18 травня о 18:00Вебінар: Інтерактивний урок математики: алгоритми та приклади створення дидактичних матеріалів

Сценарій екологічного свята, присвяченого Дню води "Наука виживання" для школярів

Про матеріал

Сценарій заходу «Наука виживання», присвячений Всесвітньому Дню води, який відзначається 22 березня. Для ведення свята: ведучий, чотири провідних учнів, для інсценізації казки «Зробив діло - гуляй сміло» (читець, Іван-дурень, рибки, страхопуд, крапелька води)

Перегляд файлу

Сценарій екологічного свята, присвяченого Дню води "Наука виживання" для школярів

Сценарій свята «Наука виживання»
Опис матеріалу: сценарій заходу «Наука виживання», присвячений Всесвітньому Дню води, який відзначається 22 березня.
 

Для ведення свята: ведучий, чотири провідних учнів, для інсценізації казки «Зробив діло - гуляй сміло» (читець, Іван-дурень, рибки, страхопуд, крапелька води)

 

Гра з залом. «Без води - ні туди, ні сюди»

Ведучий зачитує чотиривірш, не доказуючи останнє слово. Зал підхоплює його хором.

- Не хочеться прокидатися вранці рано - як завжди.

Бадьорим, свіжим і веселим стати допоможе нам ...(вода)

- В літній день палає сонце, неможлива спека.

Де знайти рятунок тілу? Що допоможе нам ...(вода)

- Брудні руки і сорочка. Чим допомогти такій біді?

І знову біжимо ми до крана, до чистої, лагідної ...(води)

- Рибу треба їсти нам? Так корисно для розуму!

Але риба, відомо, живе не скрізь,

А тільки прозорій і чистій ...(воді)

Музика

1 ведучий: - Ми дуже байдуже іноді

Дивимося, як ллється, хлюпається вода.

Чи Не тому, що вода – річка

І озеро, і навіть хмари!

2 ведучий: - Та ми сповна лише в чорну годину біди

Усвідомлюємо велич води.

4 ведучий: - Та немає страшнішого лиха: прийти

І не дізнатися своєї річки, своєї води.

Чорна в річці трава, річка не та,

Мертва в річці вода.

1 ведучий: - На смак ніхто не скаже, яка?

Вода мертва. Жахливі слова.

Дорослий ведучий: - Страшні, жахливі слова, але це правда: вже сьогодні багато річок гинуть. Що  буде завтра? Невже наша?

1 ведучий: - Ну, а що ми можемо зробити?

2 ведучий: - А ми вже робимо!

1 ведучий: - А навіщо все це потрібно?

Дорослий ведучий: -  Щоб  донести до Вас потрібні і важливі знання про довкілля. Потім, щоб Ви знали, що нас чекає.

2 ведучий: -22 березня оголошено на всій планеті Всесвітній день води. Напевно, правильніше було б зробити кожен свій день днем води, лісів, всієї Землі...

3 ведучий: - ми Всі розуміємо, як важливо зберегти чистоту води, її якість. Адже і не дуже важко виконувати елементарні речі - не захаращувати річки і озера, не зливати в них бруд і нечистоти.

4 ведучий: - Існує велика проблема - проблема чистої води. І ми вважаємо дуже важливим інформувати вас про це і разом з вами вирішувати, як жити далі. Від нас з вами залежить, в якому світі ми будемо жити: серед сміттєвих розвалів або на зелено - блакитній щасливій планеті Земля.

Розповідь про життя Івана - дурня або «Зробив діло - гуляй сміло»

Казка розігрується учнями (Дійові особи: читець, Іван - дурень, рибки, страхопуд, крапелька води)

Жив на світі Іван - дурень. За що б не брався, робив все абияк.

Він жив одним днем: - А! Про майбутнє подумаємо потім!

Захотів Іван сміття в хаті прибрати. - А куди ж все «добро» це подіти?

А поруч з будинком було озерце - йти до нього недалеко.

Було воно кришталево-чисте, вода - просто срібляста.

Та й то правда - кінці у воду (У воді нічого не видно),

В будинку бруду немає, і нікому не образливо.

Взявся Іван прати. - Ох, білизни накопичилося знову!

Білизною відбілив, порошком намилив.

- А щоб багато води не тягати, буду я білизну на озері полоскати.

І пливе по озерній поверхні мильна піна різнобарвна...

Намаявся Іван - приліг на диван.

Задоволений собою: - Гору справ переробив, самому страшно!!

Чує, вода на кухні дзюрчить.

- Видно забув закрити кран.

Та й то гаразд, не біда - вода в крані була і буде завжди.

І бачить Іван уві сні: він пішов погуляти, скупатися,

На природу помилуватися

Зирк, - а озера то і немає, а на місці нього болітце - не болото, а може просто калюжа

Брудна. І хтось в ній вовтузиться - ворушиться: страшний, брудний...
Виходять рибки.

- Що ж ти наше життя змінив, воду забруднив, замутив,

У нашому будинку нашкодив, дітей наших в грязі грати змусив.
Сил наших немає, це сміття прибрати - залишається тільки мовчки гинути...

Виходить чудовисько

А за ними жахливе чудовисько:

Космате, волохате - видно страшно небезпечна!

- спасибі тобі, Іван - дурень,

За те, що ти робив все шкереберть!

- Звідки ти така взялося?

З озера твого народилося!

Тому що з брудної води і відходів

З'являються ось такі виродки!

Кинувся Іван щодуху додому, замкнув двері костуром.

І бігом води попити, змочити горло.

Кран відкривається - біда! Не йде з нього вода.

Тільки одна крапля сумна головою йому з докором хитає:

- Все, Іван, немає більше води. Думай надалі, щоб не трапилося біди.

Прокинувся Іван в поту.

Думає: що ж, я творю! Адже Я і сам тут живу воду п'ю, повітрям дихаю...

Не бувати такому неподобству! Буду відтепер все робити по-іншому!»
 

 

 

 

 

 

docx
Додано
8 серпня 2018
Переглядів
545
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку