20 червня о 18:00Вебінар: Особливості організації навчальної діяльності учнів, що мають розлади аутистичного спектру

Сценарій "Математичний турнір"

Про матеріал
узагальнити математичні знання; удосконалювати обчислювальні навички; розвивати пізнавальний інтерес дітей, логічне мислення, уміння долати труднощі; формувати навички взаємодії; виховувати почуття колективізму, відповідальності.
Перегляд файлу

                   Математичний    турнір

 

Мета:  узагальнити   математичні   знання; удосконалювати   обчислювальні            навички; розвивати   пізнавальний   інтерес   дітей, логічне   мислення, уміння   долати   труднощі; формувати  навички   взаємодії; виховувати  почуття   колективізму, відповідальності.

 

Обладнання: знакова   схема   заняття, таблиці – завдання,  індивідуальний   аркуш – план  заняття   з  завданнями, плакат « Математичний    турнір», фонограма; вимпели – нагороди; скарбнички   успіхів; жетони – оцінки.           

 

            План   гри

1. Організація    дітей.

2. Мотивація   гри.

3. Виконання    завдань    гри:

      І тур  -  « Розминка»

      ІІ тур -   « Темна   конячка»

      ІІІ тур – « Усяка   всячина»

      ІV тур – « Ти – мені, я – тобі»

      V   тур – « Математика   в   таємничих   малюнках»  

4. Підсумок   уроку.

 

                                          Хід   турніру

 

1. Організація    дітей  до  роботи.

2. Мотивація   гри.

          Сьогодні   ми   проведемо   гру   «Математичний   турнір». Для  гри   нам потрібно   утворити   дві   команди, обрати   капітанів.

            Змагання   проходитиме   у   вигляді   турів. Їх   всього  п’ять. Вам   доведеться  виявити   не   тільки   вміння   виконувати   завдання, але  й   взаємодопомогу, взаємовиручку. Продемонструйте   свої   міцні   знання   з   математики, згуртованість   своєї   команди.

        У   кожної   команди  є   індивідуальний     аркуш – план  заняття   з  завданнями (додаток). Письмово   розв’язки   слід   оформляти   у   відповідному   пункті   плану. За   правильні  відповіді   команда   одержуватиме   жетони. У  кого   в   скарбничці    успіхів   виявиться   більше   жетонів, та   команда  буде  переможницею. Отже, до  роботи!

3. Виконання   завдань   гри.

                І   тур

    -  Перший   тур  називається  « Розминка». Командам  потрібно   якнайшвидше               

зібрати аркуші   відповідного   кольору   та   скласти   вислів, який   і   стане   девізом   турніру (комплекти  аркушів   різних  кольорів  змішані, капітани   швидко   відбирають аркуші  свого  кольору.  Команди   складають  вислів:  «Пізнати  нове  і  цікаве, зрозуміти  важке й   загадкове, перевірити  вивчене  і   зрозуміле»).                                                                                                                                                                                        Підводиться  підсумок   після    проходження   кожного   туру    ,  капітани   отримують  жетони (3ж., 2ж.)

               ІІ   тур    «Темна   конячка»

     - І  не  випадково, тому   що   ніколи  не   знаєш, яке   число   ховається   під   значком   у   прикладах, які  вам   зараз   доведеться   розв’язати. Однакові   значки   позначають    однакові                цифри.                                                                                    

               ІІІ   тур   «Усяка   всячина».

а) Між   поверхами   10   сходинок. Петрик   подолав   50  сходинок. На   який   поверх    він   піднявся, якщо   на  перший   сходинок   немає?

 

б) Одна   кішка   може   щодня   упіймати   одну   мишку. За   скільки   днів  10   мишок     упіймають   10   мишок? (Розглянути  всі   варіанти).

 

в) Скільки важить   акробат?

            Акробат    і   собачка

            Важать   дві   порожні   бочки.

            Той   же   пес   без   акробата

            Важить  два   мотки   шпагату.

            А   ягнятко   із   моточком 

            Важать   як   порожня   бочка.

            Скільки   важить   акробат

            У   перерахунку   на   ягнят?

 

г) Петрик   і   монети.

 У   Петрика   було  6 монет  загальною   вартістю   21 копійка, а  в   Миколки   грошей  не  було. Третю   частину   своїх   грошей   Петрик   віддав   Миколці   так, що   монет  у   Петрика  й   у   Миколи   виявилося  порівну. Скільки   та   яких   монет   у     Петрика  та   у   Миколи?  

 Кожна   задача,  правильно   розв’язана,   оцінюється   2  жетонами.

 

                     ІV   тур   «  Ти -   мені, я – тобі».

      Завдання   цього   туру    досить   складні.  Команди  склали   їх   самостійно. Команди   обмінюються   завданнями, виконують  їх   колективно. Правильна   відповідь   3 жетона.

                         V  тур   «Математика   в   таємничих   малюнках»

       -   Що   зображено   на   малюнку? Виконайте  дії, розфарбуйте  відповідним   кольором   кожну   частину   і  дайте  відповідь   на   запитання. Враховується  швидкість  роботи, правильність, охайність   роботи.( 3ж.)

 

4. Підсумок   гри.

     Журі    переглядають   скриньки   успіхів, підраховують   жетони. Визначають     переможця, вручають    медалі  «Кращий   математик»   і  «Математик».   

doc
Пов’язані теми
Математика, Сценарії
Додано
23 січня
Переглядів
99
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку