Сценарій міні-квесту "Посвята в першокласники"

Про матеріал
Матеріал розроблений для проведення "Посвяти в першокласники" у нетрадиційній та цікавій формі. Квест охоплює всіх учасників освітнього процесу, що дуже позитивно впливає на подальшу навчально-виховну діяльність. Діти мають змогу закріпити розміщення основних приміщень школи. Батьки можуть познайомитися майже з усіма педагогами, які працюють з їх дітьми. Класний керівник бачить взаємодію між батьками і дітьми. Формат проведення заходу подобається усім учасникам процесу.
Перегляд файлу

Сценарій посвяти в першокласники 2019\2020н.р.

Мета: згуртувати класну спільноту; познайомити між собою батьків, вчителів; налагодити позитивну та комфортну атмосферу між усіма учасниками освітнього процесу; повторити план ліцею та шлях до приміщень необхідних для першокласників; розвивати навчальну мотивацію, танцювальні здібності, музичний смак; сприяти розрізненню понять добра і зла.

Персонажі:  -  Сімка;

  • Нулик.

Шкільний персонал:   -Медсестра

  • Хореограф
  • Бібліотекар
  • Вчитель фізкультури
  • Класний керівник

Тривалість заходу: 45хв

Обладнання: Прикраси для класу та актового залу, пробірка з содою, пробірка з оцтом, пробірки з закрашеним оцтом синього і жовтого кольорів, ємність для змішування, дипломи, подарунки, музична колонка та телефон.

Хід свята:

(Звучить урочиста музика)

І. Вступне слово вчителя.

Учень.

         -Добрий день, наші мами!

Учень.

          Добрий день, татусі!

Учень.

          Добрий день, шановні бабусі й дідусі!

Учні хором.

          І, звичайно, гості всі!

Вчитель.

-Сьогодні ми зібралися разом, щоб відсвяткувати і глибше усвідомити те, що у кожній вашій родині з’явився справжній учень. Минає час. Учні змінилися, подорослішали. Усі вони стали на найпершу сходинку, яку треба подолати за рік. Вони стали справжніми школярами. Перше родинне свято «Посвята в першокласники» розпочинаємо.

Учень1: Шановна, громадо,

Погляньте на нас.

Найкращий у школі –

Перший клас!

 2 учень: Школа! Вулик ти дитячий,

  Ну, а діти, як бджолиний рій.

  Вчаться тут і йдуть сюди терпляче

  І беруть початок з нього свій.

3 учень: Як були ми дошкільнята,

  То ходили в дитсадок.

  А тепер вже інший час –

  Зустріла радо школа нас.

4 учень: Ми тепер – не просто діти,

  Шестирічки-неумійки,

  Шестирічки – перший клас,

  Школярі тепер всі з нас.

5 учень: Якщо вчимося ми у школі,

  То звемося – школярі.

  Радо в школі зустрічають

  Однокласники мої.

Вчитель: Наші першочки вже вміють відгадувати загадки. Зараз ми вам продемонструємо. Діти, слухайте уважно:

  Великий будинок дітей завжди жде

  І часто, як вулик бджолиний гуде.

  Як чаша, він повен знаннями.

  Ласкавий будинок цей з нами.

(Поки учні думають до класу звучить музика з мультфільму «Фіксики».  Вриваються Сімка з Нуликом)

Сімка: Привіт, привіт. А ось і ми!

Нулик: Привіт! Впізнали нас?

Сімка: Так, так. Все провильно. Ми – …

(разом) – Фіксики! Ти-дищ!

Нулик: - А чим це ви тут займаєтеся?

Діти: - Загадку відгадуємо, святкуємо, навчаємося…

Сімка: - Навчаєтеся? Ха-ха-ха. Це ж минуле століття… навчатися. Ви мабуть дрєвніє,  як динозаври. Ми тут з Нуликом таке дізналися! Таке дізналися! (Нулик смикає Сімку за лікоть і шикає. Тихо каже, щоб вона мовчала. Бо це таємниця велика і нікому не можна розповідати.)

Нулик: - Але ми вам не розкажемо.

Сімка: - Чому не розкажемо? Можливо вони нам навіть допоможуть. Ви ж допоможете нам, діти?

Вчитель: - Стоп! Стоп! Пригальмуйте трошки, фіксики! В чому це ми вам допомагати маємо. Ви ж зовсім нічого нам не розповіли.

Нулик: Нууу…. Це… Як би вам так правильно пояснити?..

Сімка: - Що ж тут пояснювати. Ми з Нуликом на просторах всесвітньої мережі знайшли чудовий спосіб уникнути цього нудного відвідування уроків. Тепер нам не потрібно щодня до школи ходити, читати, писати…

Нулик: - І навіть рахувати не треба. Інтернет – це така кльова штука! Він все знає і всьому навчить. Там усе на світі є,  навіть рецепт настоянки розуму. Ос, так!

Сімка: - Так, так! Ви не повірите! Варто лише його приготувати і торкнутися цього супер-зілля вказівним пальцем правої руки.

Вчитель: - Добре, припустимо все так і було. Але навіщо вам ми? Я сподіваюсь нас немає у тому рецепті?

Нулик: - Ні, що ви! Але ви напевно теж хочете бути розумними, так, діти?

Діти: Так!

Сімка: От і добренько. З нас рецепт, а з вас інградієнти. Якщо ми порозумнішаємо, то і з вами поділимося. Як зберете всі компоненти, то приходьте до актової зали. Для магії потрібний простір, а у вас у класі вже й так дихати нічим.

 Вчитель: - Нічого собі ви швидкі! Хоч скажіть,  де нам ті інградієнти шукати.

Сімка: - А ми що не сказали?!

Нулик: - Мабуть, ні! Але ми самі не знаємо достеменно. Там лише було написано вирушайте туди, де зібрані всі знання світу…

Сімка: - Туди звідки можна потрапити до будь-якого куточку планети за одну мить. Туди де потрібно вести себе тихо-тихо.

Нулик: - А де те чарівне місце ми не знаємо. Тому й прийшли до вас у Сарненський  ліцей№2, бо чули, що тут усе й про все знають і нас навчать.

Вчитель: - Діти, чи ви здогадалися про яке шкільне приміщення йдеться?

Діти: - Це бібліотека.

Вчитель:Так, правильно. Це бібліотека. Допоможемо фіксикам?

Діти: - Добре. Допоможемо.

Вчитель: - Тож беріть за руку своїх мам, тат, дідусів і бабусь, сестричок і братиків. Але будьте уважним, не біжіть. Ми нікуди не поспішаємо. Фіксики чекатимуть нас скільки треба. Адже вони вірять, що можна стати розумними завдяки настоянці з інтернету. Вперед на зустріч пригодам.

( Оранізований перехід до шкільної бібліотеки)

Діти: - Доброго дня! Нам фіксики сказали, що у вас тут є інградієнт до супер-зілля розуму.

Бібліотекар: - Хм… Дивно, я думала, що розуму книжки додають. Але якщо фіксики так сказали, то може воно і так. Була в мене тут якась пробірка з дивною речовиною. З радістю віддам її вам. Але допоможіть мені книги по полицям розкласти, книжок багато і вас багато. Я думаю ви з легкістю впораєтеся. ( На парті лежать 9 книг розташованих квадратом. На іншій 9 назв цих книг і їх авторів, але не в такому ж порядку. Батьки повинні заховати свої руки за спину і не називаючи кольорів книжок, а лише керуючи напрямками рухів дітей покласти книжки на відповідні листки з назвами книжок. Наприклад: Візьми книжку, яка розташована в правому верхньому куті скраю і поклади на листок, який розташований на іншому столі у центрі квадрата.)

Бібліотекар: - Добре впорались! Розумнички! Ось ваша жадана пробірочка (до неї примотана записка).

Батьки: - Знайшли підказку? Молодці!

Наступний крок заведе вас туди,

де заліза багато навкруги.

На ньому можна віджиматись

І повисіти досхочу,

 А ще в футбол весело погратись,

Але коли нема дощу.

Організований перехід до спортзалу.

Вчитель фіз.к.: - Вітаю! А яким це вас вітром сюди занесло?

Діти: - Нас фіксики прислали шукати інградієнти супер-зілля розуму.

Вчитель фіз.к.: - До розуму ще й сила треба. Просто так інградієнт не віддам. Мені потрібно мячики перенести звідси ось туди. (Батьки і діти спочатку пробують носити по одному, а потім здогадуються утворити живий ланцюг і передавати мячі з рук у руки і таким чином справа зроблена).

Вчитель: - Чудово, а то я б тут до ночі їх носив би сам. Ось ваш інградієнт. Все одно він мені ні до чого. Лише крос бігти заважає.

( Діти отримують пробірку з підказкою.):

Батьки:  - Цей кабінет завжи чистенький

 І прибрано, й стерильно там.

Всім діткам рани залікують

І допоможуть завжди вам.

Діти: - Це ж медичний кабінет.

Вчитель: - Я теж думаю, що це кабінет медсестри. То ж не зволікаймо, інградієнт здобуваймо.

(Організований перехід до кабінету медсестри)

Діти: - Здрастуйте! В нас нічого не болить, але нам потрібна ваша допомога.

Медсестра: - Що ж у вас сталося?

Діти: -  Фіксики вирішили виготовити супер-зілля розуму. А підказки привели нас до вашого кабінету. Скажіть, будь ласка, у вас є секретний інградієнт?

Медсестра: - Ох, у мене тут стільки пляшечок усіляких, що відразу  й не знайдеш. Читала я той рецепт. Дивний він якийсь. Там потрібно вказівний палець правої руки опустити в зілля. Але ж ніхто не знає, можливо воно небезпечне. Можливо фіксикам потрібна буде медична допомога. Тому поки я шукатиму вашу пробірочку, то ви потренуйтеся бинтувати правий вказівний палець батькам.  (Медсестра роздає бинти тим дітям, які не брали участі у конкурсі в бібліотеці). (Діти бинтують пальці батькам.)

Медсестра: - Ну, що ж. Впоралися. А я згадала де ваш секретний інградієнт. Ось, тримайте. (Діти отримують інградієнт з підказкою.

Батьки: - Красивий паркет і навколо дзеркала, 

там діти танцюють і в цьому вся справа.

Діти: - Кабінет хореографії.

(Організований перехід до хореографічного кабінету.

Вчитель хореогр.: - Доброго дня, 1-В. А чому ви тут? У вас урок в понеділок по розкладу, а сьогодні пятниця.

Діти: - Нас фіксики прислали. Ми робимо супер-зілля розуму.

Вчитель хореогр.: - Дивно. Я знаю, щоб мозок краще працював, потрібно більше рухатися. Прошу всіх і дітей, і батьків, і бабусь, і дідусів стати зручненько і розворушитись гарненько. (Флеш-моб)

Вчитель хореогр.: - Всі рухались, старались, як могли. Чудово порацювали. Тримайте ваш інградієнт. Удачі вам! Фіксикам привіт!

Батьки: - Всі інградієнти ви зібрали,

гарно всі попрацювали.

То ж вперед у актову залу

І не втрачаємо запалу.)

(Організваний перехід до актової зали.)

Діти: - Ну ось ми нарешті прийшли і навіть зібрали всі інградієнти для вашого чарівного зілля. Ти-дищ!

Нулик: - Що, справді? Всі, всі? Так швидко?

Сімка: - Так давайте їх сюди швиденько!

(Звучить магічна музика. Діти шикуються на сцені, а фіксики на заздалегідь приготованій парті готують зілля. Соду висипають останньою. Роблять вигляд, що чаклують.)

Нулик: - Оце так, справжня магія! Невже вийшло?

Сімка: - Ще не відомо. Потрібно перевірити. Хто памятає, що потрібно робити далі?

Діти: - Опустити у зілля вказівний палець правої руки.

Нулик: - А який це вказівний палець правої руки? Покажіть мені, діти!

(Діти показують вказівний палець правої руки)

Сімка: - Так, так. Все правильно. Йдемо, Нулику, зробимо це разом.

(Фіксики йдуть до зілля і опускають у воду вказівний палець правої руки.)

Вчитель:  - Все добре?

Нулик: - Так… але ніби нічого не змінилося…

Вчитель: - Давайте перевіримо чи стали ви розумнішими. Як називається річка, яка ділить територію Україна майже навпіл?

Фіксики(разом): - Не знаю.

Вчитель: - Можливо батьки нам скажуть?

Батьки: - Дніпро -  річка, яка ділить територію Україна майже навпіл.

 (Тролі опускають пальці у «зілля», але нічого не відбувається, занурюють ще раз і дивуються)

Нулик: Сімко, що таке? Чому нічого не відбувається?

Сімка: Почекай, може треба тричі?

(Тролі тричі опускають пальці у «зілля».)

Нулик: - Перевірте нас ще раз, будь ласка.

Вчитель: - Коли святкують День Незалежності України?

Фіксики(разом): - Не знаю.

Вчитель: - А батьки наші обізнані і знають відповідь, правда ж?

Батьки: - День Незалежності України святкують 24 серпня.

(Фіксики здивовано переглядаються і запитують:)

Нулик: -І що тепер?

Сімка: -Я не знаю. На мене зілля не діє.

Нулик: -І на мене теж!

Сімка:- Що ж нам робити?..

Вчитель: - А можливо, щоб стати розумним потрібне не зілля?

Сімка: А що ж тоді потрібне? Хіба інтернет не знає всього на світі? Хіба не підкаже коли треба?

Вчитель: Інтернет – справа хороша. Але не завжди каже правду. Потрібно навчатися самому. Адже знання за плечима не носити. Все що ви дізнаєтеся в школі і поза нею залишається з вами на все життя і ніхто у вас цього не відніме.

Цветан: - Не знаю… Діти, що нам робити?

Діти: - Потрібно до школи ходити.

Сімка: Я теж хочу до школи. Я теж хочу бути розумною!!!

Нулик: І я теж! І я теж!

Вчитель: Перший В, візьмемо Нулика і Сімку до нашого класу?

Діти: Так! Так!

Вчитель: Я теж залюбки взяла б. Але ми вже справжні школярі. Ми вже місяць вчимося. Сімці і Нулику важко буде нас наздоганяти. То ж наступного навчального року приносьте документи і ласкаво просимо до нашого Сарненського ліцею №2. Сьогодні у нас особливе свято – ми приймаємо в сім’ю наймолодших школярів – першокласників. Вони провчились вже цілий місяць. Тож сьогодні повинні переконати присутніх, що вже стали учнями, справжніми школярами!

6 Учень:  На листку в календарі,

мов святкове гасло,
«Посвята в першачки»

 – вгорі виписано ясно.

7 учень:  Тож, як ведеться, хочу всіх вас привітати,
За нашим звичаєм вас будемо зустрічати:
Дарувати усмішки всім на добро,
Щоб в вас і в нас лиш щастя скрізь було!

 

8 учень:   Стрічай, Україно, чарівне суцвіття –
Дітей своїх рідних у школі.
Сміливо веди їх у тисячоліття
У щасті, з любов’ю до волі.

 

Вчитель:  Всім чути довкола?

Вас вітають учні

НОВОЇ УКРАЇНСЬКОЇ ШКОЛИ!  (Всі разом)

 

9 Учень:   Що за школа в нас Нова?-

чути скрізь такі слова.

Знаємо, що це цікаво,

Думають так і наші мами.

 

10 учень:  Ми будемо допитливі,

Ми будемо кмітливі.

11 учень:  І правила для учнів

Вивчати нам під силу!

 

12 учень:  Влітку ми відпочивали,

У морі купались.

 

13 учень:  А вчителі працювали,

До НУШ готувались!

 

14 учень:  «Ранкове коло» - просто клас!

Про все, про все поговорити.

15 учень:  Чудовий настрій буде в нас,

Щоб на уроках все робити.

16 учень:  Скажу, друзі, по секрету,

Що слово «рутина»

Мої рідні в інтернеті

Шукали з годину.

17 учень: Ну й дорослі, молодці!

Щоб ми не сварились,

«Коло вибору» нам склали –

Гарно потрудились!

 

18 учень:  На «відмінно»  вчитись будем-

Ми вам обіцяємо!

19 учень:  Будемо встигати всюди,

Це ми точно знаємо!

 

20 учень:  Ми всі – діти України

       Прийшли у НОВУ ШКОЛУ.

21 учень:  Радо приймаємо всі зміни,

Все у нас чудово!

Ми вірші розповідаєм

Й гарну пісню заспіваєм.

 

Виконання пісні "Пісня першокласника" - Музика і слова Н. Май.

 

 

 

Вчитель: Новоспечені учні, приготуйтесь прийняти урочисту клятву першокласника:

 

  • Клянемось бути розумними, чесними, вихованими, добрими, дружніми, веселими. Дотримуватись усіх законів шкільного життя.
  • КЛЯНЕМОСЬ! Клянемось! Клянемось!

Вчитель: - У честь посяти у першокласники дипломом нагороджуються:

 

( Вручення дипломів першокласника і памятних подарунків)

 

Вчитель: Вітаю вас, дорогі діти! Ви за цей місяць справді стали моїми. Адже я вже знаю ваші слабкі і сильні сторони. Знаю, ваші улюблені страви і домашніх улюбленців. І навіть деякі ваші сімейні секрети, адже вчитель – це не тільки наставник, а і друг, і мама, і сестра. Я щиро дякую вам за таких хороших і щирих діток. Хоча інколи вони бувають пустотливими, але я їх вже полюбила по справжньому. Бо вони мої. Бо вони – наші! Дякуємо вам за увагу! Щиро були раді бачити вас на нашому святі!!! До скорих зустрічей…

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Джерела:

  1. Круглецька Ольга Олегівна  
  2. https://naurok.com.ua/scenariy-svyata-dlya-1-klasu-posvyata-v-pershoklasniki-odnokashniki-7219.html
     
  3. Куц Наталія Василівна
  4. https://naurok.com.ua/scenariy-posvyati-u-pershoklasniki-uchniv-nush-65083.html

1

 

docx
Додано
28 квітня 2020
Переглядів
855
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку