Сценарій "Посвята в юні музиканти"

Про матеріал
Сценарій присвячений посвяті в юні музиканти, Сценарій присвячений посвяті в юні музиканти, Сценарій присвячений посвяті в юні музиканти, Сценарій присвячений посвяті в юні музиканти, Сценарій присвячений посвяті в юні музиканти,
Перегляд файлу

Сценарій шкільного свята

«Посвята в юні музиканти»

Батьки сидять в прикрашеній залі. Під урочисту музику входять діти, сідають на стільці в першому ряду.

Ведучий: Без музики не проживу і дня!

Вона в мені. Вона навколо мене.

І в спів птахів, і в шумі міст,

в мовчання трав і в веселці кольорів,

І в заграві світанку над землею ...

Вона всюди і вічно супутник мій,

Їй все підвладне: радість і туга,

В ній - просто мить і довгі століття.

Ведучий: Добрий день, дорогі друзі! Ми дуже раді бачити вас в нашому залі. Сьогодні тут зібралися ті, хто вирішив пов'язати своє життя з музикою; ті, для кого слова октава, піано, алегро, мажор, мінор - тепер щось значать; ті, хто любить співати і небайдужий до красивих мелодій. Я зараз говорю про наших першокласниках і їх батьків. Діти! Які ви сьогодні красиві й ошатні. Як справжні артисти.

Ведучий: Адже сьогодні перший ваш концерт, перший музичний свято - «Посвята в юні музиканти», де ви ввійдете в країну мистецтва. І неважливо, чи станете ви професійними музикантами. Головне, що ви вибрали цей світ - Світ мистецтва. Сьогодні для вас відкриються двері в чарівний світ музики. Вам належить пройти ряд випробувань і показати нам, наскільки ви готові до того, щоб носити звання Юний музикант.

Ведучий: Сьогодні на нашому музичному святі ми зануримося в дивовижний і красивий світ музики, познайомимося з різними музичними інструментами, побачимо їх і почуємо як вони звучать. І найголовніше - ми присвятимо вас в музиканти.

Ведучий:

Хто стоїть, як вартовий,

Перед нотками рядками?

Хто рядок наш відкриває,

Місце нотам відкриває?  (скрипковий).

Ведучий: Правильно! Саме скрипковий ключ допоможе нам потрапити в чарівний світ музики. Але для того, щоб заволодіти скрипковим ключем, нам потрібно зібрати ноти і правильно розмістити їх на нотному стані. Діти, а скільки всього нот в музиці? (Відповіді)

Ведучий: Правильно - 7. Назвіть їх.  Діти називають ноти хором.

Ведучий: Які молодці! І ось вам ваша перша нотка - До.

Один з дітей приклеює ноту до нотного стану.

Ведучий: Клавіатури чорно-білий ряд,

Педалі жовтим золотом горять…

Мене з собою не внесеш у футлярі.

 З могутнім форте, ласкавим піано,

І тому є той надзвичайно правий, Хто називає нас… (Фортепіано)

Ведучий: У лісі вирізана,
 Гладко витесана,
Співає-заливається.
Як називається?  (скрипка)

Ведучий:

Ой же гарно вона грає,

Кожне слово вимовляє.

Хоч і має три струни,

Та співочі всі вони.

 Запитаймо у всезнайка: – Хто це? Що це? (Балалайка)

 

Ведучий: Україну прославляє, Хоч не знає слів,

Тугу людям розганяє многострунний спів.

У похід її з собою брав козак Мамай,

Мов ясну леліяв зброю. Хто вона: вгадай? (Бандура)

 

Ведучий: Що за гість прийшов у дім?

Скільки ґудзиків на нім!

А почнеш їх натискати, -

Починає гість співати!... (Баян)

Ведучий: Молодці дітки! Ось вам друга нотка. Ре.

 

Послухайте вірш про ноти.

Художник ДОРІ і хімік РЕМІ

Жахливо любили квасоля.

А поруч в норі на синій горі

Жила собі моль - Сі бемоль!

Діти, ви уважно слухали вірш?

Тоді скажіть, яка нота пропущена? (Ля)

Що таке бемоль?

Відповіді  дітей.

Правильно. І ви отримуєте третю нотку - Мі!

 

Ведучий: А зараз ми пропонуємо деяким діткам виконати музичні твори, спеціально підготовлені для нашого свята. Будь ласка, не хвилюйтеся, ми обов'язково підтримаємо вас дружними оплесками.

Ведучий: Як смичок струни торкнеться,

Вона піснею озветься.

Дуже ніжну душу має,

Що сміється і ридає. (Скрипка)

Скрипка належить до групи струнно-смичкових інструментів.

Відкриває наш свято ансамбль юних музикантів:

які виконають п'єсу _____________ композитора ________________

Які молодці! Отримайте четверту нотку-Фа!

Ведучий: Прозвучала музика! А чи знаєте ви, звідки починається музика? Вона починається з Музи! Муза- це натхнення, яке відвідує обдарованих людей і вони створюють музику. Як таких людей називають? (композиторами) За допомогою нотного запису вони передають музику людям і в цьому їм допомагають музичні інструменти.

Клавіші від дотику у тиші грають й творять
На свій лад й манер важку мелодію життя,
Без підказки, без чужої волі линуть сміло
З мого серця тепла пісня й щирі почуття.

Рояль відноситься до струнним клавішних інструментів.

 

Ведучий: І на такому красивому інструменті зараз зіграє нам

тріо майбутніх юних музикантів: ________________________

 

Послухайте інший - ______________________________

Ведучий: Акордеон є однією з найбільш поширених різновидів гармоніки. Він є братом Баяна. Родина акордеона - Німеччина.

Наступне музичне вітання для Вас пролунає від___________________

(Підготувати баян для порівняння).

Ведучий: А тепер ми познайомимося з російським народним інструментом. Він народився в Тулі. Його предком була гармоніка, а самого інструменту дали горду назву «Баян». Боян - так звали билинного співака і казок в поемі О. Пушкіна «Руслан і Людмила». Цей інструмент може звучати як цілий оркестр і навіть як орган.

Подивіться уважно і скажіть, чим відрізняється акордеон від баяна? (Відповіді)

Ви отримуєте п'яту нотку-Соль

 

Ведучий: Це що за інструмент? Ясно музика звучала,

У чорний фрак завжди одягнений, гудзики з металу.

Є на ньому качиний дзьоб, може птахом прокричати.

Але запам'ятай: чи не подув, музику можна зіграти!

Голос чистий, голос ясний, ти запам'ятав чи ні?

Цей інструмент прекрасний називається ... (Кларнет)

Кларнет відноситься до язичковим духовим інструментам

Діти, отримаєте шосту ноту-Ля

 

Ведучий: Ой, дзвенить вона, дзвенить, всіх грою веселить,

А всього - то три струни їй для музики потрібні.

Хто така? Відгадай-ка! Ну, звичайно ... (Балалайка)

 

Вона відноситься до струнно-щипковий інструментам.

 

Ведучий: Що таке хор? Хто відповість на це питання?

Хор- це колектив співаків, які для виконання музики використовують найдосконаліший інструмент - людський голос, який наділений величезними можливостями діапазону, багатою палітрою тембрових фарб і надзвичайною задушевністю.

У виконанні хору наших юних музикантів прозвучить пісенька

Чудово! Ось вам остання нотка-Сі

Ведучий: Сидіть на сцені сім учасників нашого свята. Зараз ми проведемо останнє випробування для наших майбутніх музикантів:

"Будь-який інструмент, замри!"

Під час звучання музики діти вільно танцюють в характері і темпі звучить музичного фрагмента. На паузі між фрагментами вони застигають в позі з уявним інструментом (відгадати - з яким!). Можна проводити цю гру під будь-яку танцювальну музику, перериваючи її паузами.

Ведучий: Ну, ми зібрали всі сім нот!

Нотний стан тут на замку. Ключ - у ноти "соль" в руці.

Від замків ключі різні, у неї ж - «Ключ скрипковий».

Це ключ - зовсім особливий - відкриває нотний стан,

Запрошує всіх сідати акуратно по місцях.

І зараз ансамбль молодших класів відкриє двері у світ музики цим чарівним ключем! Вони виконають «Пісеньку про дружбу» з мультфільму «Маша і ведмідь» муз. Богатирьова

Ведучий: Хлопці, я сподіваюся, вам сподобався виступ дівчаток і хлопчиків? Як ви вважаєте, воно було успішним? (Діти: Так!)

Ну що ж, чудово! Сподіваюся, воно запам'ятається вам надовго!

Ведучий: Наше свято підходить до завершення ... .. Місяць тому ви прийшли в нашу школу, не знаючи її правил і законів. Тепер ви поринули в світ музики, дізналися шкільні порядки. Зазнали перші труднощі і не відступили, що не злякалися. Вас можна назвати справжніми учнями і впустити в чарівну і загадкову країну «Музика»

Прошу встати всіх першокласників і вийти в центр залу.

Ведучий: Ми думаємо, кожен з вас заслуговує на звання «Юний музикант». Але, хлопці, це звання багато до чого зобов'язує.

Давайте всі разом дамо обіцянку з любов'ю ставитися до нашої музичної школи:

Будемо музику любити, будемо їй завжди служити,

Званням гордим і високим - музиканта - дорожити.

Ведучий: Хочете з музикою по життю йти

І не звернути з обраного шляху! (Так)

 

Ведучий: Хочете перемогти тугу і лінь

І займатися музикою кожен день! (Так)

 

Ведучий: Хочете до творчості прагнути

Щоб вами ми могли пишатися! (Так)

Ведучий 1 і 2 Ведучий (разом хором)

І так, ми оголошуємо вас юними музикантами! І вручаємо вам дипломи та пам'ятні медалі!

Успіхів вам, Юні музиканти!

Ведучий: Нехай гармонія завжди панує у вашому житті і тільки радісна музика звучить у ваших серцях.

Під музику даруємо першокласникам дипломи та медалі. Батькам оголосити про зйомку свята.
 

1

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 2
Оцінки та відгуки
  1. Лозяк Нелля Миколаївна
    дуже гарний сценарій. Дякую автору.
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  2. Кравченко Тетяна Вячеславівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
Додано
24 листопада 2019
Переглядів
5543
Оцінка розробки
5.0 (2 відгука)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку