Сценарій екологічного свята, присвяченого Дню води "Наука виживання" для школярів

Про матеріал

Сценарій заходу «Наука виживання», присвячений Всесвітньому Дню води, який відзначається 22 березня. Для ведення свята: ведучий, чотири провідних учнів, для інсценізації казки «Зробив діло - гуляй сміло» (читець, Іван-дурень, рибки, страхопуд, крапелька води)

Перегляд файлу

Сценарій екологічного свята, присвяченого Дню води "Наука виживання" для школярів

Сценарій свята «Наука виживання»
Опис матеріалу: сценарій заходу «Наука виживання», присвячений Всесвітньому Дню води, який відзначається 22 березня.
 

Для ведення свята: ведучий, чотири провідних учнів, для інсценізації казки «Зробив діло - гуляй сміло» (читець, Іван-дурень, рибки, страхопуд, крапелька води)

 

Гра з залом. «Без води - ні туди, ні сюди»

Ведучий зачитує чотиривірш, не доказуючи останнє слово. Зал підхоплює його хором.

- Не хочеться прокидатися вранці рано - як завжди.

Бадьорим, свіжим і веселим стати допоможе нам ...(вода)

- В літній день палає сонце, неможлива спека.

Де знайти рятунок тілу? Що допоможе нам ...(вода)

- Брудні руки і сорочка. Чим допомогти такій біді?

І знову біжимо ми до крана, до чистої, лагідної ...(води)

- Рибу треба їсти нам? Так корисно для розуму!

Але риба, відомо, живе не скрізь,

А тільки прозорій і чистій ...(воді)

Музика

1 ведучий: - Ми дуже байдуже іноді

Дивимося, як ллється, хлюпається вода.

Чи Не тому, що вода – річка

І озеро, і навіть хмари!

2 ведучий: - Та ми сповна лише в чорну годину біди

Усвідомлюємо велич води.

4 ведучий: - Та немає страшнішого лиха: прийти

І не дізнатися своєї річки, своєї води.

Чорна в річці трава, річка не та,

Мертва в річці вода.

1 ведучий: - На смак ніхто не скаже, яка?

Вода мертва. Жахливі слова.

Дорослий ведучий: - Страшні, жахливі слова, але це правда: вже сьогодні багато річок гинуть. Що  буде завтра? Невже наша?

1 ведучий: - Ну, а що ми можемо зробити?

2 ведучий: - А ми вже робимо!

1 ведучий: - А навіщо все це потрібно?

Дорослий ведучий: -  Щоб  донести до Вас потрібні і важливі знання про довкілля. Потім, щоб Ви знали, що нас чекає.

2 ведучий: -22 березня оголошено на всій планеті Всесвітній день води. Напевно, правильніше було б зробити кожен свій день днем води, лісів, всієї Землі...

3 ведучий: - ми Всі розуміємо, як важливо зберегти чистоту води, її якість. Адже і не дуже важко виконувати елементарні речі - не захаращувати річки і озера, не зливати в них бруд і нечистоти.

4 ведучий: - Існує велика проблема - проблема чистої води. І ми вважаємо дуже важливим інформувати вас про це і разом з вами вирішувати, як жити далі. Від нас з вами залежить, в якому світі ми будемо жити: серед сміттєвих розвалів або на зелено - блакитній щасливій планеті Земля.

Розповідь про життя Івана - дурня або «Зробив діло - гуляй сміло»

Казка розігрується учнями (Дійові особи: читець, Іван - дурень, рибки, страхопуд, крапелька води)

Жив на світі Іван - дурень. За що б не брався, робив все абияк.

Він жив одним днем: - А! Про майбутнє подумаємо потім!

Захотів Іван сміття в хаті прибрати. - А куди ж все «добро» це подіти?

А поруч з будинком було озерце - йти до нього недалеко.

Було воно кришталево-чисте, вода - просто срібляста.

Та й то правда - кінці у воду (У воді нічого не видно),

В будинку бруду немає, і нікому не образливо.

Взявся Іван прати. - Ох, білизни накопичилося знову!

Білизною відбілив, порошком намилив.

- А щоб багато води не тягати, буду я білизну на озері полоскати.

І пливе по озерній поверхні мильна піна різнобарвна...

Намаявся Іван - приліг на диван.

Задоволений собою: - Гору справ переробив, самому страшно!!

Чує, вода на кухні дзюрчить.

- Видно забув закрити кран.

Та й то гаразд, не біда - вода в крані була і буде завжди.

І бачить Іван уві сні: він пішов погуляти, скупатися,

На природу помилуватися

Зирк, - а озера то і немає, а на місці нього болітце - не болото, а може просто калюжа

Брудна. І хтось в ній вовтузиться - ворушиться: страшний, брудний...
Виходять рибки.

- Що ж ти наше життя змінив, воду забруднив, замутив,

У нашому будинку нашкодив, дітей наших в грязі грати змусив.
Сил наших немає, це сміття прибрати - залишається тільки мовчки гинути...

Виходить чудовисько

А за ними жахливе чудовисько:

Космате, волохате - видно страшно небезпечна!

- спасибі тобі, Іван - дурень,

За те, що ти робив все шкереберть!

- Звідки ти така взялося?

З озера твого народилося!

Тому що з брудної води і відходів

З'являються ось такі виродки!

Кинувся Іван щодуху додому, замкнув двері костуром.

І бігом води попити, змочити горло.

Кран відкривається - біда! Не йде з нього вода.

Тільки одна крапля сумна головою йому з докором хитає:

- Все, Іван, немає більше води. Думай надалі, щоб не трапилося біди.

Прокинувся Іван в поту.

Думає: що ж, я творю! Адже Я і сам тут живу воду п'ю, повітрям дихаю...

Не бувати такому неподобству! Буду відтепер все робити по-іншому!»
 

 

 

 

 

 

docx
Додано
8 серпня 2018
Переглядів
834
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку