2 червня о 18:00Вебінар: Як розвивати дослідницьку компетентність учнів: створюємо прилади для шкільної лабораторії власними силами

Самостійна робота з теми «Координатна площина»

Про матеріал

Матеріал містить 4 варіанти самостійної роботи з теми " Координатна площина". перше завдання дозволяє в ігровій формі перевірити, як учні зрозуміли побудову точки за її координатами.

Перегляд файлу

Самостійна робота з теми

«Координатна площина» .

 

Варіант 1

  1. Побудувати фігуру по точках:

 

  1. (-7; -6)
  1. (-4; 2)
  1. (-2; 6)
  1. (-7; -5)
  1. (-5; 5)
  1. (-1; 5)
  1. (-5; -4)
  1. (-4; 6)
  1. (0; 3)
  1. (-4; -4)
  1. (-4; 7)
  1. (-1; 2)
  1. (-3; -5)
  1. (-5; 10)
  1. (-2; 2)
  1. (-3; -6)
  1. (-5; 14)
  1. (-1,5; -1)
  1. (-4; -8)
  1. (-4; 13)
  1. (-2; -2)
  1. (-3; -9)
  1. (-4; 10)
  1. (-1; -5)
  1. (-10; -9)
  1. (-3; 7)
  1. (-1; -7)
  1. (-11; -8)
  1. (-3; 6)
  1. (-2;-6)
  1. (-11; -6)
  1. (-2; 8)
  1. (-2; -5)
  1. (-10; -7)
  1. (-1; 11)
  1. (-3; -3)
  1. (-9; -4)
  1. (1; 14)
  1. (-4;-4)
  1. (-6; 0)
  1. (0; 8)

 

 

  1. Побудувати прямокутник ABCD, якщо A (-1; 2), B (4; 2), C (4; -1). Записати координати вершини D, знайти площу і периметр прямокутника.

 

Варіант 2

  1.                Побудувати фігуру  по точках:

 

1) (-6; -1)

15) (0; -8)

29) (-12; -11)

2) (-6; 1)

16) (2; -8)

30) (-13; -14)

3) (-4; 2)

17) (3; -7)

31) (-10; -14)

4) (-3; 2)

18) (1; -5)

32) (-10; -13)

5) (0; 1)

19) (0; -5)

33) (-9; -13)

6) (4; 1)

20) (-1; -4)

34) (-10; -9)

7) (6; 2)

21) (-2; -6)

35) (-5; -9)

8) (8; 0)

22) (-5; -4)

36) (-5; -15)

9) (8; -4)

23) (-6; -1)

37) (-2; -15)

10) (5; -6)

24) (-10; -2)

38) (-2; -10)

11) (4; -4)

25) (-13; -4)

39) (1; -11)

12) (4; -8)

26) (-14; -7)

40) (-2; -13)

13) (3; -9)

27) (-15; -8)

41) (0; -15)

14) (0; -9)

28) (-13; -7)

42) (2; -11)

 

 

43) (2; -9)

 

  1.                Побудувати прямокутник ABCD, якщо B (3; -2), C (-2; -2), D (-2; 1). Записати координати вершини A, знайти площу і периметр прямокутника.

 


Варіант 3

  1. Побудувати фігуру по точках:

 

1) (5; -2)

17) (-4; 7) 

33) (-3; -5,5)

2) (5,5; -4)

18) (-5; 8) 

34) (-3; -3)

3) (6; -5,5) 

19) (-5; 7)

35) (-2,5; -5,5)

4) (5,5; -6,5)

20) (-6; 8)

36) (-3,5; -6,5)

5) (6,5; -6,5)

21) (-6; 6)

37) (-2,5; -6,5)

6) (7; -5,5)

22) (-7; 6)

38) (-1,5; -5,5)

7) (6,5; -2,5)

23) (-7,5; 5,5)

39) (-2; -2)

8) (7; -1)

24) (-9; 5,5)

40) (-2; -1)

9) (7; -3)

25) (-8,5; 4,5)

41) (1; -1)

10) (8; -2)

26) (-7; 4)

42) (3,5; -0,5)

11) (7; 2)

27) (-5; 2)

43) (5; -2)

12) (5; 3)

28) (-5; 0)

44) (4,5; -5)

13) (2; 2)

29) (-4; -2)

45) (3,5; -6,5)

14) (-1; 3)

30) (-4; -5,5)

46) (4,5; -6,5) 

15) (-3; 4)

31) (-5; -6,5)

47) (5,5; -4)

16) (-4; 6)

32) (-4; -6,5)

 

 

  1. Побудувати прямокутник ABCD, якщо А (-3; 2), C (2; -1), D (-3; -1). Записати координати вершини В, знайти площу і периметр прямокутника.

 

Варіант 4

1. Побудувати фігуру по точках:

 

  1. (1; 4)
  1.            (-5; 7)
  1. (0; -5)
  1. (0; 2)
  1.            (-3; 7)
  1. (0; -7)
  1. (-1; 2)
  1.            (-2; 6)
  1. (-3;- 6)
  1. (-2; 1)
  1.            (-3; -2)
  1. (-2; -7)
  1. (1; 1)
  1.            (-3; -5)
  1. (-3; -7)
  1. (3; 2)
  1.            (-5; -5)
  1. (-1,5; -7,5)
  1. (3; 4)
  1.            (-4,5; -5,5)
  1. (-2; -8)
  1. (1; 7)
  1.            (-6; -6)
  1. (0; -8)
  1. (1; 9)
  1.            (-4; -6)
  1. (1; -7)
  1. (2; 10)
  1.            (-5; -7)
  1. (1; -6)
  1. (0; 9,5)
  1.            (-1,5; -5,5)
  1. (4; -4)
  1. (-1; 9,5)
  1.            (-2; -5)
  1. (4,5; -1)
  1. (-2; 9)
  1.            (-2; -4)
  1. (4; 2)
  1. (-3; 8)
  1.            (-1; -5)
  1. (3; 4)

 

  1. Побудувати прямокутник ABCD, якщо А (-1; 3),

 В (2; 3), D (-1; -2). Записати координати вершини С, знайти площу і периметр прямокутника.

 

docx
Додано
2 липня 2018
Переглядів
3237
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку