Веб-квест «У пошуках скарбів»
Ціль гри: знайти скарб,виконуючи завдання.
Мета гри: закріпити знання учнів з української мови, навчити мислити творчо. Розвивати уміння аналізувати, синтезувати і систематизувати знання з української мови, а також розвивати зв'язне мовлення. Виховувати повагу до рідної мови, дружбу, згуртованість, бажання змагатись і перемагати у чесній грі.
Обладнання: маршрутні листи, інтерактивні дошки на станціях, планшети чи телефони для роботи з QR-кодами, літери для коду «Рідна мова!»
Перебіг квесту
І.Вступна частина.
ІІ.Поясння правил квесту.
ІІІ.Гра.
IV.Підсумки гри
V.Нагородження переможців.
І.Вступна частина.
Увага! Увага! Всіх любителів пригод запрошуємо вирушити у подорож! Пропоную авантюристам долучитися до мандрівки, яка триває в Україні з 2000 року. Адже саме з 2000 року 21 лютого в Україні щороку відзначають День рідної мови. У світовій спільноті це свято святкують з 1999 року, після оголошення на ХХХ сесії Генеральної конференції ЮНЕСКО, що проходила в Парижі.
Тож, сьогодні ми на честь української мови, яка є частиною нашого генетичного коду, мови, яку весь світ визнає однією з наймилозвучніших, а найголовніше нашої рідної мови вирушаємо у подорож за скарбами. Який же це буде скарб, ви дізнаєтеся в кінці подорожі, яка буде проходити у формі веб-квесту.
Що ж таке веб-квест? Веб-квест (webquest) в педагогіці - проблемне завдання з елементами рольової гри, для виконання якого використовуються інформаційні ресурси Інтернету.
ІІ. Поясння правил квесту.
1.Учні діляться на дві команди, які мають телефони чи планшети з доступом до мережі Інтернет.
2.Кожна команда отримує маршрутний лист.
3.В маршрутному листі є "зупинки", які потрібно обов’язково пройти, щоб дістатися до скарбу.
4.На "зупинках" є завдання, які мають виконати учні.
5.На кожній «зупинці» є учитель, який дає завдання, контролює його виконання та ставить підпис у маршрутному листі.
6.За правильно виконане завдання команда отримує частинку ключа, яка допоможе відкрити скарб і напрям, в якому рухатися далі.
7.Виграє та команда, яка першою дістанеться до скарбу.
8.Скарб потрібно відкрити ключами, отриманими на "зупинках".
Олесь Гончар говорив: «Мова вдосконалює серце і розум народу, розвиває їх». Оскільки сьогодні наші команди проявлять свої знання з рідної мови, пропоную назвати їх «Серце» і «Розум».
Тож, команда «Серце»: Колот Євген, Шамота Богдана, Киба Андрій, Асаул Данило, Марченко Дмитро, Назаренко Софія.
Команда «Розум»: Фомін Артемій, Балабаннікова Даша, Кибкало Станіслав, Кулик Олександр, Просяник Олександр.
Отже, вперед до вдосконалення! Щасливої подорожі, скарб чекає на вас!
ІІІ.Гра.
Поки команди мандрують в пошуках, я думаю, що вам також було б цікаво відправитися за скарбом. Правда? Пропоную вам об’єднатися в третю команду «Розвиток» і пройти ті ж випробування, що й команди, але тут, всім разом.
Отже, спочатку потрібно відгадати, куди потрібно вирушити за підказкою.
Зупинка 1: вирушайте в царство мишок, моніторів та системних блоків.
Вікторина
Зупинка 2: спробуйте знайти наступний ключ в царстві фізкультури і спорту.
Алфавіт
Зупинка 3: наступна підказка там, де в прозорому кубі мешкають дві хатинки з ріжками.
Вислів Сосюри.
Зупинка 4: направляйтесь туди, де найбільша кількість «джерел знань»
Зупинка 5: вас чекають там, звідки все почалося, поспішайте. Можливо вдасться бути першими!
М
оМова єднання
Учні складають з отриманих на станціях літер словосполучення «Рідна мова!»
IV. Підсумки гри
Сьогодні наші команди символізують собою наш народ, який у пошуках скарбу – кращого життя. І ми зовсім не замислюємось, що скарб вже давно маємо – це наша державність: національна свідомість, історія, і, звичайно, мова. Плекаймо цей скарб, не забувайте, що Україна починається з кожного з нас!
V. Нагородження переможців.