -25 і 47 додати число -95.
4. Спростити вираз: а) -27 + с + (-39); б) х + (-2,5) + 2,5.
Сам. Роб. № 1 Тема 7 Варіант 1
1. Виконайте дії: а) 3,7 + (-8,5); б) -9,4 + 13,3;
в) ; г) -4,8 + 4,8.
2. Знайдіть значення виразу:
-68 + 83 + (-17) + (-51) + 23.
3. До суми чисел -25 і 47 додати число -95.
4. Спростити вираз: а) -27 + с + (-39); б) х + (-2,5) + 2,5.
Сам. Роб. № 1 Тема 7 Варіант 2
1. Виконайте дії: а) 4,2 + (-7,8); б) -8,6 + 11,3;
в) ; г) -8,3 + 8,3.
2. Знайдіть значення виразу:
-54 + 82 + (-17) + (-38) + 21.
3. До суми чисел -17 і -19 додати число -12,7.
4. Спростити вираз: а) х + (-19) + 64; б) с + (-4,5) + 4,5.
Сам. Роб. № 1 Тема 7 Варіант 2
1. Виконайте дії: а) 4,2 + (-7,8); б) -8,6 + 11,3;
в) ; г) -8,3 + 8,3.
2. Знайдіть значення виразу:
-54 + 82 + (-17) + (-38) + 21.
3. До суми чисел -17 і -19 додати число -12,7.
4. Спростити вираз: а) х + (-19) + 64; б) с + (-4,5) + 4,5.
Сам. Роб. № 1 Тема 7 Варіант 2
1. Виконайте дії: а) 4,2 + (-7,8); б) -8,6 + 11,3;
в) ; г) -8,3 + 8,3.
2. Знайдіть значення виразу:
-54 + 82 + (-17) + (-38) + 21.
3. До суми чисел -17 і -19 додати число -12,7.
4. Спростити вираз: а) х + (-19) + 64; б) с + (-4,5) + 4,5.
Сам. Роб. № 1 Тема 7 Варіант 2
1. Виконайте дії: а) 4,2 + (-7,8); б) -8,6 + 11,3;
в) ; г) -8,3 + 8,3.
2. Знайдіть значення виразу:
-54 + 82 + (-17) + (-38) + 21.
3. До суми чисел -17 і -19 додати число -12,7.
4. Спростити вираз: а) х + (-19) + 64; б) с + (-4,5) + 4,5.
Сам. Роб. № 2 Тема 7 Варіант 1
1. Виконати віднімання.
а) 4,3-9,7; б) -2,3-6,4; в) 6,9-(-4,7); г) -3,5-{-4,9); д ) 0-19,4; е) 0-(-0,09).
2. Знайти значення виразу: 16,3-18,2+9,1-14,2.
3. Розв'язати рівняння: а) 7,1 + у = -1,8; б)-1,2 – а = 3.
4. Спростити вираз: -27+х+29-х-а.
Сам. Роб. № 2 Тема 7 Варіант 1
1. Виконати віднімання.
а) 4,3-9,7; б) -2,3-6,4; в) 6,9-(-4,7); г) -3,5-{-4,9); д ) 0-19,4; е) 0-(-0,09).
2. Знайти значення виразу: 16,3-18,2+9,1-14,2.
3. Розв'язати рівняння: а) 7,1 + у = -1,8; б)-1,2 – а = 3.
4. Спростити вираз: -27+х+29-х-а.
Сам. Роб. № 2 Тема 7 Варіант 1
1. Виконати віднімання.
а) 4,3-9,7; б) -2,3-6,4; в) 6,9-(-4,7); г) -3,5-{-4,9); д ) 0-19,4; е) 0-(-0,09).
2. Знайти значення виразу: 16,3-18,2+9,1-14,2.
3. Розв'язати рівняння: а) 7,1 + у = -1,8; б)-1,2 – а = 3.
4. Спростити вираз: -27+х+29-х-а.
Сам. Роб. № 2 Тема 7 Варіант 1
1. Виконати віднімання.
а) 4,3-9,7; б) -2,3-6,4; в) 6,9-(-4,7); г) -3,5-{-4,9); д ) 0-19,4; е) 0-(-0,09).
2. Знайти значення виразу: 16,3-18,2+9,1-14,2.
3. Розв'язати рівняння: а) 7,1 + у = -1,8; б)-1,2 – а = 3.
4. Спростити вираз: -27+х+29-х-а.
Сам. Роб. № 2 Тема 7 Варіант 2
1. Виконати віднімання:
а)14,2-16,3; б)-5,6-9,5; в) 4,5-(-3,8); г) -6,2-(-5,7); д) 0-4,5; е) 0-(-5,01).
2. Знайти значення виразу: -0,8 - 7,1 + 1,4 + 2,1.
3. Розв'язати рівняння: а) х – 4,3= -2,1; б) -3,2 + х = 5,2.
4. Спростити вираз: -54+ m – k + 51 – m.
Сам. Роб. № 2 Тема 7 Варіант 2
1. Виконати віднімання:
а)14,2-16,3; б)-5,6-9,5; в) 4,5-(-3,8); г) -6,2-(-5,7); д) 0-4,5; е) 0-(-5,01).
2. Знайти значення виразу: -0,8 - 7,1 + 1,4 + 2,1.
3. Розв'язати рівняння: а) х – 4,3= -2,1; б) -3,2 + х = 5,2.
4. Спростити вираз: -54+ m – k + 51 – m.
Сам. Роб. № 2 Тема 7 Варіант 2
1. Виконати віднімання:
а)14,2-16,3; б)-5,6-9,5; в) 4,5-(-3,8); г) -6,2-(-5,7); д) 0-4,5; е) 0-(-5,01).
2. Знайти значення виразу: -0,8 - 7,1 + 1,4 + 2,1.
3. Розв'язати рівняння: а) х – 4,3= -2,1; б) -3,2 + х = 5,2.
4. Спростити вираз: -54+ m – k + 51 – m.
Сам. Роб. № 2 Тема 7 Варіант 2
1. Виконати віднімання:
а)14,2-16,3; б)-5,6-9,5; в) 4,5-(-3,8); г) -6,2-(-5,7); д) 0-4,5; е) 0-(-5,01).
2. Знайти значення виразу: -0,8 - 7,1 + 1,4 + 2,1.
3. Розв'язати рівняння: а) х – 4,3= -2,1; б) -3,2 + х = 5,2.
4. Спростити вираз: -54+ m – k + 51 – m.
Сам. Роб. № 1 Варіант 1
1. Виконати множення:
а) ; в) ; д) ;
б) ; г) ; е) .
2. Розкрити дужки: а) ; б) ; в) .
3. Спростіть вираз: .
4. Знайти значення виразу: , якщо .
Сам. Роб. № 1 Варіант 1
1. Виконати множення:
а) ; в) ; д) ;
б) ; г) ; е) .
2. Розкрити дужки: а) ; б) ; в) .
3. Спростіть вираз: .
4. Знайти значення виразу: , якщо .
Сам. Роб. № 1 Варіант 1
1. Виконати множення:
а) ; в) ; д) ;
б) ; г) ; е) .
2. Розкрити дужки: а) ; б) ; в) .
3. Спростіть вираз: .
4. Знайти значення виразу: , якщо .
Сам. Роб. № 1 Варіант 1
1. Виконати множення:
а) ; в) ; д) ;
б) ; г) ; е) .
2. Розкрити дужки: а) ; б) ; в) .
3. Спростіть вираз: .
4. Знайти значення виразу: , якщо .
Сам. Роб. № 1 Варіант 2
1. Виконати множення:
а) ; в) ; д) ;
б) ; г) ; е) .
2. Розкрити дужки: а) ; б); в) .
3. Спростіть вираз: .
4. Знайти значення виразу: , якщо .
Сам. Роб. № 1 Варіант 2
1. Виконати множення:
а) ; в) ; д) ;
б) ; г) ; е) .
2. Розкрити дужки: а) ; б); в) .
3. Спростіть вираз: .
4. Знайти значення виразу: , якщо .
Сам. Роб. № 1 Варіант 2
1. Виконати множення:
а) ; в) ; д) ;
б) ; г) ; е) .
2. Розкрити дужки: а) ; б); в) .
3. Спростіть вираз: .
4. Знайти значення виразу: , якщо .
Сам. Роб. № 1 Варіант 2
1. Виконати множення:
а) ; в) ; д) ;
б) ; г) ; е) .
2. Розкрити дужки: а) ; б); в) .
3. Спростіть вираз: .
4. Знайти значення виразу: , якщо .
Сам. Роб. № 2 Варіант 1
1.Виконати ділення: а) ; б) ; в) ; г) ; д) ; е) .
2. Обчислити: .
3.Виконайте дії:
Сам. Роб. № 2 Варіант 1
1.Виконати ділення:
а) ; б) ; в) ; г) ; д) ; е) .
2. Обчислити: .
3.Виконайте дії:
Сам. Роб. № 2 Варіант 1
1.Виконати ділення:
а) ; б) ; в) ; г) ; д) ; е) .
2. Обчислити: .
3.Виконайте дії:
Сам. Роб. № 2 Варіант 1
1.Виконати ділення:
а) ; б) ; в) ; г) ; д) ; е) .
2. Обчислити: .
3.Виконайте дії:
Сам. Роб. № 2 Варіант 2
1.Виконати ділення:
а) ; б) ; в) ; г) ; д) ; е)
2.Обчислити: .
3.Виконайте дії: .
Сам. Роб. № 2 Варіант 2
1.Виконати ділення:
а) ; б) ; в) ; г) ; д) ; е)
2.Обчислити: .
3.Виконайте дії: .
Сам. Роб. № 2 Варіант 2
1.Виконати ділення:
а) ; б) ; в) ; г) ; д) ; е)
2.Обчислити: .
3.Виконайте дії: .
Сам. Роб. № 2 Варіант 2
1.Виконати ділення:
а) ; б) ; в) ; г) ; д) ; е)
2.Обчислити: .
3.Виконайте дії: .
Сам. Роб. № 1 варіант 1
Розв’яжіть рівняння:
1) 3х = 15; 2) 4х – 2 = 2х + 6; 3) 11 + 5х = 55 + 3х; 4) − 8х – 17 = 3х – 105;
5) 2(2 + у) = 19 – 3у; 6) −3(3b + 1) – 12 = 12;
7) −2(2 – 5х) = 2(х – 3) – 5;
8) – 4,92у – (0,08у + 5,12) = − 0,88 – у.
Сам. Роб. № 1 варіант 1
Розв’яжіть рівняння:
1) 3х = 15; 2) 4х – 2 = 2х + 6; 3) 11 + 5х = 55 + 3х; 4) − 8х – 17 = 3х – 105;
5) 2(2 + у) = 19 – 3у; 6) −3(3b + 1) – 12 = 12;
7) −2(2 – 5х) = 2(х – 3) – 5;
8) – 4,92у – (0,08у + 5,12) = − 0,88 – у.
Сам. Роб. № 1 варіант 1
Розв’яжіть рівняння:
1) 3х = 15; 2) 4х – 2 = 2х + 6; 3) 11 + 5х = 55 + 3х; 4) − 8х – 17 = 3х – 105;
5) 2(2 + у) = 19 – 3у; 6) −3(3b + 1) – 12 = 12;
7) −2(2 – 5х) = 2(х – 3) – 5;
8) – 4,92у – (0,08у + 5,12) = − 0,88 – у.
Сам. Роб. № 1 варіант 1
Розв’яжіть рівняння:
1) 3х = 15; 2) 4х – 2 = 2х + 6; 3) 11 + 5х = 55 + 3х; 4) − 8х – 17 = 3х – 105;
5) 2(2 + у) = 19 – 3у; 6) −3(3b + 1) – 12 = 12;
7) −2(2 – 5х) = 2(х – 3) – 5;
8) – 4,92у – (0,08у + 5,12) = − 0,88 – у.
Сам. Роб. № 1 варіант 2
Розв’яжіть рівняння:
1) 4х = 16; 2) − 15 – 3х = −7х + 45; 3) 11 + 3х = 55 + х; 4) − 3х – 17 = 8х – 105; 5) 2(у + 3) = 21 – 3у; 6) − 3(1 – 3d) − 12 = 12;
7) − 5(2 – 2х) = 2(х – 3) + 4;
8) 0,88 – (5,12 + 0,08у) = 4,92у – у.
Сам. Роб. № 1 варіант 2
Розв’яжіть рівняння:
1) 4х = 16; 2) − 15 – 3х = −7х + 45; 3) 11 + 3х = 55 + х; 4) − 3х – 17 = 8х – 105; 5) 2(у + 3) = 21 – 3у; 6) − 3(1 – 3d) − 12 = 12;
7) − 5(2 – 2х) = 2(х – 3) + 4;
8) 0,88 – (5,12 + 0,08у) = 4,92у – у.
Сам. Роб. № 1 варіант 2
Розв’яжіть рівняння:
1) 4х = 16; 2) − 15 – 3х = −7х + 45; 3) 11 + 3х = 55 + х; 4) − 3х – 17 = 8х – 105; 5) 2(у + 3) = 21 – 3у; 6) − 3(1 – 3d) − 12 = 12;
7) − 5(2 – 2х) = 2(х – 3) + 4;
8) 0,88 – (5,12 + 0,08у) = 4,92у – у.
Сам. Роб. № 1 варіант 2
Розв’яжіть рівняння:
1) 4х = 16; 2) − 15 – 3х = −7х + 45; 3) 11 + 3х = 55 + х; 4) − 3х – 17 = 8х – 105; 5) 2(у + 3) = 21 – 3у; 6) − 3(1 – 3d) − 12 = 12;
7) − 5(2 – 2х) = 2(х – 3) + 4;
8) 0,88 – (5,12 + 0,08у) = 4,92у – у.
Сам. Роб. № 2 варіант 1
1. Бригада робітників за два тижні виготовила 356 деталей, причому за другий тиждень було виготовлено у 3 рази більше деталей, ніж за перший. Скільки деталей було виготовлено за перший тиждень?
2. В одній шафі було в 4 рази менше книжок, ніж у другій. Коли в першу шафу поклали 17 книжок, а з другої взяли 25, то в обох шафах книжок стало порівну. Скільки книжок було в кожній шафі спочатку?
Сам. Роб. № 2 варіант 1
1. Бригада робітників за два тижні виготовила 356 деталей, причому за другий тиждень було виготовлено у 3 рази більше деталей, ніж за перший. Скільки деталей було виготовлено за перший тиждень?
2. В одній шафі було в 4 рази менше книжок, ніж у другій. Коли в першу шафу поклали 17 книжок, а з другої взяли 25, то в обох шафах книжок стало порівну. Скільки книжок було в кожній шафі спочатку?
Сам. Роб. № 2 варіант 1
1. Бригада робітників за два тижні виготовила 356 деталей, причому за другий тиждень було виготовлено у 3 рази більше деталей, ніж за перший. Скільки деталей було виготовлено за перший тиждень?
2. В одній шафі було в 4 рази менше книжок, ніж у другій. Коли в першу шафу поклали 17 книжок, а з другої взяли 25, то в обох шафах книжок стало порівну. Скільки книжок було в кожній шафі спочатку?
Сам. Роб. № 2 варіант 1
1. Бригада робітників за два тижні виготовила 356 деталей, причому за другий тиждень було виготовлено у 3 рази більше деталей, ніж за перший. Скільки деталей було виготовлено за перший тиждень?
2. В одній шафі було в 4 рази менше книжок, ніж у другій. Коли в першу шафу поклали 17 книжок, а з другої взяли 25, то в обох шафах книжок стало порівну. Скільки книжок було в кожній шафі спочатку?
Сам. Роб. № 2 варіант 2
1. У магазин завезли 156 кг кавунів і динь, причому динь було в 5 разів менше, ніж кавунів. Скільки було кілограмів динь?
2. У Сашка було в 5 разів більше солдатиків, ніж у Андрійка. Після того, як Сашко подарував друзям 36 солдатиків, а Андрійко купив 32 солдатика, то в обох хлопчиків солдатиків стало порівну. Скільки солдатиків було в кожного хлопчика спочатку?
Сам. Роб. № 2 варіант 2
1. У магазин завезли 156 кг кавунів і динь, причому динь було в 5 разів менше, ніж кавунів. Скільки було кілограмів динь?
2. У Сашка було в 5 разів більше солдатиків, ніж у Андрійка. Після того, як Сашко подарував друзям 36 солдатиків, а Андрійко купив 32 солдатика, то в обох хлопчиків солдатиків стало порівну. Скільки солдатиків було в кожного хлопчика спочатку?
Сам. Роб. № 2 варіант 2
1. У магазин завезли 156 кг кавунів і динь, причому динь було в 5 разів менше, ніж кавунів. Скільки було кілограмів динь?
2. У Сашка було в 5 разів більше солдатиків, ніж у Андрійка. Після того, як Сашко подарував друзям 36 солдатиків, а Андрійко купив 32 солдатика, то в обох хлопчиків солдатиків стало порівну. Скільки солдатиків було в кожного хлопчика спочатку?
Сам. Роб. № 2 варіант 2
1. У магазин завезли 156 кг кавунів і динь, причому динь було в 5 разів менше, ніж кавунів. Скільки було кілограмів динь?
2. У Сашка було в 5 разів більше солдатиків, ніж у Андрійка. Після того, як Сашко подарував друзям 36 солдатиків, а Андрійко купив 32 солдатика, то в обох хлопчиків солдатиків стало порівну. Скільки солдатиків було в кожного хлопчика спочатку?