5 березня о 18:00Вебінар: Дизайн продуктивного уроку біології

Сценарій інтелектуальної гри «ЩО? ДЕ? КОЛИ?»

Про матеріал

Сценарій інтелектуальної гри «ЩО? ДЕ? КОЛИ?» до тижня математики, фізики, інформатики.

Задачі:

1. Сприяти розширенню кругозору учнів.

2. Формувати стійкий інтерес до точних наук, до різних областей знань шкільних предметів.

3. Продовжувати роботу по згуртуванню дитячого колективу.

4. Виховувати вміння і навички роботи в команді.

5. Виховувати активність, наполегливість, ініціативність.

6. Виховувати повагу один до одного, доброзичливість, толерантність, почуття товариськості, співпереживання.

Перегляд файлу

Сценарій інтелектуальної гри

«ЩО? ДЕ? КОЛИ?»

до тижня математики, фізики, інформатики.

Мета: прищеплювати любов учнів до точних наук: математики, фізики, інформатики; розвивати логічне мислення, пам'ять, увагу, комунікативно-ігрові здібності.

 

Задачі: 1. Сприяти розширенню кругозору учнів.

2. Формувати стійкий інтерес до точних наук, до різних областей знань шкільних предметів.

3. Продовжувати роботу по згуртуванню дитячого колективу.

4. Виховувати вміння і навички  роботи в команді.

5. Виховувати активність, наполегливість, ініціативність.

6. Виховувати повагу один до одного, доброзичливість, толерантність, почуття товариськості, співпереживання.

 

Обладнання: ігровий стіл; екран; проектор; комп’ютер; конверти з завданнями, барабан зі стрілкою; годинник; дзвіночок (для подачі знаку про закінчення часу на обговорення запитання); червона картка (піднімається, якщо порушуються правила гри); подарунки.

 

Правила гри: На гральний стіл викладаються 12 конвертів із запитаннями. Ведучий зачитує від імені кого прийшло запитання; одночасно фотографія та запитання проектуються на екран.

 На обговорення запитання команді дається 1 хвилина. Якщо команда може дати дострокову відповідь, то економить хвилину часу, яку може використати на обговорення іншого запитання. Один раз за гру команда може попросити допомогу глядачів.

 В кінці гри глядачі вибирають кращого гравця, а команда називає краще запитання.

Хід гри.

Ведучий:  Добрий день дорогі діти, шановні вчителі, вихователі та гості! Сьогодні ми зустрілися з вами на відкритті 1-го туру інтелектуальної гри «Що? Де? Коли?». Вона присвячена цариці всіх наук – математиці та її друзям – фізиці та інформатиці, так як зараз у школі проходить тиждень, присвячений цим наукам.

 Вести гру будемо:  я,  вчитель математики, Усик О.О. та вчитель інформатики Бондаренко Л.В.

 На нашій грі присутні учні 5 – 12-х класів, вчителі,  директор школи-інтернату Ярова Л.Д., завучі Головань Н.І. та Балясникова Н.Л. До них ми будемо звертатися у випадку виникнення спірних питань.

 А зараз запрошуємо до нашої зали гравців команди:

- Горіна Дмитра, учня 12-го кл.,

- Багіну Анастасію, ученицю 11-го кл.,

- Хоменко Оксану, ученицю 10-го кл.,

- Арменьчева Олега, учня 8-го кл.,

- Карпена Євгена, учня 8-го кл.,

- Шпакову Людмилу, ученицю 12-го класу, капітана команди.

 

 Ну що ж, побажаємо команді успіхів. Гру розпочинаємо. Капітан крутить барабан.

 

Запитання до гри.

 

  1. Визначити азимути з точки 1 на точку 2 та з точки 2 на точку 3 (стрілка вказує на північ).
  2. Супутник Землі здійснює 1 оберт за 100 хв., а 2-гий оберт за 1 год. 40 хв. Як це пояснити?
  3. Жили собі дід та баба. І було у них 3 курочки та ще й півник. І знесли вони аж по 2 яйця за два дні. Скільки всього яєць зібрала бабуся?
  4. Дано три рядки чисел:

 

2 4 6

3 6 9

4 8 ?

Встановити закономірність та назвати число, якого не вистачає.

  1. Дівчинка записала на аркуші паперу число 666 і запитала подругу, чи може вона збільшити це число в півтора рази і відразу показати відповідь, нічого не записуючи. Подруга зразу здогадалася. А чи здогадаєтесь ви, шановні знавці?
  2. Назвіть хоча б  2 числа, в яких кількість цифр = кількості букв у назві цих чисел.
  3. Опівночі йшов дощ. Чи можна чекати на сонячну погоду рівно через 3 доби?
  4. Бліц-турнір.

1. Геометрична фігура, яка не має ні початку, ні кінця.

2. Чому = заряд електрона?

3. Яка найменша одиниця вимірювання інформації?

9.   К трем лягушкам у болота

Прибежали два енота,

Прискакала тетя жаба

И пришла наседка Ряба.        Вопрос:

Сколько в камышах болотных

Оказалось земноводных?

 

 

  1. Чорний ящик.

Цей пристрій знаходиться в середині системного блоку. Без нього не працює жоден комп’ютер у світі. Він має назву, пов’язану з родиною. Основні його функції – швидка дія та пам'ять. (Через одну хвилину вам, шановні знавці, треба назвати) Що знаходиться в чорному ящику?

  1.  Скільки разів цифра 9 зустрічається в числах від 1 до 100?
  2. Задача Дидоны.

Финикийская царевна Дидона, спасаясь от своего брата, тирана Пигмалиона, отплыла из родного города Тира с небольшим отрядом своих сторонников. Было это, если верить легенде, около 825 года до нашей эры. Долго плыли царевна и ее спутники по Средиземному морю, пока не пристали к берегу Африки. Жили в тех местах нулидийцы. Пришельцы им были совершенно ни к чему. Но Дидоне некуда было деться, место ей понравилось, и царевна стала упрашивать нулидийского царя Ярба продать ей немного земли. Желая, видимо, отделаться от назойливой финикиянки, Ярб заломил баснословную цену за клочок земли, который можно окружить одной бычьей шкурой. К его удивлению и разочарованию, Дидона приняла это издевательское предложение, расплатилась и отправилась отмерить свою землю. Только она не стала расстилать шкуру на берегу. Как она это сделала?(Учащимся предлагается макет бычьей шкуры, вырезанный из альбомного листа бумаги, и ножницы)
 

Підведення підсумків гри. Вручення призів.

 

Визначення кращого гравця команди (визначають глядачі, а при виявленні суперечностей, звертаємося до суддів: директора та завучів). Привітання. Вчучення призу.

 

Визначення гравцями команди найцікавішого запитання. Вручення призу глядачу, який задав найцікавіше запитання.

docx
Пов’язані теми
Математика, 10 клас, Сценарії
Додано
22 березня 2018
Переглядів
2146
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку