Сценарій квесту до Дня вчителя «Всі вчителі – це ще трішечки учні»

Про матеріал
Сценарій квесту до Дня вчителя «Всі вчителі – це ще трішечки учні» цікавий сценарій до свята
Перегляд файлу

Сценарій квесту до Дня вчителя

«Всі вчителі – це ще трішечки учні»

 

Ведучий 1: Доброго дня, дорога вчительська родино! У цей чудовий осінній день прийміть вітання з нагоди Дня вчителя!

Ведучий 2: Добрі наші вчителі! Вельмишановні педагоги! Ви такі талановиті, уперті, невгамовні! Завжди такі різні.

Ведучий 1: То ніжною тремтячою рукою ставите нам двійки із довірливою посмішкою призначаєте день перездач. То суворо і твердо виставляєте усьому класу оцінки, докірливо питаючи себе: « Чому у всіх дванадцять?» А якими лагідними та підбадьорюючими словами  ви намагаєтесь підняти успішність класу?

Ведучий 2: Ми так вдячні вам за турботу про нас, учнів.

Так хочеться подарувати вам долі світлої.

Ангела – спасителя.

Мрії блакитної.

Надії на краще.

Любові неземної.

Краси золотої.

Та багато побажань і сердечних вітань.

А ще нової української школи, та такої, якою її бачить кожен з вас.

 

Ведучий 1:  Коли людина мріє – її мрії здійснюються. Мрії наповнюють наше життя барвами, вони допомагають нам пізнати себе. Ніколи не можна позбавляти себе мрій, бо людина без них існувати не може.

Ведучий 2: Вчителі  і діти — прекрасне поєднання,

Дзвінкий і радісний тандем.

Це їх покликання, їх зачарування,

Їх оберіг і їх тотем.

 

Ведучий 1:  Отже, запрошуємо всіх до нової української школи, школи Мрій та Бажань!!! Сьогодні все нами задумане обов’язково здійсниться!!! Адже сьогодні день наших любих і дорогих вчителів!!!

Станція 1. Вгадай мелодію

Ведучий 2: Учителю, в імені твоїм любов до життя і натхненне його відтворення, безмежна щедрість серця, невгамовна енергія і незгасне пізнання нового, новизна у слові, поступку, шляху, уміння пробудити в дитині бажання стати такою, якою вона може і повинна стати.

Ведучий 1:  Сьогоднішнє свято наповнене пахощами осені та прекрасною музикою, яка лине з кожного нашого люблячого серця. Саме музикою, дорогі наші вчителі, ви зараз будете насолоджуватися.

Ведучий 2:  Завдання назвати виконавця та вгадати почуту пісню з перших секунд

1. Ірина Федишин - Лише У Нас На Україні

2. Олег Винник – Ніно

3. Скрябін - Старі Фотографії

4. Ірина Федишин - Гітара

5. Океан Ельзи - На Небі

6. Антитіла – TDME (Там Де Ми )

7. Тіна Кароль та Голос. Діти - Україна Це Ти

8. Kazka - Плакала

9. Tik - Вчителька

10. Павло Зібров - День народження

11. Анна Трінчер – Школа

12.     Ніна Матвієнко - Квітка-Душа

13.      KALUSH – Зорi

14.      Без Обмежень - Зорі Запалали

 

Станція 2. Про кого це?

Ведучий 1: Молодці. А тепер учні гімназії хочуть привітати вас піснею (пісня)

Ведучий 2: А цікаво дізнатися наскільки добре наші вчителі знають своїх учнів? Ми поспілкувалися з деякими учнями і дізналися багато цікавого про них. Отже, ми привідкриємо сьогодні завісу таємничості і перевіримо інтуїцію наших вчителів.

Ведучий 1: Завдання потрібно розставити учнів біля відповідного факту.

Факти про учнів


Станція 3. Український алфавіт.

Ведучий 2: Шановні вчителі! Пропонуємо вам розшифрувати наш рідний український алфавіт. Що означають букви вашою мовою , мовою вчителів.

(вчителі одержують листки з буквами та ручки, пропонують свої версії)

(Звучить мелодія)

Відповіді вчителів

До прикладу фрази.

А – а подивіться, хто це зайшов до класу.

Б – боже, ти знову їв жуйку, а її треба жувати.

В – ви колись заспокоїтесь, чи ні?

Г – горенько моє, де ж тій зошит?

Д – давай щоденник, двієчнику!

Е – екзамени на носі, що ви собі думаєте?

Є – є добровольці на прибирання території?

Ж – жаль, що ваші батьки постійно зайняті.

З – запам’ятайте – знання – це сила.

І – і звідки ти взявся на мою голову.

Ї – їхали – їхали і нарешті приїхали.

К – коли ж це все закінчиться, ви мені поясніть?

Л – люди ви чи не люди.

М – мені не подобається ваша підготовка до уроку.

Н – не треба мене заспокоювати.

О -  о Господи! Знову запізнився!

П – просто геніально! Ти прийшов на урок.

Р – розвернись, будь ласка, дошка праворуч.

С – сядь і не нервуй мене.

Т – ти ще й куриш?

У – у кого знову дзвенить мобільний.

Ф – феноменальна пам’ять.

Х – хто закинув щоденник на шафу?

Ц – цікаво, хто бажає розповісти тему.

Ч – чия шпаргалка, я вас питаю.

Ш – шикарно виглядає.

Щ – щоденники на стіл.

Ь – (погрожує кулаком)

Я – я пішла за директор

Ведучий 1: Неперевершені відповіді вчителів, тепер нам учням все зрозуміло, з першого вашого звуку, навіть слів не потрібно.

Станція 4. Урок логіки   

Ведучий 2: Зараз ви покажете, наскільки у вас добре розвинуте логічне мислення. Вам необхідно буде дати відповіді на питання.

Ведучий 1:

  1. Шпалери для стовпів (оголошення).
  2. Цар звірів (лев).
  3. Папірці, які гріють душу і тіло (гірчичники).
  4. Тваринка, яка на все має зуб (миша).
  5. Мужчина, якому не потрібні послуги авіації (Карлсон).
  6. Предмет, якому потрібне око та око (окуляри).
  7. Світова книга (атлас).
  8. Витвір мистецтва, який не повинен виходити за рамки (картина).
  9. Боягузлива сірість (заєць).
  1. Коробка передач (телевізор).
  1. Той, що ходить і не дає спати (будильник).
  2.  Результат двох відкритих дверей (протяг).
  3.  Соління, на яке тягне влітку (море).
  4.  Літальний апарат Вінні-Пуха (кулька).
  5.  Предмет, з яким можна іти на всі чотири сторони (компас).

 

Станція 5. Фізкультхвилинка

Ведучий 2: Ви так старанно трудились, що напевне потомились. Тому настав час фізкультхвилинки.

Фізкультхвилинка

Ви сиділи, ви трудились,  вже й голівоньки втомились,

Раз, 2, 3, 4, 5 – можна ними похитать.

А тоді аж по цукерці можна пальчиками взять.

(Ведучі розносять цукерки у корзинці)

Розмотали, в рот поклали, і гарненько пожували.

Раз, 2, 3, 4, 5 – можна вже її ковтать.

Проковтнули, посміхнулись, до сусіда повернулись, чи не можна в нього взять?

Станція 6. Тетральна

Ведучий 1: Тільки найкращі у світі  вчителі могли так блискуче справитися із складним завданням. І отримати привітання від театрально гуртка.

(сценка від учнів)

Станція 7. Шкільні секрети

Ведучий 2:  Пропонуємо вам відгадати секрети пов’язані з вашою вчительською працею:

  1. Відрізок часу, за який учні іноді граються телефоном, перевіряють домашнє завдання та змушені виходити до дошки… (урок)
  2. Час для перепочинку, коли можна забігти у вчительську, змінити журнал та взяти конспект наступного уроку… (перерва)
  3. Частина роботи, яку діти мають виконувати вдома, а не списувати поспіхом на перерві… (домашнє завдання)
  4. Урок, на якому можна навчитись складати букви в склади, склади в слова, слова в речення… (читання, українська мова)
  5. Що вчителям доводиться перевіряти до пізньої ночі? (зошити)
  6. Спеціальний зошит, куди нотують домашнє завдання та пишуть записки батькам неслухняних учнів… (щоденник)
  7. Ці 2 слова перетворюють буденну  роботу в класну… (класна робота)
  8. Завжди порожнє вчительське сховище для ручок, олівців, лінійок, стирачок… (пенал)
  9. Урок, на якому дуже багато цифр, але  раптово з’являються і букви… (математика)
  10. What can you say about London? (London is the capital of Great Britain)
  11. Урок, на якому можна поганяти м’яча та пострибати на скакалці всім, крім вчителя? (фізкультура)
  12. Пакуночок з продуктами, який вчитель бере з собою в школу, але не завжди має час з’їсти… (перекус)

 

Станція 8. Стоянка цікавинка

Ведучий 1: Пропонуємо нашим вчителям попрактикуватись у розгадуванні ребусів.

Ведучий 2: Всі ребуси на тему вчительської праці. Вам буде показано ребус і потрібно його розшифрувати.  

 

   

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Станція 9. Спортивна

Ведучий 1:  Всі ми знаємо, що спорт позитивно впливає на здоров’я людини. Вчителям, особливо, потрібно берегти своє здоров’я, щоб навчати нас, учнів. Пропонуємо виконати розминку, вправи зарядки буде показувати, вчителька фізичної культури, Олена Анатолівна, а інші вчителі виконають їх разом з Оленою Анатолівною.

Виходять всі учні 9 класу

Учень 1: Ми пишаємось, що нам пощастило навчатися саме в цій гімназії і саме у цих вчителів.

Учень 2: І вибачте, якщо ми іноді завдаємо вам прикрощів.

Учень 3: Насправді ми дуже поважаємо вас і вашу працю.

Учень 4: І ми будемо старатись виправдати ваші сподівання і стати гордістю нашої гімназії.

Учень 5: І сьогодні, ми урочисто обіцяємо:

Ведучий 1:  Ніколи не приходити в школу…

Всі … з невивченими уроками.

Ведучий 2:  Ніколи не вітатися з учителями…

Всі …тримаючи в роті жуйку.

Ведучий 1:  Ніколи не розкривати підручники…

Всі …брудними руками.

Ведучий 2:  Ніколи не розв’язувати задачі…

Всі ... списуючи їх у сусіда по парті.

Ведучий 1:  Ніколи не робити домашнє завдання…

Всі …на уроці фізкультури.

Ведучий 2:  Ніколи не чергувати в класі…

Всі …як-небудь.

Ведучий 1:  Ніколи не попереджати батьків про батьківські збори…

Всі …за 5 хвилин до їх початку.

Ведучий 2:  Ніколи не закінчувати семестр…

Всі …з поганими оцінками.

Учень 6: А ще ми хочемо сказати вчителям: щоб ви більше посміхалися.

Учень 7 : І не лише в день свого професійного свята.

Учень 8: Бажаємо вам завжди бути у хорошому настрої.

Учень 9: Навіть якщо ми іноді його псуємо.

Фінальна пісня

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Список використаних джерел:

  1. https://urokok.com.ua/methodical-cabinet/1274-kvest-ckav-prigodi-vchitelv-kreativniy-scenary.html
  2. https://naurok.com.ua/kvest-do-dnya-vchitelya-nova-ukra-nska-shkola-57316.html
  3. https://deponms.carpathia.gov.ua/nush/nova-ukrayinska-shkola-v-diyi/dobirka-stsenariyiv-do-dnia-vchitelia-z-biblioteki-na-urok

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
1.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
3.7
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Курин Ольга
    Загальна:
    3.7
    Структурованість
    1.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
Додав(-ла)
Тищук Іванна
Додано
27 вересня 2021
Переглядів
5636
Оцінка розробки
3.7 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку