Сценарій позакласного заходу "A trip to ABC land" для учнів 1 класу

Про матеріал
Сценарій проведення свята англійського алфавіту "A trip to ABC land" для учнів 1 -А класу, як узагальнення вивченого за перший рік навчання. Містить презентацію кожної літери, багато віршиків, пісень, цікавих інтерактивних завдань для дітей.
Перегляд файлу

Позакласний захід з англійської мови для учнів 1 – А класу

«A TRIP TO ABC LAND»

Підготувала і провела:

вчитель англійської мови Цукан О.М.

 

Teacher:  Сьогодні ми з вами відправляємося в  подорож до чарівної країни ABC, але щоб туди дістатися ми будемо зупинятися на різних станціях і  виконувати деякі цікаві завдання. Тому  будьте дуже уважні та активні.

 Let’s go.

The first station. Let’s get acquainted.

T: Перша станція. Знайомство. Давайте послухаємо, як наші дітки вміють знайомитись. The second station. How do you know the ABC.

T:  Дітки, скільки букв в англійському алфавіті?

Pupils: 26 букв.

T: Зустрічаємо буквочки A, B, C, D, E, F, G.

1. Apples here, apples there,       Apples, apples everywhere.

2. Bounce! Bounce! It’s my ball!    It doesn’t want to stop at all.

3. I am the cat.     My name is Hat.

   I am not fat.       I like to chat!

4. I am the dog.        My name is Jack.

    My coat is white.   My nose is black.

5. Little yellow bee, bee, bee!   How many flowers can you see?

6.One, two, three,   four,  five!     I have got a fish alive!

7. I am a girl.                I’ve got a doll.

   Her name is May.     We like to play.

T: Thank you very much. Let’s clap our hands and thank the pupils (всі хлопають)

 Дякуємо вам. Зустрічаємо наступні літери нашого алфавіту H, I, J, K, L, M, N

8. Little mouse, little mouse!

Where is your house?

I am a poor mouse,

I have no house.

9. Spring is coming! Warm and nice!

Ice is melting!  Poor  ice!

10. Jolly Jimmy Jinn

is jumping in his jeans.

11. The King is strong.

The King is brave.

What is his name?

He is Nick Grey.

12. Who lives in Africa?

He, she or me?

One lion,

Two lions,

Three…

13. Little mice, little mice!

Would you like a piece of ice?

We would like a piece of cheese!

Yes, please.

14. How much is one plus one?

Two big nuts for little son

T: Thank you. Sit down, please. Наступна  станція -тварини (Animals). Діти, ви вивчили дуже багато тварин. Зараз вашим завданням буде, відгадати тваринку зображену на екрані. Будьте уважні. 

1. Помаранчево-чорний хижак,

    На тварин полювати мастак,

    Смугасте забарвлення має,

    На дереві відпочиває. (Tiger)

2. Любить спеку він і воду. 
    Дуже схожий на колоду. 
    Зачаїться і лежить. 
   Може носа відкусить 
   Тим, хто пильність загубив. 
   Бо на те він (Crocodile). 

3. Виє жалібно на місяць,
    Всі його бояться в лісі. (Wolf))

4. Вушка, хвостик, мокрий ніс..

    Хто нам кісточку приніс? (Dog)

5. Наче зайчик їсть морквинку,

   Як ми звемо цю тваринку? (Rabbit)

6. Здоровенний я на зріст,
    Дуже довгий в мене ніс,
    Весь я сірий, вайлуватий,
    І не вмію я стрибати. (Elephant)

7. Як веселка кольоровий,
    має здібності до мови.
    Слово птаху лиш скажіть,
    він його повторить вмить. (Parrot)

8. Взимку спить цей звір в барлозі
    І прокинутись невзмозі. 
    Смокче лапу уві сні. 
    Хто це? Підкажіть мені.  (Веar) 

9. Вона живе в болоті, 
    Зелена, як трава. 
    І цілий день нам чути 
    З болота „ква-ква-ква”. (Frog) 

10.  В хаті я мишей ганяю, 
    Вуса ще з дитинства маю, 
    Лапкой миюся щодня. 
    Я пухнасте _ _ _ _ _ _(cat) 
11. До пухнастого хвоста
    личить шубка їй руда.
    Як рушає полювати, 
    не виходить зайчисько з хати. (fox)

 

 

 T: Молодці, ви дуже активні. Thank you. Let’s relax, we are so tired.

 Давайте відпочинемо під нашу веселу фізкультхвилинку «Сlap your hands»

 T: До нас прийшли наступні літери алфавіту O, P, Q, R, S, T, U. Давайте послухаємо їхні віршики

15. Tick-Tock! Tick-Tock!”

“Play and walk,”

 says the clock.

16. I've got a pet.

My pet is a pig.

His name is Pick.

He is not big.

17. Marry the Queen

can dance and sing

18. One, two, three!

One, two, three!

Nice red roses

you can see!

19. Oh, Mary! Come and see!

 A big snake is in the tree.

 

20. Where is Tricky?

Where is he?

He is under the table.

Oh, I see.

21. I've got a flower above my head.

Blue and yellow, green and red.

 

Наступна наша зупинка NUMBERS. Пісня. Наступна наша зупинка на станції - Кольори. Давайте згадаємо віршик про кольори.   

      Щоб навчитись малювати,

      Треба кожен колір знати!

Green - зелений, як травичка,

      Blue -  блакитний, як водичка,

Yellow - Жовтий, як курчатко,

Grey - Як сіре мишенятко,

Pink - Рожевий наче ружа,

Black - Це чорний, як калюжа,

White - Це білий, білий сніг, що у лісі вкрив барліг

А в барлозі ведмежатко

Все коричневе як татко

Браун спина браун боки

Сплять ведмеді-лежебоки

А розтане сніг вся балка стане violet у фіалках.

A зараз вам треба розфарбувати квіточку. Я називаю номер пелюстки і її колір

1 is red                        4 is light blue

      2 is yellow                  5 is blue

3 is green                    6 is pink

 T: Let’s meet the letters V, W, X, Y and Z.

22. Can you dance?

Can you sing?

I can play the violin.

23. Tim is slim.

Tim is tall.

He can sit

on the wall.

24. I see two funny foxes

With two small boxes

25. Fly! Fly! In the sky!

My nice and funny kite!

26. We go, we go,

we go to the zoo!

We can see a tiger

and a zebra, too.

 

T. All right, children! I see you know the ABC. Now let’s sing the ABC-song together!

(Пісня)  Well done, children. You have learnt the alphabet very well.

 Дякуємо вам, любі учні. Ви дуже активно попрацювали, дісталися до чудової Країни ABC (слайд 23).

 

Teacher: За хороше засвоєння англійської абетки ви сьогодні отримуєте дипломи «You know the ABC». Наша поїздка завершена, але ми з вами продовжуємо вивчення англійської мови, щоб попрямувати в інші цікаві куточки англомовних країн.

(вчитель вручає дипломи учням)

 

 

doc
Пов’язані теми
Англійська мова, Сценарії
Додано
18 жовтня 2021
Переглядів
299
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку