Сценарій "Посвята в юні музиканти"

Про матеріал
Сценарій присвячений посвяті в юні музиканти, Сценарій присвячений посвяті в юні музиканти, Сценарій присвячений посвяті в юні музиканти, Сценарій присвячений посвяті в юні музиканти, Сценарій присвячений посвяті в юні музиканти,
Перегляд файлу

Сценарій шкільного свята

«Посвята в юні музиканти»

Батьки сидять в прикрашеній залі. Під урочисту музику входять діти, сідають на стільці в першому ряду.

Ведучий: Без музики не проживу і дня!

Вона в мені. Вона навколо мене.

І в спів птахів, і в шумі міст,

в мовчання трав і в веселці кольорів,

І в заграві світанку над землею ...

Вона всюди і вічно супутник мій,

Їй все підвладне: радість і туга,

В ній - просто мить і довгі століття.

Ведучий: Добрий день, дорогі друзі! Ми дуже раді бачити вас в нашому залі. Сьогодні тут зібралися ті, хто вирішив пов'язати своє життя з музикою; ті, для кого слова октава, піано, алегро, мажор, мінор - тепер щось значать; ті, хто любить співати і небайдужий до красивих мелодій. Я зараз говорю про наших першокласниках і їх батьків. Діти! Які ви сьогодні красиві й ошатні. Як справжні артисти.

Ведучий: Адже сьогодні перший ваш концерт, перший музичний свято - «Посвята в юні музиканти», де ви ввійдете в країну мистецтва. І неважливо, чи станете ви професійними музикантами. Головне, що ви вибрали цей світ - Світ мистецтва. Сьогодні для вас відкриються двері в чарівний світ музики. Вам належить пройти ряд випробувань і показати нам, наскільки ви готові до того, щоб носити звання Юний музикант.

Ведучий: Сьогодні на нашому музичному святі ми зануримося в дивовижний і красивий світ музики, познайомимося з різними музичними інструментами, побачимо їх і почуємо як вони звучать. І найголовніше - ми присвятимо вас в музиканти.

Ведучий:

Хто стоїть, як вартовий,

Перед нотками рядками?

Хто рядок наш відкриває,

Місце нотам відкриває?  (скрипковий).

Ведучий: Правильно! Саме скрипковий ключ допоможе нам потрапити в чарівний світ музики. Але для того, щоб заволодіти скрипковим ключем, нам потрібно зібрати ноти і правильно розмістити їх на нотному стані. Діти, а скільки всього нот в музиці? (Відповіді)

Ведучий: Правильно - 7. Назвіть їх.  Діти називають ноти хором.

Ведучий: Які молодці! І ось вам ваша перша нотка - До.

Один з дітей приклеює ноту до нотного стану.

Ведучий: Клавіатури чорно-білий ряд,

Педалі жовтим золотом горять…

Мене з собою не внесеш у футлярі.

 З могутнім форте, ласкавим піано,

І тому є той надзвичайно правий, Хто називає нас… (Фортепіано)

Ведучий: У лісі вирізана,
 Гладко витесана,
Співає-заливається.
Як називається?  (скрипка)

Ведучий:

Ой же гарно вона грає,

Кожне слово вимовляє.

Хоч і має три струни,

Та співочі всі вони.

 Запитаймо у всезнайка: – Хто це? Що це? (Балалайка)

 

Ведучий: Україну прославляє, Хоч не знає слів,

Тугу людям розганяє многострунний спів.

У похід її з собою брав козак Мамай,

Мов ясну леліяв зброю. Хто вона: вгадай? (Бандура)

 

Ведучий: Що за гість прийшов у дім?

Скільки ґудзиків на нім!

А почнеш їх натискати, -

Починає гість співати!... (Баян)

Ведучий: Молодці дітки! Ось вам друга нотка. Ре.

 

Послухайте вірш про ноти.

Художник ДОРІ і хімік РЕМІ

Жахливо любили квасоля.

А поруч в норі на синій горі

Жила собі моль - Сі бемоль!

Діти, ви уважно слухали вірш?

Тоді скажіть, яка нота пропущена? (Ля)

Що таке бемоль?

Відповіді  дітей.

Правильно. І ви отримуєте третю нотку - Мі!

 

Ведучий: А зараз ми пропонуємо деяким діткам виконати музичні твори, спеціально підготовлені для нашого свята. Будь ласка, не хвилюйтеся, ми обов'язково підтримаємо вас дружними оплесками.

Ведучий: Як смичок струни торкнеться,

Вона піснею озветься.

Дуже ніжну душу має,

Що сміється і ридає. (Скрипка)

Скрипка належить до групи струнно-смичкових інструментів.

Відкриває наш свято ансамбль юних музикантів:

які виконають п'єсу _____________ композитора ________________

Які молодці! Отримайте четверту нотку-Фа!

Ведучий: Прозвучала музика! А чи знаєте ви, звідки починається музика? Вона починається з Музи! Муза- це натхнення, яке відвідує обдарованих людей і вони створюють музику. Як таких людей називають? (композиторами) За допомогою нотного запису вони передають музику людям і в цьому їм допомагають музичні інструменти.

Клавіші від дотику у тиші грають й творять
На свій лад й манер важку мелодію життя,
Без підказки, без чужої волі линуть сміло
З мого серця тепла пісня й щирі почуття.

Рояль відноситься до струнним клавішних інструментів.

 

Ведучий: І на такому красивому інструменті зараз зіграє нам

тріо майбутніх юних музикантів: ________________________

 

Послухайте інший - ______________________________

Ведучий: Акордеон є однією з найбільш поширених різновидів гармоніки. Він є братом Баяна. Родина акордеона - Німеччина.

Наступне музичне вітання для Вас пролунає від___________________

(Підготувати баян для порівняння).

Ведучий: А тепер ми познайомимося з російським народним інструментом. Він народився в Тулі. Його предком була гармоніка, а самого інструменту дали горду назву «Баян». Боян - так звали билинного співака і казок в поемі О. Пушкіна «Руслан і Людмила». Цей інструмент може звучати як цілий оркестр і навіть як орган.

Подивіться уважно і скажіть, чим відрізняється акордеон від баяна? (Відповіді)

Ви отримуєте п'яту нотку-Соль

 

Ведучий: Це що за інструмент? Ясно музика звучала,

У чорний фрак завжди одягнений, гудзики з металу.

Є на ньому качиний дзьоб, може птахом прокричати.

Але запам'ятай: чи не подув, музику можна зіграти!

Голос чистий, голос ясний, ти запам'ятав чи ні?

Цей інструмент прекрасний називається ... (Кларнет)

Кларнет відноситься до язичковим духовим інструментам

Діти, отримаєте шосту ноту-Ля

 

Ведучий: Ой, дзвенить вона, дзвенить, всіх грою веселить,

А всього - то три струни їй для музики потрібні.

Хто така? Відгадай-ка! Ну, звичайно ... (Балалайка)

 

Вона відноситься до струнно-щипковий інструментам.

 

Ведучий: Що таке хор? Хто відповість на це питання?

Хор- це колектив співаків, які для виконання музики використовують найдосконаліший інструмент - людський голос, який наділений величезними можливостями діапазону, багатою палітрою тембрових фарб і надзвичайною задушевністю.

У виконанні хору наших юних музикантів прозвучить пісенька

Чудово! Ось вам остання нотка-Сі

Ведучий: Сидіть на сцені сім учасників нашого свята. Зараз ми проведемо останнє випробування для наших майбутніх музикантів:

"Будь-який інструмент, замри!"

Під час звучання музики діти вільно танцюють в характері і темпі звучить музичного фрагмента. На паузі між фрагментами вони застигають в позі з уявним інструментом (відгадати - з яким!). Можна проводити цю гру під будь-яку танцювальну музику, перериваючи її паузами.

Ведучий: Ну, ми зібрали всі сім нот!

Нотний стан тут на замку. Ключ - у ноти "соль" в руці.

Від замків ключі різні, у неї ж - «Ключ скрипковий».

Це ключ - зовсім особливий - відкриває нотний стан,

Запрошує всіх сідати акуратно по місцях.

І зараз ансамбль молодших класів відкриє двері у світ музики цим чарівним ключем! Вони виконають «Пісеньку про дружбу» з мультфільму «Маша і ведмідь» муз. Богатирьова

Ведучий: Хлопці, я сподіваюся, вам сподобався виступ дівчаток і хлопчиків? Як ви вважаєте, воно було успішним? (Діти: Так!)

Ну що ж, чудово! Сподіваюся, воно запам'ятається вам надовго!

Ведучий: Наше свято підходить до завершення ... .. Місяць тому ви прийшли в нашу школу, не знаючи її правил і законів. Тепер ви поринули в світ музики, дізналися шкільні порядки. Зазнали перші труднощі і не відступили, що не злякалися. Вас можна назвати справжніми учнями і впустити в чарівну і загадкову країну «Музика»

Прошу встати всіх першокласників і вийти в центр залу.

Ведучий: Ми думаємо, кожен з вас заслуговує на звання «Юний музикант». Але, хлопці, це звання багато до чого зобов'язує.

Давайте всі разом дамо обіцянку з любов'ю ставитися до нашої музичної школи:

Будемо музику любити, будемо їй завжди служити,

Званням гордим і високим - музиканта - дорожити.

Ведучий: Хочете з музикою по життю йти

І не звернути з обраного шляху! (Так)

 

Ведучий: Хочете перемогти тугу і лінь

І займатися музикою кожен день! (Так)

 

Ведучий: Хочете до творчості прагнути

Щоб вами ми могли пишатися! (Так)

Ведучий 1 і 2 Ведучий (разом хором)

І так, ми оголошуємо вас юними музикантами! І вручаємо вам дипломи та пам'ятні медалі!

Успіхів вам, Юні музиканти!

Ведучий: Нехай гармонія завжди панує у вашому житті і тільки радісна музика звучить у ваших серцях.

Під музику даруємо першокласникам дипломи та медалі. Батькам оголосити про зйомку свята.
 

1

 

docx
Додано
24 листопада 2019
Переглядів
4494
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку