Сценарій березневої зустрічі заступників директора з НВР у кафе " Зошит у клітинку"

Про матеріал
Пропоную розробку заходу для заступників директорів, директорів, вчителів з метою підвищення методичного рівня педагогів.Використано цікаві вправи та завдання, пропонуються "рецепти страв", які можна використати при роботі з вчителями в умовах Нової української школи. Приємного всім апетиту. Апетиту до вчительської праці та творчості!
Перегляд файлу

БЕРЕЗНЕВА  ЗУСТРІЧ  У КАФЕ « ЗОШИТ В КЛІТИНКУ»

 

Два столики, на них – скатертини у клітинку , квіти; на дощці назва кафе,  зошит скарг і пропозицій. все витримано у стилі зошита у клітинку, на столах вазочки з ромашками ( на них завдання для ранкової зустрічі)

Діалог між офіціантками:

ОФ: Ой, я так хвилююся. Як пережити цей день?Таке навантаження. Щодня нелегко, а сьогодні особливо. Такі гості поважні сьогодні.

оф:Так, дійсно, давай перевіримо усе. (відмічає у записнику) Скатертини?

ОФ:Випрасувала і постелила.

оф: А квіти?

ОФ: Розставила.

оф: Серветки?

ОФ: Склала дуже гарно. Поглянь.

0ф: А з меню як справи?

ОФ: А меню у нас сьогодні святкове. Адже наші  відвідувачі особливі люди , розумні , творчі, це– заступники директорів з НВР.

Завуч : Шановні колеги !Ласкаво просимо до нашого кафе!!!Будь ласка займайте місця, які Вам більше подобаються. Рада бачити всіх запрошених до нашого затишного кафе, яке має чудову назву «Зошит у клітинку». Тут готують дуже смачні страви, а головне корисні страви, які насичують не шлунок , а мозок. І чим більше страв ви сьогодні скуштуєте , тим більше інтелектуальних калорій отримаєте.

Дозвольте представити вам симпатичних офіціанток, які будуть допомагати мені сьогодні. По секрету вам скажу – вони не тільки офіціантки. Далі побачите.

 Тож, шановні мої помічниці, запрошуйте наших гостей до ранкового чаю.

СНІДАНОК. ПІСЛЯ СНІДАНКУ ЗВЕРНУТИ УВАГУ НА РОМАШКИ У ВАЗОЧКАХ. ВИКОНАТИ ЗАВДАННЯ/ « Ранкова зустріч».

ЗАВУЧ: Тепер розпочинаємо нашу серйозну роботу

 

Сьогодні в нас багатолюдно, це й зрозуміло, адже сьогодні тут  проходить районний семінар заступників директора з НВР. Хочу, у всіх вас був гарний настрій, бажання проявити власну творчість і бажання розвиватися, сприймати нову інформацію.Мені  дуже хочеться, щоб ваш піднесений настрій залишався у вас протягом усього дня, і щоб ви не розчарувалися,  побувавши у нашому кафе.

БТШ  нам люб’язно надав в оренду приміщення для кафе, разом з ось цим  наказом:

НАКАЗУЮ:
Всім у цей день добре трудитись,
в разі потреби на жарт не скупитись.
Задарма нерви собі ви не псуйте,
а головне -  не комплексуйте!
ЗАБОРОНЯЮ:
Сумувати, осторонь тихо в куточку стояти,
Душею старіти, хворіти, мовчати,
Участі в нашому засіданні  не брати.

Вас попрошу не турбуватися,
У нашому кафе неодмінно зостатися.

Тепер вже останнє слово моє,

Бо в мене бажання для вас головне.

Хай красною буде учительська доля,

Щоб добре всім вам працювалося в школі.

