Урок-гра у 6 класі, раціональні числа

Про матеріал

Мета.

Навчальна — повторення, узагальнення та систематизація матеріалу по вивченій темі, підготовка учнів до контрольної роботи;

Розвиваюча — розвиток і поглиблення знань та інтересу учнів до математики, розвиток уваги, пам'яті, мислення;

Виховна — виховувати інтерес до математики, згуртованість, почуття відповідальності, поваги до товаришів.

Форма проведення уроку: гра «Щасливий випадок».

Обладнання: висловлювання, малюнки, картки із завдання

Перегляд файлу

 «Узагальнюючий урок-гра «Щасливий випадок по темі Раціональні числа та дії над ними »»

 

 

 


Мета.

Навчальна — повторення, узагальнення та систематизація матеріалу по вивченій темі, підготовка учнів до контрольної роботи;

Розвиваюча — розвиток  і поглиблення знань та інтересу учнів до математики, розвиток уваги, пам’яті, мислення;

Виховна — виховувати інтерес до математики, згуртованість, почуття відповідальності, поваги до товаришів.

Форма проведення уроку: гра «Щасливий випадок».

Обладнання: висловлювання, малюнки, картки із завдання

 

 

Епіграф

Ширше двері відчиняйте

Розуму й кмітливості!

Всі старанність докладайте

Й максимум сміливості

 

І гейм «Розминка»

 На дошці для кожної команди записано стільки прикладів, скільки учнів у команді (За кожний правильно розв’язаний приклад учень заробляє 1 бал)

 До дошки  з кожної команди виходить по одному учневі. Після того, як хтось з них розв’яже приклад, на зміну йому виходить інший член команди.

Команді, яка раніше розв’яже всі завдання, можна додатково присудити 1 бал.

Кожен наступний учень має право виправляти помилки, які були допущені його попередниками.

І команда

І І команда

  1.  

13-20

  1.  

-49: 7

  1.  

-18: (-3)

  1.  

0,5-(-5,5)

  1.  

-1100: 100

  1.  

15+(-26)

  1.  

-4,5·4

  1.  

2-20

  1.  

-7·0

  1.  

0: (-14)

  1.  

-40: (-5)

  1.  

-2· (-4)

  1.  

-4- (-14)

  1.  

-100· (-0,1)

ІІ гейм «Заморочки із бочки»

 У торбинці (бочці) знаходяться номери завдань на обчислення значень виразів, які члени команди витягають по черзі. За правильну відповідь на кожне завдання команда отримує : 2 бали, якщо відповідає сам учень, 1 бал, якщо відповідає вся команда. Додатковий бал одержує команда, яка відповість на запитання, на яке не дала відповідь інша команда. У торбинці (бочці)  є також три ЩАСЛИВИХ ВИПАДКИ, які приносять команді ще один додатковий бал.

  1. -15+(-7)
  2. +, якщо х=-5, у=-2
  3. (-8)
  4. 4.6·2
  5. 15: (-0,1)
  6. 5-5
  7. -100:50
  8. -2· (-0,01)
  9. 17+(-17)
  10. 10-(-20)
  11. 4:0
  12. -5·10·0,1

 

ІІІ  гейм  «Ти  мені, я - тобі»

Команди  отримують комплект карток (4) і завдань. Розв’язуючи завдання , потрібно відмітити в картці  правильну відповідь під відповідним номером завдання. Потім потрібно викласти картки у відповідному порядку (1-2-3-4, в порядку  зменшення кількості правильних відповідей) і перевернувши їх, одержати малюнок.

1

2

3

4

 

 

ІV гейм  (Темна конячка)(Наші гості)

  1. Завдання від вчителів української мови.
  2. Назвати якомога більше математичних термінів, понять, символів, які починаються на одну й ту саму букву. Буква  визначається за допомогою рулетки (випавший номер означає порядковий номер букви в українському алфавіті). Додатковий бал команді. Яка першою назве цю букву.
  3. Завдання від вчителів математики.
  4. Намалювати відкритий конверт, не відриваючи руки від паперу і не проводячи двічі по одній і тій самій лінії.

V  гейм. «Гонка за лідером»

1.До 7 додали 5. Як правильно записати: «одинадцять» чи «одинадцять» ? (Відповідь 12)

2.Двоє грали в шахи впродовж 4 годин. Скільки часу грав кожний? (Відповідь 4)

3.Скільки горошин може увійти у порожній стакан? (Відповідь одна)

4.Виправити допущену помилку, перемістивши тільки один сірник.

                                                           (Відповідь не один варіант)

5.Яке число ділиться без остачі на будь-яке натуральне число? (Відповідь 0)

6.Знайти суму чисел:

1000+40+1000+30+1000+20+1000+10 (Відповідь 4100)

7.Качка, стоячи на одній нозі, важить 2 кілограми. Скільки вона важить,якщо стане на обидві ноги? (Відповідь 2 кг)

8.До міста їде мотоцикліст, а йому назустріч – 2 легкових, 3 вантажних автомобілі та один велосипедист. Скільки автомобілів їде до міста? (Відповідь Жодного)

9.Звичайно місяць закінчується 30 або 31 числом. В скількох місяцях є 28 число? (Відповідь  в 12)

10.На двох руках 10 пальців. Скільки пальців на 10 руках? (Відповідь 50)

11.На березі 5 гілок. На кожній гілці 5 яблук. Скільки всього яблук на березі? (Відповідь 0)

12.Подорож Кіндрата.

Йшов Кіндрат у Червоноград,

А назустріч йому 12 хлоп’ят.

У кожного хлопчика –кошик,

У кожному кошику – кішка,

У кожної кішки 12 кошенят.

У кожного кошеняти

У зубах по 4 мишеняти.

І задумався старий Кіндрат:

  • Скільки мишей й кошенят

Хлоп’ята несуть у Червоноград?

(Відповідь Нерозумний, нерозумний Кіндрат!

Він один ішов в Червоноград.

А хлоп’ята з кошиками,

З мишенятами та кішками

Йшли на зустріч йому у Полтаву

К. Чуковський (переклад))

13.Веселі задачки( Панішева. Супутник учителя математики, сторінка 117.)

14.На листку паперу записано число 6. Не виконуючи математичних дій, збільшити його в 1,5 рази. Що для цього потрібно зробити?

15.Розв’язати анаграму і виключити зайве слово.

Дотбоук,  саткач,  умса,  олко.

16.Гра «Задумай число».

Вчитель пропонує:

Задумати двозначне число

Збільшити його на 5

Результат збільшити в 3 рази

Результат зменшити на 15

Сказати відповідь.

Вчитель відгадує ,яке число задумав кожен учень.

В чому секрет цього фокусу?

Домашнє  завдання. Спробуйте відгадати секрет цього фокусу.

Підсумки уроку,виставлення оцінок.

docx
Додано
2 липня 2018
Переглядів
1147
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку