Сценарій квесту «Весела година» для учнів 5-их класів
Мета: розширити, поглибити та закріпити набуті знання з предметів шкільної програми; розвивати мислення, швидкість реакції,мовлення; виховувати товариськість, почуття взаємодопомоги та взаємоповаги, бажання перемагати.
Завдання: команди мають пройти якомога швидше свій шлях і виконати всі завдання, набравши максимальну кількість балів.
Хід гри
Ведучий: Доброго дня усім присутнім у нашій залі, а також всім, хто готовий позмагатись у квесті «Весела година». Найрозумніші, найерудованіші учні сьогодні вступають до боротьби. Тож я вітаю всіх розумників і розумниць, їхніх наставників і гостей квесту. Сьогодні нашим юним інтелектуалам знадобляться витримка, ерудиція, логіка та спортивні навички. Отже, давайте познайомимося з героями нашого змагання. Вітаймо оплесками команди! (Звучить музика. Ведуча по черзі називає команди). А зараз послухайте умови проведення гри. Усі команди отримують маршрутні листи . Ваша мета – пройти якомога швидше свій шлях і виконати всі завдання, щоб набрати максимальну кількість балів. Кожна команда йде точно за своїм маршрутом. Командири, отримайте свої маршрутні листи. (Командири отримують маршрутні листи, ознайомлюють з ними команду і через 2 хвилини за командою ведучого вирушають у путь).
Маршрутний лист
Щоб уникнути зіткнення команд, станції у їх маршрутних листах розміщені у різній послідовності.
Ведучий знайомить команди з умовами гри.
Завдання: відгадати ребуси.
Щоб взнати, у якому кабінеті станція «Ребуси», треба розв’язати приклад.
Завдання: дати відповіді на запитання
*Як називається професія людини, яка створює картини фарбами?
- столяр
- художник
- маляр
*Що є основним у мові живопису?
- лінія
- колір
- штрих
*Назвіть картину, на якій зображена природа. (пейзаж)
*Назвіть два види скульптури. (кругла, рельєф)
*Який колір тут зайвий? Чому?
Білий, чорний, синій, сірий. Білий, чорний,сірий – ахроматичні кольори; синій – хроматичний.
*Який це вид мистецтва? (відповідальний на даній станції показує картину, яка належить до виду мистецтва - живопис)
Завдання: розв’язати цікаві задачі
*Іван старший за Наталю на 3 роки. На скільки він буде старший від неї через 5 років? (на 3)
*Горіло три свічки. Одна потухла. Скільки свічок залишилося? (3)
*Пара коней пробігла 20км. Скільки кілометрів пробіг один кінь? (20км)
*Скільки трикутників зображено на рисунку?
*Бочка з медом важить 9кг. Бочка, наполовину заповнена медом, важить 5кг. Скільки важить порожня бочка? (1кг)
*Опівночі йшов дощ. Чи можна сподіватись на сонячну погоду через 24 години. (Ні, буде ніч)
5. Станція «Спортивна»
Завдання: від стартової лінії на певній відстані розміщене коло; кожен учасник має одну спробу, щоб попасти в це коло мішечком, наповненим піском. За кожне попадання зараховується бал.
6.Станція «Мовознавче асорті»
Завдання: відповісти на запропоновані запитання.
*Назвіть головні члени речення (підмет і присудок)
*Скільки букв в українському алфавіті? (33)
*Яка буква в українській мові не має відповідного звуку? (ь)
*Які слова вносять у речення додатковий відтінок? (вставні слова)
*Як називається розмова двох осіб? (діалог)
*Як називають слова, що мають багато значень? (багатозначні)
7. Станція «Вгадай мелодію»
Завдання: учасникам гри пропонується послухати мелодію і вгадати пісню.
8. Станція «Бібліотекар»
Завдання: дати відповіді на запропоновані запитання.
*Коли з’явилась перша книга в Україні? (книга «Апостол» надрукована Іваном Федоровим у 1574 році)
*Куди записують книжку читачеві у бібліотеці? (у формуляр)
*Якими книжками користуються дуже часто, але не читають їх від початку до кінця? (Словники, довідники, енциклопедії)
*Яка частина книжки називається так як і частина рослини? (корінець)
*Як називається відділ бібліотеки, у якому книжку можна взяти почитати додому? (абонемент)
*Хто автор книжки «Поліана»? (Елеонор Портер)
9. Станція «Фініш» (актова зала)
Визначення переможців і їх нагородження.