Сценарій. QR - квест «Чи знаємо ми Тараса?»

Про матеріал
Матеріал створений з метою поширювати знання учнів про життя і творчість Т.Г. Шевченка, сприяти вихованню національної самосвідомості, формувати у дітей уміння працювати в команді, розвивати здатність до взаємодії, розвиток пошукових вмінь та навичок (за допомогою мережі Інтернет), формувати громадянську і загальнокультурну компетентності, бажання читати твори Т. Шевченка.
Перегляд файлу

 

 

QR - квест

«Чи знаємо ми Тараса?»

Для учнів 9 класу

 

 

 

 

 

Тема: Чи знаємо ми Тараса?

Мета: поширювати знання учнів про життя і творчість Т.Г. Шевченка, сприяти вихованню національної самосвідомості, формувати у дітей уміння працювати в команді, розвивати здатність до взаємодії, розвиток пошукових вмінь та навичок (за допомогою мережі Інтернет), формувати громадянську і загальнокультурну компетентності, бажання читати твори Т. Шевченка, збагачувати словниковий запас, розвивати творчі здібності, виховувати любов до національної культури, прагнення бути справжніми українцями, виховувати почуття гордості за Україну.

Учасники: учні 9 класу

Обладнання: смартфон з програмою розпізнавання Qr-коду, доступ в Інтернет, маршрутний лист гри, роздатковий матеріал для проходження станцій

 

 

 

 

 

Інструкція для учнів

   Квест розрахований на проведення під час Шевченківського тижня;

   Змагання починається з моменту отримання завдання;

   Завдання виконуються лише на перервах та в позаурочний час (кожний день є тематичним, відповідно до станцій);

   Відповідаючи на питання, скористайтеся Інтернетом;

   Рухаючись по маршруту, дотримуйтеся техніки безпеки;

   Для квесту потрібно мати смартфон з програмою розпізнавання qr-коду та доступ в Інтернет;

   Результат зараховується при наявності виконання і здачі всіх бланків завдань;

   Штрафна санкція – 5 балів за порушення  будь-якого пункту даної інструкції.

 

 

Оцінювання

Зупинка1. Біографічна  -  20 б.;

Зупинка2. QR-кросворд – 20 б.

Зупинка3.  QR-вікторина «З якого твору?»  – 20 б.;

Зупинка4. Диво-хмара – 20 б.

Зупинка 5. Мистецька - 20 б.

Зупинка 6. Автопортрет -20 б.

Зупинка 7. Цікава математика 20 б.

   Додатковий бонус за швидкість виконання завдань, дотримання правил гри – від 5 до 10б.

   Максимальна кількість балів140 б.

 

Успіхів!

Хід квесту

І. Організаційний момент

     

Вступне слово вчителя

Доброго дня усім присутнім, а також тим, хто вирішив спробувати свої сили в літературному квесті!

Американо-англійський поет Томас Стернз Еліот зазначив, що великі поети ніколи не помирають, бо це взагалі не люди, а великі душі. Таким і є для кожного із нас Тарас Шевченко. Наш літературний квест проходить у час, коли вся Україна вшановує річницю дня народження славного Кобзаря. Гра має назву «Шлях до Тараса. Пізнаємо великого генія», тому що я б хотіла, щоб ви усі разом, і кожна команда зокрема, пригадали великого Тараса Шевченка, вкотре усвідомили значимість його постаті для українського народу, щось відкрили для себе нове у цій величній особистості і гідно, за словами В. Зінкевича, «пройшли шлях до Тараса».
   Упевнена, що ви успішно подолаєте усі випробування квесту, і ми вже скоро зустрінемося на цій же станції, щоб привітати вас з перемогою. У пригоді вам стануть ваші знання біографії та творів Тараса Шевченка, а також логіка, витримка, кмітливість, згуртованість та бажання перемогти. То пізнаємо по-новому великого генія!

ІІ. Повідомлення теми та мети заходу, ознайомлення з правилами гри

Мета нашого сьогоднішнього заходу перевірити наскільки ви знаєте життєвий і творчий шлях Тараса Шевченка. Для цього ми проведемо гру-квест під назвою «Шлях до Тараса. Пізнаємо великого генія!». Кожна з команд отримає маршрутний лист гри, де вказано порядок та місцезнаходження станцій квесту. На кожній із станцій вас чекатиме її директор із різноманітними завданнями. (Роздача маршрутних листів командам). Після проходження останньої зупинки команди повинні повернутися до мене для підбиття підсумків та оголошення результатів квесту. Перемагає команда, що виконала всі завдання, по-перше, швидше за інших, по-друге, отримала найвищі оцінки за пройдені завдання.

ІІІ. Основна частина.

 

 Зупинка1. «Біографічна»

 

Завдання:

  1.                   За інформацією, яку ви отримаєте після опрацювання QR-кодів, складіть ментальну карту «Життєвий і творчий шлях Т.Г. Шевченка»

  

  

  

 

 

 

 

 

 

 

Зупинка 2. Qr-кросворд

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

По горизонталі:

 

2.    5.     6.

 

10.       12. 13.

 

 

 14.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

По вертикалі:

 

 

  1.                   3.  4.

 

 

6.

 

 

 

7. 8. 9.

 

 

11.

 

 

Зупинка 3. «З якого твору?»

  1. Просканувавши QR-код, вкажіть назву твору, з якого взято цитату.

 

 

 

 

 

 

 

Зупинка 4. «Диво-хмара»

  1.              За поданими хмарами слів розшифруйте цитату Т. Шевченка

 

 

  

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Зупинка 5. «Мистецька»

Просканувавши QR-коди, доповніть картини Т. Г. Шевченка інформацією про них.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Розставити автопортрети в хронологічному порядку.

 

 

Зупинка 6. Автопортрет.

 

 

Зупинка 7 . «Цікава математика»

  1. На останньому етапі проходження квесту ми з вами проведемо змагання «Цікава математика»

 

  1.          1. У якому році побачила світ збірка Т.Г. Шевченка «Кобзар». Знайдіть значення виразу і дізнайтеся рік.

( 25 х 6 – 47 ) х 20 - ( 115 + 985 ) х 8 :40

Відповідь: 1840.

 

  1.          Задача.

Наприкінці березня 1847 року почалися арешти членів Кирило-Мефодіївського товариства. Т.Г. Шевченка заарештували 5 квітня на Дніпровській переправі, коли він повертався до Києва та відібрали збірку «Три літа». Скільки років, місяців і днів було Шевченкові на той час?

Відповідь: 33 роки 0 місяців 27 днів.

 

  1.          Скільки творів містила перша збірка Т.Г. Шевченка «Кобзар»?

Знайдіть значення виразу і дізнайтеся рік.

( 76 х 83 – 257 ) : 3 - ( 158 х 13 + 1964 ) : 2

Відповідь: 8.

 

  1.          Задача.

Свій цикл поезій «В казематі» Т.Г. Шевченко створив будучи ув’язненим в казематі «Третього відділу» в Петербурзі. Ця подія в його житті відбулася 17 квітня 1847 року. Скільки років, місяців і днів було Шевченкові на той час?

Відповідь: 33 роки 1 місяць 8 днів.

 

 

ІV. Підсумок заходу

Журі гри підраховує кількість балів кожної команди.

(Визначення переможців та нагородження їх дипломами)

Заключне слово вчителя.

Після проведеної гри я переконалася в тому, що ви дуже добре знаєте життєвий і творчий шлях Тараса Шевченка. Проведення даного квесту допомогло  вам дізнатися багато чого нового і цікавого. Я переконана в тому, що ви по-новому відкрили для себе постать Т. Шевченка.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

docx
Додано
4 жовтня 2023
Переглядів
484
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку