Матеріал містить 4 варіанти самостійної роботи з теми " Координатна площина". перше завдання дозволяє в ігровій формі перевірити, як учні зрозуміли побудову точки за її координатами.
Самостійна робота з теми
«Координатна площина» .
Варіант 1
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Варіант 2
1) (-6; -1) |
15) (0; -8) |
29) (-12; -11) |
2) (-6; 1) |
16) (2; -8) |
30) (-13; -14) |
3) (-4; 2) |
17) (3; -7) |
31) (-10; -14) |
4) (-3; 2) |
18) (1; -5) |
32) (-10; -13) |
5) (0; 1) |
19) (0; -5) |
33) (-9; -13) |
6) (4; 1) |
20) (-1; -4) |
34) (-10; -9) |
7) (6; 2) |
21) (-2; -6) |
35) (-5; -9) |
8) (8; 0) |
22) (-5; -4) |
36) (-5; -15) |
9) (8; -4) |
23) (-6; -1) |
37) (-2; -15) |
10) (5; -6) |
24) (-10; -2) |
38) (-2; -10) |
11) (4; -4) |
25) (-13; -4) |
39) (1; -11) |
12) (4; -8) |
26) (-14; -7) |
40) (-2; -13) |
13) (3; -9) |
27) (-15; -8) |
41) (0; -15) |
14) (0; -9) |
28) (-13; -7) |
42) (2; -11) |
|
|
43) (2; -9) |
Варіант 3
1) (5; -2) |
17) (-4; 7) |
33) (-3; -5,5) |
2) (5,5; -4) |
18) (-5; 8) |
34) (-3; -3) |
3) (6; -5,5) |
19) (-5; 7) |
35) (-2,5; -5,5) |
4) (5,5; -6,5) |
20) (-6; 8) |
36) (-3,5; -6,5) |
5) (6,5; -6,5) |
21) (-6; 6) |
37) (-2,5; -6,5) |
6) (7; -5,5) |
22) (-7; 6) |
38) (-1,5; -5,5) |
7) (6,5; -2,5) |
23) (-7,5; 5,5) |
39) (-2; -2) |
8) (7; -1) |
24) (-9; 5,5) |
40) (-2; -1) |
9) (7; -3) |
25) (-8,5; 4,5) |
41) (1; -1) |
10) (8; -2) |
26) (-7; 4) |
42) (3,5; -0,5) |
11) (7; 2) |
27) (-5; 2) |
43) (5; -2) |
12) (5; 3) |
28) (-5; 0) |
44) (4,5; -5) |
13) (2; 2) |
29) (-4; -2) |
45) (3,5; -6,5) |
14) (-1; 3) |
30) (-4; -5,5) |
46) (4,5; -6,5) |
15) (-3; 4) |
31) (-5; -6,5) |
47) (5,5; -4) |
16) (-4; 6) |
32) (-4; -6,5) |
|
Варіант 4
1. Побудувати фігуру по точках:
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
В (2; 3), D (-1; -2). Записати координати вершини С, знайти площу і периметр прямокутника.