2 червня о 18:00Вебінар: Оцінювання, само- та взаємооцінювання в умовах дистанційного навчання і не тільки

Сценарій проведення КВК для учнів 8-10 класів ЗОШ №51 I-III ступенів м. Маріуполя «Математика розум до ладу приводить»

Про матеріал
Нестандартна форма інтегрованого заходу з математики для учнів 8-10 класів
Перегляд файлу

 

 

Сценарій проведення КВК для учнів 8-10 класів ЗОШ №51 I-III ступенів

м. Маріуполя «Математика розум до ладу приводить»

 

У залі: команди, вболівальники, журі, плакати, дошки для виконання завдань, музичний центр.

Ведучі:

1. Звучить мелодія.

2. Ведуча: Читає вірш «Математиці - оплески»

Есть о математике молва,

Что она в порядок ум приводит, Потому что хорошие слова

Часто говорят о ней в народе

Ты нам, математика, даешь

Для победы трудностей закалку,

Учится с тобою молодежь

Развивать и волю, и смекалку.

И за то, что в творческом труде,

Выручаешь в трудные моменты

Мы сегодня искренне тебе

Посылаем гром аплодисментов.

 

 (Оплески)

3. Ведучий:  

 Дорогі друзі! З ранніх років кожен з нас вивчає математику. Хто - з інтересом, хто з байдужістю. Можна любити науку математику за силу і багатогранність. Можна любити математику за сухість і складність. Але сьогодні ми хочемо переконати вас, що саме математика розум до ладу приводить. І якщо ви ще більше полюбите математику або не залишитеся байдужим, то мета заходу буде досягнута.

Ведуча:

 Вітаємо всіх присутніх в залі! Запрошуємо команди на сцену. Ми починаємо КВК. (Звучить мелодія «Ми починаємо КВК»)

Ведучий:

Знайомимося: Команда юнаків 8-10 класів «Квадрат», команда дівчат «Бісектриса». Ведуча:

Противник серйозний у нас. О, славні математики 8-10 класів, вітаємо вас! (Оплески) Ведучий: Щоб змагання було чесним, ми обрали в журі людей цікавих.

Ведучий: Представляємо вболівальників, уболівальники юнаків (правий ряд), уболівальники дівчат (лівий ряд).

4. Ведучий:

Чекаємо привітання від команд «Бісектриса», конкурс оцінюється в 4 бали.

5. Ведуча: Чекаємо вітання від команди «Квадрат».

6. Ведучий: А тепер «Розвідка боєм», команди один одному задають по 3 питання.

        

Про порядок проходження конкурсу: - порядок буде визначатися жеребкуванням;

                                                                            - суддівство: середній бал оцінюють судді, суддя інформатор накопичує бали і оголошує їх.

8.Ведуча:

Нагородою за перемогу буде пиріг, і ще 3 спеціальні призи від наших спонсорів:

1) за кмітливість: логіку, мислення;

2) за артистизм;

3) за ораторське мистецтво.

Ведучий: «Математика - це натхнення»

Складіть хвалебну оду математиці. Оцінка 4 бали.

Ведуча: А поки готуються команди, працюють наші вболівальники. Оцінка 3 бали. Просимо по черзі команди вболівальників назвати або проспівати рядок пісні, пов'язану з математикою, або згадати прислів'я, приказку пов'язану з числами.

Ведучий: Слово журі: чекаємо підсумків конкурсу і конкурсу уболівальників.

Ведуча: Свою Хвалебну оду математиці вимовляють команди по черзі. Журі враховує кількість і якість похвал на адресу математики. Команда «Квадрат» перші.

Ведучий: Починаємо математичну розминку, на обдумування 10 сек. (Суддя інформатор стежить за часом) Перша відповідає команда «Бісектриса». (Мати при собі ручки і листочки).

1. Цегла важить 2 кг. І ще пів цегли. Скільки важить цегла?

2. (бліц) Два учні грали в шахи 2 ч. Скільки годин грав кожен?

3. (бліц) Який знак потрібно поставити між двома двійками, щоб отримати число більше 2-х і менше 3х?

4. Три числа спочатку склали, потім їх помножили. Сума і добуток рівні. Які ці числа?

5. По стеблу рослини висотою 1 м.  лізе гусениця. За день піднімається на 4 дм., А за ніч опускається на 2 дм., На який день гусінь буде на вершинке? (4)

6. Від шматка тканини, довжиною 200м, кожен день відрізають 20 м. Через скільки днів відрізали останній шматок? (9)

7. Супутник Землі робить 1 оберт за 1 год. 49мін., А інший за 100 хв. Як це пояснити?

8. Одночасно з Києва до Львова виїхав потяг зі швидкістю 80 км / год., А зі Львова до Києва зі швидкістю 90 км / год. Який з поїздів під час зустрічі буде далі від Києва?

9. (бліц) Два в квадраті-4, три-9, чому дорівнює кут в квадраті?

10. (бліц) Величина кута 30 градусів, чому дорівнює величина цього кута, якщо його розглянути в лупу з двократним збільшенням?

11. Електропоїзд рухається зі сходу на захід зі швидкістю 60 км / год, в тому ж напрямку дме вітер зі швидкістю 20 км / год. В який бік буде спрямований дим поїзду?

12. Десята сходинка корабельної сходи була в воді. Почався приплив води в море. За 1 годину вода піднімається на 30 см., Відстань між сходинками сходів 15 см. Через якийсь час вода закриє шосту сходинку?

Ведуча: Просимо журі оголосити підсумки конкурсів «Ода математиці» і за розминку.

Ведучий: Одне з головних якостей математики- точність, уважність, простота рішення. Починаємо конкурс «Самий уважний», запрошуємо по 4 людини від команди. Приколює на спину цифри 1,2,3,8. Стоячи обличчям до залу, складіть число, а потім поверніться і покажіть його.

2381

8312

3128

Журі оцінює цей конкурс з 3х балів.

Ведуча: Говорять, що математика - «суха наука», просимо команди довести зворотнє. Починаємо конкурс «Математики співають про математику». Оцінка конкурсу 3 бали.

Команда «Бісектриса» (Листя жовті)

Математику мы любим(2)

Ты поверь, ты поверь,

На КВН пришли командой (2)

Мы теперь, мы теперь

Припев:

Пусть горит огонь в душе

Команды нашей.

Нет умней нас, способнее и краше.

От математики нам никуда не скрыться

И умом своим готовы мы сразить.

Ведучий: Запрошуємо заспівати команду «Квадрат».

«Хвалитися мила не стану»

С математикой мы рядом

И на расстоянии

Без нее, мы как без сердца-

Жить не в состоянии.

Припев (2):

Площадь круга, объем  куба

Мы так любим вычислять.

Логарифмы, уравненья не дадут нам унывать.

 

Ведуча: Вболівальники добре підтримують свої команди, але вони теж хочуть додати їм бали.

Конкурс пантоміма (5 хв. На підготовку; оцінюється в 4 бали):

Команди отримують назви теорем, зміст яких вони так повинні зобразити, щоб команда супротивників могла здогадатися про що йде мова.

Ведучий: Частина уболівальників готується, а команди цікаві за назвою, презентують отримане домашнє завдання: «А щоб про себе розповів ожилий геометричний предмет (квадрат або бісектриса)». За 2 хв. ви собі повинні представити. Конкурс оцінюється в 4 бали. Слово команді «Бісектриса».

Ведуча: А тепер своє домашнє завдання представить команда «Квадрат».

Ведучий: Команди вболівальників вже готові представити свої пантоміми. Слово вболівальникам дівчаток.

Ведуча: Чекаємо відповіді від уболівальників хлопчиків. А тепер вболівальники наших лицарів представляють пантоміму на відому теорему.

Ведучий: А що підготували вболівальники дівчаток. Спасибі вболівальникам! (Оплески)

Ведуча: Чекаємо результатів від журі пройдених конкурсів.

Ведучий: Математикам доводиться робити багато малюнків. Хто малює правою, хто лівою. А якщо одночасно двома руками? Запрошуються з команд по одному художнику. Лівою рукою малюємо 3 трикутника, а правою 3 кола. Хто швидше?

Ведуча: Вболівальники молодці! Чи підтримуєте свої команди плакатами, а журі оцінить, хто краще підтримує команду.

Ведучий: Багата мова математики поняттями, визначеннями. Зараз подивимося чи це так. Даємо 2 букви і команди протягом 2х хвилин придумують якнайбільше понять. (Дається картка із завданням, журі засікає час).

Ведуча: А вболівальники продовжують брати участь в конкурсі «Не зіб'юся»: по 3 людини від команди стають поруч. Починаємо крокувати і одночасно крокуємо. Замість числа, яке ділиться на 3 говоримо - "не зіб'юся».

Ведучий: Настав час командам зачитати поняття, ними придумані. І так, команда «Квадрат». Називаємо букву і слово.

Спасибі, молодці! Вболівальники підтримують!

Слухаємо слова від команди «Бісектриса».

Вболівальники підтримують!

Ведуча: Знову слово представникам журі

Спасибі!

Ведуча: (Звучить мелодія «Капітан») Запрошуємо на сцену капітанів. Тепер вони будуть захищати свою команду. Так як в одній команді дівчата, в інший тільки юнаки, ми пропонуємо спочатку привітати один одного.

«Квадрат»

Ніч, яка місячна, зоряна, ясная

Видно, хоч голки Збирай.

Вийди ти Лерочка науками заморили

Хоч на хвилиночку в гай.

Невже ти НЕ чуєш, як я тобі кличу

Хоч на колена вставай.

Навіть, якщо ти мене НЕ кохаєш,

Списати хоч алгебру дай.

Я так намучавсь до самого вечора

Чи не спав, и не їв, и не пив.

Я проклинаю Рівняння и корені

Без них я б на світі прожив.

«Бісектриса»

Ой, ти козаче, голова не розумная,

Не думаю я, так як ти.

І без науки. Без математики,

Важко по світу іти.

І у ніч таку місячну, Зоряну, ясну

І серед білого дня,

Славною буде, нехай, математика

Любов твоя и моя. (Беруться за руки і розкривають плакат «Математика»)

 

Ведучий: Дізнаємося, чи вміють наші капітани вважати. Гра «Хто перший скаже 100». Можна сказати число не болем 10, далі 1-10. Виграє той, хто першим скаже 100. починає капітан «бісектриси». Граємо 2-ий раз, тепер починає капітан «Квадрат».

Ведуча: Перевіримо ерудицію «Чи віриш ти». Підтримаємо капітанів. Конкурс (починає команда «Бісектриса», оцінюється відповідь в 1 бал).

1. Чи віриш ти, що О. С. Пушкін написав рядки «Натхнення потрібно в геометри, як і в поезії»?

2. Чи віриш ти, що будь-який прямокутний трикутник називають «єгипетським»?

3. Чи віриш ти, що Піфагор брав участь в кулачних боях на 58 олімпіаді в 548 г до н.е..? (Був чемпіоном)

4. Чи віриш ти, що Рене Декарт першим запропонував метод нумерації крісел в театрі по рядах і місцях?

5. Чи віриш ти, що брати Грімм, автори «Бременських музикантів» написали казку «Дивовижні пригоди трикутника»?

6. Чи віриш ти, що Шарль Перро, автор «Червоної Шапочки» написав казку «Любов циркуля і лінійки»?

7. Чи віриш ти, що Наполеон Бонапарт писав математичні роботи? ( «Завдання Наполеона»)

Ведуча: Слово для остаточних підсумків і результатів надаємо голові журі (Вручаються призи)

Вручаються призи: за кмітливість (гравці, вболівальники); за артистизм; за ораторське мистецтво.

Ведуча: Математика-предмет, что сложней его и нет, чтобы был он нам не скучне, Чтобы был нам он не скучен. Чтобы он нам не наскучил, в помощь нам идет игра, для гимнастики ума!

 

Ведучий: Дякую вам за гру, і до нових зустрічей в грі.

 

docx
Пов’язані теми
Математика, 10 клас, Сценарії
Додано
24 березня
Переглядів
61
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку