Сценарій до міжнародного дня музики

Про матеріал
Сценарій на тему " Міжнародний день музики", для учнів 5 - 7 класів. Невеликий за обсягом, цікавий.
Перегляд файлу

Літературно – музична композиція:

Міжнародний день музики

Свято відбувається у школі ( у залі), виступають учні 6 класу, присутній педагог – організатор, 3 ведучі та учні 6 класу. У залі присутній проектор або мультимедійна дошка на якій зображено презентацію. ( Презентацію додаю до сценарію)

 Педагог - організатор: У 1975 році, 1 жовтня ЮНЕСКО заснував Міжнародний день музики — свято, що об’єднує серця всіх, хто пише, грає, співає або просто не уявляє ні дня свого життя без музики.                                                                      Ведучий 1: Без музики нам залишатися надовго не можна! Музика — це міжнародна мова, що зрозуміла всім. Вона може підбадьорити, підняти настрій, налаштувати на робочий лад, допомогти розслабитися, подумати, вона може все :) А люди, які з набору нот створюють справжні музичні шедеври, — і зовсім всемогутні. Складно уявити, як з окремих звуків з’являються мелодії, здатні розтопити навіть найчерствішу душу.                                                                                    Ведучий 2: Міжнародний день музики — це професійне свято для всіх, чиє життя пов’язане з нотами, піснями, музичними інструментами, хто не з чуток знає, що таке мінор і мажор, сольфеджіо, попурі та реперкуса.                            Ведучий 3: Так грайте ж, музиканти! Хай ваша музика не замовкає!

Учні співають пісню « Лине музика літа» слова Т. Прокопкіна, музика Н. Галабурда                                                                                                                                                                        В.1. Слово "музика" прийшло до нас із стародавньої Греції. Музи в грецькій міфології, вони ж дочки Зевса, протегували мистецтвам і наукам. Але, як не дивно, серед них не було тієї, яка відповідала б саме за мистецтво звуку.                                                                                                                                                          В.2. Можна з упевненістю сказати, що на світі немає жодної людини, якого б жодного разу в житті не торкнулася музика.                                                                      В.3. Музика дійсно впливає на стан нашого організму. Наше серце підлаштовується під ритм музики, яку ми слухаємо.

Слухання музики, Лара Фабіан «Adagio»

( Читання віршів про музику на фоні звучить музика, Л. Бетховен, соната 14 « Місячна», звучить 1 частина)

В.1. Музика кохання народжує, за собою кличе…

Нехай в октаві лише сім нот…

Я мелодію зіграю … І душа співає…

Це натхнення і політ….

 

Клавіш дбайливо торкаючись, прозвучить акорд…

Все ніби відразу оживе…

Пісня хмарою злітає і летить вперед…

І до зірок на крилах нас несе…

Валентина Биковська

В.2. Ось музика та, під яку…

Ось музика та, під яку

Мені хочеться плакати і співати.

Візьміть собі ораторії,

І дріб барабанів, і мідь.

Візьміть собі в союзники

Легко, до кінця днів…

Мене ж залиште з тією музикою:

Ми будемо розмовляти з нею.

Булат Окуджава

В.3. Музикант

«Ах, він талант! Ах, він талант!» –

Кричали, плескаючи в долоні.

І посміхався Музикант,

Коли до ніг летіли копійки.

В той час, як весь світ вирував

І накалялся до межі,

До себе в комірчину йшов,

І скрипка плакала і співала.

Учні співають пісню « Музика» ( Хочу я побачить музику…) вірші І. Ісакової, музика Г. Струве.                                                                                                                              В.1. Музика впливає не тільки на стан людей. Корови виробляють більше молока, якщо слухають розслаблюючу музику.                                                                                    В.2. Музика здатна зробити нас щасливішими. Вона викликає активність в тій же частині мозку, яка виробляє «гормон задоволення» — допамін.                            В.3. Якщо комусь здається, що він не любить музику або не розуміє її — це означає, що він усього лише не встиг знайти свої улюблений напрям. Не треба боятися відкривати для себе нове і експериментувати зі своїм музичним смаком. Шукайте свою музику і хай співає ваша душа!

Учні танцюють ( по вільно рухають руками в горі, тримаючи синьо – жовті прапорці, потім виходять один за одним під темп і ритм музики, звучить музика « Пісня про пісню» слова і музика Тараса Петриненка).

 


 

 

docx
Додано
10 лютого 2022
Переглядів
374
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку