Сценарій спортивних змагань між дорослими та дітьми завжди має успіх серед глядачів. Діти із захопленням вболівають за учасників та отримують позитивні емоції від подібних змагань. При цьому цікаво бути як учасником змагань так і глядачем.
Вожатік
Доброго вечора, діти, вихователі та гості свята! Всі знають, що у таборі «Веселка» найкращі діти та найкращі вожаті. Але хто ж з них виявиться кмітливішим, спритнішим та витривалішим зараз побачимо. Тож сьогодні на ринг виходить команда вихователів! Зустрічаємо бурхливими оплесками. До команди вихователів входять: ______
Тепер запрошуємо команду дітей в складі якої:
1. Авраменко Діма
2. Чопик Валентин
З. Сисоєв Діма
4. Дяченко Аліна
5. Левадний Назар
6. Гончар Руслана
7. Кисіль Артем
8. Сисоєва Юлія
9.Прохорська Саша
10. Гончар Діма
Першим завданням наших учасників буде визначити капітана, придумати назву та девіз команди.У вас на це не більше 2 хвилин.
А підбивати підсумки конкурсу буде наше вельмишановне журі, у складі якого _____________________________________________________. Нагадую, що конкурси будуть оцінюватись не лише за швидкість та винахідливість, а й за правильність виконання.
Перед початком змагань хотілося б звернутися до наших вболівальників: підтримуємо свою улюблену команду! Найактивнішого вболівальника буде нагороджено солодким призом.
Отже, команди готові? Розпочинаємо.
Представлення
Команди представлені. І ми переходимо до першого конкурсу під назвою «Передача м’яча над головою». Команди шикуються в колони. Першим гравцям даються м’ячі. М’яч передається над головою наступному учаснику. Коли м’яч дійде до останнього учасника, той перебігає на початок строю і передає м’яч назад. І так поки направляючий не повернеться на своє місце. Увага, за фішки ми не виходимо.
Наступна естафета «Стрибки кенгуру». Команди шикуються. Направляючий затискає м’яч між ногами і оббігає фішку, передає м*ячнаступному учаснику та стає в кінець строю. Хто швидше та правильніше виконає завдання той і переможе.
Третій конкурс «Передавання м’яч між ногами». Команди шикуються та передають м’яч між ногами. Коли м’яч дійде до останнього учасника, той перебігає на початок строю і передає м’яч назад. І так поки направляючий не повернеться на своє місце. Головна умова, щоб м’яч не торкався полу. Нагадую, що за фішки ми не виходимо.
І ми переходимо до наступного конкурсу під назвою «Струмок». Правила конкурсу такі: перший учасник оббігає фішку вертається до своєї команди та забирає наступного учасника, з яким ви уже вдвох ,тримаючись за руки повинні оббігти фішку. Потім забирають 3, 4 учасника і так поки не оббіжить вся команда. Журі спостерігає за правильністю виконання.
Зараз оголошується 5 конкурс, який має назву «Влуч в ціль». Кожна команда отримує по 10 шишок. І вашим завданням буде кожному учаснику по черзі намагатися попасти в ось цей ящик. Розпочнемо з команди вожатих.
Для 6 конкурсу мені знадобиться по 4 учасники з кожної команди.
Отже назва конкурсу «Рибак і рибки». Рибаком у нас буде Микола Миколайович. Учасникам потрібно стрибати як можна вище, щоб не потрапити на гачок. Перемагає та команда, учасник якої залишився.
А наших команд чекає наступне випробування під назвою «музична вікторина». Для вас лунає композиція і коли музика вимикається, ваше завдання продовжити співати пісню. Розпочнемо з команди дітей.
Наступний конкурс має назву «танцювальний» . І ми розпочнемо з вожатих. Ваше завдання танцювати лише руками. Журі спостерігає за оригінальністю та синхронністю рухів. Завдання для дітей танцювати лише ногами. А тепер помінялись, вожаті танцюють ногами, а діти руками. Вожаті розпочинають.
І нарешті «інтелектуальний» конкурс. Командам по черзі задаються запитання, вони швидко обговорюють і лише капітан говорить правильну, на їх думку, відповідь. Перше запитання до команди дітей.
1.Коли людина в кімнаті буває без голови? (коли вистромить голову у вікно)
2.Яке хлоп’ячеім’я можна однаково читати з обох боків, вперед і назворот? (Пилип)
3.Коли дурень розумний? (коли мовчить)
4.Одного батька і однієї матері дитина, але нікому з них не син?(дочка)
5.Коли ми дивимось на цифру 2, а кажемо десять? (годинник на 10хв)
6.Як написати «м’ясо без кісток», щоб було 4 букви? (язик)
7. На небі одна, у баби дві, а у дівки нема? (Літера Б)
8.Що дістане зубами потилицю? (гребінець)
9.Який острів каже, що він одяг (ямайка)
10.Як пронести у решеті воду? (заморозити)
11.Від чого у качки ноги червоні? (від колін)
12.Що не може збільшити лупа в трикутнику? (кути)
13. Якою рукою краще розмішувати чай? (краще ложкою)
14. Що можна взяти у ліву руку, але не можна взяти в праву? (лівий лікоть)
15. Хто ходить сидячи?(шахіст)
16.Що намокає , поки сушить? (рушник)
17.Увечері мені дають завдання на ранок. Я завжди його виконую, але мене все одно сварять. Хто я? (будильник)
18.Що може подорожувати по світу залишаючись в одному і тому ж куту? (поштова марка)
19.Що завжди збільшується і ніколи не зменшується ? (вік)
20.Народжуються – летять, живуть – лежать, вмирають – спливають? (сніжинки)
Наступне завдання для наших гравців це «Живапіраміда». Дві команди одночасно за 1 хвилину повинні построїти піраміду з усіх учасників. А я спостерігаю за нашими вболівальниками.
І ми переходимо до останнього конкурсу. Я вважаю, що в нашому таборі працюють і відпочивають лише творчі люди. Отже вашим завданням буде розіграти міні-сценки, теми яких: у дітей «Чіп і Дейл поспішають на допомогу», у вожатих «Мамонтьонок шукає маму». Кількість учасників у сценці довільна.
А поки наші найпрекрасніші дітки та найкращі вожаті займаються постановкою, а журі підраховують бали за попередні конкурси, для вас лунає музичний подарунок від ___________________________________з 7 загону.
«Театральний». Почнемо з вожатих. Подивимось, що підготували дітки.
А поки я визначаю найактивнішого вболівальника, журі готується до оголошення результатів. Хто вболіває за команду вожатих? Хто за команду дітей?
Дякую, всім за участь!