Сценарій проведення інтегрованого методичного об"єднання

Про матеріал
У даній розробці розкривається тема методичного супроводу організації інтегрованого навчання в закладі позашкільної освіти. Автор - методист ознайомлює з тим, як працює технологія колективної творчої діяльності у Центрі позашкільної освіти. Наводиться приклад, які прийоми інтеграції можна використати в роботі з педагогами. Форма проведення засідання - тренінг.
Перегляд файлу

1

 

МЕТОДИЧНИЙ СУПРОВІД ОРГАНІЗАЦІЇ ІНТЕГРОВАНОГО НАВЧАННЯ

Інтегроване засідання методичного об’єднання

керівників гуртків  хореографічного, театрального,

 циркового та  методичного об’єднання педагогів вокального мистецтва

Розробка: методист Ланцова О.М., голова МО керівників колективів хореографічного, театрального та циркового мистецтва.  

Тема: «Технологія колективної творчої діяльності у практиці колективів ЦПО ім.О.Разумкова. Прийоми інтеграції»

  • Онлайн – тестування  за допомогою сайта EDERA
  •  Різне 

Учасники: педагоги відділення, адміністрація.

Обладнання: ноутбук, наочність, папір, ручки, пам’ятки, кубик Блума тощо.

 Вступне привітання. Розташування учасників.

І.  Вправа – привітання «Торбинка настрою».

Мета: створення сприятливої атмосфери, налаштування на продуктивне спілкування, взаємодію.

Голова МО вокалістів. Завдання: дістати з торбинки цукерку з побажанням. Проговорити його вголос. Можна обмінятися із колегою.

Голова МО хореографічного, театрального та циркового мистецтва. Про родзинку кожного із присутніх. …

2. Педагогам пропонуються анкети з використання інноваційних технологій.

3. БАТЛ МЕТОДИСТІВ «Назви родзинки педагогів, членів свого МО» (з використання інноваційних технологій в освітньому процесі).

Голова МО хореографічного, театрального та циркового мистецтва. А давайте ближче розглянемо одну із технологій, яку ви застосовуєте у своїй роботі. Тема нашого засідання так і звучить «Технологія колективної творчої діяльності у практиці колективів ЦПО ім.О.Разумкова. Прийоми інтеграції»

4. Голова МО вокалістів. Інформаційне повідомлення «Технологія колективної творчої діяльності у практиці колективів ЦПО ім.О.Разумкова». Давайте розглянемо складові успіху використання даної технології. Для цього побудуємо наступну піраміду.

 

ПІРАМІДА

 

 

 

 

5. Голова МО хореографічного, театрального та циркового мистецтва. Інформаційне повідомлення «Прийоми інтеграції»

http://qrcoder.ru/code/?https%3A%2F%2Fdrive.google.com%2Ffile%2Fd%2F1KngUWaR3bVnrBEmbVRr-COM9Q029h7Bc%2Fview%3Fusp%3Dsharing&4&0

 

 

Презентація «Прийоми інтеграції»

 

 

 

  1.                   Вправа «Кубик Блума» (можна використати шаблони з інтернету  і надрукувати свої питання). Кубик передається по колу від одного педагога до іншого. Кожен підкидає кубик і відповідає на питання, яке йому випало.

D:\МО\МО№2\КУБИК\FB_IMG_1543340509401.jpgD:\МО\МО№2\КУБИК\FB_IMG_1543340518503.jpg

 

Питання: 

Назви…прийоми інтеграції, які використовуються у практиці колективів ЦПО;

Чому…ви вважаєте за потрібне використовувати на заняттях прийоми інтеграції

Поясни…ваше бачення ефективності прийомів інтеграції

Поділись…досвідом використання технології КТД

Запропонуй…цікаву КТД

Придумай…назву заходу за технологією КТД з елементами інтеграції

7.         Розподіл по групах (3-4)

Завдання для практичної роботи: спроектувати колективну творчу справу (КТС) з прийомами інтеграції, використовуючи алгоритм організації КТСправи.

 

Практична частина.

 

 

 

F:\Я\DSC03327.JPG F:\Я\20181130_115748.jpg

Презентація роботи групи

F:\Я\20180216_132601.jpg

Голова МО вокалістів. З усього цього можна зробити наступні висновки: Колективна творча діяльність з використанням прийомів інтеграції – необхідна умова сучасного навчального процесу, її можлива реалізація в межах будь – якого навчального закладу здійснила б перехід цього закладу на новий рівень його розвитку.

Голова МО хореографічного, театрального та циркового мистецтва.

 

Пропоную вашій увазі невеличку притчу:

Колись давно в Стародавньому Китаї жив дуже розумний, але марнославний знатний вельможа. Весь день його складався з примірки дорогого одягу або розмов з підданими про його мудрість.

Раптово по всій країні розлетілася звістка, що неподалік кордону з’явився мудрець, розумніший за всіх на світі. Ця новина дійшла і до вельможі. Дуже вже він розсердився: «Хто може бути розумніший за мене?» Але зовні свою злість він не виявив, а запросив мудреця до себе в палац. Вирішив його перехитрувати. «Я візьму в руки метелика, сховаю його за спиною і запитаю, що в мене в руках - живе чи мертве. І якщо мудрець скаже, що живе - я роздавлю метелика, а якщо мертве - випущу його». І ось настав день зустрічі. У залі зібралося багато народу, усім хотілося послухати словесний поєдинок наймудріших людей. Вельможа сидів на високому троні, тримав за спиною метелика і з нетерпінням чекав.

От двері відчинилися, до зали ввійшов невисокі худорлявий чоловік. Він підійшов до вельможі, привітався і сказав, що готовий відповісти на будь-яке питання. І тоді, не по-доброму посміхаючись, вельможа сказав: «Скажи мені, що я тримаю в руках - живе чи мертве?» Мудрець, трохи подумавши, посміхнувся і відповів: «Усе в твоїх руках!»

Спантеличений вельможа випустив метелика з рук, який полетів на волю й радісно тремтів своїми яскравими крильцями.

Голова МО хореографічного, театрального та циркового мистецтва. ВИГОТОВЛЕННЯ ПТАШОК (звучить музика)

http://qrcoder.ru/code/?https%3A%2F%2Fdrive.google.com%2Ffile%2Fd%2F1vyhiazW6u0pVDNy4m7NChPz0QMbEFxkJ%2Fview%3Fusp%3Dsharing&4&0

 

Технологічна картка «Складання журавлика»

 

 

Голова МО вокалістів. Результат нашої з вами роботи вийшов неперевершений! Таким чином, тільки від нас залежить, чи буде взаємодія між усіма нами живою, яскравою, плідною, або ж навпаки.

КАВА-БРЕЙК

Онлайн – тестування  за допомогою сайту EDERA.

 Додаток

АНКЕТА УЧАСНИКА

МО педагогів-хореографів

керівників гуртків циркового та театрального мистецтва

 (за результатами проведення Методичної декади)

1. Чи в повній мірі задовольнила Вас організаційна, науково-методична та практична сторона проведення Методичної декади?

2. Чи здійснилися Ваші очікування від заходів, що Ви відвідали та організували?

3. Що нового та корисного Ви почерпнули із побаченого у колег?

4. На що Ви звернули особливу увагу?

5. З якими труднощами Ви стикнулися під час організації відкритого заходу?

6. На які запитання Ви хотіли б знайти відповідь в подальшій співпраці та взаємодії з творчими колективами та педагогами?

7. Ваші пропозиції та побажання організаторам Методичної декади?

8. Ваші дані (за бажанням)

G:\МЕТОДРОБОТА\20180926_162222.jpg

Зібратись разом – це початок,

триматися разом – це прогрес,

працювати разом – це успіх!!!

docx
Додав(-ла)
Ланцова Олена
Додано
28 січня 2021
Переглядів
546
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку