Сценарій конкурсу краси до Дня вишиванки "Міс вишиванка школи"

Про матеріал
Сценарій позакласного заходу. Конкурс краси до Дня вишиванки "Міс вишиванка школи". Для учнів середнього та старшого шкільного віку.
Перегляд файлу

Конкурс до Дня вишиванки «Міс Вишиванка школи 202_» 

(Сцена прикрашена вишитими рушниками й написом «День вишиванки». На сцену виходять ведучі й розпочинається свято.)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Ведучий. Добрий день, шановні гості.

Ведуча. Раді вас вітати у нас на святі.

Ведучий. Сьогодні ми відзначаємо День вишиванки.

Ведуча.  Вишиванка є символом краси, здоров'я і щасливої долі. Її вважають оберегом української нації.

Ведучий. Вишита сорочка символізує сімейні цінності – пам'ять роду, вірність і любов.

Ведуча. Сьогодні День вишиванки не національне свято, а всесвітнє.  Ведучий. День вишиванки – свято, покликане сприяти єдності й процвітанню українського народу.

Ведуча. Шановні вчителі, діти, гості нашого свята! Сьогодні ми проведемо конкурс краси присвячений Дню вишиванки - «Міс

Вишиванка школи»

Ведучий. Отже, час нам розпочинати!

Ведуча. Представляємо вам почесне журі нашого конкурсу ________________________

Ведучий. Просимо судити справедливо і нестрого!

Ведуча. Перше завдання нашого конкурсу «Візитна картка.

Представлення». 

Ведучий. До цього завдання дівчата годувалися заздалегідь. Потрібно розповісти про себе, зацікавити глядачів і журі. 

Ведуча. В цьому завданні наше журі буде оцінювати креативність конкурсанток, а також їхній зовнішній вигляд.

Ведучий. За це завдання дівчата отримають по дві оцінки. Одна – за саме представлення, а друга – за зовнішній вигляд.

(І конкурс «Візитна картка. Представлення»

Кожна учасниця по черзі представляється гостям і  журі(готують віршові розповіді про себе). Представлення оцінюється за шкалою від 1 до 12.

А потім святкове дефіле яке теж оцінюється за шкалою від 1 до 12 балів. В дефіле оцінюється зовнішній вигляд. Тобто  вбрання(обов’язково має бути вишиванка) і врода конкурсантки.) (На сцені заздалегідь були приготовлені стільці і після виступу кожна конкурсантка займає своє місце. Журі оцінює і записує бали, але не виголошує їх, це відбудеться вкінці свята)

Ведуча. Дякую вам дівчата за чудовий виступ! А ми переходимо до наступного завдання. 

Ведучий. Зараз ми будемо перевіряти наскільки наші дівчата вправно вміють розгадувати загадки.

Ведуча. Друге завдання нашого конкурсу -«Загадковий водограй».

Ведучий. Для кожної конкурсантки ми підготували по 3 загадки. Правильна відповідь на одну загадку принесе їй 5 балів.

(ІІ конкурс «Загадковий водограй» ведучі по черзі викликають кожну конкурсантку і читають їй загадки, якщо та відповідає правильно, то журі їй зараховує бали. А якщо дівчина не знає відповіді, то сказати відгадку можуть глядачі. Загадки можна підібрати свої, а також кількість загадок для однієї учасниці теж можна змінити за бажанням.)

Ведуча. Запрошую________ 1.Вміє вишивати, шити, може ґудзики пришити, та без одягу донині рукодільниця-кравчиня. (Голка) 2.Що за тітонька довгенька на язик така гостренька? По лужку лишень пройшла —вся травиця полягла. (Коса)

3.        Є у голочки подружка, що прив’язана до вушка. Слід у слід за нею ходить, візеруночки виводить. (Нитка) Дякую за відповіді, можеш зайняти своє місце.

Ведучий. Запрошую_____

4.        Стали гості на поріг — відразу на носа — плиг. І не просять пригощати, дай газету почитати. (Окуляри)

5.        Хто за коником весною походжа? вниз головою, відрізає скибу від чорного хліба? (Плуг)

6.        Білий камінець потоншав сильно, а сліди на дошці видно. (Крейда) Дякую за відповіді, можеш зайняти своє місце.

Ведуча. Запрошую________ 

7.        Говорить вона беззвучно, а зрозуміло й не нудно. Чим частіше розмовляєш з нею – тим багатшим розум буде. (Книга)

8.        Тоненьке, кругленьке, серце чорненьке, хто на його слід погляне, думку його взнає. (Олівець)

9.        Не кущ, а з листочками; не сорочка, а зшита; не людина, а навчає.

(Книжка)

Дякую за відповіді, можеш зайняти своє місце.

Ведучий. Запрошую____ 

10.  Утрьох їдуть братці верхом на конячці. (Пальці й олівець)

11.  Часом чорні криві, від роду німі. А стануть у ряд, — враз заговорять. (Букви)

12.В шкільній сумці я лежу, як навчаєшся — скажу. (Щоденник) Дякую за відповіді, можеш зайняти своє місце.

Ведуча.     Запрошую________    13.     На    ніч    два     віконця    самі

закриваються, а зі сходом сонця самі відкриваються. (Очі)

14. Ношу їх багато років, а кількість їх не знаю. (Волосся) 15. Не кравець, а все життя з голками ходить. (Їжак) Дякую за відповіді, можеш зайняти своє місце.

Ведучий. Запрошую____ 

16.  Сірий, так не вовк, довговухий, так не заєць. З копитами, так не кінь. (Віслюк)

17.  Рідке, а не вода, біле, а не сніг. (Молоко)

18.  Є шапка, але немає голови; є ноги, але без черевика. (Гриб) Дякую за відповіді, можеш зайняти своє місце.

Ведуча. Запрошую________ 19. Що то за голова, що лиш зуби й борода? (Часник)

20.  Сім братів, літами всі рівні, а іменами різні. Відгадай, – хто ми?

(Дні тижня)

21.  Не старіє, не вмирає, а все нищить, забирає. (Час) Дякую за відповіді, можеш зайняти своє місце.

Ведучий. Запрошую____ 

22.  Що то за гість, що темряву їсть? (День)

23.  Не стукне, не грюкне, а у вікно увійде. (Ранок)

24.  Ні сани, ні віз, а їде без коліс. (Човен)

Дякую за відповіді, можеш зайняти своє місце.

Ведуча. Запрошую________ 25. Чим більше з неї береш, тим більше вона стає. (Яма)

26.   Чим їх більше, тим вага менша. Що це? (Дірки)

27.   Воно належить мені, але інші вживають його частіше за мене.

(Ім’я)

Дякую за відповіді, можеш зайняти своє місце.

Ведучий. Запрошую____ 

28.   Народився із землі, зарум’янивсь на вогні. І з’явився на столі до борщу тобі й мені. (Хліб)

29.   Летить коник, басує. Полем-долем пустує. Ніхто його не впіймає, і ніхто не загнуздає. (Вітер)

30.   Вогнева стріла пролітає, ніхто у світі її не піймає. (Блискавка) Дякую за відповіді, можеш зайняти своє місце.

Ведуча. Запрошую________ 31. У сімох братів по сестрі. Скільки усього сестер? (Одна)

32.           Що людина носить два рази в житті безкоштовно, а за третій раз платить? (Зуби)

33.           Хоч без ніг, а біжу прудко; не сплю ні вдень, ні вночі, хоч ніколи з ліжка не встаю (Річка).

Дякую за відповіді, можеш зайняти своє місце.

Ведучий. Дякуємо вам дівчата за відповіді. Тепер ми бачимо, що ви не тільки неймовірно вродливі, а ще й дуже кмітливі.

Ведуча. А ми з вами не затримуємося і переходимо до наступного завдання.

Ведучий. Третє завдання нашого конкурсу називається «Народна мудрість»

Ведуча. До неоціненних коштовностей українського фольклору належать прислів’я і приказки – короткі влучні вислови.

Ведучий. Прислів’я та приказки становлять  правила, якими людина має керуватися у повсякденному житті.

Ведуча. Ваше завдання, дівчата, продовжити прислів’я та отримати у свою скарбничку ще бали.

Ведучий. Для кожної з вас ми приготували по 4 прислів’я. Одна правильна відповідь принесе вам 5 балів

(ІІІ конкурс «Народна мудрість»

Як і в попередньому конкурсі ведучі по черзі викликають дівчат на середину сцени і зачитують їм початок прислів’я, а ті мають продовжити його. Якщо учасниця відповідає правильно, журі зараховує їй бали, а якщо не може відповісти, то сказати відповідь можуть глядачі.) Ведуча. Запрошую______

1.                Чує дзвін, (та не знає, звідки він.)

2.                Слово не горобець…(вилетить не спіймаєш)

3.                Під лежачий камінь …(вода не тече)

4.                Хочеш їсти калачі…(не сиди на печі) Дякую за відповіді, можеш зайняти своє місце.

Ведучий. Запрошую_____

5.                Краще синиця в руках…(ніж журавель у небі)

6.                Любиш кататися -… (люби і саночки возити)

7.                Книжка вчить…(як на світі жити)

8.                Тихіше їдеш – … (далі будеш)

Дякую за відповіді, можеш зайняти своє місце.

Ведуча. Запрошую______

9.                Життя прожити —( не поле перейти.)

10.           Баба з воза —( кобилі легше.)

11.           Без труда (нема плода.)

12.           Береженого Бог береже, (а козака шабля.) Дякую за відповіді, можеш зайняти своє місце.

Ведучий. Запрошую____

13.           Бійся не того собаки, що бреше, а( того, що лащиться.)

14.           Боятися вовка — (в ліс не ходити. )

15.           Велике дерево (поволі росте.)

16.           Виміняв шило (на швайку.)

Дякую за відповіді, можеш зайняти своє місце.

Ведуча. Запрошую_____

17.           Вискочив, як (Пилип з конопель.)

18.           Вовка (ноги годують.)

19.           Ворона вороні (ока не видовбає.)

20.           В тихому болоті (чорти водяться.)

Дякую за відповіді, можеш зайняти своє місце.

Ведучий. Запрошую____

21.           Голодній кумі (хліб на умі.)

22.           Гостре словечко (коле сердечко,)

23.           Гуртом і (батька добре бити.)

24.           Дарованому коневі (в зуби не заглядають.) Дякую за відповіді, можеш зайняти своє місце. Ведучий. Запрошую____

25.           Де багато господинь, (там хата неметена.)

26.           Десять разів відміряй, (а раз відріж.)

27.           За дурною головою( і ногам нема спокою.) 28.    З ким поведешся, (того й наберешся.) Дякую за відповіді, можеш зайняти своє місце.

Ведуча. Запрошую_____

29.           Кожна жаба (своє болото хвалить.)

30.           Лінивий двічі робить, (скупий двічі платить.)

31.           Мак сім років не родив (і голоду не було.) 32.    Моя хата скраю —( нічого не знаю.) Дякую за відповіді, можеш зайняти своє місце.

Ведучий. Запрошую____

33.           Назвався грибом —( лізь у кіш.)

34.           На злодієві (шапка горить.)

35.           На ловця і (звір біжить.)

36.           На тобі, небоже, (що мені негоже.)

Дякую за відповіді, можеш зайняти своє місце.

Ведуча. Запрошую_____

37.           На чужий коровай (рота не роззявляй.)

38.           Не все те золото, (що блищить.)

39.           Не кажи гоп, (поки не перескочиш.)

40.           Хто мовчить, (той трьох навчить)

Дякую за відповіді, можеш зайняти своє місце.

Ведучий. Запрошую____

41.           Після бійки (кулаками не махають.)

42.           Поспішиш –(людей насмішиш.)

43.           Рада б душа в рай, (та гріхи не пускають.)

44.           Скільки вовка не годуй, (а він все в ліс дивиться.) Дякую за відповіді, можеш зайняти своє місце.

(Як і в конкурсі загадок, так і в цьому конкурсі можна варіювати кількість прислів’їв для однієї учасниці)

Ведуча. А й справді, який наш народ мудрий. Створити стільки прислів’їв і приказок, а ще запам’ятати їх і передавати з покоління в покоління не кожен зможе.

Ведучий. Дякуємо вам дівчата, що бережете нашу культуру і національну ідентичність, не забуваєте народну мудрість, а навпаки – вивчаєте її, щоб в майбутньому передати своїм нащадкам.

Ведуча. А ми переходимо до наступного завдання нашого конкурсу.

До нього дівчата готувалися  найстаранніше.

Ведучий. Це «Конкурс талантів».

Ведуча. А що саме нам представлять конкурсантки ми зараз побачимо. Для журі нагадую максимальна оцінка за це завдання 12 балів.

(ІV конкурс. «Конкурс талантів»

Кожна учасниця показує свій талант. Хто співає, хто танцює, хто читає свої поезії, а хто декламує гарно. Можуть бути різні таланти. )

Ведучий. Дякуємо вам дівчата, за чудові виступи. Які ж ви у нас всі талановиті.

Ведуча. А ми переходимо до наступного завдання, завдяки якому ми побачимо чи наші дівчата вміють тільки красуватися у вишиванках, чи, все-таки, й самі вправно вишивають.

Ведучий. Це завдання називається «Народні умільці». І зараз наші дівчата позмагаються хто з них краща вишивальниця.

Ведуча. Учасниці мають вишити жовто-блакитне серце, зробити це акуратно і вкластися в час.

Ведучий. А поки наші дівчатка вишивають ми з вами трошки розважимося, послухаємо гумореску Павла Глазового «Геніальний кум».

(V конкурс. «Народні умільці» Дівчатам ведучі роздають реквізит, схеми, голки, нитки й канву. Учасниці починають вишивати, а на сцену виходить учень і читає гумореску. Ви можете замінити гумореску на вірш або пісню. За цей час учасниці мають встигнути вишити сердечко або ви можете вибрати інший візерунок.) Ведуча. Повеселив нас Павло Газовий зі своїм кумом. Ну а за цей час наші дівчата впоралися зі своїм завданням.

(Ведуча збирає роботи дівчат і віддає журі для оцінювання)

Ведучий. Прошу журі оцінити роботи конкурсанток за шкалою від 1 до 12 б. А ми переходимо до наступного завдання в якому перевіримо чи наші дівчата мають гострий язичок.

Ведуча. Для кожної учасниці ми підготували по одній скоромовці яку потрібно прочитати  дотримуючись фонетичних норм української мови.

Ведучий. Впоравшись з цим завданням, ви зможете заробити для себе ще 10 балів. Тому, хто жодного разу не обмовиться журі зарахує бали.

(VІ конкурс. «Гострий язичок» Журі по черзі викликає учасниць, дає їм листочок на якому написана скоромовка. Конкурсантці дається одна хвилина на підготовку, далі дівчина читає скоромовку, якщо жодного разу не обмовиться, журі зараховує бали.) 1. Пильно поле пильнувати,  перепелів полювати.

2.        Бурі бобри брід перебрели, забули бобри забрати торби.

3.        Залізне зубило залізо любило, зубило в залізо залізне залізло.

4.        Босий хлопець сіно косить, роса росить ноги босі.

5.        Бабин біб розцвів у дощ,буде бабі біб у борщ.

6.        Дзижчить над житом жвавий жук, Бо жовтий він вдягнув кожух.

7.        Жовтий жук купив жилет, Джемпер, джинси та жакет.

8.        Пиляв Пилип поліна з лип, притупив пилку Пилип.

9.        Поля поле поливає, поле й переполює.

10.  У сіни Мусій сіно носив.

11.  Бук бундючивсь перед дубом, тряс над дубом бурим чубом 12. Летів горобець через верхній хлівець, ніс пуд гороху і нам дав потроху.

Ведуча. Ну ось і завершилися наші змагання, прошу журі підрахувати бали і оголосити переможців.

Ведучий. А глядачів прошу  проголосувати за учасницю яку ви підтримуєте. Та учасниця яка набере найбільше балів від глядачів буде переможницею в номінації «Міс глядацькі симпатії». Ведуча. Поки журі підраховують бали пропоную вам послухати чудову українську пісню про вишиванку у виконанні учениці нашої школи______

(Поки журі підраховують бали учениця співає пісню «Мені сорочку мама вишивала» або будь-яку іншу пісню на ваш вибір. Після цього на сцену виходять журі й оголошують переможців конкурсу. Кожна учасниця отримує диплом у якійсь номінації, наприклад «Міс ніжність» або «Міс винахідливість», а переможниця диплом «Міс вишиванка школи» і корону)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

pdf
Пов’язані теми
Українська мова, Сценарії
Додано
17 березня
Переглядів
604
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку