Сценарій "Ігри юних патріотів"

Про матеріал

Мета: формування почуття патріотизму, духовної та психологічної готовності до виконання громадянського і конституційного обов'язку щодо захисту суверенітету, територіальної цілісності держави.

Перегляд файлу

«Ігри ЮНИХ патріотів»

(інтелектуально-спортивні змагання

з елементами військової підготовки)

Мета: формування почуття патріотизму, духовної та психологічної готовності до виконання громадянського і конституційного обов’язку щодо захисту суверенітету, територіальної цілісності держави.

Завдання:

- виховувати повагу до Конституції України, державних символів, історичних святинь;

- формувати почуття патріотизму, любові до українського народу, його історії, Української Держави, рідної землі;

- формувати психологічну та фізичну готовність молоді до виконання громадянського та конституційного обов’язку щодо захисту національних інтересів та незалежності держави; підвищувати престиж і розвивати мотивацію молоді до військової служби;

- сприяти розвитку фізичного, психічного та духовного здоров’я учнів.

Склад команд і вік учасників гри: по 4 учні – 2 дівчини і 2 хлопці (7 або 8 класів, можна, як варіант, змішаний склад команди – із семикласників та восьмикласників; організатори гри виходять із власних можливостей).

План проведення заходу:

1. Організаційний момент

2. Проведення Ігор за такими видами змагань:

- подолання туристської смуги перешкод (бере участь вся команда);

- спортивна естафета (бере участь вся команда);

- пошукова гра на місцевості з елементами краєзнавчого орієнтування (двоє учасників від кожної команди);

- стрільба з пневматичної гвинтівки (одна дівчина і один хлопець від команди);

- вікторина з історії України та українського війська (бере участь вся команда).

3. Підбиття підсумків гри, визначення переможців.

4. Нагородження переможців, призерів та учасників змагань.

Місце проведення: спортивний зал школи, шкільний тир (або прилаштоване приміщення для стрільби з пневматичної гвинтівки), кімната для проведення інтелектуального конкурсу, шкільне подвір’я та прилегла до нього територія селища.

Організатори змагань: учителі фізичної культури, історії України, «Захисту Вітчизни».

Запрошені: воїни-інтернаціоналісти, учасники АТО, представники громадських козацьких організацій.

 

ХІД ЗАХОДУ:

 

1. Організаційний момент.

Команди вишикувалися у спортзалі.

Виступи запрошених гостей: воїнів-інтернаціоналістів, учасників АТО, представників громадської організації українського козацтва.

Організатори знайомлять із програмою змагань.

 

2. Проведення «Ігор юних патріотів».

На першому етапі проводяться два конкурси: «Стрільба з пневматичної гвинтівки» (три пробних постріли і п’ять залікових для кожного учасника, стріляють по мішені № 8); «Пошукова гра на місцевості». На цей етап відводиться 30 хвилин. Поки двоє учасників команди стріляють, решта двоє виконують завдання пошукової гри.

Пошукова гра проводиться на території шкільного подвір’я, селищного парку, центральної селищної площі, що межують між собою, отже, дітям не потрібно перетинати проїжджу частину вулиці. Це важливо для загальної безпеки учасників гри.

Завдання пошукової гри на місцевості:

1. Знайти Знаки Княжої Держави Володимира Великого:

2. Вказати прямокутні полотнища, які складаються з двох рівних за шириною горизонтально розташованих смуг, із співвідношенням ширини до довжини 2:3.

За 30 хвилин ігрового часу необхідно знайти якнайбільше вказаних об’єктові сфотографувати їх.

(Державні символи – Прапор і Герб – є на вивісці школи, на шкільному подвір’ї, а також на вивісках державних установ, що знаходяться на центральній площі).

 

Другий етап – смуга перешкод.

Команди по черзі долають дистанцію. Перемагає команда, яка показала найменший результат.

Опис етапів смуги перешкод (орієнтовні):

- подолання заболоченої ділянки по купинах (команда повинна по купинах подолати заболочену ділянку; заступ обмежувальної лінії – 1 бал; заступ за контрольну лінію – 1 бал; рух поза обмежувальною лінією – 10 балів; торкання рельєфу ногою, рукою – 1 бал; падіння – 3 бали);

- рух по пластунські (команда повинна по пластунські подолати ділянку даного етапу; висота обмежувальної стрічки, під якою команда долає етап по пластунські 0,3 м; торкання верхньої обмежувальної стрічки – 1 бал; заступ обмежувальної лінії – 1 бал; заступ за контрольну лінію – 1 бал; рух поза обмежувальною лінією – 10 балів);

- подолання зараженої ділянки місцевості (рух у протигазах; заступ обмежувальної лінії – 1 бал; заступ за контрольну лінію – 1 бал; рух поза обмежувальною лінією – 10 балів);

- «маятник» (команда повинна переправитися через рівчак; заступ обмежувальної лінії – 1 бал; «приземлення» перед контрольною лінією – 10 балів).

Кожний штрафний бал – це додаткова секунда до загального часу команди.

 

Третій етап - вікторина з історії України та українського війська.

Команди одночасно відповідають на запитання, запропоновані організаторами. Відповіді записуються поряд із запитанням. Перемагає команда, яка дала найбільше правильних відповідей.

 

ЗАПИТАННЯ З ІСТОРІЇ УКРАЇНИ ТА УКРАЇНСЬКОГО ВІЙСЬКА

1. Укажіть прізвище Верховного Головнокомандувача Збройних Сил України.

2. Якого кольору прапор Збройних Сил України?

3. Укажіть назву хутора, де народився Богдан Хмельницький.

4. Що таке корогва?

5. Коли відзначають день Збройних Сил України?

6. Як називався легкий козацький човен?

7. На якому острові була зведена перша відома Січ?

8. Як козаки називали свого командира?

9. Яка зброя зображена на гербі Війська Запорозького?

10. Яке найвище військове звання в Збройних Силах України?

11. Хто такий козак?

12. Кому з кошових отаманів встановлено пам’ятник у Мерефі?

13. Як в Україні називали солдата російської армії?

14. Хто очолював козацький кіш?

15. Укажіть офіційну назву нашої держави після проголошення незалежності.

Відповіді:

1. Прізвище діючого Президента України.

2. Малинового.

3. Суботів.

4. Прапор.

5. 6 грудня.

6. Чайка.

7. Мала Хортиця.

8. Отаман.

9. Мушкет і шабля.

10. Генерал армії.

11. Вільна людина.

12. Іванові Сірку.

13. Москаль.

14. Кошовий отаман.

15. Україна.

 

Четвертий етап – спортивна естафета (готується вчителем фізичної культури).

 

3. Підбиття підсумків.

Переможець «Ігор юних патріотів» визначається за найменшою сумою місць, що їх посіла команда у кожному конкурсі.

 

4. Нагородження переможців.

Грамотами нагороджуються переможці, призери і учасники змагань.

 

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 4
Оцінки та відгуки
  1. Черненко Тетяна Володимирівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  2. Яркова Катерина
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  3. Старков Сергій
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  4. Гонтар Людмила
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
Показати ще 1 відгук
doc
Додано
19 лютого 2018
Переглядів
2070
Оцінка розробки
5.0 (4 відгука)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку