Сценарій свята до Дня працівників освіти «Зустріч в кафе «Зошит у клітинку»

Про матеріал

До вашої уваги сценарій свята з нагоди Дня працівника освіти. Дана розробка стане у пригоді педагогам-організаторам, класним та музичним керівникам при проведенні загальношкільного святкового заходу. Метою розробки є створення емоційно-позитивної атмосфери в аудиторії, розвиток комунікативних та творчих здібностей учнів.

Перегляд файлу

1

 

Сценарій свята до Дня працівників освіти

«Зустріч в кафе «Зошит у клітинку»

Оформлення актової зали: Біля сцени столики, на них - скатертини, квіти, привітальні листівки; на завісі сцени назва кафе або демонструємо слайд із назвою, меню, дошка-зошит.

ХІД ЗАХОДУ

                     Учень-офіціант.

                               Із безлічі професій на Землі,

                    Які вже є, яких ще будуть вчити, -

                    Є головна, як віщий, сущий хліб,

                    І назва цій професії – Учитель.

Учень-офіціант. Дорогі наші гості. Сьогодні ми хотіли б, щоб Ви на короткий час забули про свої повсякденні турботи і разом з нами провели приємні хвилини відпочинку.

 Учень-адміністратор: Шановні дами та добродії, леді й джентльмени, бешкетні хлопці та кокетливі дівчата! Сьогодні в нашому ліцеї з нагоди величного свята в рамках експерименту відкрилося незвичне кафе «Зошит у клітинку». Ми раді вас приймати у нашому затишному закладі.

Учень-офіціант: Сьогодні в нас багатолюдно, це й зрозуміло, адже сьогодні - День працівника освіти, день якого всі чекають із нетерпінням. Учні - тому що сьогодні день дублера й уроки будуть скорочені, учителі - тому що можна трішки відпочити на цій марафонській дистанції, що  розпочалася 1-го вересня 2017, а закінчиться 25 травня 2018 року.

Учень-адміністратор: І що характерно для всіх — це радісні посмішки та піднесений настрій всіх жителів ліцею.

Учень-офіціант: Сьогодні до нас у кафе завітали вчителі, які протягом багатьох років діляться знаннями та вміннями з учнями, працівники, що забезпечують нам комфорт і затишок навчального процесу, а також ми запросили гостей, які допоможуть нам провести святковий бенкет.

Учень-адміністратор: Настав вже час ознайомити вас зі святковим меню нашого кафе.

Учні-офіціанти роздають друковане меню гостям у залі.

 

Учень-офіціант: Отже, напої.

  • «Джайв-тонік”
  • «Сльози вчителя»
  • «З під парти».

Учень-адміністратор: Перші страви

  • Борщ  «Знову двійка»
  • Суп «Фантазія учня»
  • Солянка «Учительська»

Учень-офіціант: Салати

  • «Шкільний мікс»
  •  «Шпаргалка»
  • «Від батьків»

Учень-адміністратор:  Страви другі

  • «Печення по учнівськи»
  • Асорті  «Тисячі думок за один урок»
  • Та багато іншого

Учень-офіціант:  І на десерт

  • Тістечко «Абетка»
  • Желе «Натхнення»
  • Торт «Наполеон»

Учень-адміністратор: Шановні гості, поспішаєте зробити замовлення. А ми тим часом

пропонуємо за рахунок закладу  для підняття настрою «Джайв-тонік».

Танок "Джайв" (5-В).

Учень-адміністратор: З оплесків бачу, що напій сподобався. Настала черга подавати закуски.

Учень-офіціант: Салат «Шкільний Мікс» вашій увазі.

Учень 1.От мені, наприклад, одна вчителька  замовила знайти квадратний корінь. Я третій день весь город перекопую – та тільки круглі попадаються.

 

Учень 2.А я обожнюю історію! От скажіть, що таке монархія?

Учень 3.Монархія – це коли країною править король.

Учень 2. А якщо король помирає?

Учень 3. Тоді править королева.

Учень 2 А якщо королева помирає?

Учень.3 Тоді залишається Валет.

Учень 4. А я непогано знаюсь на українській мові. От скажіть, слово «штани» - однина чи множина?

Учень5. Зверху однина, знизу множина.

Учень 6. Друзі, а як ви думаєте, який у мене улюблений предмет?

Учень 7. Біологія? Інформатика? А може фізика?

Учень 5. Та ні. Айфон.

Адміністратор: Сподіваюсь вам сподобалось. А зараз, увага, пропонуємо страву від шефа. Презентувати її ми  запросили ведучу улюбленої всіма жінками телепередачі  «Все буде добре».

 Страва від шефа

            Учениця-телеведуча.  Доброго дня, дорогі друзі! У вас в гостях  телепередача  «Все буде добре» і я, її ведуча, Надія Матвєєва. Я хочу запросити до нас керівника одного з  кращих освітніх закладів України директора Глибоцького ліцею. Отож, зустрічаймо його бурхливими оплесками!

Учениця-телеведуча. Назвіться, будь ласка. (Директор відрекомендовується, оплески глядачів)

Учениця-телеведуча. У кожного в процесі досягнення своєї мети існує девіз. Назвіть свій. (Директор відповідає. Оплески глядачів.)

Учениця-телеведуча. Чи вважаєте ви себе сміливцем, який зважився звалити на себе цей непростий вантаж, - посаду директора?  (Директор відповідає. Оплески глядачів.)

Учениця-телеведуча. Скажіть, будь ласка, ви із задоволенням ходите на роботу? (Директор відповідає. Оплески глядачів.)

Учениця-телеведуча.  Як вам вдається залишатися в такій прекрасній фізичній формі? (Директор відповідає. Оплески глядачів.)

Учениця-телеведуча. Якби  зараз з’явився чарівник, яке заповітне бажання, пов’язане зі школою, ви попросили б його виконати?(Директор відповідає. Оплески глядачів.)

Учениця-телеведуча. І на закінчення, що б Ви побажали своїм колегам в цей святковий день? ( Директор вітає всіх зі святом)

Учениця-телеведуча. Ось такого директора виростили колектив та учні Глибоцького ліцею!

А зараз ми хотіли б зачитати універсальний рецепт для вчителів від директора школи. Хай  вони скористаються ним у своєму повсякденному житті.

РЕЦЕПТ ВІД ДИРЕКТОРА:

Учителю, запам’ятай!

  • Директор правий.
  • Директор завжди правий.
  • Якщо директор не правий – дивись пункт перший.
  • Якщо ти не правий – значить ти не директор.
  • Директор не спить – він просто закрив очі, не їсть – він набирається сил, не відсутній, а на діловій зустрічі.
  • Директор не сидить в соціальних мережах у  робоий час, він там шукає спонсорів.
  • До кабінету директора можна зайти зі своїми проектами, але виходити з кабінету – тільки з його.

 

Учень-офіціант: На разі замовлення для 1 столика «Печення по учнівські».

«Печеня по учнівськи» (Шкільні мініатюри)

- Вже не знаю чи можна вірити нашій вчительці математики…учень знизує плечима/ Вчора вона сказала, що 6+4=10, а сьогодні, що 7+3 теж =10.

 

Вчителька демонструє табличку на якій написано «2:2» і запитує:

- Діти, хто знає, що це означає?

- Нічия!

 

- Олено Олександрівно, чи варто карати кого-небудь за те, чого він не робив?

- Ні, звичайно, ні в якому разі не можна.

- Добре. Я не зробив домашнє завдання.

 

- Якого роду слово «хлопчик»?

- Ну, безперечно, хлопчачого.

 

- Влад! Хто взяв Ізмаїл?

- Я не брав…Запитайте у Максима, може це він взяв.

 

- Якщо в тебе є долар, а твоя мама дасть тобі ще один долар, то скільки в тебе буде грошей?

- Один долар, міс.

- Так ти просто не знаєш арифметики.

- Це ви не знаєте моєї матері.

 

- У твоєму віці, синку, Наполеон був найкращим учнем в школі.

- А в твоєму, тату, він вже був імператором!

 

 

 

      Учень-адміністратор .  Сподіваємось, родзинкою нашого свята стане  желе з калини від самої Софії Ротару.

Пісня-переробка на мотив "Одна калина"

             Сумно, сумно, як згадаю,
Шо нічо не знаю. 
Горечко моє! 
Марно Бога не благаю, 
Але пам'ятаю, 
Шо у мене є:

Приспів:
          Одна шпаргалка під столом, 
          Одна надія на облом, 
          Один підручник - в мене іншого нема!

Одна оцінка на журнал, 
Одне фойє, один спортзал, 
Один завгосп, директор, завуч і одна

Найкраща школа на землі, 
Найкращі друзі - вчителі, 
Найкращі в світі, найдобріші вчителі!

 

Адміністратор: У зв'язку зі святкуванням Дня працівника освіти до нас завітав почесний гість з  Італії сам Дон Карліоне. Тож зараз почуємо його вітальну промову.

Дон Карліоне: Буенос діас, міо амігос!

Перекладач: Доброго дня, шановні пані та панове!

Дон Карліоне: Бон джорно, мучачос!

Перекладач: Здоровенькі були!

Дон Карліоне: Аморе професоре...

Перекладач: Дорогі вчителі!

Дон Карліоне: Мафія коза ностра...

Перекладач: Адміністрація та голова профспілки.

Дон Карліоне: Мама мія!

Перекладач: Шановний директоре!

Дон Карліоне: Салюто ваше портрет!

Перекладач: Вітаю у вашій особі...

Дон Карліоне: Університето, педрадо й падре комітето!

Перекладач: Усі органи управління!

Дон Карліоне: Беліссімо поздоровіссімо з карнавале де педагожіко!

Перекладач: Я поздоровляю всіх педагогічних працівників з вашим святом!

Дон Карліоне: Карнавале-фестівало ля фініта!

Перекладач: На жаль, канікули закінчились.

Дон Карліоне: Бандіто, садисто, терористо кам бек університето!

Перекладач: І всі учні знову повернулись до школи.

Дон Карліоне: Кошмаро на уроко, бедламо на перерво...

Перекладач: Щоб знову взяти участь у навчальному процесі.

Дон Карліоне: Професоро-мазахісто...

Перекладач: Закохані у свою роботу викладачі...

Дон Карліоне: Арбайтен, папа Карло...

Перекладач: Із радістю їм у цьому допомагають.

Дон Карліоне: Но гривня, баксо міліоно...

Перекладач: Бажаю вам підвищення зарплатні...

Дон Карліоне: Канікуло беспредєло!

Перекладач: Земного щастя.

Дон Карліоне: Фініта ля комедія.

Перекладач: Якнайшвидшого закінчення навчального року.

Учень-аміністратор: Сьогодні у нас ще один незвичний гість -  переможниця «Битви екстрасенсів» Олена Курилова. Пані Олено, чи не можете ви подивитись у майбутнє і сказати нам, що очікує наших  педагогів у цьому навальному році.

Учениця-екстрасенс підходить до класних керівників 11 класів: Красунечко, всю правду скажу: що було, що буде, чим  серце заспокоїться. Лежить на  тобі  чорне прокляття,  вже 5 років як лежать. Так … ( уважно розглядає долоню). Але  вже недовго висіти йому над  твоєю головою. Як  тільки оцією рукою випишеш …. атестатів, станеш вільна, як птах. Ні тобі виховних годин, ні генерального прибирання… Ось тобі амулет на щастя (дає ручку з чорною пастою), щоб атестати благополучно виписались та щоб прокляття зникло.

Ворожка підходить до заступника директора школи. О! Я чую надзвичайно сильну ауру! Це, напевно, козирна дама. Тут амулетом не відбудешся. Покажіть – но, пані, ручку! Ой важка праця  на вас чекає, будете купу перевірок зустрічати та  атестатів  замовляти. Та пильно слідкуйте, щоб на кінець навчального року у класному журналі 10 класу було поменше одноцифрових  оцінок, а все двоцифрові. Бачу я, що  й вам  не обминути  випробування,, та повірте мені, все скінчиться чудово.

Учень-адміністратор: Тобі не здається, що гості за столиками засумували.

Учень-офіціант: Не сумуйте, у нас і для вас є сюрприз від фіналістів останнього сезону «Битви екстрасенсів».

 

Учень 1. Багато в світі гороскопів є

І кожен сам себе впізнає

Ну я гадаю, час уже наспів

Щоб скласти гороскоп для вчителів

Учень 2

Якщо щось втнув,

То близнюки побачать

Їх не один, не два

А сто неначе!

 

Учень 3

Якщо ваш вчитель овен,

Треба знати

Ні бекати не дасть,

А ні мовчати

 

Учень 4

Як раки раптом

Клешнями впіймають

Від дошки довго

Вже не відпускають.

 

Учень 5

Хоч лев довкола столу грізно ходить

Та за знання він щедро нагородить

 

Учень 6

Для діви акуратність, вправність

Важливіші ніж відповідей зміст

 

Учень 7

Для терезів важлива рівновага

І знання потрібні і увага!

 

Учень 8

Якщо ти не довчив урок хоч трошки,

Відчує скорпіон -

І йди до дошки.

 

Учень 9

Кидає зауваження стрілець.

Хто уникнув,

Той справжній молодець

 

Учень 10

Із козерогом буцатись не варто

Пояснить все, коли треба, докладно.

 

Учень 11

Дзвінок з уроку легко пропустити,

Як водолій почне розмови лити.

 

Учень 12

Хоч риби люблять часто помовчати,

Тобі не вдасться в рот води набрати.

 

Учень 13

Отож, про вчителів ми все дізнались,

 І цей напам’ять вивчим   гороскоп.

 

Учень-офіціант: Дорогенькі не переймайтеся. Не обтяжуйте свою голівоньку ніякими сумними, і не дуже, думами, краще насолоджуйтесь нашим десертом.

 

           Учень-адміністратор:

                                       Яке ж це свято без десерту?!

          Десерт - вершина торжества.

           Такої ж  думки всі експерти,

           а втім, як й більшості верства.

 

Учень-офіціант: Пропоную скуштувати  ніжний вишукани десерт «Шкільний вальс»

Танок «Шкільний вальс»

         Офіціант: Улюблений дисерт наших учителів, яким можна поласувати навіть на уроці – печиво «Абетка». Діти демонструють таблички з літерами.

А – а подивіться, хто це зайшов до класу.

Б – боже, ти знову їв хот-дог, а не снідав вдома.

В – ви колись заспокоїтесь, чи ні?

Г – горенько моє, де ж тій зошит?

Д – давай щоденник, двієчнику!

Е – економний ти мій. Один зошит на всі предмети!

Є – є добровольці на прибирання подвір’я?

Ж – жаль, що ваші батьки постійно зайняті.

З – ЗНО на носі! Що ви собі думаєте?

І – і звідки ти взявся на мою голову.

Ї – їхали – їхали і нарешті приїхали.

К – коли ж це все закінчиться, ви мені поясніть?

Л – люди ви чи не люди.

М – мені не подобається ваша підготовка до уроку.

Н – не треба мене заспокоювати.

О -  о Господи! Знову запізнився!

П – просто геніально! Ти прийшов на урок.

Р – розвернись, будь ласка, дошка праворуч.

С – сядь і не нервуй мене.

Т – ти ще й куриш?

У – у кого знову дзвенить мобільний.

Ф – феноменальна пам’ять.

Х – хто закинув щоденник на шафу?

Ц – цікаво, хто бажає розповісти тему.

Ч – чия шпаргалка, я вас питаю.

Ш – шикарно виглядає.

Щ – щоденники на стіл.

Ь – ( погрожує кулаком) Я – я пішла за директором.

       Учень-адміністратор: Мені щойно передали записку з останнього столика. Читаю.

«Прошу подати морозиво зі збитими вершками «Солодка мить» моєму улюбленому вчителеві ...…......

Офіціант: Жаль, що прізвище написане нерозбірливо. Та я думаю, що в кожного учня є свій улюблений учитель.

Для всіх учителів морозиво зі збитими вершками «Солодка мить».

Учень 1:
Скільки б не судилося страждати, 
Все одно благословлю завжди
Мить, коли учитель-математик 
Каже: «Піднімайсь! До дошки йди!»

Учениця 2:
Мить, коли окрилений філолог
Прорікає: «Пишемо диктант!»
А рішучий завуч б'є на сполох;
«Кинь шпаргалку! Розвивай талант!»

Учениця 3:
Мить, коли усміхнений директор
На контрольну радісно спішить, 
А галантний дядечко-інспектор 
Документи в папках потрошить!

Учень 4: Коли тести пропонує фізик,
Учень 5: Музикант настроює рояль,
Учениця 6: Як біолог марно сушить мізок,
Учень 7: А географ дує, як містраль.
Учениця 8:Як історик датами морочить,
Учениця 9: Фізкультурник біга, як Пеле.

Учень 10: Зарубіжник серенади строчить,
Учень 11: Трудовик монтує «Шевроле»,
Учень 12:Як завгосп комп'ютерами марить,
Учениця 13: Бібліограф книги роздає,

Учениця 2:
Як психолог лине поза хмари 
Щастячко шукать своє й моє.

Учениця 3:
Скільки не судилося б ходити 
В перший клас читати «Букваря»,

Усі разом:
Школу рідну будемо любити 
Ту, де кожна вчителька - зоря!

 

 

 

Діти співають на мотив пісні «Вчителько моя, зоре світова...»

 

Сонечко встає, тільки спить вона,
Голову схиливши на журнал. 
Зошити лежать в неї край вікна, 
Як її єдиний справжній капітал!

 

Може, сниться їй зоряний Париж 
Чи багамська казка золота! 
Ой, дзвінок, дзвінок, нащо ти дзвениш? 
Нащо розриваєш молоді літа?

 

 

 

doc
Додано
28 липня 2018
Переглядів
2452
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку