Сценарій квесту «Весела година» для учнів 5-их класів

Про матеріал
Сценарій квесту «Весела година» для учнів 5-их класів з метою поглиблень набутих у школі знань.
Перегляд файлу

Сценарій квесту «Весела година» для учнів 5-их класів

      Мета: розширити, поглибити та закріпити набуті знання з предметів шкільної програми; розвивати мислення, швидкість реакції,мовлення; виховувати товариськість, почуття взаємодопомоги та взаємоповаги, бажання перемагати.

      Завдання: команди мають пройти якомога швидше свій шлях і виконати всі завдання, набравши максимальну кількість балів.

 Хід гри

Ведучий: Доброго дня усім присутнім у нашій залі, а також всім, хто готовий позмагатись у квесті «Весела година». Найрозумніші, найерудованіші учні  сьогодні вступають до боротьби. Тож я вітаю всіх розумників і розумниць, їхніх наставників і гостей квесту. Сьогодні нашим юним інтелектуалам знадобляться витримка, ерудиція, логіка та спортивні навички. Отже, давайте познайомимося з героями нашого змагання. Вітаймо оплесками команди! (Звучить музика. Ведуча по черзі називає команди). А зараз послухайте умови проведення гри. Усі команди отримують маршрутні листи . Ваша мета – пройти якомога швидше свій шлях і виконати всі завдання, щоб набрати максимальну кількість балів. Кожна команда йде точно за своїм маршрутом. Командири, отримайте свої маршрутні листи. (Командири отримують маршрутні листи, ознайомлюють з ними команду і через 2 хвилини за командою ведучого вирушають у путь).

      Маршрутний лист

  1. Станція «Старт» (актова зала).
  2. Станція «Математик».
  3. Станція «Мовознавче асорті».
  4. Станція «Спортивна».
  5. Станція «Бібліотекар».
  6. Станція «Вгадай мелодію».
  7. Станція «Ребуси».
  8. Станція «Художник».
  9. Станція «Фініш» (актова зала).

      Щоб уникнути зіткнення команд, станції у їх маршрутних листах розміщені у різній послідовності.

  1. Станція «Старт»

Ведучий знайомить команди з умовами гри.

 

 

  1. Станція «Ребуси»

Завдання: відгадати ребуси.

Щоб взнати, у якому кабінеті станція «Ребуси», треба розв’язати приклад.

 

  1. Станція «Художник»

Завдання: дати відповіді на запитання

*Як називається професія людини, яка створює картини фарбами?

- столяр

- художник

- маляр

*Що є основним у мові живопису?

- лінія

- колір

- штрих

*Назвіть картину, на якій зображена природа. (пейзаж)

*Назвіть два види скульптури. (кругла, рельєф)

*Який колір тут зайвий? Чому?

  Білий, чорний, синій, сірий. Білий, чорний,сірий – ахроматичні кольори; синій – хроматичний.

 *Який це вид мистецтва? (відповідальний на даній станції показує картину, яка належить до виду мистецтва - живопис)

 

  1. Станція «Математик»

Завдання: розв’язати цікаві задачі

*Іван старший за Наталю на 3 роки. На скільки він буде старший від неї через 5 років? (на 3)

*Горіло три свічки. Одна потухла. Скільки свічок залишилося? (3)

*Пара коней пробігла 20км. Скільки кілометрів пробіг один кінь? (20км)

*Скільки трикутників зображено на рисунку?

*Бочка з медом важить 9кг. Бочка, наполовину заповнена медом, важить 5кг. Скільки важить порожня бочка? (1кг)

*Опівночі йшов дощ. Чи можна сподіватись на сонячну погоду через 24 години. (Ні, буде ніч)

 5.   Станція «Спортивна»

             Завдання: від стартової лінії на певній відстані розміщене коло; кожен  учасник має одну спробу, щоб попасти в це коло мішечком, наповненим піском. За кожне попадання зараховується бал.

6.Станція «Мовознавче асорті»

     Завдання: відповісти на запропоновані запитання.

     *Назвіть головні члени речення (підмет і присудок)

     *Скільки букв в українському алфавіті? (33)

     *Яка буква в українській мові не має відповідного звуку? (ь)

     *Які слова вносять у речення додатковий відтінок? (вставні слова)

     *Як називається розмова двох осіб? (діалог)

     *Як називають слова, що мають багато значень? (багатозначні)

7.  Станція «Вгадай мелодію»

      Завдання: учасникам гри пропонується послухати мелодію і вгадати пісню.

8.   Станція «Бібліотекар»

       Завдання: дати відповіді на запропоновані запитання.

      *Коли з’явилась перша книга в Україні? (книга «Апостол» надрукована Іваном Федоровим у 1574 році)

      *Куди записують книжку читачеві у бібліотеці? (у формуляр)

      *Якими книжками користуються дуже часто, але не читають їх від початку до кінця?  (Словники, довідники, енциклопедії)

      *Яка частина книжки називається так як і частина рослини? (корінець)

      *Як називається відділ бібліотеки, у якому книжку можна взяти почитати додому?  (абонемент)

      *Хто автор книжки «Поліана»? (Елеонор Портер)

9.  Станція «Фініш» (актова зала)

      Визначення переможців і їх нагородження.

 

 

docx
Пов’язані теми
Психологія, Сценарії
Додано
26 листопада 2019
Переглядів
789
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку