Сценарій конкурсно-розважальної програми "Подорож у країну Канікулярію"

Про матеріал

Розробка конкурсно-розважальної програми буде цікава для проведення не лише у закладах позашкільної освіти, а й у школах, особливо під час канікул та літнього оздоровлення. Розрахована для дітей 8-11 років.

Перегляд файлу

Краснопільський районний 

центр  дитячої та юнацької творчості

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

сценарій конкурсно-розважальної програми

для дітей 8-11 років

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Розробила

керівник гуртка ЦДЮТ

Завгородня Ю.О.

 

 

2015

Мета: вчити дітей бути спостережливими, уважними , дослухатися до думки товаришів ; розвивати  інтелектуальні здібності , пам’ять, уяву, логічне мислення, почуття гумору та  фізичні навички; виховувати  почуття колективізму, взаємодопомоги,  почуття прекрасного, любов до природи.

Обладнання, матеріали та наочність: комп’ютер, проектор, відео-ролики, загадки,  пазли,  повітряні кульки, ложки,  ватман, фломастери, кеглі або кубики, шарфики.

Оформлення зали, сцени: Зала святково прикрашена повітряними кульками, осінніми листочками з паперу. З одного боку стоїть імпровізований автобус із стільців, з іншого  - прикріплений напис «Каса».

Дата і час проведення: 28.10.2015      14-00

Місце проведення: Центр дитячої та юнацької творчості, глядацька зала.

 

Підготовка до проведення заходу:

  1. Сценарій заходу.
  2. Підбір та запис фонограм.
  3. Оформлення зали
  4. Підготовка  реквізиту (пазли, повітряні кульки, ложки,  ватман, фломастери, кеглі або кубики, шарфики),  наочності (виготовлення листів від Головнокомандуючого, перепусток,надписів «Шкільний автобус», «Каса», роздрукувати завдання для гри «Єралаш»).
  5. Підготовка та підбір тематичних відео та  картинок  до презентації.

 

Хід заходу.

До святково прикрашеного залу під музику [8] заходить ведучий. Вітається з учасниками та глядачами.

Ведучий. Доброго дня, діти. Зараз у нас на дворі чудова пора – осінь. А ще краща пора для школярів – у вас канікули. Канікули - це завжди весело, до школи ходити не треба, уроки вчити не треба, тільки й знай собі відпочивай. Проте, пролежати на дивані або просидіти за комп’ютером не цікаво. Отже, щоб ви не нудьгували, запрошуємо всіх на екскурсію до чарівної країни – Канікулярії. Поїхали! (Звучить музика[7]. Діти сідають до імпровізованого автобуса та їдуть.  Автобусом слугують  поставлені по два стільці, попереду  прикріплений напис «Шкільний автобус» ).

Ведучий. Ось ми з вами і приїхали. А оскільки країна Канікулярія знаходиться за кордоном, щоб нас туди пропустили, необхідно пройти паспортний контроль. Але у країні безперервних канікул немає паспортів і тому нам потрібно буде впоратися з  цікавими  та веселими  завданнями… Давайте дізнаємося з якими! Мені надійшов лист від Головнокомандуючого чарівної незрівняної країни Канікулярії. (Ведучий відкриває листа і зачитує.)

   «Для того, щоб отримати перепустку до нашої Країни, кожному з вас необхідно відгадати загадки.

 З повагою, Головнокомандуючий країни Канікулярії.»

1. Кінь стальний вівса не просить,а оре та косить? (Трактор)

2. Прийшла кума із довгим віником

    На бесіду із нашим півником,

    Схопила півня на обід

    Та й замела мітлою слід. (Лисиця)

3. На сонечко я схожий і сонечко люблю,

    До нього повертаю голівоньку свою. (Соняшник)

4. На тім рогачі, що не був у печі,

    Якась куховарка здорова

    Ласкаво нам носить харч вдень і вночі,

    А звемо її грубо…(Корова).

5. Не ставок і не ріка,

 Мох росте і осока.

 Там земля - неначе тісто,

 Що воно за дивне місце?

 (Болото) 

6. Невеликі дві хатини,

     В них м’які і теплі стіни.

     По п’ять братиків малих

     Мешкають в хатинках тих. (Рукавички)

7. Мию, мию без жалю, мию там, де брудно.

    Цю роботу я люблю, хоч від неї худну. (Мило)

8. Маю гребінець – не можу ним чесатися, маю шпори, а не їжджу ніколи. (Півень)

9. Ні птах, ні звір – щось мішане,

    А спить завжди підвішене. (Кажан)

10.Стоїть хлопчик під пеньком, накрив голову брильком. [1].

Ведучий. Як ви добре справилися! Молодці! Тож не будемо гаяти часу, а швидше їдемо на екскурсію.

(Звучить музика. Діти сідають до імпровізованого «автобуса»[7])

Ведучий. Перша наша зупинка – зоопарк. Кожен з вас хоча б раз у житті був у зоопарку.  Там дуже цікаво! Проте, перш ніж пройти туди, необхідно придбати квитки. Давайте пошукаємо, де ж тут каса?!(Діти шукають місце у залі з написом «Каса»). Зачекайте, що це у нас за лист? Мабуть знову від головнокомандуючого!(Ведучий відкриває лист, читає).

   «Я приготував вам спеціальні перепустки до зоопарку, проте хтось недобре пожартував і розрізав їх. Часу, на те , щоб надрукувати вам нові вже не було, тож ви можете скористатися цими, але ,будь-ласка, склейте їх!

           З повагою, Головнокомандуючий країни Канікулярії »

Ведучий. Діти, я вам роздам ваші перепустки, і той, хто швидше правильно її збере, той першим і піде оглядати зоопарк. Почали!

 

Гра  «Зоопарк»

Кожній дитині дається набір пазлів із зображенням тварин  або надруковані на аркушах паперу і  розрізані на рівні частини  малюнки.  (Додаток 1). Кількість пазлів відповідає кількості учасників. Завдання  дітей – якнайшвидше скласти картинки. Перемагає той, хто швидко і правильно впорається з завданням. (Звучить музика [12,13]).

Ведучий. Всі склали свої перепустки? Добре. Тож ходімо дивитися на тварин.

Перегляд відеоролика «Тварини нашої Землі».(Відео 1). [4].

Ведучий. Цікаво вам було у зоопарку? (діти відповідають). А наступна наша зупинка – парк розваг! Їдьмо! (звучить музика[7])

Ведучий. Нарешті ми на місці!Скільки  тут цікавого! З чого почнемо? Може,  спочатку пограємо? (Звучить музика [8,9,10])

 Гра «Найвдаліший» [1]

Гравці об’єднуються у дві команди. Кожній надається ложка і повітряна кулька. Завдання  команди - перенести повітряну кульку на ложці у визначене місце. Притримувати її рукою забороняється. Виграє та команда, яка швидше впорається з завданням.

 Гра «Найспритніший» [1]

 Учасники стають парами. Кожному учаснику до щиколотки правої ноги прив’язують повітряну кульку. Партнер має роздавити її лівою ногою. Гравцям пари забороняється відходити один від одного далі, ніж на відстань витягнутої руки. Можна притримувати партнера за плечі.  Виграє той, хто залишається з цілою кулькою.

 Гра «Найвправніший»

Діти об’єднуються у дві команди.  Кожен гравець команди має із зав’язаними очима обійти розставлені на підлозі кеглі (кубики) не зачепивши їх.

(Ігри проходять під веселу музику[8] ).

Ведучий. Діти, погляньте, он кімната сміху. Гайда туди!(йдуть до кімнати сміху).

Ведучий.Дивно, чому тут немає дзеркал? Зате є лист і я знаю від кого. А ви знаєте? (діти відповідають). Правильно, від Головнокомандуючого!   (Читає лист).

 «Це незвичайна кімната сміху. Ви повинні самі її  створити. Перед вами аркуші. Намалюйте на них веселих клоунів, але малювати потрібно із заплющеними очима. Бажаю успіху!

З повагою, Головнокомандуючий країни Канікулярії»

 Гра «Кімната сміху»

(Звучить музика [6]). Перед кожною командою різнокольорові олівці та аркуші ватману.  Гравці з двох команд із зав’язаними шарфиком очима мають намалювати на аркуші клоуна. Кожен учасник  по черзі малює лише одну деталь. Перемагає та команда, яка намалює найгарнішого та найкумеднішого клоуна.

Ведучий. Цікаво як у цій країні! Давайте поглянемо, яка у нас наступна зупинка. Ого, кінотеатр!

Ведучий. Я так підозрюю, що кінотеатр тут теж незвичайний. (Дістаючи листа). Справді. У нас наступне завдання – потрапити до кінотеатру. Але, щоб туди пройти, треба …

 Гра «Єралаш»[3].

(Звучить музика [12,9].) Кожній команді дається аркуш паперу, на якому написано вірш. Усі рядки вірша розділені на 2 частини. Перші слова кожного рядка написано ліворуч, а продовження праворуч. Рядки, написані праворуч, переплутані. Завдання кожної команди – розкласти рядки правильно, щоб кожна виявилася на своєму місці за змістом. Наприклад:

Хлопчик                                        сидів на гілці,

Кіт                                                  вчивсь грати на сопілці.

Після правильного розміщення має вийти:

Соловей сидів на гілці,

Син вчивсь грати на сопілці,

Хлопчик бавився на ганку,

Кіт розбив сметани банку.

Стіл накрили до обіду,

Тато посміхнувсь сусіду,

Кішка мружилась на сонці,

 Муха спала на віконці.

 

Завдання для першої команди.

 

Соловей                                         розбив сметани банку,

Син                                                 накрили до обіду,

Хлопчик                                        сидів на гілці,

Кіт                                                  вчивсь грати на сопілці.

Стіл                                               бавився на ганку,

Тато                                               мружилась на сонці,

Кішка                                            спала на віконці,

 Муха                                             посміхнувсь сусіду.[2].

 

Завдання для другої команди .

Дівчинка  сонце закривала,

Хлопчик  на уроці спала,

Хмарка спіймала жабку,

Мишка не заважала.

Білка кішку дратувала,

Горобець лускала горіхи,

Аня злетів на стріху,

Вчителька  полював на бабку.

 

Після правильного компонування має вийти.

Дівчинка  спіймала жабку,

Хлопчик полював на бабку,

Хмарка сонце закривала,

Мишка кішку дратувала.

Білка лускала горіхи,

Горобець злетів на стріху,

Аня на уроці спала,

Вчителька  не заважала. [2].

Після того, як гравці впораються з завданнями, пропонується  переглянути декілька серій дитячого кіножурналу  Єралаш.(Відео 2)[5].

Ведучий. Ну як, діти, цікавий був фільм? Ви вже  напевне трохи стомилися? Пропоную зараз зробити зарядку .[10,13]

 

 

 Гра «Будьте уважними».

За допомогою цього свистка я можу дізнатися наскільки ви уважні. Почувши один свисток, усі піднімайте праву руку і одразу опускайте її зі словами: «Чую!»  (тренувальна вправа - ведучий свистить, діти виконують). Коли  я дам два свистки, ви мовчите, руку не підіймаєте. Прошу вишикуватися вас в одну лінію. Хто неправильно виконує команду, той залишає гру. Приготувалися! Розпочинаємо!(Свистить, діти виконують. Ведучий у вільному порядку  чергує один і два свистки).

Ведучий. Діти, наша подорож до країни Канікулярії добігає кінця. Сподіваюся, вам сподобалася наша прогулянка? А тепер настав час прощатися. До нових зустрічей! До нових подорожей!

Підводяться підсумки конкурсів. Оголошується команда-переможець.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Cписок використаних джерел.

  1. Ворожейкіна О.М.  100 цікавих ідей для проведення шкільного свята.- Х. : Вид. група «Основа», 2012.- 222 с.  – (Серія «Золота педагогічна скарбниця»).
  2. Завгородня Ю.О., керівник гуртка «Сувенірчик», Краснопільський ЦДЮТ.
  3. Дозвілля школярів: ігри, конкурси, розваги /упоряд.: Л.Шелестова, Н.Чиренко, Н.Чернякова. – К.:Шк . світ, 2-12.- 128 с. – (Бібліотека «Шкільного світу»).
  4. Інтернет ресурс,https://www.youtube.com/watch?v=icdztXXRRkU  «Тварини нашої Землі»
  5. Інтернет ресурс, https://www.youtube.com/watch?v=kdm3mX4q0Dw  «Ералаш 2001год. Выпуск 148 - Тихо! Идёт контрольная. Безумный день. Кубок.»
  6. Музика 1 https://xmusik.me/s/85841337-Muzyka_dlya_konkursov_-_Fonovaya_veselaya_2/
  7. Музика 2 https://xmusik.me/s/81498239-Fonovaya_muzyka_-_Fon_dlya_konkursov/
  8. Музика 3 https://xmusik.me/s/76832313-Fonovaya_muzyka_dlya_video_-_konkurs_polnaya_protivopolozhnost/
  9. Музика 4 https://xmusik.me/s/64162637-fonova_muzika_-_Saksofon_muzyka_dlya_podgotovki_konkursa/
  10. Музика 5 http://iplayer.fm/song/89873554/Muzyka_na_konkurs_-_Alina_Doneckaya_i_Arina_Smetanina/
  11. Музика 6   http://iplayer.fm/song/103365306/Prosto_tatarskaya_narodnaya_muzyka_-_muzyka_na_konkursy_8/
  12. Музика 7 https://patefon.fm/для-конкурсов
  13. Музика 8 https://patefon.fm/для-конкурсов

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Додаток 1.

 

 

 

 

 

docx
Додано
5 січня 2019
Переглядів
943
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку