Сценарій Дня зарубіжної літератури "В гості завітали герої літературних творів"

Про матеріал
Сценарій Дня зарубіжної літератури "В гості завітали герої літературних творів" для 5-11 класів.
Перегляд файлу

Щасливський заклад загальної середньої освіти

І-ІІІ ступенів

 

 

 

Сценарій

Дня зарубіжної літератури   

 

«В гості завітали герої літературних творів»

 

 

 

 

 

З досвіду роботи

учителя зарубіжної літератури

Улініч Ірини Олександрівни

 

 

 

2020-2021 навчальний рік

 

D:\Матеріали для уроків заруб. літ\День зарубіжної літератури 2021\Безымянный.jpgМета заходу: поглибити знайомство учнів із зарубіжною літературою;      розвивати навички дослідницької роботи; виховувати інтерес до культури народів світу, удосконалювати навички виразного декламування, театрального інтерпретування.

Обладнання: викладка творів зарубіжних письменників, виставка дитячих малюнків до творів зарубіжної літератури, музичний супровід.

                                                                

                                                                         Твір, який читають, має теперішнє; твір, який перечитують, має майбутнє.

О. Дюма-син

 

ХІД ЗАХОДУ

 

Вступне слово учителя.

 

Художня література — вид мистецтва, що є одним із наймогутніших засобів пізнання людини, інструментом впливу надійність. Саме література розвиває свідомість людини, її почуття, волю, психіку, формує людський характер — отже, створює особистість.

Письменник узагальнює життєві явища, створює типові образи, виявляючи при цьому своє ставлення до подій. Значення письменника, його творчості, а отже літератури, виявляються у тому, наскільки правдиво виражені інтереси і мрії народу. Художня творчість повинна служити людям. З літературних полотен ми дізнаємося про минуле, про сучасне, бачимо мрії людини. В нашій уяві формуються нові поняття, в душах народжуються не знані досі почуття. Саме літературні твори ми сприймаємо насамперед серцем, а вже потім практичним розумом.

Сьогодні ми з вами поринемо у світ зарубіжної літератури, познайомимось із найяскравішими героями, яких обрали і представляють класні колективи.

 

Перший герой.

Робін Гуд.

  • Робин гуд векторы, картинки, клипарт Робин гуд | скачать на DepositphotosПривіт! Я – Робін Гуд. Легендарний благородний розбійник, грабую жадібних багатіїв і роздаю гроші біднякам. В мене є своя зграя в Шервудському лісі біля Ноттінгема. Вона допомагає мені боротися за справедливість. Ми постійно потрапляємо в незвичайні пригоди і навіть королі перед нами тремтять. Якщо хочеш потрапити до моєї зграї сміливих, винахідливих відмінних лучників, то ознайомся з англійською народною баладою про Робіна Гуда. (виразне читання уривка)
  • Щоб краще зрозуміти чи сподобався вам я як герой, дайте відповіді на мої запитання.

1. Коли і де народився Робін Гуд? (1160 року в місті Локслі.)

2. Як ще називали Робіна Гуда? (Локслі або Роб з Локслі.)

3. Чим любив займатися Робін Гуд? (Блукати з батьком по лісі, спритно стріляти з луку, а зимовими вечорами слухати батькові розповіді про Зеленого Віллі – розбійника)

4. Назвіть його друзів. (Віллі Геймвелл — син батькового брата, Маріан Фітцуолтер – дочка графа.)

- Щоб дізнатися більше – прочитайте середньовічну англійську народну баладу про Робіна Гуда.

Маленький принц Экзюпери

Другий герой.

 

Маленький принц.

  • Вітаю! Я – Маленький принц. Здається, немає в світі людини, яка б не знала хлопчика із золотим волоссям, що живе з трояндою на окремій планеті.

Для тих, хто давно не перечитував цю по-дитячому зворушливу і 1удр указку-притчу, я підготував декілька кращих цитат, які допоможуть подивитися на світ одночасно дитячими і дорослими очима. Хоча б на хвилину.

1. Всі дорослі спочатку були дітьми, тільки мало хто з них про це пам’ятає.

2. Слова тільки заважають розуміти один одного.

3. Це дуже сумно, коли забувають друзів. Не у кожного був друг. І я боюся стати таким, як дорослі, котрі нічим не цікавляться, крім цифр.

4. Ми відповідаємо за тих, кого приручили.

- А які цитати запам’ятали ви? Давайте зустрінемось наступного разу і подискутуємо на ці теми.

 

Ш. Перро "Кіт у чоботях" | Тест з літературного читання – «На Урок»Вбігає третій герой – Кіт у чоботях.

Кіт у чоботях.

  • Мяу! А ви знаєте, хто я? Так, так… Я – герой, я – Кіт у чоботях. Я той, хто  Велетня Людожера переміг.  Хитрий, веселий, дотепний, сміливий. І долю хазяїна облаштував, і сам став поважною персоною. Як із таким не подружитися! А ви знаєте, хто написав казку про мене? Правильно, Шарль Перро – знаменитий французький казкар. Шарль Перро був людиною, що володіла безліччю талантів. Швидше за все, сучасники в першу чергу розповіли б про нього як про придворного, що займав високі посади. Рекомендую вам читати казки цього автора.

 

Перегляд уривка з фільму-казки «Кіт у чоботях».

 

Пеппі Довгапанчоха.

Книжковий континент: Книзі «Пеппі Довгапанчоха» - 70 років

  • А про мене ви забули? (з’являється героїня – Пеппі Довгапанчоха).
  • Діти, а ви чули про мене? Знаєте, хто я? А чи є серед вас такі, що схожі зі мною?

 

Всесвітньо відома Пеппі Довгапанчоха з’явилася на світ 1944 року, а вперше книжку про неї видано 1945-го. Повісті про рудокосу дівчинку постали з історій, які Астрід Ліндгрен розповідала своїй донечці – Карін саме хворіла на запалення легень. Зараз “Пеппі Довгапанчоху” перекладено 92 мовами.

 

  • Діти, а давайте зіграємо в гру «Вірю, не вірю».

 

  1. Імя Пеппі Довгапанчоха придумала донька Астрід Ліндгрен, коли, хворіючи, попросила маму розповісти історію про дівчинку.
  2. Пеппі Довгапанчоха зображена на шведській банкноті в 50 крон.
  3. Про пригоди русокосої дівчинки написала та сама авторка, що створила і «Карлсона, який живе на даху».

 

З’являється п’ятий герой – Снігова Королева.

 

Снігова Королева.

Добрий день Вам, діти милі,

Снежная Королева» – интерактивная книга с иллюстрациями Владислава Ерко -  ITC.uaОблітала я весь світ.

Дуже добре відпочила

Шлю палкий вам всім привіт!

Вже я зовсім не холодна,

Й серце вже не льодяне,

Все це книги благородні

Розтопили геть мене.

Я їх стільки назбирала,

А цікаві вже які…

Все читала, і читала

Про героїв залюбки

А тепер, як Королева

Я влаштую бал такий,

Щоб по всьому королівстві,

Розлетівся дзвін – дзвінкий.

Запрошу до себе в гості

Всіх героїв із казок

Тож наказ пишіть, сніжинки

«Всі на бал, мерщій з книжок»

Неодмінно всіх чекаю

З сміхом, піснею, теплом.

Добрі наміри я маю,

Зачарую лиш добром.

 

  • Тож запрошую усіх до родинного кола. Будемо веселитись, танцювати, розважатись, згадувати інших літературних героїв. Мандруємо у світ щасливого дитинства.

 

Звучить музика.

 

 

D:\Матеріали для уроків заруб. літ\День зарубіжної літератури фото\20210202_163726.jpg

docx
Додано
9 червня 2021
Переглядів
1148
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку