1
МЕТОДИЧНИЙ СУПРОВІД ОРГАНІЗАЦІЇ ІНТЕГРОВАНОГО НАВЧАННЯ
Інтегроване засідання методичного об’єднання
керівників гуртків хореографічного, театрального,
циркового та методичного об’єднання педагогів вокального мистецтва
Розробка: методист Ланцова О.М., голова МО керівників колективів хореографічного, театрального та циркового мистецтва.
Тема: «Технологія колективної творчої діяльності у практиці колективів ЦПО ім.О.Разумкова. Прийоми інтеграції»
Учасники: педагоги відділення, адміністрація.
Обладнання: ноутбук, наочність, папір, ручки, пам’ятки, кубик Блума тощо.
Вступне привітання. Розташування учасників.
І. Вправа – привітання «Торбинка настрою».
Мета: створення сприятливої атмосфери, налаштування на продуктивне спілкування, взаємодію.
Голова МО вокалістів. Завдання: дістати з торбинки цукерку з побажанням. Проговорити його вголос. Можна обмінятися із колегою.
Голова МО хореографічного, театрального та циркового мистецтва. Про родзинку кожного із присутніх. …
2. Педагогам пропонуються анкети з використання інноваційних технологій.
3. БАТЛ МЕТОДИСТІВ «Назви родзинки педагогів, членів свого МО» (з використання інноваційних технологій в освітньому процесі).
Голова МО хореографічного, театрального та циркового мистецтва. А давайте ближче розглянемо одну із технологій, яку ви застосовуєте у своїй роботі. Тема нашого засідання так і звучить «Технологія колективної творчої діяльності у практиці колективів ЦПО ім.О.Разумкова. Прийоми інтеграції»
4. Голова МО вокалістів. Інформаційне повідомлення «Технологія колективної творчої діяльності у практиці колективів ЦПО ім.О.Разумкова». Давайте розглянемо складові успіху використання даної технології. Для цього побудуємо наступну піраміду.
ПІРАМІДА
5. Голова МО хореографічного, театрального та циркового мистецтва. Інформаційне повідомлення «Прийоми інтеграції»
Презентація «Прийоми інтеграції»
Питання:
Назви…прийоми інтеграції, які використовуються у практиці колективів ЦПО;
Чому…ви вважаєте за потрібне використовувати на заняттях прийоми інтеграції
Поясни…ваше бачення ефективності прийомів інтеграції
Поділись…досвідом використання технології КТД
Запропонуй…цікаву КТД
Придумай…назву заходу за технологією КТД з елементами інтеграції
7. Розподіл по групах (3-4)
Завдання для практичної роботи: спроектувати колективну творчу справу (КТС) з прийомами інтеграції, використовуючи алгоритм організації КТСправи.
Практична частина.
Презентація роботи групи
Голова МО вокалістів. З усього цього можна зробити наступні висновки: Колективна творча діяльність з використанням прийомів інтеграції – необхідна умова сучасного навчального процесу, її можлива реалізація в межах будь – якого навчального закладу здійснила б перехід цього закладу на новий рівень його розвитку.
Голова МО хореографічного, театрального та циркового мистецтва.
Пропоную вашій увазі невеличку притчу:
Колись давно в Стародавньому Китаї жив дуже розумний, але марнославний знатний вельможа. Весь день його складався з примірки дорогого одягу або розмов з підданими про його мудрість.
Раптово по всій країні розлетілася звістка, що неподалік кордону з’явився мудрець, розумніший за всіх на світі. Ця новина дійшла і до вельможі. Дуже вже він розсердився: «Хто може бути розумніший за мене?» Але зовні свою злість він не виявив, а запросив мудреця до себе в палац. Вирішив його перехитрувати. «Я візьму в руки метелика, сховаю його за спиною і запитаю, що в мене в руках - живе чи мертве. І якщо мудрець скаже, що живе - я роздавлю метелика, а якщо мертве - випущу його». І ось настав день зустрічі. У залі зібралося багато народу, усім хотілося послухати словесний поєдинок наймудріших людей. Вельможа сидів на високому троні, тримав за спиною метелика і з нетерпінням чекав.
От двері відчинилися, до зали ввійшов невисокі худорлявий чоловік. Він підійшов до вельможі, привітався і сказав, що готовий відповісти на будь-яке питання. І тоді, не по-доброму посміхаючись, вельможа сказав: «Скажи мені, що я тримаю в руках - живе чи мертве?» Мудрець, трохи подумавши, посміхнувся і відповів: «Усе в твоїх руках!»
Спантеличений вельможа випустив метелика з рук, який полетів на волю й радісно тремтів своїми яскравими крильцями.
Голова МО хореографічного, театрального та циркового мистецтва. ВИГОТОВЛЕННЯ ПТАШОК (звучить музика)
Технологічна картка «Складання журавлика»
Голова МО вокалістів. Результат нашої з вами роботи вийшов неперевершений! Таким чином, тільки від нас залежить, чи буде взаємодія між усіма нами живою, яскравою, плідною, або ж навпаки.
КАВА-БРЕЙК
Онлайн – тестування за допомогою сайту EDERA.
Додаток
АНКЕТА УЧАСНИКА
МО педагогів-хореографів
керівників гуртків циркового та театрального мистецтва
(за результатами проведення Методичної декади)
1. Чи в повній мірі задовольнила Вас організаційна, науково-методична та практична сторона проведення Методичної декади?
2. Чи здійснилися Ваші очікування від заходів, що Ви відвідали та організували?
3. Що нового та корисного Ви почерпнули із побаченого у колег?
4. На що Ви звернули особливу увагу?
5. З якими труднощами Ви стикнулися під час організації відкритого заходу?
6. На які запитання Ви хотіли б знайти відповідь в подальшій співпраці та взаємодії з творчими колективами та педагогами?
7. Ваші пропозиції та побажання організаторам Методичної декади?
8. Ваші дані (за бажанням)
Зібратись разом – це початок,
триматися разом – це прогрес,
працювати разом – це успіх!!!