Збірник самостійних робіт з математики для учнів 6-го класу (I семестр) покликаний провести діагностику якості знань учнів з математики шляхом написання тематичних самостійних робіт. Раціональним є використання даних завдань під час уроків перевірки та оцінювання досягнення компетентностей. |
Самостійна робота № 1 |
|
Тема: Ознаки подільності |
|
I варіант |
II варіант |
13. Запишіть усі парні значення , при яких буде правильною нерівність . |
13. Запишіть усі непарні значення , при яких буде правильною нерівність . |
24. Які з чисел , , , , , , , , є: а) дільниками ; б) кратними ; в) дільниками і ; г) дільниками і кратними ? |
24. Які з чисел , , , , , , , , є: а) дільниками ; б) кратними ; в) дільниками і ; г) дільниками і кратними ? |
35. Замість зірочки поставте таку цифру, щоб отримане число було кратне (розгляньте всі можливі випадки) . |
35. Замість зірочки поставте таку цифру, щоб отримане число було кратне (розгляньте всі можливі випадки) . |
Самостійна робота № 2 |
|
Тема: НСД та НСК |
|
I варіант |
II варіант |
13. Запишіть усі прості числа, які більші за та менші від . |
13. Запишіть усі прості числа, які більші за та менші від . |
24. Знайдіть найбільший спільний дільник чисел і . |
24. Знайдіть найбільший спільний дільник чисел і . |
35. Довжина кроку батька дорівнює см, довжина кроку сина – см. Яку найменшу однакову відстань має пройти кожний з них, щоб вони обидва зробили по цілому числу кроків? Скільки кроків зробить при цьому кожен з них? |
35. Довжина кроку батька дорівнює см, довжина кроку сина – см. Яку найменшу однакову відстань має пройти кожний з них, щоб вони обидва зробили по цілому числу кроків? Скільки кроків зробить при цьому кожен з них? |
Самостійна робота № 3 |
|
Тема: Додавання і віднімання дробів з різними знаменниками |
|
I варіант |
II варіант |
13. Розташуйте у порядку спадання числа: , , , . |
13. Розташуйте у порядку спадання числа: , , , . |
24. Скоротити дріб: а) ; б) ; в) ; г) . |
24. Скоротити дріб: а) ; б) ; в) ; г) . |
35. Івасик год витратив на виконання завдання з математики, що на год більше, ніж він витратив на завдання з мови. Скільки всього часу виконував Івасик домашнє завдання з математики та мови? |
35. Першого дня туристи пройшли туристичного маршруту, що на маршруту менше, ніж вони пройшли другого дня. Яку частину маршруту пройшли туристи за два дні? |
Самостійна робота № 4 |
|
Тема: Додавання і віднімання мішаних чисел |
|
I варіант |
II варіант |
13. Розв’яжіть рівняння . |
13. Розв’яжіть рівняння . |
24. Порівняйте дроби, записавши попередньо звичайні дроби у вигляді десяткових: а) і ; б) і . |
24. Порівняйте дроби, записавши попередньо звичайні дроби у вигляді десяткових: а) і ; б) і . |
35. Площа трьох садів дорівнює га. Площа першого і другого садів дорівнює га, а другого і третього – га. Знайдіть площу кожного саду. |
35. Сергійко, Петрик і Оксанка зібрали разом кг слив. Сергійко і Петрик зібрали кг, а Петрик і Оксанка – кг. Скільки кілограмів слив зібрав кожний з них? |
Самостійна робота № 5 |
|
Тема: Множення звичайних дробів |
|
I варіант |
II варіант |
13. Спростіть вираз . |
13. Спростіть вираз . |
24. Знайдіть значення добутку . |
24. Знайдіть значення добутку . |
35. З га зібрали цукровий буряк по ц з кожного гектара. На цукровий завод відвезли врожаю. Скільки цукру виробив завод з одержаних буряків, якщо вихід цукру становить маси перероблених буряків? |
35. З площі га було зібрано врожай насіння соняшника по ц з кожного гектара. На олію переробили зібраного насіння. Скільки отримали олії, якщо вихід олії становить маси переробленого насіння? |
Самостійна робота № 6 |
|
Тема: Ділення звичайних дробів |
|
I варіант |
II варіант |
13. Виконайте ділення: а) ; б) . |
13. Виконайте ділення: а) ; б) . |
24. Знайдіть корінь рівняння . |
24. Знайдіть корінь рівняння . |
35. Петрик, Івасик і Михайлик збирали гриби. Петрик зібрав усіх грибів, Івасик – решти, а Михайлик – грибів. Скільки всього грибів зібрали три хлопчики? |
35. У саду ростуть яблуні, груші та сливи. Яблуні становлять усіх дерев, груші – решти, а сливи – дерева. Скільки всього дерев у саду? |
Самостійна робота № 7 |
|
Тема: Відношення і пропорції |
|
I варіант |
II варіант |
13. Замініть відношення дробових чисел відношенням натуральних чисел: а) ; б) . |
13. Замініть відношення дробових чисел відношенням натуральних чисел: а) ; б) . |
24. За год поїзд проїхав км. Скільки кілометрів проїде він, рухаючись з тією самою швидкістю, за год? |
24. За год автомобіль проїхав км. Скільки кілометрів проїде він, рухаючись з тією самою швидкістю, за год? |
35. Розв’яжіть рівняння . |
35. Розв’яжіть рівняння . |