         А для того, щоб ми отримали заряд енергії на весь час нашого засідання , щоб вас ніхто не зглазив пропоную прийняти від нас подарунок – ПІДКОВУ НА ЩАСТЯ                               А ЩО ДЛЯ ВАС ЩАСТЯ / СЛОВО « ЩАСТЯ» ПЕРЕДАЮТЬ ОДИН ОДНОМУ  І ГОВОРЯТЬ , ЩО ДЛЯ НИХ ЩАСТЯ/

          Підійдіть до мішечка, витягніть із нього одну річ – це скляні сердечка

    Підніміть вгору зелені серця. Скільки в нас ласкавих та ніжних сердець, як молода трава та перша весняна зелень!

    Підніміть сині серця! Подивіться скільки широких та сильних сердець, як море чи безмежний океан!

А зараз, будь ласка ,підніміть хто обрав коричневі  серця вгору. Зверніть увагу, скільки в нас яскравих, гарячих, люблячих сердець.

    Підніміть жовто – світло – коричневі серця! Серед нас багато сердець добрих та теплих, як сонце

 

C:\Users\Acer\Desktop\березень\вч. щастя.jpg

 

 

Пропоную сьогоднішню зустріч провести за правилами нашого кафе:        /     Вішаю на прищепках /

  •  Бути позитивними
  • Настроїтись на творчу атмосферу, співпрацю і трішечки романтизму.
  • Все сказане Вами сьогодні повинно бути щирим.
  • Отримати максимум задоволення від спілкування з колегами + пізнання крапельки нового.
  • Вправа « Очікування» Я думаю, що кожен з вас очікує від цього заходу чогось нового і цікавого. Пропоную свої очікування написати на квіточках, які лежать у вас на столах і прикріпити їх на оцей зелений кущ , який, я гадаю, на кінець нашого засідання  заграє різними барвами ваших здійснених очікувань. / КУЩ ДЛЯ КЛЮЧОВИХ ЛЮДЕЙ ОСВІТИ/

 ПРО ЩО БУДЕМО ГОВОРИТИ

  • В невимушеній розмові ми будемо спілкуватися ...Будемо говорити:

Про курси, атестацію,

Про НУШ і апробацію,

Методичні об’єднання,

І урок відкритий зрання…

Про технології, творчі проекти -

Педагогам потрібно  ж рости!

\Про новації,  пошуки, злети -

Щоб з наукою в ногу іти!

Про педагогічні різні експертизи

Про інтерактивні ігри, моделі та тризи

Про фестиваль педагогічних інновацій

Бо вчитель хоче за свій труд овацій

Про те , як ми створили комфортні умови

Для методичної роботи школи

У нашому  кафе ми будемо пропонувати вам  різні страви, ви всі їх «скуштуєте», а потім скажете , яка ж «страва» вам сподобалась.

Будь ласка, помічниці, роздайте гостям МЕНЮ

 

           Для роботи ми створимо дві групи або КОМАНДИ. Розпочинаємо куштувати наші страви.

           Я бажаю вам приємного  апетиту, шановні колеги! Апетиту до вчительської праці та творчості!

 І СТРАВА    « ЯКА МИ КОМАНДА?»

       Пропоную зараз  пояснити  значення поняття «команда». Вправа, яку ми зараз з вами проведемо, начебто проста, але це не зовсім так. Ви в цьому переконаєтеся, коли побачите, якими цікавими і несподіваними можуть бути ваші погляди  на багато питань.

Ваше завдання – у вас є початок речення , вам необхідно  записати перші ж образи,  які виникають у вас пов'язані з цим:

- Якщо команда - це споруда, то вона ...

- Якщо команда - це колір, то вона ...

- Якщо команда - це музика, то вона ...

- Якщо команда - це геометрична фігура, то вона ...

- Якщо команда - це назва фільму, то вона ...

- Якщо команда - це настрій, то вона ...

( Вибрати відповідального і всі відповіді записати на листочку в клітинку)

 

 

 

ЗАВУЧ : Для  формування командного духу й укріплення колективу я б  порадила вам вдаватися до тімбілдингу.  Що таке тімбілдинг? Це робота, спрямована на об’єднання і заохочення членів групи до спільної результативної діяльності. Простіше кажучи , тімбілдинг - це набір активних заходів, направлених на згуртування  колективу та формування  дієвих рішень загальних завдань, націлених на досягнення єдиного результату спільноти, що працює злагоджено, як єдиний організм.

                         МУЛЬТФІЛЬМ « СИЛА ЄДНОСТІ» або « ТРИ ШАГА ОТ ОДИНОЧЕСТВА К КОМАНДЕ»

Я впевнена , що ми з вами будемо працювати так же злагоджено, як мурахи на відео.

ІІ страва- презентація методичної роботи в школі завучем. «Методична робота- це пульс педагогічного життя, трансформатор
педагогічних ідей»

А зараз я пропоную вам послухати рецепт, як треба готувати будь – який методичний захід

Для того щоб додати гостроти та насолоди вашому заходу, додайте до нього ложечку гарного настрою, скибку розсудливості, за смаком розваги, обов'язково додайте гри й рясно посипте все гарним добрим гумором.

А тепер налийте повагу до своїх колег  і збийте все енергійними рухами, не допускаючи застою. Поставте ваше блюдо на вогонь їхніх гарячих  сердець.

Прикрасьте це блюдо посмішками, ізюминками та гілочками радості. Перед подачею заходу вчителям обов'язково сервіруйте його  спокоєм, самовідданістю та професіоналізмом .

Чітко додержуйтесь цього рецепта, у точності дотримуючись інгредієнтів блюда при підготовці кожного свого заходу.

І тоді ваші колеги смакуватимуть його з хорошим апетитом

 

Ф І З К У Л Ь Т Х В И Л И Н К А

ІІІ СТРАВА – « НАВЧАЄМОСЯ РАЗОМ»   ПЕРЕГЛЯД ПРЕЗЕНТАЦІЇ « Корпоративне навчання кадрів»

Хочу запропонувати вам невеличкий  фрагмент навчання з теми «Корпоративне навчання кадрів».

Ми живемо в інформаційну еру, коли зміст, обсяг і технології опрацювання інформації змінюються та розширюються в геометричній прогресії. Це саме стосується й професійних знань і вмінь.

Як засвідчує світова практика  для досягнення ефективності, гнучкості та своєчасності найбільш дієвим є корпоративне навчання кадрів. Пріоритетом такого навчання є не отримання великого обсягу «найкращих знань», а набуття актуальних знань, умінь і навичок для підвищення ефективності діяльності будь-якої установи, у нашому випадку — школи.

Метою корпоративного навчання є оперативне формування професійних компетентностей, що передбачає максимальну їх реалізацію в реальній освітній ситуації й виражається в зміні поведінки вчителів, підвищенні якості та продуктивності їх праці.

Зазначена мета визначає завдання інноваційної діяльності та пріоритети корпоративного навчання:

  • розвиток інноваційного мислення;
  • формування професійних компетенцій;
  • генерування нових знань;
  • корекція організаційної культури навчального закладу відповідно до нової стратегії;
  • гнучкість і конструктивність рольової поведінки.

Корпоративне навчання, на відміну від традиційного «професійного навчання», має свої характерні ознаки та пріоритети, серед яких можемо виокремити такі:

  1. До системи корпоративного навчання залучено всіх членів навчального закладу..
  2. Корпоративне навчання має випереджальний характер стосовно структурних змін й оновлення. Стрімкий розвиток науки й техніки, динамічність соціальних змін і функціонування в період системного реформування призводять до появи нових сфер діяльності, яких раніше не було, виникненню бар’єру між накопиченням знань, підготовленістю педагогічних і керівних кадрів до їх впровадження й ефективного використання. Подолання такого бар’єру можливе лише за умови, що навчання випереджує потреби практики.
  3. Корпоративне навчання є мотивованим і спрямованим на формування потреби оволодіння новими знаннями, навичками, здібностями, на усвідомлення необхідності саморозвитку та самореалізації. Підвищуючи кваліфікацію й здобуваючи нові навички та знання, працівники отримують додаткові можливості для професійного зростання, як у межах своєї організації, так і поза нею. Професійне навчання також сприяє загальному інтелектуальному розвитку людини, зміцнює впевненість у собі.
  4. Корпоративне навчання неперервне — як у набутті професійних компетентностей, так і в соціально-культурному розвитку.
  5. Система корпоративного навчання гнучка й мобільна, здатна адаптуватися до постійних змін, що відбуваються в суспільстві, економіці, на виробництві.
  6. Корпоративне навчання інноваційне або креативне. В основі такого
    інноваційного за формою й змістом навчання є ідея командного підходу до процесу навчання. Команда має такі характеристики: члени команди зорієнтовані на спільну мету або завдання; здійснення цієї мети вимагає співпраці членів команди й координації їх зусиль; взаємодія членів команди здійснюється регулярно.

 ЗАВУЧ :Найпоширенішими методами корпоративного навчання є баддінг, шедоуінг, менторство, тьюторство, коучінг, секондмент, фідбек й інші. Деякі слова нам відомі, деякі нові. Давайте спробуємо з’ясувати, що ж вони означають.

МЕТОДИ КОРПОРАТИВНОГО НАВЧАННЯ

Підготувати таблицю без ключових слів. Ключові слова запропонувати окремо.Необхідно вибрати потрібне слово і вставити в таблицю.

 

 

Назва

Ключове слово

Трактування

Баддінг (budding)

 

Включення педагогічного працівника в процес діяльності іншого педгога

Шедоуінг (shadowing)

 

Спостереження за процесом роботи

Секондмент (secondmеnt)

 

Стажування, ротації

Менторінг (mentoring)

 

Цілеспрямована передача досвіду

Коучінг (coaching)

 

Розкриття потенціалу особистості педагога

Тьюторство (tutoring)

 

Супровід процесу навчання, обговорення досвіду перенесення отриманих знань у реальну практику

 

Ключові слова

партнер

тінь

відрядження

обмін

еврика

координація

 

 

  1. СТРАВА –  « Давайте поговоримо про НУШ»

Цікаво дізнатися, яка буде наступна страва? У мене в руках скринька. До скриньки я поклала певний предмет. Пропоную вгадати який.

 Правила такі :

  1. Скриньку не можна відкривати.
  2. Її можна  потрясти.
  3. Кожен може задати тільки одне запитання.

Відповідь : Це - ключ. Цим ключем ми сьогодні відкриємо двері НУШ.

  • А чи знаєте Ви, що слово «школа» походить від латинського «скеле» - сходи? Чи можете пояснити як поєднати ці поняття: школа і сходи .

   Так, школа означає сходинки, які ведуть вверх. Шлях великої науки називається педагогіка.

  • А з чого чи кого , на вашу думку, починається Педагогіка?
  • Педагогіка розпочинається з першого вчителя, який взяв маленького школяра і повів у незвіданий шлях пізнання  світла і життя.

Подивіться на ці фото .  Що ви можете про них сказати? Які вони?

(Відповіді) Щасливі. Сучасні діти.

 

C:\Users\Acer\Desktop\сходи.jpg

 

 

Таких дітей називають дітьми нової космічної свідомості  або дітьми Світла.

 

- Який же учитель потрібен таким учням? Дітям світла потрібні вчителі Світла

ВІДЕО « Діти АЛЬФА»

4.1.Після перегляду виконати завдання : дати відповідь на питання : « А які ж вони , вчителі АЛЬФА»

Діти покоління Альфа:

- їх не можна примусити щось робити, з ними потрібно домовлятись;
- навчаються, якщо розуміють, для чого їм це потрібно;
- для них важливі співпраця та партнерство;
- їм необхідні заохочення та похвала;
- для них не важливі формальні правила; їм важлива самодисципліна, а не контроль;
- залежні від технологій, зайняті кількома справами одночасно, дуже мобільні;
- стануть рушійною силою прогресу в нашому столітті.

ВІДПОВІДІ МОЖУТЬ БУТИ ТАКИМИ
Учителі покоління Альфа:

- володіють навичками ненасильницького спілкування;
- відкривають можливості для інтеграції знань і навичок з різних дисциплін і критичного оцінювання того, як ці частинки взаємодіють;
- практикують педагогіку партнерства;
- за помилки не сварять - хвалять за уміння їх побачити, виправити і не повторювати;
- практикують Classroom Management і формувальне оцінювання;
- на Ти зі сучасними технологіями;
- допомагають визначити місію, навчають ставити мету і планувати досягнення цілей

4.2.«Вправа «Реклама».

І група

Прорекламуйте НУШ, щоб всі слова вашої реклами починались на одну букву.

Наприклад: продається пухнастий, п'ятирічний папуга паїнька, перебивається печивом, п’є пепсі, приходьте подивитися. Купуйте круту, коричневу, кльову  куртку Кельвін Кляйн.

ІІ група

Скласти рекламу «Сучасний учитель НУШ» за опорними реченнями, за допомогою малюнків. Представити результати роботи групи, зачитавши текст реклами.

Реклама  (лат. reclamare — «поновлювати крик, знову кричати, кликати, голосно заперечувати») — спеціальна інформація про осіб чи продукцію, що розповсюджується в будь-якій формі та в будь-який спосіб з метою прямого чи опосередкованого одержання прибутку.

      

Опорні речення:

  • Сьогодні модно… Престижно… Стильно…
  • Підтримка інтелектуального розвитку протягом всього життя
  • Формується повноцінна навичка самовдосконалення…
  • Це розвиток твоєї особистості…
  • Відчуваєш потребу у саморозвитку…
  • Це твій духовний розвиток….
  • Розвиток естетичного смаку…
  • Знайомство з взірцями української та світової педагогіки..
  • Потужний заряд духовної енергії…
  • Формування здатності до самореалізації…
  • Зустрічі та знайомство з цікавими людьми..
  • Формування умінь сприймати, розуміти, аналізувати різні життєві ситуації;
  • Це здатність розвинути себе як особистість…
  • розвиток творчості …

4.3.А давайте збудуємо НОВУ українську школу . Для цього використаємо дидактичний матеріал ,який отримали для роботи у 1 класі ( набір « Танграм»). Кожна команда отримує набір та дощечки , на яких треба «побудувати» школу.

ЗАВУЧ :   Ви так старанно трудились,  що напевне потомились. Тому настав час фізкультхвилинки

Фізкультхвилинка всі дружно піднялись, один одному всміхнулись

  Ви сиділи, ви трудились,  вже й голівоньки втомились,

  Раз, 2, 3, 4, 5 – можна ними похитать.

  А тоді аж по цукерці можна пальчиками взять.

                           (офіціанти  розносять цукерки у корзинці)

  Розмотали, в рот поклали, і гарненько пожували.

  Раз, 2, 3, 4, 5 – можна вже її ковтать.

                    Проковтнули, посміхнулись, до сусіда повернулись,

                     чи не можна в нього взять?

ШКІЛЬНЕ ВІДЕО « Рецепт НУШ»

 

      Закінчити розмову про НУШ хочу такими словами:

 

Але надія в нас живе,

Що прийде в школу те нове,

Що об’єднає нас усіх

Тоді чекає нас успіх!

Якщо разом – ми точно знаєм,

Всі перешкоди подолаєм!

 

V СТРАВА – « ВІД ПСИХОЛОГА»

ПСИХОЛОГ : Мені хотілося б сьогодні поговорити з вами про успіх. І розпочати нашу зустріч  я б хотіла із притчі.Одного разу цар вирішив піддати випробуванню всіх своїх придворних, щоб дізнатися, хто з них здатний досягати успіху, зайняти в його царстві важливий державний пост. Безліч владних і мудрих мужів оточило його.“О, мудреці, – звернувся до них цар, – у мене є для вас важке завдання, і я хотів би знати, хто зможе вирішити її”.Він підвів присутніх до таких величезних дверей, яких ще ніхто ніколи не бачив. «Це найбільші і найважчі двері, що коли-небудь були в моєму царстві. Хто з вас зможе відкрити їх?», – запитав цар. Одні придворні тільки негативно хитали головою. Інші, які вважалися мудрими, подивилися на двері ближче, але зізналися, що не зможуть їх відкрити. Раз вже мудрі зізналися в цьому, то й інші погодилися, що це завдання є дуже важким.

Лише один візир підійшов до дверей. Він уважно їх розглянув, обмацав, а потім-таки спробував їх зрушити. Зі всієї сили візир різко штовхнув величезні двері.Тут сталося диво: двері відчинилися! Виявляється,вони були просто прикриті, але не замкнені. Потрібна була лише воля, щоб це перевірити, і відвага, щоб діяти рішуче. Тоді цар оголосив: “Успіх у житті і роботі залежить від кількох ключових факторів:

  • Дозвольте своїм відчуттям дослідити те, що вас оточує
  • Не робіть поспішних і тому неправильних висновків
  • Будьте досить сміливими, щоб прийняти рішення
  • Прийнявши його, дійте впевнено і без сумнівів
  • Зосередьтесь і вкладіть у цю діяльність всю свою силу та енергію”.

Кожен із вас  у слово успіх вкладає своє поняття. Що означає бути успішним для вас? (відповіді учителів) Згідно з визначенням Великого тлумачного словника сучасної української мови, успіх – це : —позитивний наслідок роботи, справи, значні досягнення, удача, талант;- громадське визнання, схвалення чого-небудь, чиїхось досягнень;- визнання кимось, чиїх-небудь позитивних якостей, особливостей; захоплення з боку осіб іншої статі.

Ви описували свій успіх  за допомогою таких слів як: свій бізнес, статок, гроші, любов, сім’я, щастя, повага, популярність, вплив, влада... Що таке успіх, кожен визначає для себе сам.

А зараз я пропоную тест «Чи здатні ви досягти успіху?

  1. Успіх у справах, на мій погляд, забезпечується:
    1. а)              допомогою друзів;
    2. б)              спільною роботою;
    3. в)              моєю цілеспрямованістю.
  2. Дружба для мене:
    1. а)              підтримка;
    2. б)              співпраця;
    3. в)              самоствердження.
  3. Потрапивши у несподівану, ризиковану ситуацію, я:
    1. а)              шукаю допомоги;
    2. б)              покладаюсь і на себе, і на партнерів;
    3. в)              приймаю рішення і вживаю необхідні заходи самостійно.
  4. Справжній професіонал, на мою думку, відрізняється:
    1. а)              посидючістю і дисциплінованістю;
    2. б)              підготовкою;
    3. в)              рішучістю.
  5. Яка з геометричних фігур вам найбільше подобається:
    1. а)              квадрат:
    2. б)              круг;
    3. в)              трикутник.
  6. Коли мені сподобалась особа протилежної статі, я:
    1. а)              чекаю від неї ініціативи;
    2. б)              поступово входжу в контакт із нею;
    3. в)              говорю про це їй(йому) відразу й рішуче.
  7. У компанії, де багато незнайомих, я:
    1. а)              відчуваю себе «не у своїй тарілці»;
    2. б)              знаходжу спільні теми і контакт;
    3. в)              відпочиваю, не звертаючи уваги на присутніх.
  8. Під час публічного виступу (відповіді перед класом) я:
    1. а)              соромлюся, хвилююся;
    2. б)              шукаю взаєморозуміння у слухачів;
    3. в)              дістаю задоволення від власного голосу.
  9. Для вирішення ризикованих складних справ краще брати
    людей:
    1. а)              надійних;
    2. б)              розумних і старанних;
    3. в)              самостійних і незалежних.
  10. Доля, на мою думку, — це:
    1. а)неминучість; 
    2. б)поєднання везіння і невезіння; 
    3. в)здібність самому творити своє життя. 

За кожен варіант А поставте собі 1 бал, за кожен варіант Б — Е по З бали, за варіант В — О 4 балів. Підрахуйте загальну суму балів.

Інтерпретація результатів:

              Якщо ви набрали 10—15 балів: на жаль, ви не можете самі впоратися із проблемою. Складність вашого етапу — у закоренілій настанові, що ви немічні, до того ж не бажаєте змінити ситуацію. Низьке самооцінювання — основна завада на шляху досягнення успіху, його слід позбутися.

Сума балів від 16 до 22 свідчить про ваші завищені амбіції. В окремих випадках ви зможете досягти успіху. Але ваші самовпевненість і егоїзм дратують багатьох і настроюють на конфліктність із вами. Вам потрібно орієнтуватися на співпрацю та інколи чинити наступ на власне «Я».

Якщо ви набрали ти 23 до З0 балів, вас можна привітати. Ви знайшли правильний шлях до досягнення успіху. Ваші амбіції виявляються тільки там, де це необхідно. Люди вас розуміють і готові з вами співпрацювати. Так тримати!

Успіх буває різний! У кожної людини він свій!Я бажаю вам здійснення мрій і життєвих планів, а також творчих злетів, і  саме головне – в сузір’ї інших людей-зірок засяяти і стати Зіркою!Кожен із учасників на « ЗІРОЧЦІ» кріпить картинки  , що для нього успіх.Разом розміщуємо ці зірки  на  фліп - чарт – « Ви у сузір’ї успішних людей»  АБО

Наступне Ваше завдання створити свій чарівний коктейль. Коктейль  отримується при змішуванні декількох компонентів. Змішайте усі компоненти успіху та створіть свій власний рецепт. (Учасникам необхідно оригінально представити свій продукт за допомогою фарб)

http://artteacher.ucoz.ru/_2/recept_uspikhu.jpgА я пропоную вам свій рецепт:  роздати завучам або на фліп – чарті зробить

 

 

 

 

 

 

     Учитель завжди працює на межі емоцій, на межі моральної загостреності, на межі суворості й доброти. А як добитися успіху? Самому розвивати в собі удачливість. Вважайте себе успішною людиною і вам частіше щаститиме.

Вправа “Оплески” (5 хв)

Всі учасники стають по колу. Завуч дає команду: Нехай вийдуть на середину ті, хто... ( по черзі зачитує твердження 1-10, зміст тверджень повинен відповідати позитивним якостям та ознакам педагога).При  виході  окремих  учасників  всі  присутні  їм аплодують і кричать : «Чудово!»

  1.    ...хто працює в  школі більше 10 років.
  2.    ..хто в цьому році підвищував свою кваліфікацію.
  3.    ..хто передплачує фахові видання.
  4.    ..хто любить читати художню літературу
  5.    ...хто легко встановлює контакт з учнями.
  6.    ..хто у колективі має друзів.
  7.    ..у кого не буває конфліктів з учителями.
  8.    ..хто має педагогічне звання.
  9.    ..хто володіє навиками роботи на ПК..
  10. .. хто любить свою роботу.
  11. ...хто впроваджує інтерактивні технології

 

ЗРОБИТЬ КАРТУ МЕЖІВСЬКОГО РАЙОНУ.  КОЖНОМУ роздати заготовки  з НАПИСОМ « ШКОЛА» . КОЖЕН ЗАВУЧ    ЗНАХОДИТЬ СВОЄ СЕЛО НА КАРТІ І ПРИКРІПЛЮЄ  «СВОЮ  ШКОЛУ» НА КАРТУ.

МИ І  НАДАЛІ ХОЧЕМО БУТИ РАЗОМ  У НАШІЙ ДРУЖНІЙ МЕЖІВСЬКІЙ ГРОМАДІ .

                                             Рецепт «Яким бути завучу?»

 Чи може зараз хтось сказати,

Яким же мусить бути завуч?

Хто може риси нам назвати,

Які виховувати звик?

Хтось скаже: це – знання глибокі,

Що так потрібні у наш час.

Для когось – це мораль висока,

Яку цінує кожен з нас.

 Для всіх важлива самостійність,

Відповідальність, доброта,

Патріотизм, Вітчизні вірність,

Душі людської теплота.

Важливо вміти спілкуватись,

Щоб не образити когось.

Комп’ютером користуватись,

Якщо зробити треба щось.

Про милосердя пам’ятати,

Байдужими не треба буть.

І родовід свій мусить знати:

Своє коріння – не забудь.

Всебічно треба розвиватись

І не втрачати жагу  знань,

Високих цілей добиватись

Йти у майбутнє без вагань.

Багато можна говорити.

Та головне ти  не забудь:

Щоб міг щасливо в світі жити  Людиною повинен буть!

 

ПІДВЕДЕННЯ  ПІДСУМКУ РОБОТИ

ЗАВУЧ : Шановні колеги ! Наша березнева зустріч у кафе « Зошит в клітинку» закінчується. Мені хотілося б дізнатися , з яким настроєм ви залишаєте наше кафе.

На трьох склянках води демонструю три види   настрій:

а) почуває себе добре, він усім задоволений і всіх любить. У цей час  настрій схо­жий на чисту воду (показую першу склянку з чистою водою);

б) коли в його голову приходять чудові ідеї, то думки стають схожими на салют: вони сяють і переливаються, як вода в іншій  склянці (кидаю в дру­гу склянку блискітки й паличкою їх розмішую);

в)  його думки сумні та неприємні. Тоді його думки схожі на брудну воду (кидаю шматочок глини в третю склянку).

ТОЖ який настрій вибираєте ви , які у вас є скарги чи пропозиції?

Як у справжньому кафе  у нас теж є КНИГА  ПОБАЖАНЬ ( передаю книгу для записів). Поки пишемо,

СТРАВА  на десерт

Наше кафе має гарний рецепт десерту і ми для вас його приготували і хочемо поділитися секретом його приготування.

Офіціантки по черзі:

 Весело у світ дивіться,

Сум від себе проженіть.

Встали рано – усміхніться,

Й з радістю весь день живіть!

Подарунок на прощання .

А ще мені хочеться пригостити вас солодким ( паперовим) тортом. Візьміть по кусочку, там всередині є для вас солодкий подаруночок і рецепти наших сьогоднішніх « страв».

ЗАКЛЮЧНА ЧАСТИНА

Ведуча: Високо в темному небі, на одній величезній зоряній галявині жили - були зірки. Було їх дуже багато, і всі зірки були дуже гарними. Вони світилися й іскрилися, а люди на землі щоночі любувалися ними. Всі ці зірки були різних кольорів. Тут були червоні зірки, і тим, хто народжувався під їхнім світлом, вони дарували сміливість. Тут були сині зірки - вони дарували людям красу. Були на галявині й жовті зірки - вони обдаровували людей розумом, а ще на галявині були зелені зірки. І всі люди, хто народжувався під їхнім світлом зелених променів, ставали дуже добрими.                                                                                         І от одного разу на зоряному небі щось спалахнуло! Всі зірки зібралися подивитися, що ж відбулося. А це на небі з'явилася ще одна маленька зірочка. Але була вона абсолютно... біла! Оглянулася зірочка навколо й навіть замружилася: скільки прекрасних зірок навколо - прошептала вона. “А що ти даєш людям?”- запитали її інші зірки. У відповідь вона задумалася....

Я впевнена, що серед всіх присутніх немає таких зірок, які були б безбарвними. Я бажаю вам «світитися» завжди й скрізь!  Знайте , ви – королеви освіти ( дарую « Корони» і запрошую до фотосесії).

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

docx
Пов’язані теми
Педагогіка, Інші матеріали
Додано
15 березня 2020
Переглядів
1626
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку